• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Poniedziałek, 04 grudnia 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Sprzedaż i zakup zielonej energii proste jak nigdy dotąd

Sprzedaż i zakup zielonej energii proste jak nigdy dotąd

Dla przedsiębiorców niezależnie od skali prowadzonego biznesu i branży, wydatki na energię są jedną z kluczowych pozycji w budżecie. Szczególnie w sektorze FMCG, gdzie energia jest...

Eurocash mocno w kierunku cyfryzacji. Dane i technologie od dziś w jednych rękach

Eurocash mocno w kierunku cyfryzacji. Dane i technologie od dziś w...

Eurocash robi kolejny krok w kierunku realizacji strategii na lata 2023-2025. Jednym z jej kluczowych obszarów jest transformacja cyfrowa, a Grupa właśnie konsoliduje wszystkie biznesy...

Sfinks odnotował wzrost rentowności sprzedaży po III kw. 2023 r.

Sfinks odnotował wzrost rentowności sprzedaży po III kw. 2023 r.

Obroty restauracji Sfinks Polska, SPHINX, Chłopskie Jadło, Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło oraz The Burgers, po trzech kwartałach 2023 r. wzrosły do 141,27 mln zł, tj. o blisko 14% r/r.

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Mlekovita: transformacja energetyczna to konieczność

    Grupie Mlekovita zorganizowała I Ogólnopolski Mleczarski...

  • Projekt Bliżej – raport Hochland Polska 2023

    W tym roku, już po raz szósty, Hochland Polska przeprowadził...

  • DANONE podsumowuje wpływ na otoczenie w latach największych światowych wyzwań

    Mimo wyzwań związanych z pandemią Covid-19, wybuchem wojny i...

Raporty

  • Alkohole i napoje na święta

Zmieniaj sklep - zwiększaj zyski

  • Sklep z potencjałem

Handel

  • Franczyza, która nie ogranicza i nie wymusza zmian

    Wywiad z Agnieszką Kusaj, właścicielką sklepu ODIDO w...

  • Zapomnij o plastikowych sztućcach i słomkach!

    Miłośnicy ochrony środowiska mogą w końcu odetchnąć z...

  • Jakie zmiany podatkowe w 2024 roku?

    Przełom listopada i grudnia, choć bywa, że i wcześniej...

  • FoodWell rozszerza certyfikację jakościową swoich fabryk

    FoodWell, do którego należą marki Bakalland, Delecta i...

  • VI Targi LIVIO z dużym sukcesem!

    W malowniczej scenerii hotelu Bania w Białce Tatrzańskiej...

Z rynku FMCG

  • Życzenia świąteczne od Hochland Polska

    Hochland Polska, zgodnie ze swoją wieloletnią już tradycją...

  • ALDI przeznaczy łącznie ponad 2,67 miliona na bony świąteczne dla pracowników i premię frekwencyjną.

    Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia, sieć...

  • POLOmarket robi kolejny milowy krok w rozwoju aplikacji

    POLOmarket dokonuje dużej zmiany w rozwoju swojego programu...

  • Henkel wraz z Fundacją Nasza Ziemia podsumowuje uroczyście III edycję „Lekcji Nieśmiecenia”

    Uroczystość podsumowująca tegoroczną edycję projektu...

  • Carrefour rozszerza ofertę zrównoważonej żywności w swoich sklepach

    Wołowina nowym produktem gamy Jakość z Natury...

Nowości

  • Stock Polska serwuje tradycyjną recepturę w nowej odsłonie

    Żołądkowa Gorzka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek...

  • HELIO - Świąteczne Must Have na Święta

    Jakie produkty HELIO możesz już teraz zgromadzić w swojej...

  • Oferta Zimowa od marki Wawel

    Koniec roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają...

  • Wyjątkowa oferta HARIBO i MAOAM na Boże Narodzenie Poczuj smak świąt #zradością!

    Zbliżające się Mikołajki oraz święta Bożego Narodzenia...

  • Nowe marki własne Empiku – poznaj rzemieślniczą kawę Wild Drop i kolekcję herbat Dulcis Arte

    Oferta Empiku stale się poszerza i nie chodzi tu tylko o nowe...

