Konkursy

  • Firma Unitop, producent linii zdrowszych słodkich przekąsek Amki Snacks, rozpoczyna kampanię „Aktywne ferie z Amki Snacks”. Pierwszym etapem działań jest konkurs dla użytkowników portalu Facebook. Wśród nagród znajdują się vouchery na zakupy w sklepie Decathlon o wartości 500 zł oraz 10 toreb wypełnionych sezamkami Amki TO GO! Czytaj więcej »

  • Marka Hochland od lat dzieli się tym, co najlepsze, organizując ogólnopolskie loterie z atrakcyjnymi nagrodami. Tym razem na laureata nagrody głównej w loterii „Zasmakuj Wygranej” czeka aż 100 tysięcy złotych! Ponadto każdy uczestnik zabawy ma szansę codziennie wygrać nagrodę pieniężną 15 x 500 zł! Loteria startuje w Walentynki 14 lutego 2022, a żeby mieć szanse na... Czytaj więcej »

  • Trwa Świąteczna loteria pełna nagród w Groszku! Aby wziąć udział w loterii, należy zrobić zakupy w Groszku za min. 25 zł (w tym kupić min. 1 produkt partnera loterii) i zarejestrować paragon. Czytaj więcej »

  • Odpowiedzialność środowiskowa staje się istotnym aspektem działalności firm na świecie. Chcąc odpowiedzieć na oczekiwania rynku i świadomych konsumentów, coraz więcej firm wprowadza działania zgodne z zasadami gospodarki obiegu zamkniętego. Priorytetowe znaczenie rozwoju GOZ dostrzegają także eksperci. Zgodnie z mapą trendów opublikowaną przez infuture.institute, to właśnie... Czytaj więcej »

  • Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Producent słodyczy marka Wawel i Fundacja „Wawel z Rodziną” po raz kolejny inspirują w swoich akcjach świątecznych do czynienia dobra. W ramach organizowanej od 13 lat akcji „Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja” aż 430 placówek opiekuńczych w całej Polsce otrzymało jak dotąd 65 ton słodyczy. W tym roku dzieci... Czytaj więcej »

  • W dniach od 15.11 do 15.12.2021 r. dokonaj premiowego zakupu produktów z Rodziną Treflików w dowolnym sklepie na terenie całej Polski, zarejestruj paragon i graj o wspaniałe nagrody! Czytaj więcej »

  • Sokołów dla fanów e-sportu.

    Wtorek, 16 listopada 2021

    Sokołów, który jako pierwsza firma z branży zaangażował się we wsparcie e-sportu, przygotował dla wszystkich pasjonatów gier komputerowych kolejne atrakcje i niespodzianki. Pierwszą z nich jest konkurs, którego uczestnicy będą mieli szansę zdobycia atrakcyjnych nagród – fotela gamingowego oraz profesjonalnych myszek gamingowych. Natomiast 15 listopada rozpoczął się Sokołów... Czytaj więcej »

  • Zbliża się czas świątecznych zakupów i kupowania prezentów. Firma Upfield chce pomóc konsumentom w tym okresie i daje możliwość udziału w dwutygodniowym konkursie z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. 15 listopada br. rozpoczął się konkurs przeznaczony dla konsumentów marki „Rama”. W pierwszym etapie organizowany jest specjalnie dla klientów sieci handlowej „Biedronka”. Czytaj więcej »

  • W ostatni weekend października w Mediolanie w szranki stanęli najbardziej utalentowani młodzi kucharze z całego świata. Wielkim zwycięzcą i zdobywcą tytułu S.Pellegrino Young Chef został reprezentant Wielkiej Brytanii – Jerome Ianmark Calayag. Czytaj więcej »

  • Warka startuje z loterią gamingową

    Wtorek, 02 listopada 2021

    W pierwszej połowie roku Warka z sukcesem wkroczyła do świata gamingu, powołując platformę Warka Planet of Gamers oraz tworząc turniej Planet of Gamers Cup. Po niezwykle udanych rozgrywkach, w których zmierzyło się ośmiu popularnych influencerów, nadszedł czas na kolejną akcję dla fanów gamingu. 1 listopada wystartowała loteria, w której do wygrania są wyjątkowe nagrody, w... Czytaj więcej »

