• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Handel w czasie pandemii
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Sobota, 13 sierpnia 2022 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
15 lipca 2022 roku rozpoczęliśmy przyjmowanie zgłoszeń do 5. edycji konkursu: „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”. Prosimy o skorzystanie z formularza elektronicznego.
  1.  
  2.  
  3.  
W lipcu ceny poszły w górę średnio o ponad 18

W lipcu ceny poszły w górę średnio o ponad 18

To już kolejny z rzędu dwucyfrowy wzrost w relacji rocznej. Miesiąc wcześniej wyniósł 18%. I podobnie jak w czerwcu, ostatnio też poszła w górę każda z 12 monitorowanych kategorii.

Kupujemy więcej przy zbliżonej liczbie wizyt

Kupujemy więcej przy zbliżonej liczbie wizyt

Dane M/platform z handlu tradycyjnego wskazują, że w lipcu kupowaliśmy więcej produktów niż w czerwcu przy zbliżonej liczbie wizyt.

Rynek roślinnych alternatyw mięsa rośnie dwucyfrowo

Rynek roślinnych alternatyw mięsa rośnie dwucyfrowo

Prawie połowa Europejczyków deklaruje, że znacznie ograniczyła spożycie mięsa, a prawie 40 proc. zamierza spożywać go mniej w najbliższej przyszłości – wynika z badania Smart Protein.

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • ZPPM: Ograniczenie dostaw energii i gazu spowoduje przerwanie procesów produkcyjnych

    Stanowisko Związku Polskich Przetwórców Mleka w sprawie...

  • Goodvalley zmienił nazwę na Dolina Dobra

    Wraz ze zmianą nazwy rozszerzeniu uległo także portfolio...

  • Stan polskiego drobiarstwa - wyniki publikacji KRD-IG i PKO BP

    W 2021 polski sektor drobiarski zanotował pierwszy spadek...

Handel

  • Przychody z handlu elektronicznego w Europie spadły o 13% w ujęciu r/r

    Optymizm został przyhamowany w głównej mierze przez czynniki...

  • Wojna i inflacja ze znacznym wpływem na

    Analiza danych transakcyjnych BLIKA pokazuje, że na przełomie...

  • Wzrasta liczba chętnych do pracy w handlu i gastronomii

    Tylko w lipcu kandydatów nawiązujących kontakt z...

  • Polska a świat. Sytuacja na rynku jaj

    Komentarz ekspercki Barbary Woźniak, Pełnomocnika Zarządu...

  • Vosbor pozyskał 7 mln USD na stworzenie pierwszej cyfrowej giełdy towarów rolnych

    Vosbor, twórca pierwszego globalnego marketplace’u do...

Gospodarka

  • Energetyczna strategia rządu budzi wątpliwości górników

    – Musimy zadbać o to, żeby nie zabrakło w Polsce ani...

  • Ubezpieczyciele notują rekordową liczbę szkód spowodowanych zjawiskami pogodowymi

    W I półroczu br. wzrosty sięgały nawet 80 proc. ...

  • Zawirowania w transporcie oceanicznym

    Stawki raczej nie wrócą do poziomu sprzed pandemii...

  • UOKiK sprawdza, czy banki utrudniają nadpłatę kredytu po wakacjach kredytowych

    Coraz więcej skarg od konsumentów...

  • Upadłości pracodawców będzie coraz więcej

    Eksperci podpowiadają, jak przez to sprawnie przejść...

Nowości

  • Pociąg do Lajkonika – wystartowała kampania Lajkonik Junior
  • Rodzinne gotowanie – czyli smacznie i kolorowo!

    Poznaj inspirujące przepisy od Vegeta Natur i rozpocznij...

  • Ocet Kielecki od pokoleń w polskiej kuchni

    Ocet to niezwykle uniwersalny składnik. Jest bardzo przydatny...

  • Żubrówka Bison Grass rusza w Polskę

    Żubrówka Bison Grass ponownie startuje z Akcją Lato i...

  • Kolejna nowość od Monster Energy dostępna na polskim rynku

    Nowy wariant wzbogaca szerokie portfolio produktów Monster...

Opakowania

  • Tetra Pak wprowadza pierwsze na świecie zakrętki przytwierdzone do opakowań kartonowych

    Łącząc siły z wiodącymi producentami napojów...

  • InPost i MODIVO wprowadzają EkoBox

    To koncept ekologicznych opakowań wielokrotnego użytku i...

  • Tetra Pak z drugą edycją kampanii środowiskowej „Wybierz naturę. Wybierz karton”

    Jednym z kluczowych celów Tetra Pak jest stworzenie...

