Marketing

  • Do grona klientów agencji dołączyły Lody OH! od Wedla. Agencja przygotowała strategię i koncepcję kampanii. Przestrzeń wybrana została na drodze przetargu. Czytaj więcej »

  • Pracę nad nową platformą i komunikacją ATL Przestrzeń rozpoczęła po wygranym przetargu jeszcze jesienią zeszłego roku. W jej ramach stworzyła nową brand ideę oraz spot TV na polski rynek oraz kilka rynków europejskich. Czytaj więcej »

  • Niepewność związana z COVID-19 nie zachwiała rozwojem branży spożywczej w Polsce. Prognozy są optymistyczne – oczekiwania względem sprzedaży detalicznej mówią o wzroście 2,5 procent rok do roku*. Zdecydowaną przewagą cieszą się sklepy stacjonarne względem tych internetowych. Ogromna różnorodność produktów spożywczych to wyzwanie dla firm. Jak skutecznie wdrożyć... Czytaj więcej »

  • Lidl Polska od początku aktywnie wspiera obywateli Ukrainy, przekazując produkty oraz środki finansowe organizacjom takim jak Caritas Polska, Caritas Ukraina oraz Polska Akcja Humanitarna. Sieć nieustannie prowadzi zbiórki żywności oraz artykułów higienicznych w swoich sklepach, a także stwarza możliwości zatrudnienia osobom z Ukrainy w kryzysie uchodźczym. Jako firma... Czytaj więcej »

  • Odpowiednio budowana marka osobista pomaga uzyskać przewagę konkurencyjną, przyciągnąć kontrahentów i utrzymywać dobre relacje z partnerami. Wpływa też na wizerunek firmy jako pracodawcy. Coraz więcej prezesów firm, w tym największych na rynku, prowadzi profile w mediach społecznościowych. Wielu z nich korzysta przy tym z rad specjalistów, bo social media mogą się okazać... Czytaj więcej »

  • Do 2030 roku nawet 66 proc. wszystkich miejsc pracy będą stanowić zawody wymagające umiejętności miękkich – wskazuje Deloitte Acces Economics. Wśród najbardziej pożądanych kompetencji eksperci Światowego Forum Ekonomicznego wymieniają m.in. inteligencję emocjonalną, krytyczne myślenie, rozwiązywanie problemów czy zdolność uczenia siebie i innych. Wraz z postępującą... Czytaj więcej »

  • Tiger wchodzi w świat NFT

    Wtorek, 15 lutego 2022

    TIGER Enegry Drink jako pierwsza marka w Polsce zmieniła awatar w mediach społecznościowych na wizerunek łączący tygrysa z… misiem. Dlaczego? Właśnie w ten sposób Tiger zakomunikował swoje wejście w świat NFT. Czytaj więcej »

  • Czas pandemii okazał się trudną próbą dla całej branży handlu detalicznego. Jednocześnie wykreował nowe trendy i nawyki zakupowe, które wpływają na funkcjonowanie sprzedawców. Dominującym trendem jest obecnie gwałtowny zwrot w stronę handlu elektronicznego, który jednak nie zagrozi roli sklepów stacjonarnych. Potwierdzają to wyniki sprzedażowe – przedsiębiorcy obecni w... Czytaj więcej »

  • Badania pokazują, że influencerzy mają pozytywny wpływ na nastrój swoich fanów, skłaniają do zmiany przyzwyczajeń, odwiedzania polecanych miejsc lub zakupu określonych produktów. 21 mln Polaków śledzi co najmniej jednego influencera, a trzech na czterech ulega jego wpływom. – Influencer marketing jest najszybciej rosnącym obszarem marketingu ze względu na swoją skuteczność... Czytaj więcej »

  • W ciągu ostatnich dwóch lat zaszło wiele zmian, które wpłynęły na sektor handlowy. Zakłócenia w dostawach, przestoje w fabrykach, problemy z dostępnością towarów, ograniczenia w sprzedaży spowodowane obostrzeniami związanymi z pandemią… Tyle się wydarzyło, a producenci i handlowcy muszą się w tej nowej, dynamicznej sytuacji odnaleźć. Nieocenione wsparcie znajdują w... Czytaj więcej »