  • „Człowiek musi sobie od czasu do czasu polatać” - to myśl głównego bohatera filmu „Wniebowzięci” w reżyserii Andrzeja Kondratiuka, którego dzieło było inspiracją do nagrody w nowym konkursie „Uwolnij w sobie Bestię Palikota”. Czytaj więcej »

  • Marka Tygryski zorganizowała dla konsumentów wielki konkurs #przytulTygryska. Zadaniem uczestników jest przygotowanie wesołego zdjęcia w aplikacji Tygryski z naklejką Tygryska. Co tydzień jury konkursu wskazuje 51 laureatów nagród – jedna osoba otrzymuje olbrzymiego tygryskowego pluszaka, a 50 osób tygryskowe maskotki. Konkurs wspierają zintegrowane działania marketingowe.... Czytaj więcej »

  • Diamant to uznany producent z najszerszą na rynku ofertą cukrów trzcinowych. W szerokim portfolio znaleźć można nierafinowane cukry trzcinowe w wielu postaciach – Dry Demerara oraz Dark Muscovado, świetnie podkreślające nie tylko napoje, ale i wytrawne dania kuchni świata. Aktualnie producent prowadzi kampanię, w której do wygrania wakacyjne nagrody i bony turystyczne wakacje.pl. Czytaj więcej »

  • Lech od lat wspiera i promuje ochronę środowiska oraz inspiruje konsumentów do podejmowania eko działań. Tej jesieni marka powraca ze znaną aktywacją – quizem „Lechendy wchodzą w eko”, w którym do wygrania jest 10 tysięcy eko-bluz. Ich wzory, zaprojektowane przez Lechendy Streetartu nie tylko cieszą oko, ale niosą ważny przekaz. Czytaj więcej »

  • Trzy Toyoty Aygo, dziewięć urządzeń Thermomix TM6, 36 nagród pieniężnych o wartości 1000 zł każda - w sklepach Grupy Chorten rozpoczęła się loteria paragonowa. Czytaj więcej »

  • Żabka od wielu lat promuje płatności bezgotówkowe. We wszystkich ponad 7500 sklepach sieci można zapłacić za zakupy i usługi na wiele sposobów m.in. kartą, smartwatchem etc. We współpracy z Visa zaprosiła ponad 6000 franczyzobiorców do udziału w loterii TransAKCJA Visa. W puli znalazło się ponad 6100 nagród o łącznej wartości ponad 500 000 zł. Samochód Toyota Aygo, czyli... Czytaj więcej »

  • Lidl Polska i Browar PINTA ruszają z II edycją konkursu dla domowych piwowarów „Niech Świat Pozna Twoje Piwo”. Aby wziąć w nim udział, wystarczy zgłosić swoją unikalną recepturę na piwo w jednej (lub więcej) z sześciu konkursowych kategorii. Zwycięskie piwa zostaną uwarzone w Browarze PINTA, a następnie trafią do sprzedaży sklepów Lidl w całej Polsce – pierwsze już w... Czytaj więcej »

  • Konkurs od Chupa Chups dla fanów FUNU

    Wtorek, 14 września 2021

    „Forever FUN” to claim, który przyświeca marce Chupa Chups od lat i zachęca wszystkich, niezależnie od wieku do wspólnej zabawy. Hasło to jednak szczególnie upodobali sobie najmłodsi konsumenci, którzy w wolnym czasie stawiają przede wszystkim na FUN. Jak nie trudno się domyślić, znaczna część rozrywkowych aktywności dzisiejszych nastolatków dzieje się za pośrednictwem... Czytaj więcej »

  • Firma Jacobs Douwe Egberts, wystartowała z ogólnopolską loterią kaw ziarnistych marki Jacobs. Organizację loterii powierzono agencji First Line Polska, a planowanie i zakup mediów agencji Havas Media. Czytaj więcej »

