• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Wtorek, 31 stycznia 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Biedronka i jej klienci zebrali na WOŚP prawie 7 milionów zł

Biedronka i jej klienci zebrali na WOŚP prawie 7 milionów zł

6 900 000 złotych – to kwota, którą zebrała w tym roku Biedronka i jej klienci podczas zbiórki na 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego sieć po raz kolejny została...

Konsumenci coraz mniej lojalni wobec sklepów

Konsumenci coraz mniej lojalni wobec sklepów

2022 rok skończył się z większym ruchem w sklepach. Wzrost rdr. przekroczył 11 proc. Za to ubyło kupujących.

Żabka nagrodziła swoich franczyzobiorców

Żabka nagrodziła swoich franczyzobiorców

W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców. 8 regionalnych zwycięzców z tytułem Mistrz Jakości ogłoszonych zostało podczas uroczystej Gali.

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Firmy nie planują inwestycji. Tylko 6% liczy na większą sprzedaż

    Główny odczyt Barometru EFL na I kwartał 2023 roku wynosi...

  • W tym roku e-sklepy będą kontynuować walkę z kryzysem i recesją

    Mimo trudności oraz wielu wyzwań, sektor e-commerce w Polsce...

  • Herbapol-Lublin S.A. umacnia swoją pozycję w kanale HoReCa

    Herbapol-Lublin S.A. złożył najkorzystniejszą ofertę na...

Handel

  • Hillebrand Gori o LCL dla branży beverage – co trzeba wiedzieć przed podjęciem decyzji?

    Importerzy, przygotowując się do organizacji dostaw wina i...

  • Panattoni zakupiło blisko 35 ha gruntu w Wielkopolsce

    W lutym br. rozpocznie budowę Panattoni Park Poznań A2...

  • Prawie 11 mld dolarów na startupy rolnicze

    Inwestorzy wybierają bezpieczeństwo żywnościowe...

  • Panattoni kupuje grunty w okolicy Piaseczna przy węźle DK7/S8

    Panattoni zakupił ponad 4 ha gruntu i wkrótce rozpocznie...

  • ZPPHiU apeluje o dialog na temat Kodeksu Dobrych Praktyk

    Kluczowe dla budowania zdrowych relacji na linii właściciele...

Z rynku FMCG

  • Trudne czasy dla sektora FMCG? Seria bezpłatnych webinarów o marketingu

    Czy istnieją sposoby na to, aby wyjść z kryzysu silniejszym?...

  • KE przedstawiła „Nowy ład na rzecz owadów zapylających”
  • Lidl zebrał ponad 4 mln zł na cel 31. Finału WOŚP

    ieć już po raz 14. zagrała z Finałem WOŚP...

  • Przekaż żappsy i wesprzyj 31. Finał WOŚP

    Żabka umożliwia użytkownikom swojej aplikacji mobilnej...

  • 100 proc. odpadów z zakładów Nestlé trafia do odzysku

    Odpady z siedmiu zakładów Nestlé – w Kaliszu, Kargowej...

Nowości

  • Majonez Kielecki z oliwkami – Śródziemnomorski twist

    Wytwórcza Spółdzielnia Pracy Społem, producent legendarnego...

  • Zmiana mleka modyfikowanego w diecie dziecka

    Nestlé radzi jak zrobić to dobrze...

  • Maspex jako pierwszy wprowadził zakrętkę przytwierdzoną do opakowania kartonowego combidome firmy SIG

    Maspex wyprzedza dyrektywę UE Single Use...

  • Koreańskie marynaty O’Food w ofercie DeCare

    De Care powiększyła właśnie swoje portfolio o nowe produkty...

  • Sos Kielecki Chrzanowy – wyrazisty dodatek

    Czasami szukamy oryginalnych, nowych dodatków, aby...

Marketing

  • E-commerce i marketing 2023 – trendy i wyzwania

Złote Innowacje

  • "Złote Innowacje FMCG & Retail" 2022 - Fotorelacja

Poradnik Detalisty

  • Zmiany prawne 2023 – praca zdalna

Raporty

  • Rynek alkoholi – na co dzień i od święta

Złoty Paragon

  • Fotorelacja z Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu 2022

Auto

  • Klienci stacji paliw mają wysoką świadomością ekologiczną

Opakowania

  • Maspex jako pierwszy wprowadził zakrętkę przytwierdzoną do opakowania kartonowego combidome firmy SIG

    Maspex wyprzedza dyrektywę UE Single Use...

