• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Czwartek, 23 marca 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Większość Polaków jest przeciwko wprowadzaniu zakazu sprzedaży napojów energetyzujących osobom niepełnoletnim

Większość Polaków jest przeciwko wprowadzaniu zakazu sprzedaży...

Wyniki badań dotyczących projektu zakazu sprzedaży napojów energetyzujących osobom niepełnoletnim, przeprowadzonych na zlecenie Instytutu Staszica

Dyrektor Cukrowni Strzelin podsumowuje zrównoważone działania i zdradza plany inwestycyjne

Dyrektor Cukrowni Strzelin podsumowuje zrównoważone działania i...

W ciągu ostatnich 10 lat w Cukrowni Strzelin zrealizowano szereg projektów, których celem jest dążenie do bardziej przyjaznego środowisku procesu produkcji. Ich łączna wartość szacowana...

Nagroda dla Almette w kategorii Nabiał w plebiscycie Czytamy Etykiety 2022

Nagroda dla Almette w kategorii Nabiał w plebiscycie Czytamy...

Uroczysta gala wręczenia nagród dla laureatów plebiscytu odbyła się 21 marca w Warszawie. W tym roku Śmietankowy puszysty serek twarogowy Almette zwyciężył w kategorii Nabiał.

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Pijemy coraz więcej mocnych trunków

    Według danych zaprezentowanych przez IRI w zeszłym roku...

  • Firmy produkcyjne zaciągają hamulec inwestycyjny

    Niemal połowa firm produkcyjnych obawia się, że w...

  • Polacy najczęściej kupują drób i wieprzowinę

    Mięso wciąż stanowi ważną pozycję w menu Polaków. Prawie...

Handel

  • LIVIO franczyza stworzona przez kupców dla kupców

    Franczyzobiorcy LIVIO każdego dnia mogą liczyć nie tylko na...

  • Nowe otwarcia Delikatesów Premium i Sezam

    Sieć posiadała już 4995 sklepów franczyzowych...

  • Udany projekt Rabatu Detal

    Program Rabatomania spotkał się z wielkim zainteresowaniem ...

  • Grenoble – z widokiem na Alpy

    Jak wygląda handel spożywczy w Grenoble?...

  • Nowoczesny retail - Dobra współpraca to wspólny sukces

    Asseco Business Solutions...

Z rynku FMCG

  • Dyskonty Netto dołączają do Świątecznej Zbiórki Żywności

    W dniach 24-25 marca odbędzie się wielkanocna edycja akcji ...

  • Przyjdź, zobacz i zostań franczyzobiorcą Carrefour

    Ruszają Dni Otwarte w sklepach sieci w południowej Polsce...

  • Morze Bałtyckie potrzebuje odpowiedzialnych rybaków i konsumentów

    22 marca obchodzimy Światowy Dzień Ochrony Morza Bałtyckiego...

  • Kalendarz Hochland Polska 2024. Konkurs fotograficzny już trwa!

    Nowy kalendarz będzie zbiorem 12-stu prac przedstawiających...

  • Zmagania młodych kucharzy w Instytucie Kulinarnym Transgourmet

    10 marca w Instytucie Kulinarnym Transgourmet odbył się...

Nowości

  • Innowacje od „Pszczółki”

    Wyjątkowy produkt dedykowany naszym dorosłym konsumentom...

  • Absolutna nowość! Góralki Snack!

    Wafelki w polewie obwodowej teraz w zupełnie nowym formacie...

  • Deser „Desire”

    Deser Linzer Desire składa się z dwóch warstw ciastka...

  • Zeffo cake – piankowe ciastka

    Lekkie łakocie, które składa się z kruchego kakaowego...

  • Lody Borówkowe z nutą wanilii Grycan

    Mają wyrazisty smak i kremową konsystencję...

Marketing

  • FoodWell przedłuża współpracę z agencją Starcom

Złote Innowacje

  • "Złote Innowacje FMCG & Retail" 2022 - Fotorelacja

Poradnik Detalisty

  • Zmiany prawne 2023 – praca zdalna

Raporty

  • Rynek alkoholi – statystyki, prognozy, wyzwania

Złoty Paragon

  • Fotorelacja z Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu 2022

Auto

  • DHL Parcel inwestuje w kolejne elektryki MAN

Opakowania

  • Ajvar Podravka – pierwszy na rynku w wygodnej butelce squeeze

    Jest to pierwsze tego rodzaju rozwiązanie dla Ajvaru...

  • Maspex jako pierwszy wprowadził zakrętkę przytwierdzoną do opakowania kartonowego combidome firmy SIG

    Maspex wyprzedza dyrektywę UE Single Use...

  • Ponad 60% Polaków deklaruje, że może zapłacić więcej za produkty w bardziej ekologicznych opakowaniach

    Z najnowszego badania ...

  • EcoPet w Nałęczowie czeka na dokończenie procedur administracyjnych

    Innowacyjna fabryka opakowań...

  • Konsumenci stawiają na szklane opakowania

    Najważniejszym wnioskiem płynącym z niezależnych badań...

Gospodarka

  • Szara strefa w branży odpadowej może sięgać nawet 30–40 proc.

    Eksperci postulują większą informatyzację systemu...

  • Sytuacja osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy stopniowo się poprawia

    Prawie 1/3 z nich jest aktywna zawodowo...

  • Komisja proponuje reformę struktury unijnego rynku energii elektrycznej

    Komisja zaproponowała dziś reformę struktury unijnego rynku...

