• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Handel w czasie pandemii
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Czwartek, 18 sierpnia 2022 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
15 lipca 2022 roku rozpoczęliśmy przyjmowanie zgłoszeń do 5. edycji konkursu: „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”. Prosimy o skorzystanie z formularza elektronicznego.
  1.  
  2.  
  3.  
FPP: Brak prądu to realne zagrożenie

FPP: Brak prądu to realne zagrożenie

Federacja Przedsiębiorców Polskich wskazuje, że w obliczu zagrożenia brakiem prądu w całej Polsce pilnie potrzebne są klarowne przepisy, mechanizmy wsparcia i ochrony oraz jasne wytyczne,...

Izraelski BIG Shopping Centres wchodzi na polski rynek

Izraelski BIG Shopping Centres wchodzi na polski rynek

Hay Galis, prezes BIG, wskazuje, iż te dwie akwizycje rozpoczynają plan rozwoju firmy w Polsce, gdzie zamierza ona stać się dominującym graczem w sektorze parków handlowych.

Mars celebruje kamienie milowe rozwoju firmy w Polsce

Mars celebruje kamienie milowe rozwoju firmy w Polsce

Mars Polska świętuje 30. urodziny pierwszej fabryki firmy w Polsce – zakładu produkującego jedzenie dla zwierząt domowych w Sochaczewie, 25-lecie fabryki gum i miętusów w Poznaniu oraz...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Hochland zaprasza na Święto Chleba i Sera

    Święto Chleba i Sera to jedna z największych imprez...

  • Podatnicy płacą coraz większe mandaty karne za wykroczenia

    W I połowie br. organy KAS nałożyły prawie 20% więcej...

  • Propozycja Komisji Europejskiej może zagrozić branży kosmetycznej

    Polscy i europejscy konsumenci będą musieli się pożegnać z...

Handel

  • Taormina – perła Sycylii!

    Taormina to jedno z najpiękniejszych miasteczek we Włoszech...

  • Za błędy zapłacimy wszyscy

    Cukru już brakuje w sklepach… I niestety nic nie wskazuje na...

  • Przychody z handlu elektronicznego w Europie spadły o 13% w ujęciu r/r

    Optymizm został przyhamowany w głównej mierze przez czynniki...

  • Wojna i inflacja ze znacznym wpływem na

    Analiza danych transakcyjnych BLIKA pokazuje, że na przełomie...

  • Wzrasta liczba chętnych do pracy w handlu i gastronomii

    Tylko w lipcu kandydatów nawiązujących kontakt z...

Gospodarka

  • Kryzysy napędzają popyt na usługi doradcze dla biznesu

    Mniejsze firmy z nich nie korzystają, bo obawiają się...

  • Załamanie na rynku kredytów hipotecznych stało się faktem

    Wszystko przez wysokie stopy procentowe i spadek zdolności...

  • W Polsce jest ponad milion legalnie pracujących cudzoziemców

    Kontrole Inspekcji Pracy wciąż wykazują nieprawidłowości w...

  • Nowa ustawa wzmocni politykę drugiej szansy dla zadłużonych firm

    Trwają prace nad zmianami w prawie restrukturyzacyjnym...

  • Energetyczna strategia rządu budzi wątpliwości górników

    – Musimy zadbać o to, żeby nie zabrakło w Polsce ani...

Nowości

  • Prosta i aromatyczna wege przekąska na letnie upały od „Społem” Kielce

    Lato to idealny czas, aby zajadać się daniami i przekąskami...

  • Nowość! HARIBO Phantasia

    To kolejna propozycja, która uzupełnia portfolio HARIBO o...

  • MAOAM Kracher JogiFruits

    To niezwykłe połączenie jogurtu z owocami...

  • Owsiane od Inki – teraz pełne smaku!

    Przepyszna Inkowa nowość – Owsiane waniliowe i Owsiane...

  • Galaretki w czekoladzie ALE OWOC!

    Fabryka Cukierków „Pszczółka” przedstawia owocową...

Opakowania

  • Tetra Pak wprowadza pierwsze na świecie zakrętki przytwierdzone do opakowań kartonowych

    Łącząc siły z wiodącymi producentami napojów...

  • InPost i MODIVO wprowadzają EkoBox

    To koncept ekologicznych opakowań wielokrotnego użytku i...

  • Tetra Pak z drugą edycją kampanii środowiskowej „Wybierz naturę. Wybierz karton”

    Jednym z kluczowych celów Tetra Pak jest stworzenie...

  • Łowicz i Lubella wchodzą w kategorię produktów w opakowaniach typu pouch

    owsianka i antybaton – pożywne przekąski w wygodnych...

