• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Środa, 29 marca 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Polacy ograniczą świąteczne wydatki o 1520 proc.

Polacy ograniczą świąteczne wydatki o 15-20 proc.

Jak wynika z najnowszego badania, niemal co trzeci konsument deklaruje wydać na wielkanocne zakupy żywnościowe do 200 zł na domownika. Jedna na cztery osoby wskazuje kwotę od 200 do 300 zł.

Mlekovita w minionym roku zbliżyła się do 9,5 mld zł przychodu

Mlekovita w minionym roku zbliżyła się do 9,5 mld zł przychodu

Podczas Zebrania Przedstawicieli Członków Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita, Prezes Zarządu Dariusz Sapiński przedstawił sprawozdanie z działalności firmy wraz z wynikami roku 2022, w...

Pogłębia się problem zatorów płatniczych w MŚP

Pogłębia się problem zatorów płatniczych w MŚP

Rosnące koszty prowadzenia działalności, podwyżki paliwa i energii elektrycznej oraz inflacja i wysokie stopy procentowe, który podrożyły obsługę kredytów sprawiają, że wiele polskich...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Eurocash z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży i rekordowym wynikiem EBITDA

    W czwartym kwartale 2022 roku Grupa Eurocash zanotowała...

  • Eksperci: Sytuacja w rolnictwie pogorszy się w II i III kwartale br.

    W Krajowym Rejestrze Długów na koniec ub.r. było o 12,4%...

  • Na Wielkanoc wydamy średnio 600 zł

    Jak wynika z badania Barometru Providenta, aż 92,4 proc...

Handel

  • Szlaki żeglugowe w łańcuchach dostaw dla beverage

    W globalnej wymianie handlowej kluczową rolę odgrywa...

  • Sklepy z odzieżą zaczynają przypominać sytuację w spożywce

    Blisko 50 proc. Polaków uważa, że sklepy sprzedają ubrania...

  • LIVIO franczyza stworzona przez kupców dla kupców

    Franczyzobiorcy LIVIO każdego dnia mogą liczyć nie tylko na...

  • Nowe otwarcia Delikatesów Premium i Sezam

    Sieć posiadała już 4995 sklepów franczyzowych...

  • Udany projekt Rabatu Detal

    Program Rabatomania spotkał się z wielkim zainteresowaniem ...

Z rynku FMCG

  • Lidl Polska Liderem Etyki

    Lidl Polska został wyróżniony tytułem Lidera Etyki w 9...

  • Lidl Polska otwiera dwa nowe sklepy

    W czwartek, 30 marca, Lidl Polska otworzy kolejny, 10. sklep w...

  • Carrefour otwiera najnowocześniejszy supermarket w Dębicy we współpracy z lokalnym przedsiębiorcą

    Ponad 10 tys. produktów spożywczych i...

  • Klienci wybierając marki własne Netto oszczędzają średnio 30 proc.

    Siła marek własnych tkwi między innymi w ich cenach...

  • Panattoni rusza z budową Panattoni Park Lublin IV w Świdniku

    Panattoni zakupiło ponad 10 ha gruntu w Świdniku i rusza z...

Nowości

  • Tymbark wprowadza napoje roślinne

    Takiej nowości jeszcze nie było! ...

  • Wiosenne porządki na talerzu

    Soczyste owoce Helio So Soft! Daktyle, Figi, Morele, Śliwki...

  • Graj w zielone… z Big-Active!

    Marka Big-Active stworzyła wyjątkową kolekcję zielonych...

  • Nestea wprowadza nowe smaki

    Nowe smaki bazują na klasycznej czarnej herbacie, soczystych...

  • Mokate Matcha Latte

    Orientalne smaki inspirowane kulturą Dalekiego Wschodu cieszą...

Marketing

  • Konsumenci chcą więcej i lepiej

Złote Innowacje

  • "Złote Innowacje FMCG & Retail" 2022 - Fotorelacja

Poradnik Detalisty

  • Zmiany prawne 2023 – praca zdalna

Raporty

  • Rynek alkoholi – statystyki, prognozy, wyzwania

Złoty Paragon

  • Fotorelacja z Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu 2022

Auto

  • Polacy popierają pomysł instalowania blokad alkoholowych

Opakowania

  • Ajvar Podravka – pierwszy na rynku w wygodnej butelce squeeze

    Jest to pierwsze tego rodzaju rozwiązanie dla Ajvaru...

  • Maspex jako pierwszy wprowadził zakrętkę przytwierdzoną do opakowania kartonowego combidome firmy SIG

    Maspex wyprzedza dyrektywę UE Single Use...

  • Ponad 60% Polaków deklaruje, że może zapłacić więcej za produkty w bardziej ekologicznych opakowaniach

    Z najnowszego badania ...

  • EcoPet w Nałęczowie czeka na dokończenie procedur administracyjnych

    Innowacyjna fabryka opakowań...

  • Konsumenci stawiają na szklane opakowania

    Najważniejszym wnioskiem płynącym z niezależnych badań...

Gospodarka

  • Mimo trudnej sytuacji w gospodarce popyt na wyjazdy turystyczne nie spada

    Polacy częściej szukają wakacji poza sezonem...

  • Sektor bankowy zaczyna wychodzić z załamania na rynku kredytów hipotecznych

    Złagodzenie stanowiska KNF i rządowy program pomogą w...

  • KNF pracuje nad projektem ustawy o systemowym rozwiązaniu kwestii umów frankowych

    Bankowcy popierają takie rozwiązanie...

