Wywiady

  • Jakie regały wybrać do sklepu spożywczego?

    Poniedziałek, 13 stycznia 2025

    Super Sklep jest programem edukacyjnym skierowanym przede wszystkim do detalistów, ale także sieci handlowych, branży retail, a także wszystkich zainteresowanych handlem. Odcinki dostępne są na kanale YouTube SpożywczaTV i są źródłem informacji na temat zarządzania placówką oraz jej przestrzenią, aby osiągnąć sukces sprzedażowy. Czytaj więcej »

  • Jak zwiększyć sprzedaż produktów w sklepie?

    Poniedziałek, 13 stycznia 2025

    Materiały POS to kluczowy element strategii sprzedażowych, który może odmienić wyniki finansowe firmy. Jak skutecznie zwiększyć przychody dzięki dedykowanym ekspozytorom Poin-of-Sale? O efektywności tych rozwiązań, ROI sięgającym 300% i praktycznych przykładach z branży opowiada Ewa Stankiewicz, ekspertka i wspólniczka w Edelweiss. Czytaj więcej »

  • Nestlé Polska: lepsza przyszłość środowiska

    Poniedziałek, 13 stycznia 2025

    Rolnictwo regeneratywne jest szansą nie tylko na zwiększenie potencjału plonotwórczego gleby i jakości plonów, ale przede wszystkim na lepszą przyszłość środowiska. Dr Jacek Czarnecki, szef działu legislacji i spraw naukowych na region Europy Środkowej w Nestlé Polska, opowiada o znaczeniu zrównoważonych systemów żywnościowych, dbałości o ekosystem i planach firmy. Czytaj więcej »

  • Skuteczność, wielofunkcyjność, innowacyjność

    Poniedziałek, 13 stycznia 2025

    Rozmowa z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, LAKMA Czytaj więcej »

  • Wyższy standard artykułów higienicznych

    Poniedziałek, 13 stycznia 2025

    Wywiad z Krzysztofem Lechowiczem, Kierownikiem ds. Zarządzania Kategorią w Velvet CARE. Czytaj więcej »

  • „Marka nie może być jak skała – stała i niezmienna – lecz jak drzewo, które, mając solidne korzenie, rośnie, rozwija się i dostosowuje do warunków otoczenia”. O nowych kompetencjach marki i odświeżonej strategii, dzięki której zamierza wskazać nowe standardy jakości i zrównoważonego rozwoju, opowiada Karolina Sarnik, Marketing Manager Kingi Pienińskiej w Oshee Polska. Czytaj więcej »

  • Karnawał z marką Duda

    Poniedziałek, 13 stycznia 2025

    Polacy cenią marki, które są transparentne i oferują wysoką jakość. O ofercie, karnawałowych trendach i komunikacji z konsumentem opowiada Katarzyna Broncel, Manager ds. Komercjalizacji Produktu w Cedrob Foods. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do...

    Poniedziałek, 13 stycznia 2025

    Trzy pytania do Piotra Hejnolda, Trade Marketing Managera w firmie Grana, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Podsumowanie roku 2024 na rynku FMCG

    Poniedziałek, 13 stycznia 2025

    Rok 2024 był dla branży FMCG pełen wyzwań, ale też niewątpliwie obfitował w ciekawe rozwiązania rynkowe. Inflacja, zmiany preferencji i nawyków konsumenckich czy anomalie pogodowe w dużej mierze ukształtowały to, jak przez większość roku wyglądał handel. Mimo wielu trudności i zmian ostatnie miesiące wydają się być udanym okresem, a perspektywy wielu firm są obiecujące. Czytaj więcej »

  • Grupa Maspex, lider branży spożywczej w Polsce i CEE, z przychodami ze sprzedaży przekraczającymi 15 mld zł1, inwestuje w zrównoważoną transformację. O dźwigniach dekarbonizacji, niemarnowaniu żywności i raportowaniu niefinansowym opowiada Piotr Romańczuk, Członek Zarządu Grupy Maspex, odpowiedzialny za zrównoważoną transformację i środowisko. Czytaj więcej »

  • Lidl Polska to sieć posiadająca obecnie ponad 900 placówek handlowych w Polsce, która łączy rozwój z troską o środowisko. W wywiadzie z Aleksandrą Robaszkiewicz, Dyrektorką Corporate Affairs, rozmawiamy o zrównoważonym rozwoju, współpracy z dostawcami i działaniach CSR. Czytaj więcej »

  • Cezary Wytych, Prezes Fusion Labs Czytaj więcej »

  • Innowacyjne materiały POS

    Środa, 11 grudnia 2024

    Materiały POS, opracowywanie strategii marketingowych oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych to kluczowe obszary działalności Edelweiss. O podejściu firmy, procesach i wyróżnikach opowiada Ewa Stankiewicz, Chief Commercial Officer w Edelweiss, w rozmowie w ramach programu Sklepowy Masterclass. Czytaj więcej »

  • JBB to znana i ceniona marka w polskiej branży mięsnej. Obecnie przechodzi szeroko zakrojony rebranding, którego celem jest jeszcze mocniejsze podkreślenie jakości produktów. O zmianach opowiada Andrzej Kowalski, Dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga. Czytaj więcej »

  • Od klasyki do innowacyjnych oraz zaskakujących konceptów i smaków – marka Soplica stale zaskakuje konsumentów ofertą dopasowaną do ich preferencji. O pozycji brandu, strategii oraz wyjątkowej współpracy opowiada Monika Melnicka, Marketing Manager marki Soplica w CEDC International. Czytaj więcej »

