Z rynku FMCG

  • Grupa Columbus działa w Hochland Polska

    Piątek, 08 grudnia 2023

    Mija kolejny rok funkcjonowania interdyscyplinarnej grupy „Columbus”, która powstała z inicjatywy pracowników, by prowadzić szeroko pojęte działania prośrodowiskowe. Celem tej idei było danie nowego impulsu kulturze zaangażowania i innowacji w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • – Konsumenci oczekują, że naturalność ma być oczywistością, czymś podstawowym. Jeszcze kilkanaście lat temu to był na rynku pewien wyróżnik, dzisiaj to jest już standardem. Wiele marek przeszło na komunikację produktów pod kątem naturalności składu – zauważa Anna Sambor, dyrektorka marketingu Herbapolu Lublin. Jak wskazuje, popularność naturalnej żywności –... Czytaj więcej »

  • Słodka Polska to reprezentacja Polski Dzieci i Młodzieży z Cukrzycą w piłce nożnej. Projekt od lat wspiera firma Hochland Polska współpracując z Mikołajem Illukowiczem – koordynatorem projektu i prezesem Stowarzyszenia Rodziców i Opiekunów Dzieci z Cukrzycą „CukierAsy”. Czytaj więcej »

  • – Nie wyobrażamy sobie świąt Bożego Narodzenia bez śledzia na wigilijnym stole, ale dobrze pomyśleć nie tylko o swoich przyzwyczajeniach kulinarnych, ale również o tym, jak nasze wybory konsumenckie wpływają na stan środowiska, mórz i oceanów – mówi Marta Kalinowska z Marine Stewardship Council. Wybierając rybę na świąteczny stół, warto sprawdzić, czy pochodzi ona ze... Czytaj więcej »

  • Życzenia świąteczne od Hochland Polska

    Poniedziałek, 04 grudnia 2023

    Hochland Polska, zgodnie ze swoją wieloletnią już tradycją, przygotował dla swoich partnerów handlowych, podwykonawców i firm współpracujących specjalne życzenia z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku. Czytaj więcej »

  • Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia, sieć ALDI przekazała już wszystkim pracownikom świąteczne bony zakupowe w postaci dodatkowego doładowania na karty przedpłacone. Sieć zaplanowała także dodatek za frekwencję. W tym roku łącznie ALDI przeznaczy na doładowania świąteczne i premię za frekwencję ponad 2,67 miliona złotych. Czytaj więcej »

  • POLOmarket dokonuje dużej zmiany w rozwoju swojego programu lojalnościowego, uruchamiając nowy mechanizm punktowy w aplikacji. „Frikasy", bo o nich mowa, umożliwiają użytkownikom aplikacji POLOmarketu zbieranie wirtualnych punktów – Frikasów, wymienianych następnie na kupony rabatowe. Czytaj więcej »

  • Fundacja Nasza Ziemia i Henkel Polska zakończyły trzecią edycję zainicjowanej w 2021 roku kampanii edukacji ekologicznej „Lekcja Nieśmiecenia” skierowanej do uczniów szkół podstawowych. Uroczystość podsumowująca tegoroczną edycję projektu odbyła się 23 listopada w Szkole Podstawowej im. Stanisława Konarskiego w Raciążu – jednej z 20 zwycięskich placówek, do których... Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska rozwija ofertę żywności wytwarzanej w zgodzie z zasadami rolnictwa zrównoważonego. Do sklepów trafiła właśnie wołowina pod marką Jakość z Natury, dostępną w tej sieci na wyłączność. Gama ta wyróżnia się niepowtarzalnym smakiem i pełną identyfikowalnością “od pola do talerza”, produkcją z poszanowaniem środowiska naturalnego oraz długotrwałym... Czytaj więcej »

  • Święta to czas wzmożonej konsumpcji i zakupów, a w efekcie kosze na śmieci zapełniają się tonami odpadów – od opakowań po detergentach wykorzystanych podczas przedświątecznych porządków, przez papiery, wstążki czy tasiemki do pakowania prezentów, pudełka po słodkościach, aż po niebezpieczne odpady po środkach pirotechnicznych kupionych na sylwestrową noc. – W okresie... Czytaj więcej »

