Kampanie i Promocje

  • Rolniczki. Przedsiębiorczynie. Hodowczynie. To właśnie z myślą o nich narodził się pomysł kampanii „Kobiety Almette” i to właśnie one są jej bohaterkami. Sama kampania zaś – uznana za Najlepszą Kampanię Reklamową produktów mleczarskich w 2021 roku w plebiscycie organizowanym przez Forum Mleczarskie Handel. Czytaj więcej »

  • Marka Duda od kilkudziesięciu lat oferuje pasztetową, która w tym czasie zyskała już przydomek kultowej i jest najczęściej wybieranym przez Polaków produktem w swojej kategorii. Teraz pasztetowa została również bohaterką niestandardowej kampanii marketingowej. Czytaj więcej »

  • Podczas gdy światowi przywódcy obradowali na szczycie klimatycznym COP26 nad globalnymi działaniami na rzecz rozwiązania jednego z najpoważniejszych problemów, jakim jest kryzys klimatyczny, polska marka OneDayMore finalizowała proces uruchomienia produkcji roślinnej w nowej, nowoczesnej fabryce. 22 listopada rusza kampania reklamowa, w ramach której producent zachęca do ograniczenia... Czytaj więcej »

  • W promocji bierze udział 9 wariantów marki Somersby. Butelki zamknięte są kolorowymi kapslami, a na ich etykietach znajdują się symbole kolorowego drzewka, na którym jest widoczna informacja o promocji. Czytaj więcej »

  • Coca-Cola wystartowała z kampanią „Real Magic at Christmas”. Projekt przypomina, że „Prawdziwa Magia Świąt” tkwi we wspólnych chwilach, a jego głównym celem jest ukazanie radości płynącej ze spędzania świąt razem. Działania realizowane są w ramach globalnej platformy marketingowej marki Coca-Cola „Real Magic”. Czytaj więcej »

  • Marka Tyskie startuje z kampanią świąteczną pod hasłem „przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Głównym motywem kampanii jest świąteczny pociąg Tyskiego, który wyjedzie 4 grudnia i przejedzie przez wybrane polskie miasta. Czytaj więcej »

  • Trwa kampania „Szanujemy, nie marnujemy!”, która ma pomóc właścicielom sklepów detalicznych ograniczyć marnowanie żywności. To inicjatywa o szczególnym znaczeniu w branży – skierowana jest bowiem głównie do przedsiębiorców prowadzących sklepy spożywcze. W kampanię zaangażowały się wszystkie sieci związane z Grupą Eurocash: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama i... Czytaj więcej »

  • Marka Herbapol Polana wystartowała z pierwszą w swojej historii kampanią reklamową. Kampania potrwa przez cały listopad. Emisję spotu zaplanowano w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VoD i w serwisie Youtube. Reżyserię reklamy powierzono duetowi Frydrych & Zdanowski, a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Highnoon. Zakup mediów realizował dom... Czytaj więcej »

  • Zdrowie odżywianie to nie jest dziedzina, którą przeciętny student lubi najbardziej. Brakuje mu nie tylko motywacji, ale i wiedzy o tym, jak prawidłowo komponować posiłki. Często jest też (błędnie) przekonany, że aby to robić, trzeba mieć dużo czasu i pieniędzy [1]. Studentki dietetyki Wydziału Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, postanowiły obalić ten mit.... Czytaj więcej »

  • Wszyscy lubią Łaciate - nowa kampania marki

    Środa, 27 października 2021

    „Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube. Czytaj więcej »

  • Diamant to uznany producent z najszerszą na rynku ofertą cukrów trzcinowych. W szerokim portfolio znaleźć można nierafinowane cukry trzcinowe w wielu postaciach – Dry Demerara oraz Dark Muscovado, świetnie podkreślające nie tylko napoje, ale i wytrawne dania kuchni świata. Aktualnie producent prowadzi kampanię, w której do wygrania wakacyjne nagrody i bony turystyczne wakacje.pl. Czytaj więcej »