  • Z początkiem lutego 2022 r. Netto rozpoczyna współpracę z agencją VMLY&R w zakresie obsługi digital. Agencja, która pracowała do tej pory dla sieci retail takich jak m.in. Lidl, została wyłoniona w ramach przetargu ogłoszonego przez Netto w listopadzie 2021. Czytaj więcej »

  • Animex Foods wybrał agencję mediową Zenith

    Poniedziałek, 17 stycznia 2022

    Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z Animex Foods i odpowiada od początku roku 2022 za strategię komunikacji mediowej, planowanie oraz zakup mediów dla marek: Krakus, Berlinki i Morliny. Czytaj więcej »

  • Tatra, jedna z najpopularniejszych marek piwa na rynku, prezentuje zupełnie nową odsłonę. Zmienione zostały wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe marki: od pozycjonowania, po komunikację oraz opakowania. Startująca właśnie kampania pod hasłem „Tatry się należą” jest największym i najsilniejszym działaniem marki od lat. Czytaj więcej »

  • Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe), nawiązuje współpracę z Maczfit Foods , należącą do Żabka Polska firmą oferującą catering dietetyczny. Spark Foundry będzie odpowiadał za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów TV, radio, digital oraz OOH. Czytaj więcej »

  • Sztuczna inteligencja i machine learning pomagają przeanalizować zachowania klientów odwiedzających strony internetowe firm, głównie e-sklepów, i wskazać, w których momentach tej wizyty pojawiła się frustracja. Polski start-up rozwija aplikację, która jako pierwsza na świecie wykorzystuje tę technologię i już po kilku minutach działania wskazuje pierwsze wnioski. Satysfakcja... Czytaj więcej »

  • Agencja Walk PR wygrała przetarg na obsługę marek spożywczych z portfolio firmy „Herbapol-Lublin” S.A. W ramach rozpoczętej w 2022 roku współpracy agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych, obejmujących projekty Brand PR, Social Media oraz komunikację korporacyjną. Zakres obowiązków obejmuje także doradztwo strategiczne oraz bieżący kontakt z mediami. Czytaj więcej »

  • Konsumenci sektora spożywczego są najtrudniejszą grupą docelową, narażoną na największą konkurencyjność w wyborach. Kluczem do zaistnienia na rynku i utrzymania stabilnej pozycji firmy jest strategia marketingowa produktu. Precyzyjne określenie jej celów i narzędzi realizacji pozwoli skutecznie zwiększyć zyski. Podpowiadamy, jaką strategię wybrać i na co zwrócić uwagę. Czytaj więcej »

  • Marketing sensoryczny to działania oddziałujące na zmysł dotyku, węchu, smaku, słuchu oraz wzroku. Każdy produkt, może pobudzić minimalnie dwa zmysły, a część z nich wszystkie pięć. Na co zatem zwrócić szczególną uwagę, planując i realizując akcje promocyjno-sprzedażowe? Czytaj więcej »

  • Ubiegły rok, zdominowany przez pandemię i lockdown, spowodował skokowy wzrost konsumpcji treści w social mediach. Na tym trendzie skorzystał także TikTok, który króluje w globalnych zestawieniach najczęściej pobieranych aplikacji. W Europie TikTok ma już 100 mln aktywnych kont i ta liczba stale rośnie. To z kolei przekłada się na jego potencjał reklamowy, zwłaszcza że TikTok... Czytaj więcej »

  • Okres pandemii sprzyja poszukiwaniu informacji w internecie. 44 proc. polskich internautów zadeklarowało, że więcej informacji czerpało w tym czasie z bezpłatnych serwisów informacyjnych. Wydłużył się też czas spędzany przez przeciętnego Polaka przed telewizorem. Jednak nie przełożyło się to na wyższe dochody z reklam dla wydawców i producentów. Jedynym segmentem, który... Czytaj więcej »