  • Najbardziej wyjątkowe lodowisko na mapie Warszawy – „Praska Ślizgawka Konesera” – już od 2 grudnia zaprasza wszystkich miłośników piruetów do wspólnej zabawy. Partnerem lodowiska po raz kolejny została marka Pepsi. Zimowa atrakcja Centrum Praskiego Koneser będzie dostępna niemal codziennie, od rana do późnego wieczora. Po spełnieniu określonych warunków klienci Konesera... Czytaj więcej »

  • Łaciate, Maślanka Mrągowska, Mlekpol, Rolmlecz i JOGO – to właśnie te marki, będące własnością grajewskiej Spółdzielni Mleczarskiej, znalazły się na liście TOP 200 Najlepszych Marek w Polsce. Zestawienie magazynu „Forbes” uwzględnia wartość finansową krajowych brandów i porównuje, jak cenne są one w danej kategorii. Czytaj więcej »

  • Wspólnie z rolnikami PepsiCo Polska świętuje 30 lat działania Programu Agrarnego firmy w Polsce. W 1993 r. podjęto współpracę z polskimi gospodarstwami w zakresie upraw i dostaw ziemniaków, która trwa do dzisiaj. Z polskich pól pozyskiwany jest najwyższej jakości surowiec do produkcji kultowych chipsów Lay’s. Codzienną pracę rolników wspiera Dział Agro PepsiCo Polska... Czytaj więcej »

  • SERTOP Sponsorem Premium GKS Tychy

    Środa, 29 listopada 2023

    W ostatnich dniach firma SERTOP z Tychów została Sponsorem Premium Wicemistrzów Polski 2023 w hokeju na lodzie – drużyny GKS Tychy. Czytaj więcej »

  • Netto otwiera trzeci sklep w Świebodzinie

    Środa, 29 listopada 2023

    Już od najbliższego czwartku, 30.11., mieszkańcy Świebodzina będą mieli do dyspozycji kolejny sklep Netto Polska. Blisko 800 mkw. powierzchni handlowej pełnej asortymentu produktów spożywczych i przemysłowych w świetnych cenach, kasy samoobsługowe oraz szerokie i przestronne alejki, zapewniające wygodę podczas robienia zakupów - to wszystko oferuje nowopowstały dyskont przy ul.... Czytaj więcej »

  • Już po raz 17. firma Hochland Polska zaprosiła swoich Pracowników, a w tej edycji także Dostawców Mleka, do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym. Najnowszy kalendarz firmowy Hochland Polska to zbiór 12 prac przedstawiających dobre praktyki, które wspierają ochronę naszej planety – po jednym przykładzie na każdy kolejny miesiąc 2024 roku. Czytaj więcej »

  • Nestlé świętuje 30 lat w Polsce

    Piątek, 24 listopada 2023

    Dokładnie trzy dekady temu Nestlé rozpoczęło działalność w Polsce, wprowadzając na rynek Nesquik oraz Nescafé. Dziś firma oferuje 70 marek oraz 1600 produktów, z których wiele jest wytwarzanych w 7 lokalnych fabrykach. Nestlé zainwestowało do tej pory prawie 5 mld zł w krajową gospodarkę. Czytaj więcej »

  • Konsumenci coraz częściej stawiają na szybkość i wygodę, dlatego segment produktów convenience i na wynos stale rośnie w siłę. – Co roku obserwujemy regularne wzrosty, choć nie jakieś bardzo dynamiczne – mówi Patryk Krężelewski, członek zarządu Foodmakers. W ciągu kilkunastu ostatnich miesięcy wysoka inflacja i ograniczanie wydatków przez konsumentów przyczyniły się... Czytaj więcej »

  • W tym roku czeka nas kameralna Gwiazdka – ponad połowa Polaków tegoroczne Święta Bożego Narodzenia planuje spędzić w domu, samotnie lub w wąskim gronie domowników. Niemal połowa przyznaje natomiast, że choć kupi wszystkie potrzebne na święta rzeczy, zamierza ograniczyć się do najtańszych produktów. Czytaj więcej »

  • Marka Łomża podsumowuje sezon

    Środa, 22 listopada 2023

    Według danych za osiem miesięcy, Łomża – jako jedyna spośród 10 największych marek piwa – zwiększyła sprzedaż ilościową rok do roku. Czytaj więcej »

  • Warsztaty Mój Ulubiony

    Środa, 22 listopada 2023

    Bohaterami warsztatów "T jak Twaróg, T jak Tradycja", które odbyły się w Studio Kulinarnym Bosch, były wyroby marki Mój Ulubiony: twarogi tłuste i półtłuste oraz Twarożek kanapkowo-sernikowy. Czytaj więcej »