Marketing

  • WHO chce zakazać pokazywania papierosów w filmach, mediach czy książkach

Złote Innowacje

  • Złote Innowacje FMCG & Retail 2023 - fotorelacja z wydarzenia

Auto

  • Stacje kontroli pojazdów w kryzysie

Opakowania

  • UE coraz bliżej rozwiązania problemu odpadów z opakowań

    Nowe przepisy mają być przyjęte jeszcze przed końcem...

  • Tetra Pak edukuje na temat recyklingu w kampanii „Daj mu drugą szansę”

    Firma Tetra Pak, jeden ze światowych liderów w zakresie...

  • Carrefour ogranicza ilość tworzyw sztucznych w opakowaniach marek własnych

    W ramach strategii Transformacji Żywieniowej...

  • Konsumenci chcą opakowań neutralnych dla środowiska i porzucają marki ekoobojętne

    Roczne zużycie opakowań to ponad 170 kg na...

  • Produkty z linii Sokoliki w nowych opakowaniach

    Sokołów zachęca do zbilansowanej diety i aktywności...

Gospodarka

  • Eksperci zaskoczeni wynikami dot. odliczeń ulgi badawczo-rozwojowej za 2022 r.

    Podatnicy dokonali o blisko 40 proc. mniej odliczeń niż rok...

  • Spółki rodzinne stanowią aż 40 proc. podmiotów notowanych na GPW

    Wyzwaniem pozostaje proces sukcesji...

  • Własny biznes po pięćdziesiątce to często spełnienie marzeń

    Są bardziej przedsiębiorcze niż średnio w UE...

  • Raport Q3 2023: Rynek inwestycyjny nieruchomości komercyjnych w Polsce

    Po solidnym wzroście polskiego PKB w 2022 r. (5,1% r/r), w...

  • Najbardziej proeksportowe branże mają ponad 3,2 mld zł zaległych długów

    Eksport produktów rolno-spożywczych zajmuje drugie lub...

Kampanie i Promocje

  • WOSEBA wyjątkowa jak TY

    W grudniowej kampanii marka zachęca, aby kawa Woseba stała...

  • Improwizowane show aktorów Klubu Komediowego i nowego ambasadora marki Gillette – Mateusza Damięckiego, jako początek kampanii „Bo Chcę”

    W spocie reklamowym zobaczyć możemy nowego ambasadora marki...

  • Cukier Królewski rozwija akcję „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” i uruchamia lodówki społeczne

    Gdzie dokładnie pojawią się kolejne lodówki społeczne?...

  • Kupując frytki wspierasz Fundację Ronalda McDonalda

    1 zł z każdej sprzedanej porcji frytek na rzecz Fundacji...

  • Startuje świąteczna kampania marki Dan Cake

    W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 11/213. Listopad 2023
  • HURT & DETAL Nr 10/212. Październik 2023
  • HURT & DETAL Nr 09/211. Wrzesień 2023
  • HURT & DETAL Nr 08/210. Sierpień 2023
  • HURT & DETAL Nr 07/209. Lipiec 2023
  • HURT & DETAL Nr 06/208. Czerwiec 2023
  • HURT & DETAL Nr 05/207. Maj 2023
  • HURT & DETAL Nr 04/206. Kwieceń 2023
  • HURT & DETAL Nr 03/205. Marzec 2023
  • HURT & DETAL Nr 02/204. Luty 2023

Wywiady

  • Asseco: czas na rozwiązania z obszaru AI

    Paweł Mich, Director, Sales and Implementations, Solutions for...

  • Kasy samoobsługowe Novitus dobrze przygotowane oprogramowanie, prawidłowa konfiguracja i właściwe wdrożenie

    Paweł Kowalczuk, Menadżer ds. Sprzedaży i Rozwoju, Comp...

  • „W marce Sofin dbamy o każdy aspekt naszych produktów”

    3 pytania do Marty Orackiej, Market Research & Brand...

  • Telefon na wynajem? Czemu nie!

    Małgorzata Parzymies, Dyrektor działu usług w...

