Wywiady

  • Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej, Grupa Muszkieterów. Czytaj więcej »

  • Nowy wizerunek, taka sama pasja

    Środa, 15 maja 2024

    Tradycja i nowoczesność w jednym znaku, dostępność i jakość dla każdego, najlepsze smaki wspólnych chwil – to najważniejsze wartości towarzyszące marce Skiba przy wprowadzonym rebrandingu. Jakie działania obejmował, dlaczego został wdrożony oraz o planach na przyszłość opowiada Mirosława Skiba, Wiceprezes Zarządu w Zakładach Mięsnych Skiba. Czytaj więcej »

  • Dla Grupy Maspex, jednej z największych firm w segmencie produktów spożywczych w środkowowschodniej Europie, rok 2023 był pełen wyzwań. Wysoka inflacja, przejęcie marki Becherovka i zapowiedź zmian w systemie kaucyjnym – to tylko niektóre sprawy, z którymi producent musiał się zmierzyć. O tym, jak firma ocenia miniony rok i nadchodzące projekty opowiada Krzysztof Pawiński,... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do...

    Środa, 15 maja 2024

    Trzy pytania do Edyty Szczepańskiej, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w ZUH „ROBICO”, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • Branża mięsna zmaga się obecnie z wieloma wyzwaniami, wśród których znajdują się malejące spożycie czy rosnące koszty produkcji. Jak radzi sobie z nimi jeden z liderów branży mięsnej? O rynku mięsnym, inwestycjach, wyzwaniach i perspektywach na przyszłość z Przemysławem Gostkiewiczem, Prezesem Zarządu Sokołów, rozmawiają Wojciech Szeląg – Gospodarz programu Gabinet... Czytaj więcej »

  • Dobre praktyki Hochland Polska

    Środa, 15 maja 2024

    Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska, dotyczące zrównoważonego rozwoju i CSR, zostały docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu – opublikowano je w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • LAKMA umila codzienne porządki!

    Wtorek, 16 kwietnia 2024

    Marta Całus, Trade&Marketing Manager, LAKMA STREFA Czytaj więcej »

  • W marcu wystartowała nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Marka zachęca konsumentów do chwil przyjemności a ambasadorką kampanii skierowanej do pokolenia milenialsów i generacji Z – została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa. Kulisy nowej kampanii odsłoniła przed nami Karolina Kuźnicka-Salhuana,... Czytaj więcej »

  • ZM Silesia: stawiamy na drób!

    Wtorek, 16 kwietnia 2024

    Dynamiczne zmiany w trendach rynkowych i konsumenckich są dla producentów siłą napędową. Portfolio Zakładów Mięsnych Silesia rozwija się w duchu prozdrowotnym. Z kolei liczne działania promocyjne i marketingowe pracują na rozpoznawalność marek należących do producenta. O sile współpracy, nowych produktach i kampaniach rozmawiamy z Anną Matułą – Dyrektorem ds. Audytu... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Andrzeja Maksysko, Chief Commercial Officer Bayadera Poland kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • Na początku marca w Krakowie odbyła się XVI edycja konferencji Utrzymanie Ruchu w Przemyśle Spożywczym. Takie spotkanie stwarza doskonałe warunki do wymiany doświadczeń, nawiązania kontaktów oraz zapoznania się z nowościami niezbędnymi do funkcjonowania działów utrzymania ruchu. W tym roku firma Hochland Polska przedstawiła referat „Wyzwania w utrzymaniu ruchu. Adaptacja do... Czytaj więcej »

  • Ustronianka umacnia pozycję na rynku

    Poniedziałek, 18 marca 2024

    Sezon wiosenno-letni dla producentów napojów to czas zwiększonej sprzedaży. Najwięcej zyskają marki spełniające oczekiwania klientów. O konstrukcji portfolio, działaniach komunikacyjnych, preferencjach konsumentów i planach na przyszłość opowiada Ryszard Czopik, Prezes Zarządu Grupy ZMB Capital sp. z o.o. i Ustronianka sp. z o.o. Czytaj więcej »

  • Co-packing wsparciem w sprzedaży

    Poniedziałek, 18 marca 2024

    Szybciej, taniej, sprawniej, wydajniej i bardziej ekologicznie – tego oczekują klienci w niemal każdej branży. O usługach „szytych na miarę” opowiada Dariusz Rurka, Business Development Director, FM Logistic Central Europe. Czytaj więcej »

  • JNT Group: inwestycje i rozwój

    Poniedziałek, 18 marca 2024

    Zmieniające się trendy, trudna sytuacja geopolityczna czy nie tak dawna pandemia miały ogromny wpływ na kształt polskiego rynku FMCG. Kategoria alkoholi jest szczególnie wymagająca i wspomniane czynniki wprowadziły w niej wiele zmian. O perspektywach rozwoju i inwestycjach jednej z czołowych firm w branży winiarskiej rozmawiamy z Jakubem Nowakiem, Prezesem Zarządu JNT Group. Czytaj więcej »

  • Grupa Mokate odważnie zdobywa światowe rynki

    Poniedziałek, 18 marca 2024

    Mokate to przykład firmy rodzinnej, która osiągnęła sukces na arenie międzynarodowej. Jako jedna z pierwszych polskich organizacji wykorzystała określenie „firma rodzinna” w swojej identyfikacji oraz z dumą utożsamia się z tym stwierdzeniem. Jako czwarte już pokolenie, dr Adam Mokrysz wraz z żoną dr Katarzyną Mokrysz, współtworzą sukces Grupy Mokate. Ich celem jest... Czytaj więcej »

  • O marce Jacobs będzie głośno!

