Z rynku FMCG

  • Pracownicy, należącej do Mondelez Polska, fabryki „OLZA” w Cieszynie, z okazji obchodów 100-lecia zakładu, przygotowali dla mieszkańców wyjątkową niespodziankę — największy czekoladowy wafel Prince Polo w Polsce. Ważący 400 kg smakołyk był jedną z atrakcji, ważnego dla lokalnej społeczności, Święta Trzech Braci w Cieszynie. Produkcja rekordowego wafla była idealną... Czytaj więcej »

  • W warszawskim biurze Nestlé na ulicy Domaniewskiej pojawił się recyklomat. Maszyna umożliwia zwrot butelek Nałęczowianki pracownikom i wszystkim gościom odwiedzającym firmę. Recyklomat to część programu edukacyjnego Nałęczowianki, promującego recykling. Oprócz aktywnego edukowania w zakresie właściwego prze-twarzania plastiku, Nałęczowianka wyraża także pełne poparcie dla... Czytaj więcej »

  • Według najnowszych danych ONZ FAO nadmierne połowy dotyczą 37,7 proc. wszystkich stad ryb i ten odsetek stale rośnie. W niektórych akwenach, takich jak Morze Śródziemne i Czarne, ponad 60 proc. stad jest przełowionych. Może to prowadzić nie tylko do degradacji ekosystemów morskich, ale także mieć poważne konsekwencje dla milionów ludzi na świecie. – Gdyby wszystkie stada na... Czytaj więcej »

  • Gala Hochland Cheesemaster 2024 za nami!

    Poniedziałek, 17 czerwca 2024

    W dniach 13 -14 czerwca, w hotelu Dolina Charlotty niedaleko Słupska, odbyła się Konferencja Sprzedaży Hochland. Podczas spotkania podsumowano miniony rok, w tym wyniki sprzedażowe, a także przyznano nagrody Cheesemaster w 4 kategoriach. Poznaliśmy Najlepszych Pracowników Działu Sprzedaży Hochland Polska w kilku kategoriach: Najlepszy Kierownik ds. Kluczowych Klientów, Najlepszy... Czytaj więcej »

  • HELIO z Medalem Europejskim

    Czwartek, 13 czerwca 2024

    11 czerwca w warszawskim Oxford Tower odbył się uroczysty finał XXXV edycji konkursu Medal Europejski. Medal Europejski jest niekomercyjną, ogólnopolską inicjatywą najważniejszej dla przedsiębiorców instytucji działającej przy Komisji Europejskiej – Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego oraz Business Centre Club. Celem przedsięwzięcia jest promowanie wyrobów i usług... Czytaj więcej »

  • Marka Żubrówka, znana z wysokiej jakości alkoholi, triumfowała w tegorocznej edycji prestiżowego, międzynarodowego plebiscytu New York International Spirits Competition. W plebiscycie, w którym ocenie poddano ponad 1400 zgłoszeń, marka została uhonorowana wieloma[1] prestiżowymi nagrodami, w tym tytułem Poland Vodka of the Year. Czytaj więcej »

  • Sto rzadkich Mercedesów z różnych roczników, tysiące widzów na trasie całego rajdu oraz prestiżowy Konkurs Elegancji – to tylko wybrane atrakcje, które czekają uczestników motoryzacyjnego wydarzenia roku, czyli StarDrive Poland. Impreza odbędzie się w Kielcach i Górach Świętokrzyskich w dniach 13-16 czerwca, a jednym z jej sponsorów jest WSP „Społem”, producent Majonezu... Czytaj więcej »

  • Japan Tobacco International rozszerza dystrybucję urządzenia do podgrzewania tytoniu Ploom X w sieci Żabka o kolejne największe miasta. Od czerwca, poza aglomeracją warszawską, marka Ploom jest dostępna w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi i w aglomeracji śląskiej. Czytaj więcej »

  • Promocja zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży stanowi jeden z ważnych elementów strategii społecznej odpowiedzialności realizowanej przez Sokołów. Jako wieloletni mecenas sportu, firma po raz kolejny była sponsorem turnieju piłki nożnej dla dzieci Sokoliki Cup, organizowanego przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Trzeci już finał rozgrywek, z udziałem... Czytaj więcej »

  • Znamy zwycięzców Pucharu Tymbarku

    Czwartek, 13 czerwca 2024

    Sierakowo, Brzeg, Warszawa, Leszno – z tych miejscowości pochodzą zwycięzcy XXIV edycji Pucharu Tymbarku! Od marca drużyny w całej Polsce rywalizowały na szkolnych Orlikach, by dotrzeć do Wielkiego Finału na PGE Narodowym. Na zwyciężczynie i zwycięzców tegorocznej edycji czeka w październiku spotkanie z reprezentantami Polski oraz kibicowanie podczas meczu Polska-Portugalia. Czytaj więcej »

