• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Wtorek, 08 lipca 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
SM Mlekpol ze wsparciem SSSE S.A.

SM Mlekpol ze wsparciem SSSE S.A.

Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL" w Grajewie otrzymała oficjalną decyzję Suwalskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej S.A. o przyznaniu wsparcia finansowego na realizację kompleksowej...

Stock otworzył Lubelskie Centrum Logistyczne

Stock otworzył Lubelskie Centrum Logistyczne

Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów dystrybucyjnych w kraju. Obiekt o powierzchni 55 800 mkw., zlokalizowany w kompleksie 7R Park Lublin East I, to efekt wieloetapowego...

Łukasz Kaszuba nowym dyrektorem marketingu Sokołów S.A.

Łukasz Kaszuba nowym dyrektorem marketingu Sokołów S.A.

Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu Sokołów S.A. objął Łukasz Kaszuba – menedżer z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu silnych marek w sektorze FMCG.

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Grupa Eurocash nawiązała strategiczną współpracę z Google Cloud Polska
  • Chaos legislacyjny w branży tytoniowej

    Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...

  • Ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat spożywa alkohol

    Według najnowszego raportu rynkowego, 80,4% Polaków w wieku...

Handel

  • 94% konsumentów oczekuje przecen na żywność z krótkim terminem

Shop Doctor

  • Jak skutecznie wykorzystać materiały POS, by zwiększyć sprzedaż w sklepie spożywczym?

Z rynku FMCG

  • Carrefour zaprasza na Tydzień Dostawców Lokalnych

    Polscy rzemieślnicy i ich smaki w całej Polsce ...

  • Too Good To Go rusza z edukacją najmłodszych. Zeszyty ćwiczeń o niemarnowaniu żywności

    Jak rozmawiać z dziećmi o marnowaniu jedzenia? Najlepiej w...

  • Sklepy chcą być eko, ale nie mogą do tego dokładać

    Polska Izba Handlu zaprasza na briefing prasowy przed...

  • Polskie ptysie przechodzą metamorfozę w nowej, przetwarzalnej folii od Coveris

    Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość...

  • Świat w łyżce miodu

    Miód coraz rzadziej kojarzony jest wyłącznie z tradycją i...

Nowości

  • HERBAPOL ICE TEA – nowe napoje dla całej rodziny

    Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...

  • Śliwka Luksusowa 2,5 kg - nowy projekt graficzny kartonu

    Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...

  • NOWOŚĆ dla dzieci – sery żółte Hochland JUNIOR & Psi Patrol

    Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...

  • Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny!

    Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...

  • BLITZbee prezentuje kolagenowy napój dla aktywnych kobiet

    Rewolucja w puszce...

Franczyza

  • Spółdzielczość we franczyzie

    Tysiące sklepów spółdzielczych to ogromny potencjał do...

  • Produkty lokalne we franczyzie

    Co do tego, jak duże znaczenie dla tradycyjnych sklepów...

  • Łatwo już było – jakie możliwości stoją przed franczyzą spożywczą?

    Koniec ubiegłego roku okazał się sukcesem dla trzydziestu...

  • Intermarché – model oparty na niezależności

    Wywiad z Bartłomiejem Tarłowskim, Menadżerem ds. rozwoju...

  • Costa Coffee startuje z franczyzą

    Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci...

Wywiady

  • BLITZbee: łączy zdrowie z przyjemnością

    Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...

  • Przyszłość elektrycznych samochodów dostawczych Mercedes-Benz

    Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...

  • Hortex – innowacja i tradycja w jednym

    Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...

  • Rozmowa z Piotrem Pilarskim, Managerem ds. Sprzedaży i Trade Marketingu w firmie Indykpol

    Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...

  • MARTINI – ikona włoskiego aperitivo. Nowy rozdział stylu i smaku

    Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...

Raporty

  • Lekko, zdrowo i roślinnie – w zgodzie z trendami

    Coraz silniejszą pozycję na sklepowych paragonach zaznaczają...

  • Rynek napojów w Polsce

    Właściwe nawodnienie organizmu jest kluczowe o każdej porze...

