Kampanie i Promocje

  • Marka Kozel realizuje kampanię „Fun Pours” – największą aktywację pozasezonową w tym roku. Projekt, prowadzony w czwartym kwartale tego roku, łączy działania ATL i BTL, obejmujące kampanię telewizyjną, digitalową, social media, współpracę z influencerami oraz widoczność w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Lidl rozpoczyna sezon świąteczny, inaugurując międzynarodową kampanię pod hasłem „Opłaca się świętować każdego dnia”. Przekaz kampanii wykracza poza ramy typowej reklamy świątecznej i jest strategiczną kontynuacją międzynarodowej akcji „Lidl. To się opłaca”. Łączy ona podstawową misję Lidla jako sprzedawcy detalicznego, z zaangażowaniem na rzecz ludzi oraz... Czytaj więcej »

  • Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, rozpoczyna kompanię informacyjną „From Poland with love” na najważniejszych rynkach, na których jest obecna. Kampania podkreśla polskie pochodzenie rozwiązań logistycznych, które stoją za sukcesem Firmy. Na koniec III kwartału Grupa InPost posiadała na 9 europejskich rynkach sieć punktów OOH... Czytaj więcej »

  • Już 16 grudnia marka Tyskie zaprasza na kolejny zimowy kurs swojego pociągu. Czytaj więcej »

  • Co czwarty klient Kauflandu w swoim koszyku zakupowym umieszcza produkty ze świeżej lady. Dlaczego zatem warto pokazywać co to znaczy prawdziwa świeżość? O tym w najnowszym spocie kampanii „Kaufland jest FRESZ”, opowiada jeden z pracowników - Wiktor Jaworski z marketu w Opolu. Spot utrzymany w stylistyce talent show to kolejny etap kampanii, w której to pracownicy sieci odgrywają... Czytaj więcej »

  • Stokrotka prowadzi kampanię „Nie marnujemy – RatuJEMY!”, promującą codzienne działania ograniczające marnowanie żywności i zachęcającą klientów do wspólnego zaangażowania w tę inicjatywę. Czytaj więcej »

  • Trwa szeroko zakrojona kampania reklamowa marek Profi i JemyJemy, która potrwa do Świąt Bożego Narodzenia. To największe przedsięwzięcie promocyjne obu brandów w ostatnich latach, obejmujące intensywną obecność w internecie, mediach społecznościowych, na YouTube oraz w punktach sprzedaży. Celem działań jest dalsze wzmacnianie wizerunku, zwiększanie rozpoznawalności i wsparcie... Czytaj więcej »

  • Paluszki Lubella w szklance? Klasa!

    Poniedziałek, 03 listopada 2025

    Lubella ruszyła z kampanią, która przypomina o prostych przyjemnościach, znanych i lubianych od lat. „Paluszki Lubella w szklance? Klasa!” – to hasło, które nawiązuje do kultowego sposobu podania chrupiących paluszków, obecnego w polskich domach od pokoleń. Czytaj więcej »

  • Kampania digital Coca-Coli Zero przygotowana przez polski oddział YOC potrwa do grudnia i będzie prowadzona z wykorzystaniem m.in. nowego formatu wideo YOC wspartego AI. Toczy się pod hasłem „Najlepsza Coca-Cola ever? Najpierw spróbuj!”, a jej celem jest zachęcenie konsumentów do próbowania smaku Coca-Coli Zero. Czytaj więcej »

  • Mokate kontynuuje kampanię Cappuccino ZERO

    Poniedziałek, 27 października 2025

    Po udanym starcie kampanii promującej Mokate Cappuccino ZERO, marka Mokate intensyfikuje działania komunikacyjne. Czytaj więcej »

  • Nowa kampania marki Serenada

    Czwartek, 23 października 2025

    Marka Serenada – przekonana, że można szerzyć dobro i tworzyć lepszy świat – ruszyła z nową kampanią „Podziel się SERdecznością!”. Czytaj więcej »

  • Jesienią, marka Amica ponownie zaprasza klientów do udziału w akcji „Kup, oceń i zyskaj z Amica”. To okazja, by nie tylko cieszyć się nowoczesnym sprzętem kuchennym, ale też otrzymać nagrodę pieniężną – nawet do 450 zł za zakup i opinię o piekarniku oraz płycie grzejnej. Akcja potrwa do 31 grudnia 2025 roku lub do wyczerpania puli nagród, która wynosi aż 900 000 zł. Czytaj więcej »

  • Najnowsze kampanie marki WOSEBA

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Marka WOSEBA rozpoczęła nową kampanię „Jesienna przyjemność!”. Czytaj więcej »

  • Bracia w wielkim mieście

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Bracia Sadownicy ruszyli z sadu do miasta, pokazując, że o jabłku można opowiedzieć na wiele sposobów – także w kampanii outdoorowej. Czytaj więcej »

  • Łowicz z Lubellą czy Lubella z Łowiczem?

