• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Sobota, 23 września 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Handel coraz bardziej oszczędza na promocjach

Handel coraz bardziej oszczędza na promocjach

W I półroczu br. największe na rynku formaty handlowe rdr. ograniczyły liczbę gazetek – o blisko 7%, ich stron – o ponad 4%, a także powierzchnię – o niecałe 7%. Do tego ubyło...

Wartość sprzedaży w mniejszych sklepach wzrosła w sierpniu o ok. 4% r/r

Wartość sprzedaży w mniejszych sklepach wzrosła w sierpniu o...

W sierpniu 2023 r. klienci sklepów małoformatowych robili nieco mniejsze zakupy niż rok wcześniej (średnia liczba produktów na paragonie spadła o 1%), mimo to średnia wartość paragonu...

SERTOP z nagrodami na Festiwalu Serów w Olsztynie

SERTOP z nagrodami na Festiwalu Serów w Olsztynie

Podczas Festiwalu Sera i Twarogów Polskiego Mleczarstwa w Olsztynie, który odbył się w dniach 16-17 września br. tyski producent serków topionych został uhonorowany dwoma nagrodami:...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Nagrody dla SM Mlekpol podczas VIII Festiwalu Serów i Twarogów Polskiego Mleczarstwa

    Ser Senator Gouda oraz Ser Senator Ementaler wyróżniono...

  • Global Cosmed: EBITDA za pierwsze półrocze 2023 roku wyższa niż za cały 2022 rok

    Producent kosmetyków i chemii gospodarczej Global Cosmed S.A...

  • Chemia gospodarcza i dodatki spożywcze najbardziej napędzają drożyznę

    Spośród siedemnastu kategorii uwzględnionych w raporcie...

Raporty

  • Słodki rynek: liczby, wyzwania, oczekiwania

Poradnik Detalisty

  • Handel okiem detalisty – wyzwania, zmiany i zagrożenia

Handel

  • Delikatesy Centrum ze strategią 2.0 chcą być najbardziej konsumencką siecią franczyzową na rynku

    O kierunkach rozwoju zadecydowali franczyzobiorcy...

  • Nowe etykiety na butelkach wina w UE – co się zmieni i jak wpłynie na branżę beverage?

    Od 8 grudnia 2023 r. w Unii Europejskiej obowiązywać będą...

  • E-commerce w sektorze spożywczym. Last mile.

    E-commerce w sektorze FMCG rozwijał się bardzo spokojnie...

  • Franczyza po nowemu?

    Projekt nowych regulacji prawnych dotyczących franczyzy...

  • Valletta – słoneczna stolica Malty

    Specjalnie dla naszych czytelników sprawdziliśmy, jak to...

Z rynku FMCG

  • Kantar: truskawki symbolem lata

    Dla ponad połowy Polaków najlepiej symbolizują lato...

  • Ponad 5500 produktów w Carrefour od lokalnego rolnika lub producenta

    Od początku 2023 roku liczba lokalnych dostawców wzrosła w...

  • Brambles opublikował Raport Zrównoważonego Rozwoju 2023

    Brambles właściciel marki CHEP konsekwentnie realizuje...

  • Carrefour rozszerza program Karty Seniora

    Jeszcze więcej korzyści dla klientów 60+...

  • Konsumenci w Polsce kupują rocznie 24 tys. t certyfikowanych produktów rybnych

    Zdecydowana większość konsumentów w Polsce, bo aż 88...

Nowości

  • EXTRA FUN! GUM POP

    Pyszne lizaki z gumą i doskonałe połączenie smaku i zabawy...

  • Wedel Snack

    E.Wedel przełamuje nudę i wprowadza na rynek nowy subbrand...

  • Płatki śniadaniowe Nestlé KitKat®

    To nowa opcja śniadaniowa pozwalająca na chwilę przerwy z...

  • Grześki na krawędzi i Jeżyki Coolki

    To nowa odsłona kultowych na polskim rynku słodyczy, która...