  • Rynek alkoholi w Polsce

    Alkohole są nie tylko bardzo rozbudowaną, ale także...

  • Alkohole i napoje na święta

    W okresie okołoświątecznym na znaczeniu zyskują także...

  • Wytrawne Boże Narodzenie

    Wędliny, sałatki, karp smażony lub w galarecie, przeróżne...

Nowoczesny Retail

  • Zrównoważony rozwój w praktyce – priorytety i działania firmy Wedel

    Kamila Luttelmann, Dyrektorka ESG i Obszaru Prawnego oraz...

  • Promocje w handlu

    Eksperci branżowi, przedstawiciele sieci franczyzowych oraz...

  • Materiały POS – rozwiązania, korzyści i zastosowanie

    Rozmowa z Ewą Stankiewicz, wspólniczką firmy Edelweiss...

  • Jakie formaty sklepów zdominują rynek?

    Eksperci branżowi, przedstawiciele sieci franczyzowych oraz...

  • Jakie regały wybrać do sklepu spożywczego?

    Doświadczeni eksperci z branży handlowej, przedstawiciele...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 06/232. Czerwiec 2025
  • HURT & DETAL Nr 05/231. Maj 2025
  • HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
  • HURT & DETAL Nr 03/229. Marzec 2025
  • HURT & DETAL Nr 02/228. Luty 2025
  • HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
  • HURT & DETAL Nr 12/226. Grudzień 2024
  • HURT & DETAL Nr 11/225. Listopad 2024
  • HURT & DETAL Nr 10/224. Październik 2024
  • HURT & DETAL Nr 09/223. Wrzesień 2024

Kampanie i Promocje

  • Familijne świętują 30-lecie kampanią pełną emocji, nostalgii i nagród

    „30 lat razembycia”...

  • Lipcowa promocja Carrefour i PAYBACK

    Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...

  • Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną

    Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...

  • Soplica zaprasza do udziału w konkursie „Spotkanie w muzycznym składzie”

    Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...

  • „Bez też jest MIŁO!” - Nowa kampania Miłosław Bezalkoholowe

    Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...

Gospodarka

  • Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem

    Nabór wniosków ruszy w sierpniu...

  • Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie

    Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...

  • Firmy czekają na ostateczne przepisy dotyczące Krajowego Systemu e-Faktur

    Mają być gotowe w wakacje...

  • Fala upałów może kosztować Europę -0,5pp PKB

    Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...

  • Azjaci zdominowali polski rynek w kwestii zezwoleń na pracę

    Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...

Opakowania

  • Śliwka Luksusowa 2,5 kg - nowy projekt graficzny kartonu

    Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...

  • VARTA stawia na opakowania bez plastiku

    Producent baterii, akumulatorków, latarek i powerbanków VARTA...

  • ALDI Polska z wysoką redukcją emisji i zużycia zasobów dzięki opakowaniom IFCO

    4,4 mln litrów wody i 1,8 mln kg CO2 mniej...

  • Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP

    Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska...

  • Stella Artois w nowym opakowaniu

    Rynek piwa w Polsce dynamicznie się zmienia, a premiumizacja...

Komentarz Branżowy

  • Carlsberg Polska: Rok 2024 przyniósł branży piwnej wiele wyzwań

    „Ogrom pracy wiązał się z przygotowaniem wdrożenia...

  • Partner Center: To nie był rok ani bardzo dobry, ani bardzo zły

    „Utrzymywaliśmy tzw. skumulowany roczny wskaźnik wzrostu...

  • LOTTE Wedel: 2024 rok z pewnością był dla nas historyczny

    „Realizacja największej od 100 lat inwestycji Wedla...

  • Gibar: Miniony rok dla branży słodyczy był pełen wyzwań i dynamicznych zmian

    „Pomimo trudności udało się nam osiągnąć wiele...

  • Colian: Miniony rok był dla Colian okresem intensywnej pracy

    „Pomimo wyzwań nie zboczyliśmy z obranego kursu...

Drogeria

  • Avon wzmacnia współpracę z Rossmannem

    Kultowe zapachy i bestsellery makijażowe dostępne od lipca w...

