Wywiady

  • Kraft Heinz Polska: smak i innowacje

    Czwartek, 10 lipca 2025

    Z badania UCE Research i Grupy Blix z 2024 roku wynika, że ketchup jest trzecim najczęściej kupowanym produktem na grilla. To wyraźny sygnał, jak istotną rolę odgrywa w letnich koszykach zakupowych. Pudliszki i Heinz – dwie uzupełniające się marki z portfolio Kraft Heinz – oferują konsumentom szeroki wybór smaków, innowacyjnych rozwiązań i sezonowych aktywacji. O trwającym... Czytaj więcej »

  • Odpowiedzialność za ład korporacyjny, środowisko i społeczność – czyli działania w obszarze ESG – to klucz do zachowania równowagi pomiędzy wzrostem gospodarczym, dbałością o naturę i poprawę jakości życia. W dzisiejszych czasach nie da się zrealizować długofalowych celów biznesowych z pominięciem tych kwestii. Czytaj więcej »

  • Wedel to firma znana od pokoleń, której produkty towarzyszyły i wciąż towarzyszą Polakom przy różnych okazjach. O nowoczesnych rozwiązaniach, nieustannym rozwoju oraz planach na przyszłość opowiada Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierowniczka Komunikacji Korporacyjnej i ESG w firmie Wedel. Czytaj więcej »

  • 35 lat dynamicznego rozwoju, przejęć kultowych marek i budowania organizacji opartej na wartościach. Grupa Colian, która zaczynała jako lokalna firma rodzinna, dziś jest międzynarodowym graczem obecnym w ponad 70 krajach. O drodze, jaką przeszła firma, wyzwaniach, strategii, kulturze organizacyjnej oraz znaczeniu zrównoważonego rozwoju, opowiada Jan Kolański, Prezes Zarządu Grupy... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Karoliny Godzińskiej, Dyrektora Sprzedaży TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Herbapol-Lublin, świętując 75-lecie działalności, nie tylko umacnia swoją pozycję w tradycyjnych segmentach, takich jak herbaty i syropy, lecz także odważnie wchodzi w nowe obszary rynku, rozwijając ofertę napojów i kosmetyków. O strategii firmy, wyzwaniach i perspektywach rozwoju opowiada Paweł Głowniak, Dyrektor Sprzedaży w Herbapol-Lublin, w rozmowie z Wojciechem Szelągiem,... Czytaj więcej »

  • Ferrero jest globalnym producentem słodyczy czekoladowych, będąc trzecią największą na świecie firmą, oferującą tego typu wyroby. Na polskim rynku gości już od ponad 30 lat. O wyzwaniach, sukcesach firmy oraz innowacjach w branży słodyczy opowiada Enrico Bottero, Dyrektor Generalny w Ferrero Polska, w rozmowie z Wojciechem Szelągiem – gospodarzem programu Gabinet Spożywczy –... Czytaj więcej »

  • Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne napoje, ale także inspiruje do aktywnego życia i świadomych wyborów. O produktowych nowościach, udziale w międzynarodowych wydarzeniach i nietypowych inicjatywach rozmawiamy z Klaudią Saferną – współwłaścicielką marki BLITZbee i biohackerką. Czytaj więcej »

  • Mercedes-Benz Polska od niemal 30 lat zapewnia polskim konsumentom najwyższej klasy, komfortowe auta osobowe, dostawcze i ciężarowe oraz części zamienne. W ofercie firmy dostępne są również elektryczne pojazdy dostawcze, coraz powszechniejsze na europejskim rynku. Z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w Mercedes-Benz Polska, odpowiedzialnym za auta dostawcze –... Czytaj więcej »

  • Hortex to marka znana od pokoleń, oferująca świeże, najwyższej jakości produkty. Lider sprzedaży mrożonych warzyw i owoców w ostatnim czasie przeszedł rebranding. O wprowadzonych zmianach, nowych produktach oraz planach rozwoju marki opowiada Urszula Bonecka – Dyrektor Marketingu – oraz Monika Ziembowska – Senior Brand Manager Hortex. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i Trade Marketingu w firmie Indykpol, kieruje Katarzyna Jurkitewicz. Czytaj więcej »

  • Z włoską lekkością, autentycznością i szczyptą nowoczesnego designu – MARTINI redefiniuje aperitivo, nadając mu nowe znaczenie i emocjonalny wymiar. Marka nie tylko odświeża swój wizerunek, ale też trafia w oczekiwania nowego pokolenia. O relaunchu, nowej kampanii i sile włoskiego dziedzictwa opowiada Aleksandra Jakubowiak, Martini Marketing Managerka w Bacardi-Martini Polska. Czytaj więcej »

  • Mondelēz zwiększa zaangażowanie w Polsce

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Mondelēz rośnie w Polsce szybciej niż europejska średnia, a rynek nad Wisłą staje się jednym z kluczowych w globalnym portfolio Grupy. O wynikach, inwestycjach, lojalności konsumentów i potencjale rozwoju z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz International w Polsce i krajach bałtyckich rozmawiają Michał Siwek, Head of Decarbonization & Biodiversity Product w BNP... Czytaj więcej »

  • Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia makroekonomicznego można rozwijać biznes, wykorzystując nietypowe rozwiązania. O działalności muzeum, ciekawych współpracach oraz dostosowywaniu się do oczekiwań młodych pokoleń opowiada Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy Wedel, w rozmowie z Wojciechem Szelągiem – gospodarzem programu Gabinet Spożywczy – oraz... Czytaj więcej »

  • Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873 Czytaj więcej »

  • Tegoroczna edycja międzynarodowego konkursu The Spirits Business Spring Tasting okazała się spektakularnym sukcesem dla CEDC. Kamil Gębski, Dyrektor Marketingu Spirits w CEDC International, zdradza kulisy tego osiągnięcia oraz wyjaśnia, w jaki sposób polskie marki budują swoją pozycję na świecie, odpowiadają na zmieniające się trendy oraz sięgają do tradycji, by tworzyć... Czytaj więcej »

  • Knorr zmienia oblicze dań gotowych

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Rynek dań gotowych i instant dynamicznie się zmienia, a oczekiwania konsumentów stale rosną. O trendach, które obecnie kształtują segment dań błyskawicznych, dynamicznych zmianach w preferencjach konsumenckich, podejściu marki Knorr do kwestii jakości, zdrowia i innowacji, a także o aktualnej, ambitnej kampanii marketingowej i kierunkach rozwoju oferty opowiada Aleksandra... Czytaj więcej »

  • Kategoria serów wyróżnia się dużą różnorodnością – zarówno pod względem smaków, formatów, jak i okazji konsumpcji. Podobnie zróżnicowane jest portfolio Hochland Polska. Rok 2025 dopiero się rozpędza, ale już widać, że Hochland nie próżnuje, jeśli chodzi o nowości produktowe. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland... Czytaj więcej »

  • ZPC Otmuchów zakończył wielomiesięczne prace nad uruchomieniem nowej linii produkcyjnej pianek typu marshmallow. O nowych możliwościach produkcyjnych, ekspansji pod marką Bebeto oraz szansach eksportowych i zakupowych, jakie daje przynależność do Grupy Kervan – opowiada Marcin Kukliński, Prezes Zarządu ZPC Otmuchów. Czytaj więcej »

  • MAXPOL świętuje 35-lecie działalności

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Firma MAXPOL rozpoczęła działalność w zakresie organizacji zagranicznych targów dla polskich wystawców w 1990 roku. Z okazji jubileuszu, poprosiliśmy Panią Małgorzatę Ryttel, Prezeskę Zarządu, oraz Wojciecha Ryttel, Członka Zarządu firmy, o podsumowanie dotychczasowej, 35-letniej działalności. Czytaj więcej »

  • Trzy Pytania do Zygmunta Ochała, Członka Zarządu Krajowego Systemu Kaucyjnego Zwrotka, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Michał Osuch, Retail & Asset Senior Manager Poland & Baltics, CHEP Czytaj więcej »

  • Perfetti Van Melle to globalny lider w branży słodyczy, oferujący takie marki, jak Mentos czy Chupa Chups. O wyzwaniach, sukcesach firmy, strategiach zrównoważonego rozwoju oraz innowacjach w branży słodyczy ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w Perfetti Van Melle, rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz programu Gabinet Spożywczy – oraz Michał Siwek, Head of... Czytaj więcej »

  • W obliczu rosnących wyzwań klimatycznych zrównoważony rozwój przestaje być jedynie deklaracją – staje się planem działania. Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której aspekty omawiają Agata Koppa, Dyrektorka ds. ESG & Corporate Affairs, oraz Teresa Aldea, Kierowniczka ds. Zrównoważonego Rozwoju w Carlsberg Polska. Czytaj więcej »

  • Velvet CARE - Wydajność i wysoki standard

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet CARE Czytaj więcej »

  • Marki, które inwestują w zrównoważony łańcuch dostaw, tworzą przyszłość, w której etyka i ekologia idą w parze z bieżącymi trendami. „Powód jest napisany na etykiecie” – to najnowsza kampania Foxy, w której marka pokazuje, że nie ma przed konsumentami tajemnic dotyczących produkcji swojego asortymentu i zachęca ich do czytania etykiet. O komunikacji oraz podejściu... Czytaj więcej »

  • Duma z bogatej tradycji i kultowych przysmaków, jak krem Nutella czy pralinki Ferrero Rocher, nie oznacza, że Ferrero przestanie zaskakiwać miliony swoich fanów w Polsce i na całym świecie. Dlatego firma nieustannie poszerza ofertę, pozwalając konsumentom znajdować ich ulubione smaki w nowych odsłonach. O wyjątkowości oferty, zmianach w trendach konsumenckich oraz strategii... Czytaj więcej »

  • SC JOHNSON ochroni przed insektami

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Łukasz Wesołowski, Senior Retail Account Manager, SC Johnson Czytaj więcej »

  • Strategia Bakallandu – trendy i nowości

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Sylwia Kowalska, Brand Manager w FoodWell Czytaj więcej »

  • Cymes: czas na zmiany

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Marka Cymes – od lat znana z produkcji świeżych, naturalnych i bogatych w wartości odżywcze soków – przechodzi rebranding. Obejmuje on m.in. identyfikację wizualną, działania wspierające markę, a także nową ofertę produktową. O procesie opowiada Konrad Jędrzejak, Senior Brand Manager marki Cymes Tłocznia. Czytaj więcej »

więcej artykułów