  • Mozzarella od Mlekpolu teraz do kupienia także w plastrach

    Mozzarella należy do serów niedojrzewających typu pasta...

Marketing

  • Jaka przyszłość czeka gazetki produktowe?

Złote Innowacje

  • "Złote Innowacje FMCG & Retail" 2022 - Fotorelacja

Auto

  • Frigo Logistics testuje dostawy ciężarówką elektryczną

Opakowania

  • Carrefour ogranicza ilość tworzyw sztucznych w opakowaniach marek własnych

    W ramach strategii Transformacji Żywieniowej...

  • Konsumenci chcą opakowań neutralnych dla środowiska i porzucają marki ekoobojętne

    Roczne zużycie opakowań to ponad 170 kg na...

  • Produkty z linii Sokoliki w nowych opakowaniach

    Sokołów zachęca do zbilansowanej diety i aktywności...

  • Biedronka wprowadziła rozwiązanie od Tetra Pak

    Nowa, bardziej przyjazna dla środowiska zakrętka ...

  • Opakowanie alkoholu – informuje i zdobi, ale czy może być dowolne?

    Nie każdy wie, że producenci nie mają pełnej dowolności w...

Gospodarka

  • Polacy wpadają w coraz większą pułapkę. Przez finanse mają poważne problemy ze snem

    Blisko połowa Polaków zgłasza problem z jakością snu...

  • W czołówce obcokrajowców pobierających 500 plus są Ukraińcy i Białorusini, ale też Rosjanie

    Liczba świadczeń wypłaconych przez ZUS...

  • Miliardy złotych krążą na fikcyjnych fakturach

    Według danych Ministerstwa Finansów, w pierwszej połowie br...

  • Jak regulować napływ taniej żywności z Ukrainy?

    Prezes Związku Sadowników RP, Mirosław Maliszewski...

  • W I półroczu br. banki zablokowały ponad 4 tys. prób wyłudzeń kredytów o wartości blisko 104 mln zł

    W pierwszym półroczu 2023 roku udaremniono ponad 4,4 tys...

Kampanie i Promocje

  • Chrupersy ryżowe od Lubelli z nową kampanią reklamową

    Ryżowe, z pełnym ziarnem i witaminami, a w dodatku wybitnie...

  • Szkolne grzeszki w kampanii Grześków

    Wafle Grześki wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown...

  • Milka rusza z kampanią „Wielkie Smakowanie” promującą szerokie portfolio czekolad

    Milka, najdelikatniejsza czekoladowa marka, wraz z początkiem...

  • Nie piję. Będę Tatą – 9 września rusza kampania edukacyjna FASOFF.

    Według badań PARPA z 2022 r. 7 proc. kobiet w ciąży pije...

  • Łaciate zasady – nowa kampania wizerunkowa Mlekpolu

    W świecie sielskich mazurskich łąk panują proste...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 09/211. Wrzesień 2023
  • HURT & DETAL Nr 08/210. Sierpień 2023
  • HURT & DETAL Nr 07/209. Lipiec 2023
  • HURT & DETAL Nr 06/208. Czerwiec 2023
  • HURT & DETAL Nr 05/207. Maj 2023
  • HURT & DETAL Nr 04/206. Kwieceń 2023
  • HURT & DETAL Nr 03/205. Marzec 2023
  • HURT & DETAL Nr 02/204. Luty 2023
  • HURT & DETAL Nr 01/203. Styczeń 2023
  • HURT & DETAL Nr 12/202. Grudzień 2022

Wywiady

  • Trzy pytania do Karoliny Sarnik, p.o. Dyrektora Marketingu, ZM Silesia

    Kategoria wędlin to głównie produkty codziennego spożycia...

  • Image Recognition – wsparcie sprzedaży w każdych warunkach

    Piotr Łapiński, Product Manager w Asseco Business Solutions....