    Poniedziałek, 18 marca 2024

    Rocznie wypijamy już nawet 700-800 filiżanek kawy! To dobra wiadomość, zwłaszcza że ma ona pozytywny wpływ na nasze zdrowie. O korzyściach ze spożywania kawy, rozwoju marek i działaniach firmy ukierunkowanych na rozwój opowiada Janusz Idczak, Dyrektor Generalny Jacobs Douwe Egberts na Polskę i Kraje Bałtyckie. Czytaj więcej »

  • Optymalizacja działań to klucz do sukcesu!

    Poniedziałek, 18 marca 2024

    Hochland jest w czołówce liderów na rynku markowych serów w Polsce. Koncentruje się na optymalizacji biznesu – zarówno po stronie operacyjnej, jak i asortymentowej. Z sukcesem przechodzi na procesy cyfrowe, wdraża innowacyjne myślenie, a także stale poszukuje nowych produktów i technologii na rynku. O wdrażaniu nowych technologii oraz planach firmy na 2024 rok opowiada Jacek... Czytaj więcej »

  • Regina „Paper for people”

    Poniedziałek, 18 marca 2024

    Tomasz Rewerelli, Marketing & Sales Director – Brand, Sofidel Czytaj więcej »

  • 30 lat Hochland w Polsce!

    Czwartek, 15 lutego 2024

    Firma Hochland Polska jest obecna na polskim rynku od początku lat 90-tych. Przez ten czas istotnie przyczyniła się do rozwoju rynku mleczarskiego, wykreowała szereg nowych kategorii produktowych i rozwinęła aktywną komunikację z konsumentami, wpływając na zmianę ich nawyków żywieniowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery – Hochland oraz... Czytaj więcej »

  • Wino w ostatnim roku poradziło sobie lepiej niż inne kategorie alkoholowe i cały rynek spożywczy. O czynnikach, które obroniły kategorię, jej rozwoju, możliwych efektach zrównoważonej transformacji i planach firmy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy Ambra rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International... Czytaj więcej »

  • Ikoniczne marki, ciągłe innowacje i odpowiadanie na zmieniające się oczekiwania konsumentów – to wyróżnia PVM na rynku. Z kolei wśród wielbicieli słodyczy niezmienne jest przywiązanie do wysokiej jakości i pysznego smaku, zaufanie i emocjonalna więź z ulubionymi markami, a także chęć nowych doświadczeń i odkrywania innowacyjnych produktów. Właśnie te cechy stanową... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w firmie Gibar kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • Ambra: „Mamy apetyt na przyszłość”

    Poniedziałek, 05 lutego 2024

    Wino w ostatnim roku poradziło sobie znacznie lepiej niż inne kategorie alkoholowe i cały rynek spożywczy. O czynnikach, które obroniły kategorię, jej rozwoju, zrównoważonej transformacji gospodarki i planach firmy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy Ambra S.A. rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu... Czytaj więcej »

  • Lantmannen Unibake: „Liczymy na rozwój"

    Poniedziałek, 15 stycznia 2024

    Lantmannen Unibake jest jednym z największych w Europie dostawców świeżego i mrożonego pieczywa oraz wyrobów cukierniczych przeznaczonych do odpieku w sklepach. O strukturze asortymentowej, najbardziej nowoczesnej piekarni w Polsce i kierunku w jakim zmierza branża piekarnicza w rozmowie z Wojciechem Szelągiem, gospodarzem programu Gabinet Spożywczy oraz Michałem Siwkiem, Dyrektorem... Czytaj więcej »

  • Chcemy docierać szerzej i dalej!

    Poniedziałek, 15 stycznia 2024

    Konkurencja motywuje do walki o konsumenta, zwłaszcza pod kątem dotarcia z komunikacją. O wyzwaniach stojących przed branżą mięsną, oczekiwaniach konsumenckich i nowych rozwiązaniach produktowych z Mariettą Stefaniak, Wiceprezes Zarządu do spraw Strategii i Rozwoju Zakładów Mięsnych Silesia S.A. rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał... Czytaj więcej »

  • Zrównoważony Rozwój stanowi integralną część wszystkich obszarów funkcjonowania Hochland Polska. W ramach opracowanej strategii organizacja stale weryfikuje swoje działania. Jednocześnie Hochland koordynuje interesy zainteresowanych stron we wspólnym podejściu do jakości i zrównoważoności. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w... Czytaj więcej »

  • W zgodzie z trendami

    Poniedziałek, 15 stycznia 2024

    U Jędrusia to producent dań gotowych, który stawia na jakość i połączenie tradycyjnych receptur z nowoczesnymi przepisami wpisując się w potrzeby różnych grup konsumentów. O pozycji kategorii, obecnych działaniach firmy i planach na przyszłość opowiada Dorota Bielicka, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu. Czytaj więcej »

  • MARTINI – ikona na miarę naszych czasów

    Poniedziałek, 15 stycznia 2024

    Doświadczenie, wysoka jakość, innowacyjność… Czym jeszcze wyróżnia się marka istniejąca od 160 lat? O preferencjach konsumentów, trendach na rynku alkoholi i działaniach, dzięki którym marka od lat nie wychodzi z mody opowiada Martyna Jaskólska, Brand Manager MARTINI w Bacardi-Martini Polska. Czytaj więcej »

  • Dzięki 31 Finałom Orkiestra zebrała prawie 2 miliardy złotych, za które kupiła do tej pory 71,5 tysiąca urządzeń. Fundacja stworzyła 8 narodowych programów medycznych, zajmuje się też pierwszą pomocą i „uczy ratować”. O kolejnym Finale, najważniejszych celach, współpracy z branżą handlową oraz największych marzeniach rozmawiamy z Jurkiem Owsiakiem, Założycielem i... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Grzegorza Tomasika, Wiceprezesa Zarządu Reo.pl kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

więcej artykułów