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Ruszyła kampania, w której dwie duże marki z portfolio Grupy Maspex połączyły siły i stworzyły wspólną komunikację. Czytaj więcej »

  • Od 1899 roku do produkcji wyrobów Mutti wybierane są wyłącznie najlepsze włoskie pomidory, a każdy etap procesu jest kontrolowany – od selekcji odpowiednich odmian aż po ich przetwarzanie w ciągu kilku godzin od zbioru. Czytaj więcej »

  • Kampania ATL „Jestem za” w jesiennym wydaniu

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Marka Zagrodowy rusza jesienią 2025 r. z szeroko zakrojoną kampanią ATL pod hasłem „Zagrodowy – Jestem za”. Czytaj więcej »

  • Inka lubi się dzielić…

    Poniedziałek, 13 października 2025

    W listopadzie br. rusza kampania wizerunkowa marki Inka. W 6 spotach TV będzie można ponownie zobaczyć znaną i lubianą bohaterkę marki Zbożenkę, która w kultowym, czerwonym Inkotrucku dzieli się pyszną zbożówką na napojach roślinnych od Inki. Czytaj więcej »

  • Kampania NESCAFÉ® Crema

    Poniedziałek, 13 października 2025

    W okresie jesienno-zimowym startuje kampania marketingowa NESCAFÉ® Crema – jest to okres, w którym ta kawa rozpuszczalna cieszy się szczególnym zainteresowaniem konsumentek. Czytaj więcej »

  • „Przekręć Oreo i poznaj przyszłość”

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Oreo startuje z nową kampanią w ramach platformy „Oreo. Daj się zakręcić”, która w zabawny i pełen luzu sposób nawiązuje do ulubionej rozrywki Polaków – przepowiadania przyszłości. Czytaj więcej »

  • Milka ponownie zachęca do budowania relacji z sąsiadami w jesiennej kampanii pod hasłem: „Zasąsiadujmy się na dzień dobry”. Czytaj więcej »

  • Grant’s wraca z kampanią „Ekipa Na Życie” 2025!

    Poniedziałek, 13 października 2025

    Marka Grant’s wraca z nową odsłoną kampanii „Ekipa Na Życie”, która stawia na autentyczność, wspólne emocje i siłę relacji. Tegoroczna edycja, pod hasłem „Ekipa Na Życie. Razem, Wszystko Grant’s”, to kontynuacja idei, że najlepsze rzeczy w życiu dzieją się wtedy, gdy przeżywamy je razem. Pierwsza zapowiedź projektu pojawiła się 5 października na warszawskim... Czytaj więcej »

  • Nowa kampania delio supermarket online

    Czwartek, 09 października 2025

    „Jadą świdry jadą”, „Zielone z dostawą” czy „Śmietanka towarzyska” – takimi hasłami delio supermarket online otwiera nową kampanię. Marka stawia na świeżość i sprawdzone pochodzenie produktów, a jednocześnie akcentuje możliwość dostawy dużych zakupów jeszcze tego samego dnia. Czytaj więcej »

  • Fundacja Polska Bezgotówkowa startuje z trzecią odsłoną kampanii „Zyskaj więcej” skierowanej do przedsiębiorców. Właściciele małych i średnich firm, którzy jeszcze nie korzystają z płatności bezgotówkowych, mogą otrzymać terminal płatniczy, terminal w telefonie lub bramkę płatniczą do sklepu online z Programu Fundacji oraz dodatkowo zyskać 30 darmowych wysyłek w... Czytaj więcej »

  • Lubella i Łowicz łączą siły w nowej kampanii

    Poniedziałek, 06 października 2025

    Rusza wspólna kampania marek Lubella i Łowicz z portfolio Grupy Maspex. Akcja pokazuje, że połączenie dowolnego makaronu Lubella z wybranym sosem Łowicz zawsze daje doskonały efekt – niezależnie od tego, w jakiej kolejności składniki trafią na talerz. Czytaj więcej »

  • Prawie 2000 koszyków niespodzianek w sklepach Carrefour

    Poniedziałek, 06 października 2025

    W ponad 120 sklepach Carrefour w całej Polsce ruszyła kolejna edycja jednej z najbardziej wyczekiwanych akcji promocyjnych – koszyk niespodzianka.Tym razem sieć przygotowała prawie 2000 koszyków pełnych wyjątkowych niespodzianek. Czytaj więcej »

  • Jesień to idealny moment na gorące tosty – chrupiące na zewnątrz, miękkie w środku, z ulubionymi dodatkami bądź w klasycznej wersji. Jednak sekret tego dania tkwi w jednym, niezbędnym składniku – serze, który sprawia, że zwykła kanapka staje się rozgrzewającym posiłkiem i prawdziwym symbolem jesiennego komfortu. Hochland startuje z nową kampanią „Hochland. To jest... Czytaj więcej »

  • Marka HELIO konsekwentnie rozwija kampanię promującą HELIO STIXY, oferując partnerom handlowym wsparcie na każdym etapie współpracy. Realizowane działania obejmują digital, influencer marketing, trade marketing oraz działania w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Oreo startuje z innowacyjną kampanią, w której sztuczna inteligencja i aktor Michał Sikorski w zabawny, interaktywny sposób przepowiadają przyszłość konsumentom. Projekt obejmuje platformę opartą na AI, limitowaną edycję opakowań oraz szeroką komunikację w digitalu i punktach sprzedaży w całej Polsce, realizowaną od 22 września do 30 listopada 2025 roku przez Publicis Groupe. Czytaj więcej »

  • Moja Inka tutaj? W owsiance, kawie, smoothie!

    Czwartek, 25 września 2025

    Już niebawem marka Inka rozpocznie kampanię „Moja Inka tutaj?”, której głównymi bohaterami będą napoje roślinne – bo Inka to nie tylko kultowa kawa zbożowa, ale też napoje roślinne – idealne o każdej porze dnia i przy każdej okazji: do kawy, koktajlu, smoothie czy ulubionej owsianki. Czytaj więcej »

więcej artykułów