• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Handel w czasie pandemii
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Piątek, 19 sierpnia 2022 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
15 lipca 2022 roku rozpoczęliśmy przyjmowanie zgłoszeń do 5. edycji konkursu: „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”. Prosimy o skorzystanie z formularza elektronicznego.
  1.  
  2.  
  3.  
Rośnie ruch w dyskontach spożywczych

Rośnie ruch w dyskontach spożywczych

Według monitoringu zachowań ponad 443 tys. konsumentów, w lipcu w porównaniu do czerwca br. spadł ruch we wszystkich dyskontach. Jednak rok do roku zwiększył się o 13,2%.

Przychody ID Logistics w II kwartale 2022 r. wzrosły o 40,3%

Przychody ID Logistics w II kwartale 2022 r. wzrosły o 40,3%

„Drugi kwartał potwierdził utrzymanie dobrego tempa rozwoju, zapoczątkowanego przez nas na początku 2022 roku. Skupiliśmy się na integracji ostatnich przejęć, jednocześnie utrzymując...

Europejski producent jaj Eurovo rezygnuje z chowu klatkowego

Europejski producent jaj Eurovo rezygnuje z chowu klatkowego

Eurovo, po zeszłorocznym zobowiązaniu do wycofania klatek i systemów kombinowanych we Włoszech do 2025 roku, rozszerzył swoją politykę na pozostałe europejskie kraje, w tym Polskę.

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • 60 proc. Polaków tnie wydatki na bieżących zakupach

    6 na 10 rodaków obniża wydatki na codzienne zakupy. W III kw...

  • Niepewność konsumentów stabilizuje się

    Nastroje polskich konsumentów ulegają pewnej stabilizacji...

  • FPP: Brak prądu to realne zagrożenie

    Federacja Przedsiębiorców Polskich wskazuje, że w obliczu...

Handel

  • Taormina – perła Sycylii!

    Taormina to jedno z najpiękniejszych miasteczek we Włoszech...

  • Za błędy zapłacimy wszyscy

    Cukru już brakuje w sklepach… I niestety nic nie wskazuje na...

  • Przychody z handlu elektronicznego w Europie spadły o 13% w ujęciu r/r

    Optymizm został przyhamowany w głównej mierze przez czynniki...

  • Wojna i inflacja ze znacznym wpływem na

    Analiza danych transakcyjnych BLIKA pokazuje, że na przełomie...

  • Wzrasta liczba chętnych do pracy w handlu i gastronomii

    Tylko w lipcu kandydatów nawiązujących kontakt z...

Gospodarka

  • Rządowe wakacje kredytowe nie dla frankowiczówg

    Brak tego wsparcia skłania ich do szukania długofalowych...

  • UE szykuje się na trudny sezon grzewczy

    Plan redukcji zużycia gazu będzie pierwszym testem jedności...

  • Na koniec roku stopy procentowe sięgną 8,5%

    Prognozy PKB i inflacji raczej wskazują na hamowanie...

  • Kryzysy napędzają popyt na usługi doradcze dla biznesu

    Mniejsze firmy z nich nie korzystają, bo obawiają się...

  • Załamanie na rynku kredytów hipotecznych stało się faktem

    Wszystko przez wysokie stopy procentowe i spadek zdolności...

Nowości

  • Fanex po rebrandingu

    Nową identyfikację wizualną otrzymały sztandarowe linie...

  • Prosta i aromatyczna wege przekąska na letnie upały od „Społem” Kielce

    Lato to idealny czas, aby zajadać się daniami i przekąskami...

  • Nowość! HARIBO Phantasia

    To kolejna propozycja, która uzupełnia portfolio HARIBO o...

  • MAOAM Kracher JogiFruits

    To niezwykłe połączenie jogurtu z owocami...

  • Owsiane od Inki – teraz pełne smaku!

    Przepyszna Inkowa nowość – Owsiane waniliowe i Owsiane...

Opakowania

  • Tetra Pak wprowadza pierwsze na świecie zakrętki przytwierdzone do opakowań kartonowych

    Łącząc siły z wiodącymi producentami napojów...

  • InPost i MODIVO wprowadzają EkoBox

    To koncept ekologicznych opakowań wielokrotnego użytku i...

  • Tetra Pak z drugą edycją kampanii środowiskowej „Wybierz naturę. Wybierz karton”

    Jednym z kluczowych celów Tetra Pak jest stworzenie...

  • Łowicz i Lubella wchodzą w kategorię produktów w opakowaniach typu pouch

    owsianka i antybaton – pożywne przekąski w wygodnych...