  • Fabryka Cukiernicza Kopernik: „jakość jest dla nas priorytetem”

    Szymon Poliński, Prezes Zarządu Fabryki Cukierniczej Kopernik...

Technologia

  • Carrefour Polska dołącza do PAYBACK

    Klienci sieci od połowy przyszłego roku będą mogli...

  • Technologie rewolucjonizują biznes restauracyjny

    Kioski samoobsługowe, kody QR, a wkrótce sztuczna...

  • Rozpoznawanie obrazu w handlu: Przyszłość sklepów z monitoringiem półek

    Technologia rozpoznawania obrazu (image recognition) odgrywa...

  • Rolnictwo 4.0 pozwala zoptymalizować produkcję i obniżać koszty

    Rekordowe zainteresowanie wdrażaniem nowych technologii...

  • Unilever udostępni branży lodowej swoje patenty, by zmniejszyć emisje dwutlenku węgla z zamrażarek

    Unilever udzieli branży bezpłatnej, niewyłącznej licencji...

Konkursy i loterie

  • W TE ŚWIĘTA, DAJ COŚ OD SIEBIE Z TYMBARKIEM – GRAJ WYGRYWAJ I POMAGAJ! Wystartowała świąteczna loteria Tymbarku

    To już kolejny rok, kiedy Tymbark chce być obecny na...

  • Dzika karta od kanału Uwielbiam.pl by Maspex w konkursie TikTok Polska “Wielka Feta”

    Grupa Maspex, będąca sponsorem pierwszego konkursu...

  • Wystartowała Mikołajkowa Loteria Stokrotki

    Ponad 2 miliony nagród, w tym osiem kart o wartości 12 000...

  • Loteria Lidl Polska - zgarnij wyjątkowe prezenty

    „Lidloteria prezentowa” dla klientów Lidl Polska...

  • Niebanalna akcja Sour Halloween

    Weź udział w konkursie, zatańcz zombie dance i wygraj jeden...

Drogeria

  • Limitowana edycja zimowych mydeł w płynie od marki Luksja. Przytulne aromaty zamknięte w pielęgnacyjnych formułach.

    Luksja, marka numer 1 w Polskich łazienkach*, postanowiła...

  • Razem lepiej niż idealnie! – 30 lat wspólnego sprzątania z marką Sidolux

    Marka Sidolux świętuje w tym roku 30 lat na rynku. Przez trzy...

  • KRET – skuteczne i przyjemne sprzątanie

    Żele do WC z linii Fresh & Clean Power łączą silne...

  • Marka Kolorado przedstawia hit sprzedaży w nowej odsłonie!

    Klasyczny odświeżacz w żelu Deo Fresh, w nowym, eleganckim...

  • Nowe produkty Vizir Platinum+Fairy Efekt to skuteczna walka z tłustymi plamami bez kompromisów

    To nowa linia kapsułek i proszku do prania stanowiąca...

Kategorie produktów

  • Dużo zdrowia! – budujemy odporność

    Wsparcie odporności to podstawa w okresie jesienno-zimowym...

  • W przytulnych okolicznościach

    Okres jesienno-zimowy to czas kojarzący się z wieczorami w...

  • Zapach świątecznych wypieków

    Okres przedświąteczny to czas wzmożonych zakupów – w...

  • Boże Narodzenie: oferta must have!

    Święta za pasem. Jak odpowiednio zatowarować sklep, aby...

  • Branża alkoholowa – na co dzień i od święta

    Co najczęściej ląduje w koszyku zakupowym statystycznego...

Komentarz Branżowy

  • LOTTE Wedel podsumowuje 2022 rok

    „Rok 2022 upłynął branży czekoladowej pod znakiem wyzwań...

  • ETi International: 2022 był rokiem pełnym wyzwań

    „Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów...

  • Upfield Polska podsumował miniony rok

    „2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów...

  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska podsumowuje 2022 rok

    „W 2022 r. branża odnotowała poważne braki w dostępności...

  • Herbapol-Lublin podsumował miniony rok

    „W 2022 roku globalna gospodarka musiała zmierzyć się z...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.