  • Występ zespołu Pectus, silent disco, wystawa okolicznościowa, kino letnie, strefa kibica, gry i zabawy dla dzieci, foodtrucki – to tylko część atrakcji, jakie na sobotę i niedzielę (15-16 czerwca 2024r.) przygotowane zostały przez Dr. Miele Cosmed Group S.A. dla mieszkańców Dolnego Śląska. Wszystko to z okazji jubileuszu 200 lat tradycji mydlarskich w Jaworze. Czytaj więcej »

  • Fundacja Biedronki od wybuchu wojny w Ukrainie wspiera osoby poszkodowane w jej wyniku i to nie zmienia się w 2024 r. W tym roku Fundacja przeznaczy na pomoc uchodźcom i osobom, które zostały na terenach dotkniętych konfliktem ponad 17 mln zł. Programy obejmują transporty humanitarne na Ukrainę oraz karty na zakupy i darmowe noclegi w Polsce. Za swoją działalność Fundacja otrzymała... Czytaj więcej »

  • Daria Zawiałow, Mrozu oraz Kacperczyk, czyli Męskie Granie Orkiestra 2024, nagrali utwór „Wolne Duchy”, promujący tegoroczną, 15. już, edycję kultowej trasy Męskie Granie. Singlowi towarzyszy teledysk, w którym monumentalne głowy artystów – podobnie jak każdego lata sponsorowana przez markę Żywiec trasa – przemierzają Polskę, prezentując jej różne oblicza. Czytaj więcej »

  • III Rajd Motocyklowy Handlowców

    Poniedziałek, 10 czerwca 2024

    W dniach 24-26 maja 2024 r. odbył się III Rajd Motocyklowy Handlowców, który zgromadził czterdziestu uczestników z całej Polski. To wyjątkowe wydarzenie rozpoczęło się w Spa Hotel Splendor**** i obejmowało emocjonujący program pełen atrakcji i aktywności w Dolinie Wiaru w Rybotyczach. Organizatorami wydarzenia były spółki SPECJAŁ, REN, NASZ SKLEP, LIVIO, RABAT DETAL oraz... Czytaj więcej »

  • Za każdym owocem stoi człowiek

    Poniedziałek, 10 czerwca 2024

    Branża jagodowa to 350 tys. rolników i 0,5 mln pracowników sezonowych. Rodzinne gospodarstwa stanowią zdecydowaną większość i to one kreują zmiany. Orientację produkcyjną zastąpiła sprzedażowa, a liderzy myślą już potrzebami konsumentów. W ramach inicjatywy Branding Ovation wybrano najciekawsze rodzinne firmy 2024 roku. Projektowi patronowała redakcja Hurt&Detal. Czytaj więcej »

  • MAKRO Polska prowadzi edukacyjne spotkania Super Sklep, dedykowane właścicielom sklepów ODIDO. Stanowią one okazję do poszerzenia kompetencji biznesowych oraz integrowania sektora handlu tradycyjnego. Cykl obejmie całą Polskę. Odbywają się wówczas prezentacje ekspertów m.in. na temat modelu Elevate oraz trendów rynkowych w polskim handlu. Czytaj więcej »

  • 41% dorosłych Polaków i 55% matek w imieniu swoich dzieci (w wieku do 15 lat) deklaruje, że komponując posiłki zwraca uwagę na to, aby były różnorodne pod względem składu[1] – wynika z badania „Talerz Polaka – Nawyki żywieniowe polskiego społeczeństwa” przeprowadzonego przez agencję badawczą Zymetria na potrzeby aktywności zainicjowanego przez grupę spółek DANONE... Czytaj więcej »

  • 14-sta edycja konkursu Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich już za nami. Z dumą informujemy, że kolejny rok z rzędu marka HELIO została wyróżniona w kategorii Produkty Spożywcze BIO i EKO Czytaj więcej »

  • HELIO, polski producent bakalii, to marka, która cieszy się ogromnym uznaniem na rynku od ponad 30 lat. Jej produkty są doceniane przez konsumentów za wysoką jakość i smak. Wieloletnia obecność na rynku oraz pozytywne opinie klientów potwierdzają, że HELIO to marka, na którą można liczyć. Czytaj więcej »

  • 6 czerwca w Łodzi odbyły się drugie warsztaty „Masterclass" Akademii Hochland Professional, które są kontynuacją cyklu szkoleń klienckich w Międzynarodowej Szkole Kulinarnej Ashanti. Czytaj więcej »

