Z rynku FMCG

  • „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – pod tym hasłem Herbapol-Lublin obchodzi 75-lecie swojej obecności na rynku. Kolejnym punktem w bogatym programie świętowania urodzin było spotkanie dla dziennikarzy i influencerów. Zaproszeni goście mieli zarówno okazję poznać historię firmy „z herbatą w tle”, jak i dowiedzieć się więcej na temat jej obecnej pozycji na... Czytaj więcej »

  • 24 maja 2024 roku w Spa Hotel Splendor**** w Lubeni k. Rzeszowa odbył się Dzień Handlowca – jedno z najważniejszych wydarzeń handlowych roku organizowanych przez GK Specjał, sieci franczyzowe NASZ SKLEP, LiVIO, RABAT DETAL. Wydarzenie zgromadziło ponad 130 wystawców, producentów prezentujących swoje najnowsze produkty. Czytaj więcej »

  • W dniach 24-26 maja 2024 odbył się III Rajd Motocyklowy Handlowców, który zgromadził czterdziestu uczestników z całej Polski. To wyjątkowe wydarzenie rozpoczęło się w Spa Hotel Splendor**** i obejmowało emocjonujący program pełen atrakcji i aktywności w Dolinie Wiaru w Rybotyczach. Organizatorem wydarzenia były spółki SPECJAŁ, REN, NASZ SKLEP, LIVIO, RABAT DETAL oraz HURT I... Czytaj więcej »

  • Ochrona środowiska to jeden z pięciu filarów strategii zrównoważonego rozwoju sieci Biedronka. Ważnymi obszarami w tym zakresie dla Biedronki niezmiennie pozostają przeciwdziałanie zmianom klimatu czy ochrona bioróżnorodności, a w tym: zielona energia, która w przyszłości ma częściowo zasilać wszystkie sklepy i centra dystrybucyjne sieci. Biedronka ogłosiła milowy krok:... Czytaj więcej »

  • Tchibo wprowadziło na polski rynek innowacyjną usługę subskrypcji kawy. To odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów, ceniących wygodę i najwyższą jakość. Subskrypcja zapewnia stały dostęp do ulubionej kawy, zamawianej bezpośrednio do domu, z możliwością personalizacji dostaw. Rozwiązanie sprawdziło się już m.in. na rynku niemieckim. Czytaj więcej »

  • Browary Warszawskie, we współpracy z Fundacją EuroJAZZ, zapraszają 1 czerwca na koncert Jazz dla dzieci. Tego dnia na najmłodszych gości czekają także warsztaty artystyczne oraz słodkie i kolorowe upominki. Wstęp na wydarzenia jest bezpłatny. Czytaj więcej »

  • Klienci hiper- i supermarketów Carrefour oraz sklepu internetowego carrefour.pl, mogą już korzystać z zalet programu lojalnościowego Payback. Od 27 maja br. za zakupy zrobione w tej sieci sklepów, klienci otrzymają punkty Payback, dzięki którym będą mogli kupować taniej, obniżając wartość swoich paragonów. Dodatkowo, uczestnicy programu będą mogli skorzystać w Carrefour z... Czytaj więcej »

  • W 14. edycji konkursu branżowego „Złoty Paragon 2024 – Nagroda Kupców Polskich" docenione zostały produkty zarówno marki VEGETA, jak i PODRAVKA. Pierwsze miejsce, a tym samym Złoty Paragon w swoich kategoriach otrzymały przyprawa VEGETA Uniwersalna oraz Przecier pomidorowy PODRAVKA. Wyróżnione zostały również Pomidory suszone w oleju z ziołami PODRAVKA oraz Makaron Spaghetti... Czytaj więcej »

  • Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo... Czytaj więcej »

  • 23 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie odbyła się Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu. Podczas tego wydarzenia firma Hochland Polska otrzymała Nagrodę Złoty Paragon 2024 dla produktu Mini Almette śmietankowy bez laktozy w kategorii ‘Serki kanapkowe, sałatkowe’ oraz Wyróżnienie dla Hochland Ser żółty Maasdamer w plastrach w kategorii ‘Sery żółte twarde’. Czytaj więcej »