  • Smacznie, zdrowo, kolorowo – jedzenie warzyw nie musi być nudne

    Jak odczarować mit „nijakich” warzyw i zachęcić dzieci...

Z rynku FMCG

  • Grupa Carlsberg stawia sobie za cel ZERO emisji dwutlenku węgla netto do 2040 roku

    Grupa Carlsberg ogłosiła nowy program ESG pod rozszerzoną...

  • Pracownicy i partnerzy Herbapolu-Lublin remontują Przedszkole Integracyjne w Świdniku

    Firma „Herbapol-Lublin” S.A. od lat angażuje się w...

  • Lidl otworzył pierwszy sklep w Serocku

    W czwartek, 18 sierpnia, Lidl otworzył swój pierwszy obiekt...

  • Lidl otworzy kolejny obiekt w Gdyni

    Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze...

  • Ekstra paka dla bezpańskiego zwierzaka - rusza 2 edycja specjalnej akcji sklepów E.Leclerc

    W dniach 23.08-03.09.2022r. odbędzie się druga już akcja z...

Kampanie i Promocje

  • Wystartowała trzecia odsłona kampanii “Żaden Kubuś nie dodaje cukru”.

    W sierpniu wystartowała trzecia odsłona kampanii “Żaden...

  • Startuje druga edycja kampanii #EUChooseSafeFood

    Jakich zasad higieny żywności należy przestrzegać w domu...

  • POLPIG dołącza do kampanii #stopASF

    Choć zdrowie ludzi nie jest zagrożone, to choroba jest...

  • Pociąg do Lajkonika – wystartowała kampania Lajkonik Junior

    Wysoka jakość, delikatny smak i atrakcyjne, różnorodne...

  • Obejrzyj Street Food LIVE Show z Karolem Okrasą i wygraj bon na zakupy w sieci Lidl

    Już w poniedziałek 8 sierpnia o godz. 20:00 na Facebooku...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 08/198. Sierpień 2022
  • HURT & DETAL Nr 07/197. Lipiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 06/196. Czerwiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 05/195. Maj 2022
  • HURT & DETAL Nr 04/194. Kwiecień 2022
  • HURT & DETAL Nr 03/193. Marzec 2022
  • HURT & DETAL Nr 02/192. Luty 2022
  • HURT & DETAL Nr 01/191. Styczeń 2022
  • HURT & DETAL Nr 12/190. Grudzień 2021
  • HURT & DETAL Nr 11/189. Listopad 2021

Wywiady

  • Henkel - Chemiczna czystość w każdym domu

    Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry & Home Care...

  • Rozmowa z Konradem Golczakiem, Prezesem firmy EWA Krotoszyn.

    Jak połączyć trend prozdrowotny z kategorią słodyczy i...

  • Wszystko zaczyna się od jedzenia...

    Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...

  • MediaMarkt – partner w biznesie

    Rozmowa z Danielem Mikołajczykiem, Dyrektorem Operacyjnym...

  • Wywiad z Konradem Jędrzejakiem, młodszym kierownikiem marki w firmie Bracia Sadownicy

    Trzy pytania do Konrada Jędrzejaka, młodszego kierownika...

Technologia

  • Bank Pocztowy uruchomił nową stronę www

    Osoby niesłyszące mogą porozmawiać online z doradcą w...

  • Carrefour oraz Inpost rozszerzają zakres współpracy

    Usługa InPost Fresh pozwoli zamówić świeże produkty z...

  • Auchan rozszerza zasięg i zakres swoich usług e-commerce

    Oferta sklepu internetowego sieci dostępna w całej Polsce...

  • Polacy masowo korzystają z cyfrowych usług bankowych

    Z czerwcowych danych Związku Banków Polskich wynika, że...

  • eLeader wdraża innowacje technologiczne w dystrybucji produktów grupy spółek DANONE

    Szósty zmysł handlowców – tak nazywane są rozwiązania...

Konkursy

  • Pierwsza w historii Ziai- LOTERIA

    Wystarczy kupić kosmetyk Ziaja i zgłosić paragon na stronie...

  • POLOmarket startuje z jubileuszową loterią na 25 urodziny

    Największa polska sieć supermarketów POLOmarket obchodzi 25...

  • Rusza Loteria HIT! Do wygrania kasa na co chcesz!

    Główna wygrana to aż 100.000 zł, które można przeznaczyć...

  • Strzel bramkę w aplikacji InPost i wygraj bilety na mecz Reprezentacji Polski

    13 lipca ruszyła wakacyjna loteria dla klientów InPost...

  • Podążaj śladami wafelków i wygrywaj w loterii „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne!