  • Mionetto – ideał świętowania od 1887

    Środa, 22 listopada 2023

    W największych sklepach sieciowych w Polsce stanęły spektakularne ekspozycje winiarskie firmy Henkell Freixenet Polska. Zdecydowanie wyróżniają się na tle konkurencji i nie sposób przejść obok nich obojętnie. – W czasie świąteczno-noworocznym pokażemy, że marka Mionetto jest wręcz stworzona do świętowania i celebrowania ważnych momentów – mówią przedstawiciele firmy. Czytaj więcej »

  • Zrównoważony Rozwój stanowi integralną część wszystkich obszarów funkcjonowania Hochland Polska. W ramach opracowanej strategii organizacja stale weryfikuje możliwości optymalizacji opakowań, z sukcesem dążąc do redukcji użytych surowców, w tym ilości tworzyw wprowadzanych na rynek. Przykładem może być projekt „Kartony zwrotne Almette”, który został wyróżniony w... Czytaj więcej »

  • Ponad 60% franczyzobiorców Żabki stanowią kobiety

    Poniedziałek, 20 listopada 2023

    19 listopada to Światowy Dzień Przedsiębiorczości Kobiet. Ponad 60 proc. z przeszło 8600 przedsiębiorców prowadzących sklepy Żabka to panie, które zarówno w aglomeracjach miejskich, jak i niewielkich miejscowościach w całej Polsce, rozwijają z sukcesem własne biznesy. Sieć stwarza im także szanse rozwoju czy awansów w swoich strukturach. Izabela Kontowicz, która zarządzała... Czytaj więcej »

  • W ramach inicjatywy Netto 3.0, Netto przeprowadziło modernizację swoich sklepów, wprowadzając rozwiązania ekologiczne, a przy tym zwiększające komfort klientów podczas zakupów. Współpraca z Signify, globalnym liderem w dziedzinie oświetlenia, umożliwiła wdrożenie zaawansowanego systemu zarządzania oświetleniem Interact, co przyczyniło się do obniżenia zużycia energii o 35%.... Czytaj więcej »

  • Marka Grześki została partnerem strategicznym społecznego słuchowiska o języku przemocy „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Antyhejtowy manifest audio, skierowany do rodziców oraz ich dzieci, to ważny głos w dyskusji o skali przemocy w szkołach. Celem twórców słuchowiska jest uwrażliwienie środowiska szkolnego na zjawisko i dostarczenie młodym ludziom narzędzi... Czytaj więcej »

  • Wokół pieczywa, jak na drożdżach, wyrosło wiele szkodliwych mitów. Niektóre z nich upowszechniły się do tego stopnia, że mylnie przyjęliśmy je za fakty. Tymczasem okazuje się, że nie taki chleb straszny, jak go malują! A zatem – sprawdźmy, czy pieczywo tuczy, gluten szkodzi każdemu, a wypieki z marketów są słabej jakości? O komentarz poprosiliśmy Andrzeja Polana –... Czytaj więcej »

  • Netto - znane marki, nieznane smaki

    Środa, 15 listopada 2023

    Krótkie i chłodne jesienne dni nie sprzyjają wojażom, ale miłośnicy turystyki i nowych wrażeń znajdą na to sposób - w Netto. Od 16 listopada Netto zaprasza na egzotyczną wyprawę do świata słodyczy. To doskonała okazja, by wypróbować wafelki, batony, suflety, cukierki i inne przysmaki z odległych krajów i różnych kontynentów, na co dzień trudno dostępne w Polsce.... Czytaj więcej »

  • W tegorocznej kampanii świątecznej, Coca-Cola wspiera działania PCK, w tym organizację spotkań świątecznych dla osób najbardziej potrzebujących z Polski i Ukrainy, a także zbiórkę paczek żywności wśród konsumentów i pracowników. Marka w ten sposób zachęca, aby każdy odkrył w sobie wewnętrznego Mikołaja i odwiedził miejsce, gdzie magia świąt ma swój początek. Czytaj więcej »

  • Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 13-19 listopada. W ramach inicjatywy zaplanowane zostały liczne webinary oraz spotkania stacjonarne. Szkolenia i wystąpienia przedstawicieli sieci z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych czy innowacji, stoiska informacyjne czy Dni Otwarte z Żabką w kilkunastu... Czytaj więcej »

więcej artykułów