  • Smacznie, zdrowo, kolorowo – jedzenie warzyw nie musi być nudne

    Jak odczarować mit „nijakich” warzyw i zachęcić dzieci...

Z rynku FMCG

  • Ekstra paka dla bezpańskiego zwierzaka - rusza 2 edycja specjalnej akcji sklepów E.leclerc

    W dniach 23.08-03.09.2022r. odbędzie się druga już akcja z...

  • Sfinks na dłużej z Pepsi

    Sfinks Polska, właściciel sieci gastronomicznych SPHINX...

  • Rockowy sklep Lidl Polska na Pol’and’Rock Festival odwiedziło ponad 80 000 osób

    Uczestnicy Najpiękniejszego Festiwalu Świata nie...

  • Intermarché kontynuuje remodeling sklepów

    Nowa odsłona sklepów wyróżnia się poszerzoną ofertą i...

  • JBB Bałdyga świętuje 30-lecie. Tę wyjątkową rocznicę upamiętniła muralem

    To już 30-lat odkąd marka JBB Bałdyga gości na stołach...

Kampanie i Promocje

  • Wystartowała trzecia odsłona kampanii “Żaden Kubuś nie dodaje cukru”.

    W sierpniu wystartowała trzecia odsłona kampanii “Żaden...

  • Startuje druga edycja kampanii #EUChooseSafeFood

    Jakich zasad higieny żywności należy przestrzegać w domu...

  • POLPIG dołącza do kampanii #stopASF

    Choć zdrowie ludzi nie jest zagrożone, to choroba jest...

  • Pociąg do Lajkonika – wystartowała kampania Lajkonik Junior

    Wysoka jakość, delikatny smak i atrakcyjne, różnorodne...

  • Obejrzyj Street Food LIVE Show z Karolem Okrasą i wygraj bon na zakupy w sieci Lidl

    Już w poniedziałek 8 sierpnia o godz. 20:00 na Facebooku...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 08/198. Sierpień 2022
  • HURT & DETAL Nr 07/197. Lipiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 06/196. Czerwiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 05/195. Maj 2022
  • HURT & DETAL Nr 04/194. Kwiecień 2022
  • HURT & DETAL Nr 03/193. Marzec 2022
  • HURT & DETAL Nr 02/192. Luty 2022
  • HURT & DETAL Nr 01/191. Styczeń 2022
  • HURT & DETAL Nr 12/190. Grudzień 2021
  • HURT & DETAL Nr 11/189. Listopad 2021

Wywiady

  • Henkel - Chemiczna czystość w każdym domu

    Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry & Home Care...

  • Rozmowa z Konradem Golczakiem, Prezesem firmy EWA Krotoszyn.

    Jak połączyć trend prozdrowotny z kategorią słodyczy i...

  • Wszystko zaczyna się od jedzenia...

    Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...

  • MediaMarkt – partner w biznesie

    Rozmowa z Danielem Mikołajczykiem, Dyrektorem Operacyjnym...

  • Wywiad z Konradem Jędrzejakiem, młodszym kierownikiem marki w firmie Bracia Sadownicy

    Trzy pytania do Konrada Jędrzejaka, młodszego kierownika...

Technologia

  • Bank Pocztowy uruchomił nową stronę www

    Osoby niesłyszące mogą porozmawiać online z doradcą w...

  • Carrefour oraz Inpost rozszerzają zakres współpracy

    Usługa InPost Fresh pozwoli zamówić świeże produkty z...

  • Auchan rozszerza zasięg i zakres swoich usług e-commerce

    Oferta sklepu internetowego sieci dostępna w całej Polsce...

  • Polacy masowo korzystają z cyfrowych usług bankowych

    Z czerwcowych danych Związku Banków Polskich wynika, że...

  • eLeader wdraża innowacje technologiczne w dystrybucji produktów grupy spółek DANONE

    Szósty zmysł handlowców – tak nazywane są rozwiązania...

Konkursy

  • Pierwsza w historii Ziai- LOTERIA

    Wystarczy kupić kosmetyk Ziaja i zgłosić paragon na stronie...

  • POLOmarket startuje z jubileuszową loterią na 25 urodziny

    Największa polska sieć supermarketów POLOmarket obchodzi 25...

  • Rusza Loteria HIT! Do wygrania kasa na co chcesz!

    Główna wygrana to aż 100.000 zł, które można przeznaczyć...

  • Strzel bramkę w aplikacji InPost i wygraj bilety na mecz Reprezentacji Polski

    13 lipca ruszyła wakacyjna loteria dla klientów InPost...

  • Podążaj śladami wafelków i wygrywaj w loterii „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne!

