25 października 2023 roku w warszawskim Teatrze Kamienica odbyło się Innovation Day 2023. Podczas wieczorowej części wydarzenia ogłoszone zostały wyniki 5. edycji konkursu "Złote Innowacje FMCG & Retail 2023". Czytaj więcej »
25 października 2023 roku w warszawskim Teatrze Kamienica odbyło się Innovation Day 2023. Podczas wieczorowej części wydarzenia ogłoszone zostały wyniki 5. edycji konkursu "Złote Innowacje FMCG & Retail 2023". Czytaj więcej »
„Złote Innowacje FMCG & Retail” to cykliczny konkurs wyłaniający co roku produkty i usługi, które pojawiając się na rynku wyróżniły się wyjątkowym stopniem innowacyjności. W tym roku odbyła się już 5. edycja wydarzenia. Czytaj więcej »
Za nami konkurs "Złote Innowacje FMCG & Retail" 2022. To największy na polskim rynku konkurs konsumencki wyłaniający najbardziej nowatorskie produkty FMCG i rozwiązania retail. Czytaj więcej »
Znamy najbardziej nowatorskie produkty i usługi rynkowe – konkurs "Złote Innowacje FMCG & Retail 2022" rozstrzygnięty! Czytaj więcej »
Złote Innowacje FMCG & Retail to największy na polskim rynku konkurs konsumencki, wyłaniający najbardziej innowacyjne produkty FMCG i rozwiązania Retail. Czytaj więcej »
Znamy już wyniki 3. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021”. Laureatami zostały najbardziej innowacyjne produkty i koncepty, które pojawiły się na rynku w ciągu ostatniego roku. Oficjalne ogłoszenie wyników konkursu odbyło się 25 października 2021 r. podczas uroczystej gali w Teatrze Kamienica. Czytaj więcej »
W tym roku Organizacyjnymi Partnerami Strategicznymi są firmy: Modern Expo oraz SIG. Partnerami wydarzenia są firmy: Raben oraz MAGO. Czytaj więcej »
27 października 2020 r. za pośrednictwem kanału YouTube SpożywczaTV oficjalnie zostały ogłoszone wyniki 3. edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2020”. Całe wydarzenie w tym roku wzbogaciły panele dyskusyjne i wystąpienia ekspertów poświęcone zagadnieniu innowacyjności, podczas których eksperci na żywo dyskutowali o najważniejszych zagadnieniach w obszarze m.in.... Czytaj więcej »
Ogłoszenie wyników konkursu Złote Innowacje FMCG & Retail 2020 odbędzie się 27 października o godzinie 15:00 podczas Innovation Day 2020. Do transmisji na żywo będzie można dołączyć poprzez platformę ClickMeeting oraz na kanale YouTube - SpożywczaTV. Czytaj więcej »
24 października 2019 r. w Teatrze Kamienica w Warszawie odbyła się uroczysta Gala, podczas której ogłosiliśmy wyniki I edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail”. Czytaj więcej »
PEKAES Group – the leading logistics group, owning one of the best well-known and recognized logistics company on the Polish market, PEKAES. Czytaj więcej »
Modern-Expo, to międzynarodowa firmą, która działa w ponad 60 krajach i posiada 112 000 metrów kwadratowych produkcji. To ponad 3000 specjalistów, którzy pracują w biurach zlokalizowanych w różnych krajach. Czytaj więcej »
W ofercie Insertu każdy przedsiębiorca znajdzie system odpowiadający jego potrzebom. Tworząc swoje programy, producent od samego początku wsłuchiwał się w potrzeby firm małych i średnich, umożliwiając im codzienną działalność i rynkową ekspansję. Dzięki takiemu podejściu udało mu się sprzedać już blisko 750 tys. licencji, a z jego aplikacji skorzystało ponad 430 tys.... Czytaj więcej »
NOVITUS to lider w produkcji urządzeń fiskalnych na polskim rynku, a jednocześnie marka zintegrowanych rozwiązań wspomagających pracę handlu, usług, logistyki i przemysłu, odnosząca sukcesy na rynkach zagranicznych niemal wszystkich kontynentów. Czytaj więcej »
Do grona Partnerów Wspierających wydarzenie Złote Innowacje FMCG & Retail 2019 dołączyła firma Kärcher! Czytaj więcej »
Platforma Reo.pl została stworzona z myślą o biznesie, dla...
Rozmowa z Cezarym Wytychem, CEO Fusion Labs....
Wywiad z Anną Szpitalny, Dyrektorem Operacyjnym, Członkiem...
Paweł Mich, Director, Sales and Implementations, Solutions for...
Paweł Kowalczuk, Menadżer ds. Sprzedaży i Rozwoju, Comp...
Przedstawiciele Polskiego Związku Producentów Żywności...
Grupa spółek DANONE w Polsce zrealizowała strategię ESG w...
Polacy są w czołówce konsumpcji mięsa wśród...
Mija kolejny rok funkcjonowania interdyscyplinarnej grupy...
Ten czynnik staje się podstawowym wymogiem wobec producentów...
Słodka Polska to reprezentacja Polski Dzieci i Młodzieży z...
Dramatycznie pogarsza...
Hochland Polska, zgodnie ze swoją wieloletnią już tradycją...
W jesienno-zimowym czasie warto zadbać o kompleksową...
Sieć została Sponsorem Głównym Wielkiej Orkiestry...
Żołądkowa Gorzka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek...
Jakie produkty HELIO możesz już teraz zgromadzić w swojej...
Koniec roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają...
Nic tak nie zaskakuje, jak nieoczywiste połączenia!...
W grudniowej kampanii marka zachęca, aby kawa Woseba stała...
W spocie reklamowym zobaczyć możemy nowego ambasadora marki...
Gdzie dokładnie pojawią się kolejne lodówki społeczne?...
1 zł z każdej sprzedanej porcji frytek na rzecz Fundacji...