  • Pandemia upadłości w globalnej bankowości wydaje się mało prawdopodobna

    Narastającym problemem sektora jest nadmiar regulacji...

  • Nowelizacja ustawy wiatrakowej wkrótce wejdzie w życie

    Niekorzystne regulacje to niejedyny problem branży w Polsce...

Kampanie i Promocje

  • Krakus na Wielkanoc – Tradycja wyniesiona z domu

    W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na jedną z...

  • Słodcy w najnowszym spocie marki Diamant

    Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole...

  • Oszczędzaj cały dzień z Intermarché

    Oszczędzanie może stać się stylem życia...

  • Rusza kampania reklamowa marki Gellwe

    Należąca do FoodCare marka Gellwe rozpoczęła nową...

  • Sieć Carrefour wprowadza nową odsłonę Akcji Antyinflacja

    30% rabatu na produkty wegańskie i wegetariańskie...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 03/205. Marzec 2023
  • HURT & DETAL Nr 02/204. Luty 2023
  • HURT & DETAL Nr 01/203. Styczeń 2023
  • HURT & DETAL Nr 12/202. Grudzień 2022
  • HURT & DETAL Nr 11/201. Listopad 2022
  • HURT & DETAL Nr 10/200. Październik 2022
  • HURT & DETAL Nr 09/199. Wrzesień 2022
  • HURT & DETAL Nr 08/198. Sierpień 2022
  • HURT & DETAL Nr 07/197. Lipiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 06/196. Czerwiec 2022

Wywiady

  • Carlsberg Polska: wyzwania, rozwój, przyszłość

    Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska...

  • Nowe spojrzenie na retail

    Wywiad z Piotrem Kraśnickim, Członkiem Zarządu Modern Expo...

  • Intermarché z ofertą dla właścicieli sklepów

    Rozmowa z Mariuszem Dudkiem, Dyrektorem ds. Rozwoju Sieci...

  • Somat przedstawia nowy poziom jakości

    Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry&Home Care w...

  • „Nie tylko pyszny smak jest istotą naszych serów!”

    Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...

Technologia

  • Nowoczesny retail - Rozwiązania samoobsługowe

    Rozwiązania samoobsługowe to z pewnością przyszłość...

  • InPost osiąga kolejny kamień milowy w rozwoju na brytyjskim rynku

    Pięciotysięczny Paczkomat® dostępny dla Brytyjczyków...

  • Farma wiatrowa LECH Nowy Staw III RWE rozpoczęła produkcję energii elektrycznej dla browarów Kompanii Piwowarskiej

    100% zapotrzebowania...

  • Obsługa zamówień z dostawą bez bałaganu w kuchni i w biznesie dzięki integracji systemów Dotykačka i Restimo

    Aplikacja RestHub umożliwia zarządzanie...

  • Brother dodaje nowe modele do serii TD

    5 profesjonalnych drukarek etykiet...

Konkursy i loterie

  • GELLWE zachęca konsumentów do zdobywania słodkich nagród w ogólnopolskim konkursie

    Konsumenci będą mogli wygrać praktyczne...

  • Startuje Biedronkoloteria

    10 milionów nagród do wygrania od 13 marca...

  • Konkurs Walentynkowy z Sertop

    Tyski producent serków topionych zaprasza wzorem ubiegłych...

  • Wystartowała ogólnopolska loteria podkapslowa marki Harnaś

    Od początku lutego br. konsumenci mają szansę na zdobycie...

  • Rusza loteria marki Grześki – do wygrania… wyjątkowe przeżycia!

    Bo Grzeszki są po to… by je spełniać!...

Drogeria

  • Botaniczne wcierki Joanna

    Wcierka to kosmetyk do zadań specjalnych, pozwala...

  • Mycie szyb czystą przyjemnością z SIDOLUX!

    SIDOLUX przeprowadził badania konsumenckie w formie ślepego...

  • P&G opracował rozwiązanie ułatwiające prowadzenie badań w kierunku spektrum autyzmu

    Procter & Gamble to międzynarodowa korporacja, której brandy...

  • GfK: Polacy ograniczyli zakupy kosmetyków

    Wartość rynku kosmetyków wynosi obecnie 8,8 mld i rośnie...

  • DIX płyn do czyszczenia zmywarki

    Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży nowy produkt z serii...

Kategorie produktów

  • Wszystko dla czworonogów

    Psy i koty od dawna towarzyszą człowiekowi. Coraz częściej...

  • Trendy w branży mięsnej

    Wyróżnić się ofertą uwzględniającą potrzeby...

  • Sezon na lody – czas start!

    Lody możemy jeść cały rok. A dostępność oferty zachęca...

  • Na zdrowie! – trend silniejszy niż inne

    Znajomość trendów w branży spożywczej jest kluczowa...

  • Trendy zmierzają „ku zeru”

    Polacy coraz chętniej sięgają po trunki bez procentów...

Komentarz Branżowy

  • LOTTE Wedel podsumowuje 2022 rok

    „Rok 2022 upłynął branży czekoladowej pod znakiem wyzwań...

  • ETi International: 2022 był rokiem pełnym wyzwań

    „Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów...

  • Upfield Polska podsumował miniony rok

    „2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów...

  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska podsumowuje 2022 rok

    „W 2022 r. branża odnotowała poważne braki w dostępności...

  • Herbapol-Lublin podsumował miniony rok

    „W 2022 roku globalna gospodarka musiała zmierzyć się z...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.