  • Flagowy sklep marki Ploom w Centrum Handlowym Westfield Arkadia zmienia na wiosnę scenografię. Wszystko to z okazji wprowadzenia na rynek limitowanej edycji podgrzewacza wkładów tytoniowych Ploom X, który można kupić w odcieniu Bronze Glaze. Z tej okazji marka zaprosiła odwiedzających do dyskusji o modzie i designie oraz o trendach modowych sezonu wiosennego. Czytaj więcej »

  • Fabryka serków i jogurtów Danone w Bieruniu nawiązała strategiczną współpracę z Politechniką Śląską otwierając nowe możliwości dla studentów oraz integrując świat biznesu z nauką. Jej kluczowym celem jest objęcie patronatem kierunku kształcenia Zarządzanie i Inżynieria Produkcji prowadzonym na Wydziale Inżynierii Materiałowej oraz Zarządzania i Organizacji. Inicjatywa... Czytaj więcej »

  • 16 maja 2024 roku w eleganckich wnętrzach hotelu Airport Okęcie w Warszawie odbyła się 7 edycja Międzynarodowego Festiwalu Wina organizowanego przez firmę TiM S.A. Czytaj więcej »

  • Systematyczne spożywanie fermentowanych produktów mlecznych może zmniejszać ryzyko wystąpienia nowotworu piersi u kobiet po menopauzie - takie wnioski płyną z prowadzonych w ostatnich latach badań naukowych. Czytaj więcej »

  • Stokrotka gotowa na Dzień Dziecka!

    Poniedziałek, 20 maja 2024

    W związku ze zbliżającym się Dniem Dziecka Stokrotka rozpoczyna nową akcję. W poniedziałek, 20 maja, w ofercie sieci sklepów pojawiły się zestawy Lego. Osoby korzystające z programu lojalnościowego w aplikacji Nasza Stokrotka będą mogły kupić je ze specjalnymi rabatami. By tak się stało, wystarczy wymienić zbierane w czasie zakupów punkty, czyli Płatki, na promocyjne kupony. Czytaj więcej »

  • Carrefour - kosmetyki minimum 75% taniej

    Poniedziałek, 20 maja 2024

    Carrefour Polska obniża cenę ponad 1000 kosmetyków dla kobiet, mężczyzn i dla domu z oferty swoich hiper- i supermarketów. Już w najbliższy poniedziałek 20 maja, w ponad 100 sklepach sieci pojawią się koszyki wypełnione produktami drogeryjnymi o minimalnej wartości 200 zł, które będzie można kupić za 50 złotych. Koszyki podzielone zostaną na te z produktami dla niej, dla... Czytaj więcej »

  • W polskiej branży mięsnej coraz większy nacisk kładziony jest na jakość, bezpieczeństwo i wartości odżywcze produktów mięsnych. W obliczu rosnącej świadomości konsumentów oraz wymogów prawnych, Polska stoi na czele wprowadzania innowacji i najlepszych praktyk w produkcji mięsa. 14 maja w ramach jednej z najważniejszych branżowych konferencji MEATing 2024 Związek POLSKIE... Czytaj więcej »

  • Wytrawna mówczyni czy wytworny słuchacz? „Wydziarany” kumpel czy elegantka zza baru? Powściągliwa artystka czy showman? Mistrz smaku, a może ceremonii? Czy istnieje ideał barmana lub barmanki? Prawdopodobnie nie, ale wkrótce dowiemy się, kto jest najlepszy w Polsce w tym fachu. World Class przedstawia 12 półfinalistów tegorocznej krajowej edycji konkursu, wśród których... Czytaj więcej »

  • Przedstawiciele branży mleczarskiej będą mogli zaprezentować swoje produkty na targach POLAGRA nie ponosząc za to żadnych kosztów. To wszystko dzięki współpracy Polskiej Izby Mleka z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Czytaj więcej »

  • Zgodnie z obietnicami, Intermarché prężnie rozwija działalność w Zielonej Górze. 16 maja br. (czwartek) miało miejsce otwarcie trzeciego supermarketu sieci w mieście. Klientów w dniu otwarcia przywitały specjalne atrakcje i rabaty. Nowa placówka mieści się przy ul. Makowej 14, a jej właścicielem jest Marcin Rusiniak – menadżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu,... Czytaj więcej »

  • Z najnowszego badania opinii publicznej wynika, że ponad 69 proc. respondentów uznaje pszczoły za zwierzęta wymagające największej ochrony w Polsce, a niemal trzy czwarte (75 proc.) wyraża sympatię wobec tych owadów. Jednocześnie istnieje potrzeba zwiększenia edukacji na temat pszczół oraz realizacji programów, mających na celu ich ochronę. Program „Z Kujawskim pomagamy... Czytaj więcej »

  • Szypułka prawdę powie!