  • Czy KSeF to inwigilacja sprzedawców i konsumentów?

    Elektronizacja usług publicznych, przede wszystkim...

  • Ponad 20 proc. Polek jest otwartych na zakładanie własnych biznesów

    Czy czeka nas nowa fala kobiecej przedsiębiorczości?...

Kampanie i Promocje

  • Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w mini serialu „Jesteśmy na TY”

    Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii...

  • Lidl rozpoczął kampanię promującą markę Pikok i rozszerzył ofertę na Wielkanoc

    Z myślą o nadchodzących Świętach Wielkanocnych...

  • Wystartowała kampania dla makaronu jajecznego Lubella

    Produkty będą widoczne w reklamie TV, na VOD, YT...

  • Krakus na Wielkanoc – Tradycja wyniesiona z domu

    W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na jedną z...

  • Słodcy w najnowszym spocie marki Diamant

    Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 03/205. Marzec 2023
  • HURT & DETAL Nr 02/204. Luty 2023
  • HURT & DETAL Nr 01/203. Styczeń 2023
  • HURT & DETAL Nr 12/202. Grudzień 2022
  • HURT & DETAL Nr 11/201. Listopad 2022
  • HURT & DETAL Nr 10/200. Październik 2022
  • HURT & DETAL Nr 09/199. Wrzesień 2022
  • HURT & DETAL Nr 08/198. Sierpień 2022
  • HURT & DETAL Nr 07/197. Lipiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 06/196. Czerwiec 2022

Wywiady

  • Carlsberg Polska: wyzwania, rozwój, przyszłość

    Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska...

  • Nowe spojrzenie na retail

    Wywiad z Piotrem Kraśnickim, Członkiem Zarządu Modern Expo...

  • Intermarché z ofertą dla właścicieli sklepów

    Rozmowa z Mariuszem Dudkiem, Dyrektorem ds. Rozwoju Sieci...

  • Somat przedstawia nowy poziom jakości

    Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry&Home Care w...

  • „Nie tylko pyszny smak jest istotą naszych serów!”

    Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...

Technologia

  • Rok po zmianie systemu rozliczeń fotowoltaika wciąż na fali wzrostowej. Problem stanowią jednak przestarzałe sieci

    Sytuacja cenowa i geopolityczna powodują...

  • Nowoczesny retail - Rozwiązania samoobsługowe

    Rozwiązania samoobsługowe to z pewnością przyszłość...

  • InPost osiąga kolejny kamień milowy w rozwoju na brytyjskim rynku

    Pięciotysięczny Paczkomat® dostępny dla Brytyjczyków...

  • Farma wiatrowa LECH Nowy Staw III RWE rozpoczęła produkcję energii elektrycznej dla browarów Kompanii Piwowarskiej

    100% zapotrzebowania...

  • Obsługa zamówień z dostawą bez bałaganu w kuchni i w biznesie dzięki integracji systemów Dotykačka i Restimo

    Aplikacja RestHub umożliwia zarządzanie...

Konkursy i loterie

  • GELLWE zachęca konsumentów do zdobywania słodkich nagród w ogólnopolskim konkursie

    Konsumenci będą mogli wygrać praktyczne...

  • Startuje Biedronkoloteria

    10 milionów nagród do wygrania od 13 marca...

  • Konkurs Walentynkowy z Sertop

    Tyski producent serków topionych zaprasza wzorem ubiegłych...

  • Wystartowała ogólnopolska loteria podkapslowa marki Harnaś

    Od początku lutego br. konsumenci mają szansę na zdobycie...

  • Rusza loteria marki Grześki – do wygrania… wyjątkowe przeżycia!

    Bo Grzeszki są po to… by je spełniać!...

Drogeria

  • Botaniczne wcierki Joanna

    Wcierka to kosmetyk do zadań specjalnych, pozwala...

  • Mycie szyb czystą przyjemnością z SIDOLUX!

    SIDOLUX przeprowadził badania konsumenckie w formie ślepego...

  • P&G opracował rozwiązanie ułatwiające prowadzenie badań w kierunku spektrum autyzmu

    Procter & Gamble to międzynarodowa korporacja, której brandy...

  • GfK: Polacy ograniczyli zakupy kosmetyków

    Wartość rynku kosmetyków wynosi obecnie 8,8 mld i rośnie...

  • DIX płyn do czyszczenia zmywarki

    Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży nowy produkt z serii...

Kategorie produktów

  • Wszystko dla czworonogów

    Psy i koty od dawna towarzyszą człowiekowi. Coraz częściej...

  • Trendy w branży mięsnej

    Wyróżnić się ofertą uwzględniającą potrzeby...

  • Sezon na lody – czas start!

    Lody możemy jeść cały rok. A dostępność oferty zachęca...

  • Na zdrowie! – trend silniejszy niż inne

    Znajomość trendów w branży spożywczej jest kluczowa...

  • Trendy zmierzają „ku zeru”

    Polacy coraz chętniej sięgają po trunki bez procentów...

Komentarz Branżowy

  • LOTTE Wedel podsumowuje 2022 rok

    „Rok 2022 upłynął branży czekoladowej pod znakiem wyzwań...

  • ETi International: 2022 był rokiem pełnym wyzwań

    „Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów...

  • Upfield Polska podsumował miniony rok

    „2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów...

  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska podsumowuje 2022 rok

    „W 2022 r. branża odnotowała poważne braki w dostępności...

  • Herbapol-Lublin podsumował miniony rok

    „W 2022 roku globalna gospodarka musiała zmierzyć się z...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.