    Ruszyła loteria marki Familijne pod hasłem „Mus je...

Auto

  • Miasta chcą wypchnąć ruch samochodów z centrum

    Technologia pomoże lepiej wykorzystywać istniejące parkingi...

  • Branża leasingowa zaliczyła lekkie wyhamowanie

    Znacznie mniej finansowania aut, za to zyskują maszyny i...

  • Shell rozszerza ofertę w obszarze nadawania/odbioru paczek z kolejnym partnerem kurierskim

    Shell Polska, operator kurierski DPD Polska i...

  • Żabka testuje w pełni elektryczny pojazd dystrybucyjny Scania

    Żabka rozwija nowoczesną logistykę opierającą się na idei...

  • Samochody zeroemisyjne w Europie od 2035 roku

    Głosowanie w Parlamencie Europejskim przesądziło o...

Drogeria

  • Czystość i świeżość w Twojej toalecie!

    Nowe Żele do WC Kret Water Lily oraz Lemon Harmony z linii...

  • Innowacyjne podejście Unilevera

    Unilever wraz z firmą biotechnologiczną Geno łącznie...

  • Joanna Peelingi z naturalnymi granulkami

    Nowe linie peelingów Joanna są przyjazne dla środowiska, ale...

  • Pełne mocy kapsułki Vizir

    Kapsułki do prania Vizir Allin1 PODS + Większa Siła...

  • Naturalne dezodoranty aloesowe Equilibra

    Kulka, sztyft czy spray? Jaki dezodorant wybrać na lato?...

Kategorie produktów

  • Rynek pełen wyzwań – alkohole pod lupą

    W ciągu ostatnich dwóch lat branża alkoholowa stanęła w...

  • Zdrowy talerz na medal

    Zdrowe żywienie to podstawa zbilansowanego trybu życia...

  • Słodycze w wersji mini

    Małe i słodkie – czy może być coś lepszego? Chyba nie!...

  • Produkt dobrze zapakowany

    Opakowanie informuje konsumentów o tym, do kogo produkt jest...

  • Pupil na wakacjach

    Już co drugi właściciel czworonogów zabiera swojego pupila...

Komentarz Branżowy

  • Piotr Knauer, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu, Hochland Polska

    2021 to rok z jednej strony dobry, z drugiej trudny...

  • Ewa Krzuś-Wiśniewska, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor ds. Handlu i Trade Marketingu, TiM

    Ostatni rok był trudny i nieprzewidywalny dla całej...

  • Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu, Grupa MLEKOVITA

    W 2021 r. MLEKOVITA, inwestując i zwiększając eksport...

  • Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu, Tarczyński

    Branża spożywcza w 2021 r. mierzyła się przede wszystkim ze...

  • Edmund Borawski, Prezes Zarządu, SM Mlekpol

    Eksportujemy do kilkudziesięciu krajów na pięciu kontynentach...

Poradnik Detalisty

  • Wsparcie finansowe dla właścicieli sklepów

    Galopująca inflacja i stale rosnące ceny czy koszty stały...

  • Możliwości ograniczenia kosztów dla właścicieli sklepów

    Na ratunek może przyjść instytucja zawieszenia spłaty...

  • Niedziele (nie)handlowe na nowych zasadach – legalność, kontrole, możliwości

    W niedzielę 13 lutego br. Główny Inspektorat Pracy, zgodnie...

  • Prawo 2022 – rok pełen zmian

    Rzeczywistość niehandlowych niedziel znana jest nam od lat...

  • Klej błyskawiczny – kiedyś stworzony z przypadku, dziś niezastąpiony –

    W czasach, gdy trend zero waste zdaje się przenikać we...

Raporty

  • Szkolny start

    Szkoła to wyzwanie nie tylko dla przyszłych jej adeptów, ale...

  • Rynek napojów

    Ostatnie lata sporo zmieniły na rynku napojów bezalkoholowych...

  • Marka Kasia zbadała, które ciasta wielkanocne są w Polsce najpopularniejsze

    Z raportu przeprowadzonego przez markę Kasia wynika...

  • Rynek alkoholi w Polsce

    Ostatnie lata we wszystkich branżach FMCG były czasem zmian...

  • Imprezowe menu – na Sylwestra i karnawał

    Według danych CMR w karnawale 2020 r. kabanosy można było...

Marketing

  • Przestrzeń wygrywa obsługę kampanii Lodów OH! od Wedla

Złoty Paragon

  • Fotorelacja z Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu 2022

Złote Innowacje

  • Fotorelacja Złote Innowacje FMCG & Retail 2021

© wszelkie prawa zastrzeżone 2022

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.