  • Na początku XX wieku mały sklep kolonialny na Śląsku Cieszyńskim wprowadzał lokalnych mieszkańców w świat egzotycznych smaków kawy i herbaty. Dziś czwarte pokolenie rodziny Mokrysz współtworzy międzynarodowy koncern FMCG, który nie tylko eksportuje produkty do ponad 75 krajów, ale też wyznacza nowe trendy w branży. Czytaj więcej »

  • Polacy uwielbiają kawę, a w ostatnich latach stają się coraz bardziej świadomymi i wymagającymi konsumentami. O zmieniających się preferencjach klientów, prowadzonych działaniach i planach na przyszłość opowiada Eliza Godzimirska, Dyrektorka Marketingu w Tchibo Warszawa. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Anny Rozdolskiej, Trade Marketing Managera w Sonko, kieruje Katarzyna Jurkitewicz. Czytaj więcej »

  • Nowoczesne technologie stały się nieodłącznym elementem budowy innowacyjnej oferty – zarówno jeśli chodzi o produkty, ale też usługi. Platformy zakupów online, aplikacje mobilne, ekspresowe dostawy – to wszystko tworzone jest w oparciu o potrzeby współczesnego, bardzo wymagającego klienta. O trendach na rynku i obecnych działaniach opowiada Krzysztof Włodarski, Project Manager... Czytaj więcej »

  • Image Recognition by Asseco zostało wzbogacone o funkcję analizy planogramów, co umożliwia nowy poziom kontroli ekspozycji produktów. Nowe zastosowanie zostało docenione pod kątem innowacyjności i uzyskało nagrodę Złota Innowacja 2024. O działaniu planogramów, możliwościach systemu, korzyściach oraz wdrożeniu opowiada Katarzyna Żądło, Koordynator Sprzedaży i Wdrożeń w... Czytaj więcej »

  • Gibar – w odpowiedzi na trendy

    Środa, 13 listopada 2024

    Innowacyjne produkty zmieniają rynek FMCG w Polsce. A konsumenci stale ich oczekują – w szczególności w kategorii słodyczy. O nowatorskich rozwiązaniach, trendach, a także rynkowych nagrodach rozmawiamy z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym i Członkiem Zarządu w firmie Gibar. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Łukasza Śliwińskiego, Marketing Director CEE & Italy w McCORMICK Polska, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Hochland Polska – wzorem poprzednich lat – celebruje jubileusze swoich pracowników. Na specjalnie zorganizowanych uroczystych spotkaniach firma podziękowała tym, którzy w Hochland spędzili znaczną część swojego życia, a także właśnie kończą swoją zawodową przygodę. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • House of Angostura świętuje jubileusz 200-lecia!

    Czwartek, 10 października 2024

    Terrence Bharath S.C., Prezes Zarządu House of Angostura, specjalnie dla czytelników miesięcznika Hurt & Detal – w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym – opowiada o wydarzeniach związanych z jubileuszem 200-lecia marki, limitowanych edycjach produktów, dziedzictwie kulturowym, a także zrównoważonym rozwoju produkcji bittersów i rumu. Czytaj więcej »

  • Wywiad z Januszem Cieplińskim, Prezesem MAGO

    Czwartek, 10 października 2024

    Historia MAGO to opowieść o tym, jak z potrzeby i pomysłu można stworzyć przedsiębiorstwo o międzynarodowych zasięgach, innowacyjnej ofercie oraz z ciągłą perspektywą rozwoju. O tym jak obecnie wyglądają realia branży retail, a także o zmianach jakie przez lata przeszła firma, opowiada Prezes MAGO – Janusz Ciepliński. Czytaj więcej »

  • Przyszłość franczyzy

    Czwartek, 10 października 2024

    Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej, Grupa Muszkieterów. Czytaj więcej »

  • ABRAMCZYK – bogactwo ryb

    Czwartek, 10 października 2024

    Dieta bogata w ryby to trend, który w Polsce nabiera rozpędu. A siły dodaje mu powszechna troska o zdrowie i świadome wybory konsumentów. O przyszłości kategorii opowiada Michał Abramczyk, Wiceprezes Zarządu rodzinnej firmy ABRAMCZYK. Czytaj więcej »

  • JNT Group: gotowi na sezon

    Czwartek, 10 października 2024

    Sezon jesienno-zimowy to czas, gdy znacząco wzrasta popyt na grzańce. Ale nie tylko! Cała kategoria win ma teraz wiele do zaoferowania polskiemu konsumentowi. O trendach i najgorętszych propozycjach na chłodniejsze dni opowiada Monika Szymaszek, Dyrektor Generalny JNT Group. Czytaj więcej »

  • Hochland w akcji „Na straży czystej Ziemi”

    Czwartek, 10 października 2024

    W Polsce Sprzątanie Świata odbywa się zwykle w trzeci weekend września i angażuje setki tysięcy wolontariuszy, którzy zbierają i segregują odpady. Hochland Polska, podobnie jak w ubiegłym roku, przyłączył się do akcji Fundacji Nasza Ziemia pod hasłem „Na straży czystej Ziemi” zorganizowanej 18 i 20 września w dwóch lokalizacjach, w których firma posiada zakłady... Czytaj więcej »

  • Fast food zdefiniowany na… zdrowo

    Czwartek, 10 października 2024

    W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na produkty z wysoką zawartością białka, firma Cedrob Foods wprowadziła do swojej oferty nową linię Duda High Protein. O projekcie i założeniach, realizacji także od strony technicznej oraz procesie produkcji i największych wyzwaniach opowiada Renata Nowak, główna technolog w Cedrob Foods. Czytaj więcej »

więcej artykułów