  • Łowicz i Lubella wchodzą w kategorię produktów w opakowaniach typu pouch

    owsianka i antybaton – pożywne przekąski w wygodnych...

  • Smacznie, zdrowo, kolorowo – jedzenie warzyw nie musi być nudne

    Jak odczarować mit „nijakich” warzyw i zachęcić dzieci...

Z rynku FMCG

  • 13 sierpnia – Międzynarodowy Dzień Prosecco

    - Te włoskie bąbelki warto mieć na półce również z...

  • 90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

    Sieć rozwija koncept, otwierając kolejne placówki sezonowe...

  • Goodvalley zmienił nazwę na Dolina Dobra

    Wraz ze zmianą nazwy rozszerzeniu uległo także portfolio...

  • 4 fakty o mrożeniu jedzenia, które warto znać

    Mrożenie żywności nie wydaje się być skomplikowane – w...

  • Polski Czerwony Krzyż i Fundacja PepsiCo wspólnie niosą pomoc potrzebującym

    PepsiCo stawia na zrównoważony rozwój i kapitał ludzki we...

Kampanie i Promocje

  • Pociąg do Lajkonika – wystartowała kampania Lajkonik Junior

    Wysoka jakość, delikatny smak i atrakcyjne, różnorodne...

  • Obejrzyj Street Food LIVE Show z Karolem Okrasą i wygraj bon na zakupy w sieci Lidl

    Już w poniedziałek 8 sierpnia o godz. 20:00 na Facebooku...

  • Lidl startuje z wielkimi wyprzedażami -50 i -80%

    Wyprzedaż trwająca od czwartku 4 sierpnia obejmie...

  • Lubella, tak! Jak lubisz!

    W nowej kampanii Lubella pokazuje, że każdy może jeść...

  • Otsochodzi w nowej kampanii Heineken Silver for real

    W serii krótkich materiałów wideo został uchwycony z ekipą...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 07/197. Lipiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 06/196. Czerwiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 05/195. Maj 2022
  • HURT & DETAL Nr 04/194. Kwiecień 2022
  • HURT & DETAL Nr 03/193. Marzec 2022
  • HURT & DETAL Nr 02/192. Luty 2022
  • HURT & DETAL Nr 01/191. Styczeń 2022
  • HURT & DETAL Nr 12/190. Grudzień 2021
  • HURT & DETAL Nr 11/189. Listopad 2021
  • HURT & DETAL Nr 10/188. Październik 2021

Wywiady

  • 60 lat minęło

    Rozmowa ze Zbigniewem Grycanem, twórcą i właścicielem marki...

  • Perspektywy rynku piwa w Polsce

    Jak wszyscy pamiętamy, 2019 był ostatnim „normalnym”...

  • Optymalna produkcja, nowe przejęcia, co-branding…

    Rozmowa z Marianem Owerko, założycielem i prezesem zarządu...

  • Światowy Dzień Ochrony Środowiska

    Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...

  • Żelki idealne na wakacje!

    HARIBO to smak radości dla dzieci i dorosłych, dlatego nasza...

Technologia

  • Bank Pocztowy uruchomił nową stronę www

    Osoby niesłyszące mogą porozmawiać online z doradcą w...

  • Carrefour oraz Inpost rozszerzają zakres współpracy

    Usługa InPost Fresh pozwoli zamówić świeże produkty z...

  • Auchan rozszerza zasięg i zakres swoich usług e-commerce

    Oferta sklepu internetowego sieci dostępna w całej Polsce...

  • Polacy masowo korzystają z cyfrowych usług bankowych

    Z czerwcowych danych Związku Banków Polskich wynika, że...

  • eLeader wdraża innowacje technologiczne w dystrybucji produktów grupy spółek DANONE

    Szósty zmysł handlowców – tak nazywane są rozwiązania...

Konkursy

  • Pierwsza w historii Ziai- LOTERIA

    Wystarczy kupić kosmetyk Ziaja i zgłosić paragon na stronie...

  • POLOmarket startuje z jubileuszową loterią na 25 urodziny

    Największa polska sieć supermarketów POLOmarket obchodzi 25...

  • Rusza Loteria HIT! Do wygrania kasa na co chcesz!

    Główna wygrana to aż 100.000 zł, które można przeznaczyć...

  • Strzel bramkę w aplikacji InPost i wygraj bilety na mecz Reprezentacji Polski

    13 lipca ruszyła wakacyjna loteria dla klientów InPost...

  • Podążaj śladami wafelków i wygrywaj w loterii „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne!

    Ruszyła loteria marki Familijne pod hasłem „Mus je...

Auto

  • Branża leasingowa zaliczyła lekkie wyhamowanie

    Znacznie mniej finansowania aut, za to zyskują maszyny i...