  • Wzrost znaczenia kanału wideo i InstaStories, do którego coraz większą wagę przykładają marki, a także dynamiczny wzrost form audio, głównie podcastów – to efekt pandemii, która bardzo wzmocniła znaczenie mediów społecznościowych w marketingu. Obecność w social mediach stała się koniecznością nawet dla tych marek, które wcześniej podchodziły do nich niechętnie. –... Czytaj więcej »

  • Agencja Ancymony rozpoczęła współpracę z marką Heinz, dla której opracowała strategię komunikacji w mediach społecznościowych. Czytaj więcej »

  • Treści i reklamy audio zyskują na znaczeniu

    Poniedziałek, 12 kwietnia 2021

    W ubiegłym roku wydatki na reklamę poza internetem wzrosły jedynie w radiu, które mimo pandemii obroniło swoją pozycję. W I półroczu ub.r. codziennie włączało je ponad 69 proc. Polaków, czyli ok. 21 mln osób. Pandemia przyspieszyła także rozwój podcastów i muzycznych serwisów streamingowych, dzięki czemu zarówno treści, jak i reklama audio zyskują na znaczeniu jako nowy... Czytaj więcej »

  • COVID-19 nie pozostał bez wpływu na kondycję branży public relations, ale po przejściowych trudnościach większość działających w Polsce agencji PR spodziewa się powrotu na ścieżkę wzrostu w I kwartale bądź w połowie tego roku – wynika z badania przeprowadzonego przez Związek Firm Public Relations. Co istotne, pandemia przyczyniła się do wzrostu znaczenia branży, bo w... Czytaj więcej »

  • Pandemia przyspieszyła zmiany na rynku reklamy

    Poniedziałek, 08 lutego 2021

    Jeszcze niedawno sztuczna inteligencja, marketing oparty na danych i optymalizacja wyszukiwarek głosowych były ambitnymi koncepcjami. Dziś te innowacyjne trendy w marketingu cyfrowym należą do najważniejszych priorytetów większości właścicieli firm w 2021 roku. Reklama przeniosła się do internetu, a przyspieszyła to pandemia. Raport Global Data Market Size Online Advertising... Czytaj więcej »

  • Jak wynika z badania SAS, 65 proc. klientów wskazuje bezpieczeństwo jako kluczowy czynnik wpływający na ich przywiązanie do marki. Wzrósł również poziom akceptacji dla technologii angażujących użytkowników, co ma związek z pandemią COVID-19. Czytaj więcej »

  • Prawie 40% użytkowników gazetek promocyjnych kojarzy informacje o włączaniu się sklepów w akcje prospołeczne. 15% badanych twierdzi, że nie widziało ich, a blisko 50% nie pamięta tego. Działania z zakresu społecznej odpowiedzialności marek są ważne lub bardzo istotne dla ok. 60% ankietowanych. Obojętność wykazuje 33%. A tylko 8% respondentów nie przywiązuje uwagi do tego... Czytaj więcej »

  • Badania pokazują, że mężczyźni z zapuszczoną brodą jako handlowcy mogą pomóc zwiększyć sprzedaż. Naukowcy przeprowadzili pięć badań, aby sprawdzić moc brody. Okazało się, że reklama na Facebooku z brodatą wersją przedstawiciela handlowego była w stanie zapewnić wyższy współczynnik klikalności na poziomie 2,66 proc, co znacznie przewyższa średnie branżowe ledwie... Czytaj więcej »

  • Jak budować kampanie marketingowe w sytuacji zagrożenia i poczucia niestabilności? Czy kreatywność może być sposobem na kryzys? Odpowiedzi na te trudne pytania poszukuje Marcin Gaworski, współzałożyciel i partner w agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Czytaj więcej »

  • Na całym świecie jest już niemal 4 mld aktywnych użytkowników mediów społecznościowych, a w czasie pandemii ponad połowa z nich zwiększyła swoją aktywność w sieci. To z kolei spowodowało, że obecne w internecie organizacje musiały od nowa budować swoje strategie komunikacyjne i częściej stawiać czoła sytuacjom kryzysowym. – Polskie firmy i instytucje nie są przygotowane... Czytaj więcej »

więcej artykułów