Kampanie i Promocje

  • Pepsi ponownie zaskakuje! W ramach kampanii „Epic Choice” marka przygotowała limitowany drop gadżetów kucharskich, stworzonych we współpracy z popularnym twórcą kulinarnym – Adrianem Owsianikiem, znanym jako Foxx Gotuje. Od 21 października wszyscy chętni mogą zdobyć te unikalne produkty za symboliczną złotówkę! Wystarczy zapisać się do newslettera na stronie pepsidrop,... Czytaj więcej »

  • Uwielbiasz przeszukiwać strony internetowe i social media ulubionych influencerów w poszukiwaniu kulinarnych inspiracji? Koniecznie dołącz do najnowszej przygody z makaronami Lubella i odkrywaj wyjątkowe przepisy Rozkosznego na Uwielbiam.pl. Skanuj kody QR z opakowań spaghetti, piór i świderków Lubelli, i poznaj unikatowe przepisy, które zamienią codzienne gotowanie w wyjątkową... Czytaj więcej »

  • Inicjatywa Kaufland przeciw marnowaniu żywności

    Czwartek, 17 października 2024

    Kaufland wystartował z kampanią „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Można ją zobaczyć m.in. w internecie oraz gazetkach promocyjnych sieci. Inicjatywa ta ma na celu zwrócić uwagę Polek i Polaków na problem marnowania żywności. Akcja jest częścią strategii działań podejmowanych przez sieć w duchu zero waste, która obejmuje m.in. współpracę z Bankami Żywności, doskonalenie... Czytaj więcej »

  • Tymbark to marka z ponad 90-letnią tradycją, która od początku istnienia niezmiennie związana jest z malowniczą miejscowością o tej samej nazwie, położoną w Małopolsce u podnóża Beskidu Wyspowego. To właśnie tutaj od lat funkcjonuje pierwszy zakład produkcyjny marki, w którym prawie 30 lat temu pojawił się niezwykły mieszkaniec – Bocian Biały. Ptak, który osiedlił się... Czytaj więcej »

  • Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z chwilami radości i wytchnienia, których każdy z nas poszukuje. Wielokanałowe działania mają inspirować konsumentów do codziennego SMAKowania życia. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania marki Alpro

    Czwartek, 10 października 2024

    Marka Alpro wystartowała z nową kampanią promocyjną. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania „Dzieciństwo bez przemocy” Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę oraz Krajowej Koalicji na Rzecz Ochrony Dzieci. Jest ona wyrazem sprzeciwu wobec krzywdzenia dzieci i ma na celu promowanie systemowych rozwiązań sprzyjających dobremu dzieciństwu. W akcję włączył się Lidl Polska – w ponad 900 sklepach emitowany będzie spot głosowy kampanii. Ponadto sieć opublikuje... Czytaj więcej »

  • Tej jesieni marka Rolmlecz kontynuuje kampanię wizerunkową celebrującą 50-lecie istnienia kultowego serka z krówką. „Wszystko się zmienia, ale smak dzieciństwa zostaje z nami. Jedyny taki od 50 lat!” – to przesłanie, które działaniom marketingowym marki towarzyszyć będzie do końca 2024 roku. Czytaj więcej »

  • Fundacja Polska Bezgotówkowa startuje z nową kampanią i konkursem adresowanym do polskich przedsiębiorców. Celem akcji „Widzimy się u Ciebie!” jest zauważenie i docenienie właścicieli małych biznesów. Działania mają na celu edukowanie i zachęcanie przedsiębiorców do przyjmowania płatności bezgotówkowych, po to, aby ich klienci mogli płacić, tak jak lubią. Ambasadorem... Czytaj więcej »

  • 3 października 2024 roku ruszyła nowa platforma komunikacyjna sieci supermarketów Intermarché pod hasłem „Wszystko czego dziś chcę”. Motto przewodnie kampanii w pełni odzwierciedla wartości wyróżniające markę na rynku: szeroki asortyment, niskie ceny, przyjazną obsługę oraz bogatą ofertę świeżych produktów, w tym lokalnych specjałów. Czytaj więcej »

  • „Tchibo pobudza zmysły i umysły!” – pod takim hasłem wystartowała akcja marki skierowana do studentów uczelni wyższych oraz uczniów szkół ponadpodstawowych, będących użytkownikami programu lojalnościowego TchiboCard. W ramach niej wszystkie napoje, zarówno klasyki, jak i opcje sezonowe na bazie kawy, ale i herbaty czy matcha są dostępne w atrakcyjnej cenie 9,99 zł.... Czytaj więcej »

  • Wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy

    Czwartek, 03 października 2024

    Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi. Czytaj więcej »

  • Jesienna odsłona kampanii „Łaciate zasady”

    Czwartek, 03 października 2024

    W nadchodzących miesiącach marka Łaciate wyjątkowo ciepło zadba o nasz „jesienny muud” – wszystko po to, abyśmy „nie dali się muustalgii”! We wrześniu wystartowała odświeżona kampania „Łaciate zasady”, w ramach której znani i lubiani influencerzy pokażą nam, jak przetrwać jesień z humorem… i kubkiem ciepłego mleka. Czytaj więcej »

  • Nowa komunikacja wizerunkowa Hochland

    Środa, 02 października 2024

    4 października, nieprzypadkowo w Światowy Dzień Uśmiechu, rusza nowa kampania wizerunkowa Hochland. Komunikacja skupi się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką. Czytaj więcej »

  • Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje do benefitu produktu... Czytaj więcej »

  • Energy Blast – Ty nie spróbujesz?

    Wtorek, 01 października 2024

    W październiku na TikToku wystartowała muzyczna kampania #EnergyBlast wspierana działaniami influencer marketingu pod hasłem „Ty nie spróbujesz?”. Czytaj więcej »

  • Należąca do Danone marka Fantasia ruszyła z nową kampanią reklamową, której głównymi bohaterami są uwielbiani twórcy internetowi – Maria Jeleniewska i Rozkoszny. Jej celem jest wzbudzenie – z przymrużeniem oka – dyskusji na temat tego, jaki sposób jedzenia jogurtu Fantasia jest najlepszy. A tych może być wiele – na co pozwala ikoniczne dla produktu dwukomorowe opakowanie.... Czytaj więcej »

  • Marka Tarczyński ponownie zaskakuje

    Piątek, 20 września 2024

    Marka Tarczyński łączy siły z jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce – Karolem "Blowkiem" Gązwą. W dynamicznej, inspirowanej światem gamingu kampanii reklamowej, która wystartowała 20 września w Dzień Parówkożercy, Blowek odkrywa najlepszy śniadaniowy lifehack – oczywiście z parówkami Tarczyński Naturalnie w roli głównej. Czytaj więcej »

  • Łap to! Jedz to! Lubella Di Riso!

    Piątek, 20 września 2024

    Ruszyła kampania marki Lubella, która przypomina, że Lubella Di Riso to pożywna i pyszna kompozycja owoców z całymi ziarnami ryżu, co sprawia, że to się je! Czytaj więcej »

  • Dan Cake. Jedz jak chcesz!

    Środa, 18 września 2024

    Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach. Czytaj więcej »

  • 13 września br. wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki, prowadzona pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Akcję komunikuje specjalna, „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której nowe słowa napisał Jacek Cygan. Czytaj więcej »

  • Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału[1], wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni digitalowej oraz OOH (out of home), zaś jej... Czytaj więcej »

  • Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia... Czytaj więcej »

  • Wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki pod hasłem „Wszystkie jeże nasze są”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania reklamowa Sonko

    Wtorek, 10 września 2024

    „Lekkie przeKąski” – to hasło, pod którym we wrześniu ruszyła nowa kampania reklamowa Sonko. Reklamy są emitowane na kanałach cyfrowych oraz na materiałach POS w sklepach. Czytaj więcej »

  • Kampania społeczna Żubra

    Wtorek, 10 września 2024

    Marka Żubr rozpoczęła 6. edycję kampanii społecznej pod hasłem „Mordka się cieszy na widok Żubra”. Czytaj więcej »

  • Anna Lewandowska ambasadorką Lipton

    Wtorek, 10 września 2024

    Najnowsza kampania Lipton „2 kubki dziennie, aby zadbać o siebie? Żaden challenge!” skupia się na promowaniu zdrowego trybu życia i korzyściach płynących z picia zielonej herbaty. Czytaj więcej »

  • Energy Blast – Ty nie spróbujesz?

    Wtorek, 10 września 2024

    Energy Blast już w październiku wystartuje z muzyczną kampanią pod hasłem „Ty nie spróbujesz?”. Czytaj więcej »

  • OSHEE, lider produktów funkcjonalnych, ogłosił światową premierę swojego najnowszego produktu – OSHEE Sparkling. Czytaj więcej »

  • Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy. „Łowicz sos!”, tym razem oparty na melodii znanego utworu „What is love” Haddaway’a to najnowszy motyw muzyczny rozśpiewanej kampanii Łowicza! Czytaj więcej »

więcej artykułów