    Środa, 15 maja 2024

    Truskawki to ulubiony, najbardziej oczekiwany i regularnie fałszowany owoc. W tym sezonie proceder nie słabnie. Dlaczego? Ponad połowa (60%) Polaków deklaruje chęć częstszych zakupów polskich owoców i warzyw. To efekt rolniczych protestów, po których wzrosło zainteresowanie jakością tego, co kupujemy i jemy. Czytaj więcej »

  • Doskonałej jakości cukier Diamant powstaje zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. To nie tylko zasługa producenta, czyli firmy Pfeifer & Langen Polska, i jego szczególnej dbałości o standardy, ale także ponad ośmiu tysięcy plantatorów, z którymi przedsiębiorstwo współpracuje. Ich zaangażowanie i wiedza w połączeniu ze wsparciem merytorycznym firmy, składają się na... Czytaj więcej »

  • Browar Okocim opublikował pierwszy Lokalny Raport Wpływu za 2023 rok. Raport adresuje wnioski ze zrealizowanego dialogu społecznego i w nowatorski sposób podsumowuje działania środowiskowe oraz społeczne Browaru. Czytaj więcej »

  • W skali światowej mężczyźni zarabiają średnio o 20 proc. więcej niż kobiety. W Polsce ta różnica wynosi jeszcze więcej, bo aż 26 proc. Idea sprawiedliwego wynagrodzenia to ważny element kultury organizacyjnej Lidl Polska. Firma, wraz z partnerem merytorycznym – firmą doradczą Korn Ferry – po raz szósty zaprasza przedsiębiorstwa, które prowadzą zrównoważoną politykę... Czytaj więcej »

  • Firma Auchan Polska rozpoczęła realizację drugiego etapu programu „Partnerzy w dekarbonizacji 2030” – unikatowej w skali branży inicjatywy, której celem jest zaangażowanie dostawców we wspólną dekarbonizację łańcucha wartości i tworzenie niskoemisyjnej oferty produktowej. Zainicjowany w 2023 r. program ma zachęcać partnerów Auchan do wdrażania praktyk przyjaznych... Czytaj więcej »

  • Żywiec Zdrój rozpoczyna nowy projekt odtwarzania mokradeł „Kropla do kropli” i zobowiązuje się pięciokrotnie zwiększyć ilość dotychczas odnawianych dzięki działaniom „Po stronie natury” zasobów wody. Firma dąży do zwiększenia w 2030 roku dostępności wody[1] dla lokalnych społeczności w miejscach prowadzenia działalności[2] aż 2,5-krotnie. Zobowiązanie zostało... Czytaj więcej »

  • Carrefour poszerza dostępność usługi szybkich przekazów pieniężnych MoneyGram, umożliwiając klientom łatwe i bezpieczne transakcje zarówno krajowe, jak i zagraniczne. Usługa dostępna jest już w ponad 40 sklepach sieci Carrefour, a do końca czerwca planowane jest uruchomienie usługi we wszystkich hipermarketach Carrefour w Polsce. Czytaj więcej »

  • Właśnie wystartowała IV edycja flagowego programu Kinley, stworzonego przez system firm Coca-Cola. Jego celem jest promowanie sztuki tworzenia koktajli i moktajli, szczególnie tych na bazie produktów marki. Na pasjonatów miksologii czeka możliwość uczestnictwa w warsztatach, które rozwiną umiejętności niezbędne za barem i zainspirują kreatywność. Najlepsi barmani mogą... Czytaj więcej »

  • Carrefour, jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce, w kwietniu br. wprowadził do swoich sklepów niecodzienną promocję. Chodzi o “koszyki niespodzianki”, w których klienci mogli w ciemno kupić produkty warte nawet 10 razy więcej. Już w najbliższy piątek 10 maja, rusza druga odsłona tej akcji, w ramach której sieć przygotowała ponad 1000 nowych koszyków z tajemniczą... Czytaj więcej »

więcej artykułów