  • Mlekpol na targach SIAL China 2024

    Środa, 05 czerwca 2024

    Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol zaprezentowała swoje produkty podczas targów SIAL China 2024 w Szanghaju. W ramach realizacji projektu Trade Milk, wspólnie z innymi członkami Polskiej Izby Mleka, promowała polskie wyroby mleczarskie, cieszące się w Państwie Środka dużą popularnością. Czytaj więcej »

  • 5 czerwca świętujemy Światowy Dzień Ketchupu – jednego z najpopularniejszych dodatków do potraw na całym świecie. Według danych udostępnionych przez firmę Kraft Heinz ketchup najbardziej lubimy w wersji łagodnej (60%), a ostrą wersję wybiera 40% z nas. Do jego produkcji fabryka w Pudliszkach każdego miesiąca wykorzystuje nawet 6 milionów kilogramów pomidorów. Czytaj więcej »

  • FoodWell kontynuuje dynamiczny rozwój fabryki w Janowie Podlaskim. Jak podkreśla założyciel firmy, lokalizacja zakładu jest jedną z przewag konkurencyjnych. Miejscowość, posiadająca niepowtarzalną atmosferę, położona w terenie pełnym lasów i naturalnej zieleni, a jednocześnie logistycznie blisko budowanej autostrady A2, staje się najważniejszym punktem na mapie tworzonej od... Czytaj więcej »

  • Po wielu miesiącach dostosowań i testów integracyjnych Hochland Polska kończy pracę nad największą międzynarodową operacją w historii firmy związaną z cyfryzacją – przejście na nowy system SAP o nazwie S/4HANA. Najważniejszym celem wdrażanego właśnie projektu jest zwiększenie efektywności i możliwości wzrostu zgodnie ze strategią Hochland zwaną Wizja 2025. Czytaj więcej »

  • Supply Chain Hochland Polska w akcji!

    Wtorek, 04 czerwca 2024

    Supply Chain Management, czyli zarządzanie łańcuchem dostaw, to jeden z kluczowych procesów firmy produkcyjnej. W biurze Hochland Polska w Poznaniu kolejny raz stawił się niemal cały zespół Supply Chain na czele z Katarzyną Malczewską, Dyrektorem Łańcucha Dostaw w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Soplica, marka znana z wysokiej jakości likierów, zgodnie z najnowszymi danymi to bezapelacyjnie numer jeden pośród wyborów konsumenckich. Czytaj więcej »

  • 7 czerwca już po raz szósty obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Bezpieczeństwa Żywności, ustanowiony przez ONZ. Tegoroczne hasło przewodnie to: „Bezpieczeństwo żywności – Bądźmy przygotowani na nieoczekiwane”. Z tej okazji eksperci Wedla dzielą się dobrymi praktykami i przykładami działań, jakie mogą podejmować producenci, aby zapewnić jak najlepszą jakość... Czytaj więcej »

  • Mlekpol zaprasza na… śniadanie po Mazursku

    Poniedziałek, 03 czerwca 2024

    Malownicze jeziora, ciepły poranek i lekki wiatr – w takich okolicznościach przyrody mamy ochotę na proste, pyszne posiłki, których smak przywodzi wspomnienia z dzieciństwa. Tego lata marka Mazurski Smak zadba o to, aby zarówno mieszkańcy Mazur, jak i licznie odwiedzający ten region turyści, a także konsumenci w całej Polsce poznali, jak smakuje śniadanie po mazursku. Czytaj więcej »

  • Mięso ma kluczowe znaczenie w ludzkiej diecie

    Poniedziałek, 03 czerwca 2024

    W dyskusjach o zdrowym żywieniu i diecie roślinnej często pomija się podstawowe kwestie związane z konsumpcją mięsa. Pomimo postępującej popularyzacji wegetarianizmu i weganizmu, argumenty naukowe przemawiają za tym, że mięso ma kluczowe znaczenie w ludzkiej diecie. Analiza korzyści płynących z jego spożycia oraz ryzyka związane z dietami eliminującymi produkty pochodzenia... Czytaj więcej »

  • Najnowsze propozycje legislacyjne resortu zdrowia mogą zakłócić spadkowy trend wielkości szarej strefy, która w 2023 roku na rynku papierosów była rekordowo niska. Zakaz sprzedaży mentolowych wkładów do podgrzewaczy tytoniu może zachęcić do przemytu i nielegalnej produkcji – ostrzegają eksperci. Według raportu Instytutu Prognoz i Analiz Gospodarczych (IPAG) spadkowi udziału... Czytaj więcej »

więcej artykułów