  • Do wygrania ekoDOM Almette z kuchnią pod chmurką!

    Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...

  • Tetra Pak: Opakowanie zgodne ze stylem życia

    Mauricio Contreras, Dyrektor Marketingu na Europę Wschodnią w...

  • Restauracja Ramki z Łodzi: to ludzie wnoszą najwięcej radości do życia restauracji

    Rozmowa z Kamilem Piotrowskim – Managerem i Norbertem...

Technologia

  • Biedronka szkoli nowych pracowników z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości

    Dzięki technologii pracownicy sieci wyposażeni w specjalne...

  • Frigo Logistics wyposaży nowe centrum dystrybucyjne w inteligentne rozwiązania magazynowe Mecaluxu

    Inwestycja będzie obejmowała również...

  • Dwuwymiarowe kody 2D zrobią nową rewolucję w handlu detalicznym

    Zmiana obejmie sklepy i producentów...

  • Nowa odsłona programu lojalnościowego Frisco Friends – jeszcze więcej korzyści dla klientów

    Już we wrześniu klienci największego supermarketu...

  • Kärcher rozszerza ofertę profesjonalnych myjek wysokociśnieniowych o produkty HD Super Class Classic

    Urządzenia czyszczące zostały zaprojektowane z myślą o...

Konkursy i loterie

  • Królewski LUZ BLUZ! Trwa loteria firmy Wawel

    Wystartowała loteria słodyczy sprzedawanych na wagę marki...

  • Szkolne grzeszki w kampanii Grześków

    Wafle Grześki wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown...

  • Konkurs Chrupersy Arena na Roblox!

    Co tydzień, aż 20 osób wygrywa Kartę Podarunkową Roblox...

  • Agencja Washing Machine przygotowała dla Lindt & Sprüngli aktywację „Wygraj z Lindt!”

    Start konkursu pokrywa się z rozpoczęciem roku szkolnego...

  • Nowy konkurs Hochland „Dzielenie się dobrem smakuje najlepiej”

    4 września wystartował nowy konkurs promocyjny pod hasłem ...

Drogeria

  • Woń zapachowa niczym z perfumerii

    Domestos Power Fresh Floral, odkryj radość sprzątania z...

  • Floor płyn uniwersalny o zapachu mydła marsylskiego

    Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży nowy rodzaj płynu...

  • Porządki z SIDOLUX® z okazji 30-lecia marki

    Marka z okazji swojego jubileuszu rozpoczyna działania...

  • Walcz z zarazkami, walcz z plastikiem!

    Domestos od teraz w bezpiecznej i wytrzymałej butelce, a...

  • Produkty marki APART – bliżej natury!

    Grupa Kapitałowa Global Cosmed postanowiła przyjrzeć się...

Kategorie produktów

  • Rynek pełen innowacji

    Czym jest produkt innowacyjny? To nie tylko pozycje tworzące...

  • Zakupowe nawyki: czy płeć ma znaczenie?

    Czy można poznać płeć po sposobie robienia zakupów?...

  • Zakupowi patrioci w obliczu wyzwań

    Dla wielu konsumentów wybieranie produktów wytworzonych w...

  • „Kącik” prozdrowotny

    Zdrowie jest wartością, której nic nie jest w stanie...

  • Śniadanie na dzień dobry!

    Jakie powinno być śniadanie, by dostarczało niezbędnych...

Komentarz Branżowy

  • LOTTE Wedel podsumowuje 2022 rok

    „Rok 2022 upłynął branży czekoladowej pod znakiem wyzwań...

  • ETi International: 2022 był rokiem pełnym wyzwań

    „Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów...

  • Upfield Polska podsumował miniony rok

    „2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów...

  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska podsumowuje 2022 rok

    „W 2022 r. branża odnotowała poważne braki w dostępności...

  • Herbapol-Lublin podsumował miniony rok

    „W 2022 roku globalna gospodarka musiała zmierzyć się z...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.