• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Środa, 09 lipca 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Sfinks z 102,62 mln zł przychodów po I półroczu 2025

Sfinks z 102,62 mln zł przychodów po I półroczu 2025

Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w okresie od stycznia do końca czerwca 2025 r. przychody ze sprzedaży gastronomicznej w wysokości 102,62 mln zł wobec 99,5 mln zł...

23% polskich firm prognozuje wyższe przychody w wakacje

23% polskich firm prognozuje wyższe przychody w wakacje

Główny indeks Barometru EFL na III kwartał br. wyniósł 51,5 pkt. i jest o 0,9 pkt. wyższy niż kwartał wcześniej. Wskaźnik utrzymuje się na poziomie powyżej ograniczonego rozwoju...

Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE Logistic Services

Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...

Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE Logistic Services. Nowa prezes odpowiada za dalszy rozwój spółki w obszarach logistyki kontraktowej, a także wzmacnianie działań...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Mlekpol zainwestuje ponad 400 mln zł w Suwalskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej

    Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL" w Grajewie otrzymała...

  • Stock otworzył Lubelskie Centrum Logistyczne

    Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...

  • Łukasz Kaszuba nowym dyrektorem marketingu Sokołów S.A.

    Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...

Handel

  • 94% konsumentów oczekuje przecen na żywność z krótkim terminem

Shop Doctor

  • Jak skutecznie wykorzystać materiały POS, by zwiększyć sprzedaż w sklepie spożywczym?

Z rynku FMCG

  • WINIARY otwiera dwie kolejne jadłodzielnie

    W ramach ogólnopolskiego programu „WINIARY Pomagamy w...

  • Lidl z pierwszym sklepem w Mszczonowie

    Nowy sklep Lidl Polska przy ul. Wschodniej 26A w Mszczonowie...

  • Carrefour zaprasza na Tydzień Dostawców Lokalnych

    Polscy rzemieślnicy i ich smaki w całej Polsce ...

  • Too Good To Go rusza z edukacją najmłodszych. Zeszyty ćwiczeń o niemarnowaniu żywności

    Jak rozmawiać z dziećmi o marnowaniu jedzenia? Najlepiej w...

  • Sklepy chcą być eko, ale nie mogą do tego dokładać

    Polska Izba Handlu zaprasza na briefing prasowy przed...

Nowości

  • HERBAPOL ICE TEA – nowe napoje dla całej rodziny

    Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...

  • Śliwka Luksusowa 2,5 kg - nowy projekt graficzny kartonu

    Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...

  • NOWOŚĆ dla dzieci – sery żółte Hochland JUNIOR & Psi Patrol

    Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...

  • Żelki Travelki od marki Fresh&Fruity rozszerzają linię o wariant kwaśny!

    Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...

  • BLITZbee prezentuje kolagenowy napój dla aktywnych kobiet

    Rewolucja w puszce...

Franczyza

  • Spółdzielczość we franczyzie

    Tysiące sklepów spółdzielczych to ogromny potencjał do...

  • Produkty lokalne we franczyzie

    Co do tego, jak duże znaczenie dla tradycyjnych sklepów...

  • Łatwo już było – jakie możliwości stoją przed franczyzą spożywczą?

    Koniec ubiegłego roku okazał się sukcesem dla trzydziestu...

  • Intermarché – model oparty na niezależności

    Wywiad z Bartłomiejem Tarłowskim, Menadżerem ds. rozwoju...

  • Costa Coffee startuje z franczyzą

    Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci...

Wywiady

  • BLITZbee: łączy zdrowie z przyjemnością

    Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...

  • Przyszłość elektrycznych samochodów dostawczych Mercedes-Benz

    Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...

  • Hortex – innowacja i tradycja w jednym

    Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...

  • Rozmowa z Piotrem Pilarskim, Managerem ds. Sprzedaży i Trade Marketingu w firmie Indykpol

    Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...

  • MARTINI – ikona włoskiego aperitivo. Nowy rozdział stylu i smaku

    Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...

Raporty