    Ruszyła loteria marki Familijne pod hasłem „Mus je...

Auto

  • Miasta chcą wypchnąć ruch samochodów z centrum

    Technologia pomoże lepiej wykorzystywać istniejące parkingi...

  • Branża leasingowa zaliczyła lekkie wyhamowanie

    Znacznie mniej finansowania aut, za to zyskują maszyny i...

  • Shell rozszerza ofertę w obszarze nadawania/odbioru paczek z kolejnym partnerem kurierskim

    Shell Polska, operator kurierski DPD Polska i...

  • Żabka testuje w pełni elektryczny pojazd dystrybucyjny Scania

    Żabka rozwija nowoczesną logistykę opierającą się na idei...

  • Samochody zeroemisyjne w Europie od 2035 roku

    Głosowanie w Parlamencie Europejskim przesądziło o...

Drogeria

  • Czystość i świeżość w Twojej toalecie!

    Nowe Żele do WC Kret Water Lily oraz Lemon Harmony z linii...

  • Innowacyjne podejście Unilevera

    Unilever wraz z firmą biotechnologiczną Geno łącznie...

  • Joanna Peelingi z naturalnymi granulkami

    Nowe linie peelingów Joanna są przyjazne dla środowiska, ale...

  • Pełne mocy kapsułki Vizir

    Kapsułki do prania Vizir Allin1 PODS + Większa Siła...

  • Naturalne dezodoranty aloesowe Equilibra

    Kulka, sztyft czy spray? Jaki dezodorant wybrać na lato?...

Kategorie produktów

  • Rynek pełen wyzwań – alkohole pod lupą

    W ciągu ostatnich dwóch lat branża alkoholowa stanęła w...

  • Zdrowy talerz na medal

    Zdrowe żywienie to podstawa zbilansowanego trybu życia...

  • Słodycze w wersji mini

    Małe i słodkie – czy może być coś lepszego? Chyba nie!...

  • Produkt dobrze zapakowany

    Opakowanie informuje konsumentów o tym, do kogo produkt jest...

  • Pupil na wakacjach

    Już co drugi właściciel czworonogów zabiera swojego pupila...

Komentarz Branżowy

  • Piotr Knauer, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu, Hochland Polska

    2021 to rok z jednej strony dobry, z drugiej trudny...

  • Ewa Krzuś-Wiśniewska, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Handlu i Trade Marketingu, TiM

    Ostatni rok był trudny i nieprzewidywalny dla całej...

  • Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu, Grupa MLEKOVITA

    W 2021 r. MLEKOVITA, inwestując i zwiększając eksport...

  • Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu, Tarczyński

    Branża spożywcza w 2021 r. mierzyła się przede wszystkim ze...

  • Edmund Borawski, Prezes Zarządu, SM Mlekpol

    Eksportujemy do kilkudziesięciu krajów na pięciu kontynentach...

Poradnik Detalisty

  • Wsparcie finansowe dla właścicieli sklepów

    Galopująca inflacja i stale rosnące ceny czy koszty stały...

  • Możliwości ograniczenia kosztów dla właścicieli sklepów

    Na ratunek może przyjść instytucja zawieszenia spłaty...

  • Niedziele (nie)handlowe na nowych zasadach – legalność, kontrole, możliwości

    W niedzielę 13 lutego br. Główny Inspektorat Pracy, zgodnie...

  • Prawo 2022 – rok pełen zmian

    Rzeczywistość niehandlowych niedziel znana jest nam od lat...

  • Klej błyskawiczny – kiedyś stworzony z przypadku, dziś niezastąpiony –

    W czasach, gdy trend zero waste zdaje się przenikać we...

Raporty

  • Szkolny start

    Szkoła to wyzwanie nie tylko dla przyszłych jej adeptów, ale...

  • Rynek napojów

    Ostatnie lata sporo zmieniły na rynku napojów bezalkoholowych...

  • Marka Kasia zbadała, które ciasta wielkanocne są w Polsce najpopularniejsze

    Z raportu przeprowadzonego przez markę Kasia wynika...

  • Rynek alkoholi w Polsce

    Ostatnie lata we wszystkich branżach FMCG były czasem zmian...

  • Imprezowe menu – na Sylwestra i karnawał

    Według danych CMR w karnawale 2020 r. kabanosy można było...

Marketing

  • Przestrzeń wygrywa obsługę kampanii Lodów OH! od Wedla

Złoty Paragon

  • Fotorelacja z Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu 2022

Złote Innowacje

  • Fotorelacja Złote Innowacje FMCG & Retail 2021

© wszelkie prawa zastrzeżone 2022

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.