  • Marka Crunchips, należąca do firmy Lorenz, wystartowała z kampanią wizerunkową „Crunchokazje”, w której możemy zobaczyć nowe opakowania chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki „Jest Crunchips, jest impreza!” pozostaje bez zmian. Czytaj więcej »

  • Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Wawel

    Środa, 20 października 2021

    „Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” - pod takim hasłem ruszyła nowa, zupełnie inna niż dotychczas, kampania reklamowa marki Wawel. Czytaj więcej »

  • Celem ogólnopolskiej kampanii zainicjowanej przez Too Good To Go jest uczenie konsumentów poprawnego czytania i interpretowania dat ważności na produktach spożywczych oraz weryfikowania ich świeżości za pomocą zmysłów. Dlatego na etykietach dżemów marki Herbapol, partnera akcji, znajdziemy teraz oznakowania kampanii w formie piktogramów. Wszystko po to, by ograniczyć marnowanie... Czytaj więcej »

  • Smak wędlin to jeden ze znaków rozpoznawczych polskiej kuchni. Marka Duda, od 30 lat obecna na rynku, podkreśla jego rolę w nowej kampanii reklamowej linii produktów „Nasze Polskie”. Seria humorystycznych spotów od 18 października już na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Czytaj więcej »

  • Produkt skazany na sukces

    Piątek, 15 października 2021

    Przy coraz szerszej ofercie produktów na rynku FMCG, kluczowe jest wyróżnienie się na tle konkurencji. Ciekawe podejście do reklamy, nowe opakowanie czy innowacyjna receptura to tylko część możliwości. Niektóre marki stawiają z kolei na wieloletnią tradycję, legendarny smak i przywiązanie konsumenta. Jest wiele dróg do sukcesu, dlatego warto śledzić produkty, którym udało... Czytaj więcej »

  • Lubella – TAK, jak lubisz!

    Środa, 13 października 2021

    Ile osób, tyle pomysłów… na połączenia z Lubellą! W październiku marka kontynuuje kampanię, w której podkreśla, że makarony można jeść dokładnie tak, jak lubisz! Szeroka komunikacja obejmuje telewizję, a także social media, bankomaty, działania digitalowe, współpracę z Influencerami oraz materiały POS w przestrzeniach sklepowych. Czytaj więcej »

  • Szkło zwrotne jest najbardziej eko wtedy, kiedy wraca do ponownego napełnienia. Wyrzucenie butelki zwrotnej do kosza na śmieci jest stratą cennego surowca. Kompania Piwowarska w nowej kampanii edukacyjnej zwraca uwagę na ten problem i zachęca konsumentów do oddawania butelek zwrotnych, przekonując, że każda butelka ma znaczenie. Czytaj więcej »

  • SPAR jako sieć sklepów spożywczych, które prowadzone są przez polskich przedsiębiorców rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową pod hasłem „Klient nasz pan”. Kampania obejmie sponsoring programów w TVP i TVN, bilboardy, zabawną akcję z udziałem klientów na portalu Facebook, a także monitory, plakaty i gazetki promocyjne w sklepach. Kampania trwa od początku... Czytaj więcej »

  • Z okazji urodzin, polska marka OneDayMore przygotowała dla swoich klientów wyjątkową ofertę promocyjną. Konsumenci otrzymali możliwość zakupu musli, owsianek i granol z rabatem do 40%. Ponadto, fani produktów śniadaniowych mogą powitać dwie smakowite nowości w ofercie marki. Czytaj więcej »

  • Jej głównym celem jest edukowanie konsumentów o właściwościach pieczywa, jego udziale w codziennej, zbilansowanej diecie oraz obalanie najpowszechniejszych mitów, które narosły wokół wyrobów piekarniczych, zwłaszcza tych dostępnych w sklepach wielkopowierzchniowych. Czytaj więcej »