  • Drogeria dm rozwija się w Łodzi

    Otwarcie nowego sklepu już 26 czerwca w Centrum Handlowym M1...

  • Higiena i zabawa w jednym

    Oczyszcza, pielęgnuje, a jednocześnie bawi! Oto najnowsze...

  • Maksymalna siła i skuteczność

    Ludwik MAXX POWER to linia specjalistycznych środków...

  • Odsiwiające tonery do włosów Joanna Power Men

    Nowe, odsiwiające tonery do włosów Joanna Power Men w ciągu...

Kategorie produktów

  • Czysta etykieta, zrównoważony rozwój, ekologiczne opakowanie – zielona rewolucja w praktyce

    Współczesny konsument jest bardziej świadomy niż...

  • Oferta dla aktywnych

    Styl życia nastawiony na zdrowie, dobre samopoczucie...

  • Wzorowa strefa kasy – idealny asortyment i perfekcyjna ekspozycja

    Strefa kasy to jedno z najbardziej strategicznych miejsc w...

  • Wakacyjny niezbędnik, czyli letnia oferta sklepowa

    Udane wakacje to dla jednych słońce, plaża i książka, dla...

  • Karmy i akcesoria dla zwierząt domowych

    Polacy są zdecydowanymi zwierzolubami i wielu z nich ma w...

Technologia

  • Stokrotka kupuje maszyny TOMRA w ramach przygotowań do startu systemu kaucyjnego

    Sieć handlowa Stokrotka zdecydowała się na wdrożenie...

  • Nowy system zarządzania dokumentacją jakości w Hochland Polska

    BITqms to oprogramowanie, które ułatwia sprawne planowanie i...

  • epay i Żabka napędzają ekspansję gier komputerowych w Polsce

    Żabka, lider na rynku nowoczesnych sklepów spożywczych w...

  • Innowacje i światowe doświadczenie w ramach nowej linii Basic Line od TOMRA

    Te urządzenia pojawią się w sklepach w Polsce...

  • COMP i Envipco – technologiczne partnerstwo na rzecz systemu kaucyjnego

    Start systemu kaucyjnego w Polsce zbliża się wielkimi krokami ...

Konkursy i loterie

  • Gorący konkurs Häagen-Dazs – „Najlepsze pod słońcem”

    Marka Häagen-Dazs startuje z letnią kampanią konsumencką...

  • Ruszyła nowa aktywacja M&M’S®: Złap swoją paczkę i dołącz do zabawy

    Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją...

  • Nowa odsłona marki Duda – startuje loteria z wyjątkowymi nagrodami!

    Ruszyła kolejna loteria konsumencka marki Duda. Loteria...

  • Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025!

    Ogłoszono zwycięzców VI edycji konkursu Design by Śliwka...

  • Domki na Mazurach jako nagrody w loterii piwa Łomża

    Ruszyła ogólnopolska loteria dla konsumentów Łomży –...

Obiektyw na handel

  • Dubaj – miasto luksusu, nowoczesności i handlu

    Dubaj – tydzień w Zjednoczonych Emiratach Arabskich...

  • Greenpoint: czy to wciąż polska dzielnica Nowego Jorku?

    Przez dziesięciolecia nazywany „Małą Polską”...

  • Wenecja – miasto na wodzie

    Handel w historycznej części metropolii odbywa się w...

  • Miasto Rodos – na greckiej wyspie Rodos

    Mieszkańcy robią zakupy w większych supermarketach bądź...

  • Olbia – brama Sardynii

    Olbia to drugie pod względem wielkości miasto zlokalizowane w...

Marketing

  • Gamifikacja w marketingu sensorycznym - nowa era angażujących doświadczeń zakupowych?

Złote Innowacje

  • Złote Innowacje FMCG & Retail - Relacja z wydarzenia i wyniki 6. edycji konkursu

Auto

  • Mercedes-Benz eSprinter 320 Furgon Select – elektryczne narzędzie do profesjonalnych zadań

© wszelkie prawa zastrzeżone 2025

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.