  • Firma ETi ruszyła z loterią marki ETi DARE pod hasłem „Odważ się spełniać marzenia z DARE”. Loteria promuje produkty z portfolio: wafle w czekoladzie, wafle nieoblewane oraz czekolady. Zgłoszenia przyjmowane są przez 8 tygodni, do10 października. Czytaj więcej »

  • Teraz kupując dowolny baton Snickers®, oprócz gwarantowanych doznań smakowych, jest szansa na wygraną w loterii marki. Od 16 sierpnia do 30 września na uczestników czekają nagrody pieniężne: 100 zł co 15 minut i 1000 zł codziennie – będzie się działo! Czytaj więcej »

  • Marka Kucharek rusza z konkursem konsumenckim pod hasłem „WYGRANA NA TALERZU!”. Każdy z 50 laureatów otrzyma 1000 zł za zwycięski przepis. Ponadto 50 wyróżnionych przepisów trafi na opakowania kostek Kucharek. Czytaj więcej »

  • W internetowym konkursie marki Harnaś, każda pełnoletnia osoba może głosować na jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych, które następnie wesprze finansowo marka Harnaś. 10 jednostek OSP z największą liczbą głosów otrzyma nagrody pieniężne w wysokości 5 tys. zł. Głosowanie trwa do 30 września br. Czytaj więcej »

  • Marka Pudliszki ogłasza wyjątkowy konkurs dla branży gastronomicznej - do wygrania jest aż 50 kampanii billboardowych dla restauracji, punktów gastronomicznych i food trucków. Czytaj więcej »

  • Świetna wiadomość dla fanów intensywnego smaku karmelu, mleka i czekolady! Przez najbliższe dwa miesiące karmelowo-czekoladowe i czekoladowo-mleczne cukierki Tofflairs z Wawelu otrzymają silne wsparcie komunikacyjne. W okresie wakacyjnym produkty promować będzie Loteria Tofflairs oraz intensywna kampania w mediach. Czytaj więcej »

  • „Pysznie się składa” – pod takim hasłem marka Dan Cake zaprasza konsumentów do udziału w angażującym konkursie. Akcja ma na celu budowanie świadomości produktowej wokół gofrów i spodów tortowych. Czytaj więcej »

  • Sertop – konkurs „Grilluj z nami”

    Poniedziałek, 21 czerwca 2021

    Tyski producent serków topionych zaprasza do nowego konkursu, w którym można wygrać zestawy do przygotowania hamburgerów. Nagrody przewidziane są dla 14 osób, które zamieszczą w komentarzach pod konkursowym postem na fanpage @Sertop Tychy oryginalne przepisy oraz zdjęcia potraw z wykorzystaniem serka topionego. Czytaj więcej »

  • Marka Prymat rusza z promocją musztard pod hasłem „Ty zdecyduj, co wybierasz!". Promocja daje dwie możliwości - udział w loterii lub zwrot pieniędzy. Łączna pula nagród to 200 tysięcy złotych. Promocja będzie trwać 6 miesięcy. Czytaj więcej »

  • W tym roku Milka świętuje 120. lat delikatności. Marka, która od lat inspiruje konsumentów do drobnych gestów czułości i głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie, zaprasza wszystkich Polaków do wspólnego świętowania. W tym celu zorganizowała wyjątkową loterię, w ramach której miłośnicy słodkości codziennie mogą... Czytaj więcej »

  • 1 czerwca br. Żywiec Zdrój wystartował z ogólnopolską akcją promocyjną realizowaną pod hasłem „Wygraj dom w górach z Żywiec Zdrój”. W loterii paragonowej biorą udział wszystkie produkty marki Żywiec Zdrój. Nagrodą główną jest nieruchomość gruntowa na Żywiecczyźnie wraz z voucherem na budowę całorocznego domku letniskowego, a łączna wartość wszystkich nagród... Czytaj więcej »

więcej artykułów