  • Naczynia renomowanej marki Fissler są teraz dostępne dla klientów Netto za pół ceny w ramach nowej akcji lojalnościowej. Program „Kocha, zbiera, gotuje… Bo jakość to Fissler” ruszył 20 września i potrwa do 24 grudnia. W ramach dodatkowej kampanii promocyjnej specjaliści z branży gastronomicznej, spożywczej oraz zero waste będą korzystać z naczyń Fissler podczas... Czytaj więcej »

  • Międzynarodowy Dzień Kawy, który ma miejsce 29 września, jest tradycją także w Caffe MOYA. Jak co roku, na odwiedzających dowolny punkt Caffe MOYA w całej Polsce, czeka specjalna promocja. W dniach 28-30 września każdy, kto zakupi dowolną kawę, otrzyma wafelek Princessa za 1 grosz. Propozycja godna jest rozważenia nie tylko przez wytrawnych kawoszy. Zapraszamy wszystkich innych do... Czytaj więcej »

  • W najnowszej kampanii marka Podravka przywołuje wakacyjne wspomnienia, prezentując dania kuchni śródziemnomorskiej. Pomimo że koniec lata już na horyzoncie, marka chce, aby w kuchni słońce gościło przez cały rok. Passata pomidorowa, ostry Ajvar, czy niezawodne Spaghetti Bolognese? Dzięki szerokiej ofercie marki, śródziemnomorskie smaki mogą być na wyciągnięcie ręki. Czytaj więcej »

  • Jesień pełna smaku w Costa Coffee

    Środa, 22 września 2021

    W związku z nadchodzącą szybkimi krokami jesienią, sieć kawiarni Costa Coffee przychodzi z nowymi, przepysznymi produktami. Na odkrycie czeka aromatyczne menu pełne smaku i jesiennego klimatu, a w nim m.in.: zestawy śniadaniowe z nowymi bagietkami o niebanalnych połączeniach smakowych, Słodkie Zestawienie, czyli ciastko karmelowo-jabłkowe z ulubioną kawą klasyczną, oraz... Czytaj więcej »

  • Takiej akcji jeszcze nie było! MediaMarkt zachęca klientów swoich sklepów stacjonarnych do aktywności fizycznej i pomocy potrzebującym dzieciom. Wystarczy zrobić zakupy za minimum 100 zł i wykonać 10 przysiadów, żeby wesprzeć Towarzystwo Przyjaciół Dzieci. Przysiady zostaną przeliczone na złotówki – każdy przysiad ma wartość 1 zł. Czytaj więcej »

  • Tymbark Smakołyk, chwila dla ciebie!

    Wtorek, 14 września 2021

    Tymbark Smakołyk powstał dla tych, którzy chcą znaleźć chwilę dla siebie – na coś smacznego i pożywnego. By podkreślić, że warto sięgnąć po owocową nowość, marka rozpoczęła kampanię digitalową. Czytaj więcej »

  • Najdelikatniejsza czekolada Milka, stworzona z alpejskiego mleka, teraz może zostać wzbogacona o ulubione dodatki konsumentów. To właśnie oni dostaną unikalną szansę na zainspirowanie marki, a wszystko za sprawą wyjątkowego Kreatora Smaków. Czytaj więcej »

  • Wczoraj wieczorem wystartowała kampania wizerunkowa piw grupy Manufaktura, warzonych w browarze w Tenczynku. W spocie reklamowym wystąpił Piotr Stramowski, ambasador browaru Tenczynek. Na promocję z wykorzystaniem spotu telewizyjnego oraz reklamy w internecie Manufaktura przeznaczyła 2 mln złotych, wspierając swoje hity sprzedażowe - Pils, Świeże, Marakuja, Double IPA. W reklamach... Czytaj więcej »

  • Legia to nie tylko piłkarze. Klub tworzą również ludzie, których nie widać w świetle stadionowych jupiterów. To właśnie o nich Królewskie opowiada w nowej kampanii pt. „Znani z Łazienkowskiej”. Komunikacja wspiera trwającą loterię konsumencką marki. Czytaj więcej »

więcej artykułów