  • Shell rozszerza ofertę w obszarze nadawania/odbioru paczek z kolejnym partnerem kurierskim

    Shell Polska, operator kurierski DPD Polska i...

  • Żabka testuje w pełni elektryczny pojazd dystrybucyjny Scania

    Żabka rozwija nowoczesną logistykę opierającą się na idei...

  • Samochody zeroemisyjne w Europie od 2035 roku

    Głosowanie w Parlamencie Europejskim przesądziło o...

  • Promocja „30 gr na litrze” marketingowym trikiem Orlenu. Spadki wizyt mniejsze niż u konkurencji

Drogeria

  • Unilever znalazł sposób na wzmacnianie mikrobiomu i rozwija nowe produkty kosmetyczne

    Nowa generacja kosmetyków do pielęgnacji skóry połączy...

  • Super-Pharm podsumował wyniki nowej aplikacji

    W ciągu 90 dni od startu nowej odsłony aplikacji Super-Pharm...

  • Velvet CARE obchodzi 9 urodziny

    Velvet CARE wciąż z zapałem buduje „nową przyszłość”...

  • Henkel przyznał nagrodę “Martha Schwarzkopf Award for Women in Science”

    Nagroda im. Marthy Schwarzkopf jest wyróżnieniem naukowym, o...

  • Hebe wybrało NoVa Park na lokalizację swojego pierwszego sklepu w Gorzowie

    W piątek 29 lipca w centrum handlowym NoVa Park w Gorzowie...

Kategorie produktów

  • Pupil na wakacjach

    Już co drugi właściciel czworonogów zabiera swojego pupila...

  • Kawowe i herbaciane inspiracje na lato

    Mrożona kawa czy podana na zimno herbata idealnie ugaszą...

  • Przekąski na słono i słodko

    Małe, poręczne, do dzielenia się, dodające energii...

  • Smaki lata i wakacyjne biesiady

    Wakacje to czas urlopów, weekendowych wyjazdów, spędzania...

  • Ugasić pragnienie

    Latem szczególnie ważne jest nawodnienie – wysokie...

Komentarz Branżowy

  • Piotr Knauer, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu, Hochland Polska

    2021 to rok z jednej strony dobry, z drugiej trudny...

  • Ewa Krzuś-Wiśniewska, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Handlu i Trade Marketingu, TiM

    Ostatni rok był trudny i nieprzewidywalny dla całej...

  • Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu, Grupa MLEKOVITA

    W 2021 r. MLEKOVITA, inwestując i zwiększając eksport...

  • Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu, Tarczyński

    Branża spożywcza w 2021 r. mierzyła się przede wszystkim ze...

  • Edmund Borawski, Prezes Zarządu, SM Mlekpol

    Eksportujemy do kilkudziesięciu krajów na pięciu kontynentach...

Poradnik Detalisty

  • Możliwości ograniczenia kosztów dla właścicieli sklepów

    Na ratunek może przyjść instytucja zawieszenia spłaty...

  • Niedziele (nie)handlowe na nowych zasadach – legalność, kontrole, możliwości

    W niedzielę 13 lutego br. Główny Inspektorat Pracy, zgodnie...

  • Prawo 2022 – rok pełen zmian

    Rzeczywistość niehandlowych niedziel znana jest nam od lat...

  • Klej błyskawiczny – kiedyś stworzony z przypadku, dziś niezastąpiony –

    W czasach, gdy trend zero waste zdaje się przenikać we...

  • Profesjonalna półka zoologiczna w sklepie spożywczym – trendy i nowości na rynku

    Biorąc pod lupę zoologiczne nowości rynkowe, należy mieć...

Raporty

  • Rynek napojów

    Ostatnie lata sporo zmieniły na rynku napojów bezalkoholowych...

  • Marka Kasia zbadała, które ciasta wielkanocne są w Polsce najpopularniejsze

    Z raportu przeprowadzonego przez markę Kasia wynika...

  • Rynek alkoholi w Polsce

    Ostatnie lata we wszystkich branżach FMCG były czasem zmian...

  • Imprezowe menu – na Sylwestra i karnawał

    Według danych CMR w karnawale 2020 r. kabanosy można było...

  • Alkohole od święta i na co dzień

    Dane M/platform z września 2021 roku nieubłaganie...

Marketing

  • Przestrzeń wygrywa obsługę kampanii Lodów OH! od Wedla

Złoty Paragon

  • Fotorelacja z Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu 2022

Złote Innowacje

  • Fotorelacja Złote Innowacje FMCG & Retail 2021

© wszelkie prawa zastrzeżone 2022

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.