  • Ponad 60% Polaków deklaruje, że może zapłacić więcej za produkty w bardziej ekologicznych opakowaniach

    Z najnowszego badania ...

  • EcoPet w Nałęczowie czeka na dokończenie procedur administracyjnych

    Innowacyjna fabryka opakowań...

  • Konsumenci stawiają na szklane opakowania

    Najważniejszym wnioskiem płynącym z niezależnych badań...

  • Rewolucyjne opakowania w połączeniu z opatentowaną technologią Ariel

    Marka Ariel wprowadziła ergonomiczne kartonowe opakowania na...

Gospodarka

  • Sektor handlu atrakcyjny dla pracowników

    Według szacunków GUS w całej branży handlowej w Polsce...

  • Przedsiębiorcy oczekują stabilności prawa

    W 2023 roku przedsiębiorcy oczekują przede wszystkim...

  • Spowolnienie gospodarcze może wymusić na firmach restrukturyzację zatrudnienia

    Sytuacja na rynku pracy będzie jednak mocno...

  • Co czeka polskie MŚP w 2023 roku?

    Małe i średnie przedsiębiorstwa częściej niż śledzeniem...

  • Ceny transferowe coraz częściej na celowniku fiskusa

    Podatnicy wciąż mają duży problem...

Kampanie i Promocje

  • „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie” kampania serków wiejskich Almette z Cleo

    Intensywna kampania serków wiejskich Almette z Cleo...

  • Robbie Williams: „Zagadka rozwiązana! Jestem nowym głosem Felixa

    Nestlé Purina ogłasza, że Robbie Williams nagrał zupełnie...

  • Wyjątkowa promocja Biedronki. Przy zakupie dwóch produktów z logo WOŚP, drugi produkt 60% taniej

    Cel 31. Finału, czyli zbiórkę pieniędzy na...

  • Sery z Goliszewa ruszają z EPICKĄ kampanią

    Wysoka jakość, wieloletnia tradycja, oryginalne receptury i...

  • Nowa kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój w 5. rocznicę zobowiązań z COP24.

    „Z NATURY DLA NATURY”...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 01/203. Styczeń 2023
  • HURT & DETAL Nr 12/202. Grudzień 2022
  • HURT & DETAL Nr 11/201. Listopad 2022
  • HURT & DETAL Nr 10/200. Październik 2022
  • HURT & DETAL Nr 09/199. Wrzesień 2022
  • HURT & DETAL Nr 08/198. Sierpień 2022
  • HURT & DETAL Nr 07/197. Lipiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 06/196. Czerwiec 2022
  • HURT & DETAL Nr 05/195. Maj 2022
  • HURT & DETAL Nr 04/194. Kwiecień 2022

Wywiady

  • Wiele pracy i serca wkładamy w rozwój Prostych Historii

    Rozmowa z Maciejem Włodarczykiem, Prezesem Zarządu Iglotex ...

  • Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska

    „Almette chroni łąki”...

  • Transparentność i odpowiedzialność

    Rozmowa z Izabellą Maczkowską-Ciborowską, Dyrektor...

  • Trzy pytania do Moniki Jusińskiej-Zbiegniewskiej, Dyrektor Marketingu w OSM Piątnica

    Rok 2022 potwierdził mocną pozycję Piątnicy na rynku...

  • Rewolucja w handlu z AI

    Wywiad z Piotrem Łapińskim, Image Recognition Product...

Technologia

  • Tlenek węgla to cichy zabójca. UOKIK, IH I KAS skontrolowały czujniki czadu

    Sprawny czujnik czadu zmniejsza zagrożenie...

  • UE coraz bliżej wdrożenia przepisów regulujących sztuczną inteligencję

    Ich brak stanowi barierę rozwoju dla innowacyjnych...

  • Handel będzie coraz więcej inwestował w automatyzację

    Według raportu McKinsey Global Industrial Robotics Survey 2022...

  • Niemal połowa seniorów robi zakupy przez internet

    Raport „Dojrzali konsumenci w Polsce” ARC Rynek i Opinia...

  • 98% przedstawicieli MŚP planuje informatyzować wybrane obszary swoich firm

    Zwiększenie poziomu automatyzacji i cyfryzacji jest konieczne...

Konkursy

  • „Velvet – z troską o naturę, z korzyścią dla Ciebie” - ogólnopolska loteria Velvet CARE

    Ma na celu promowanie zrównoważonego rozwoju...

  • Ruszył konkurs „Kozel Mix”! Czesław Mozil inspiruje do miksowania piw

    25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Aktywacja piwa...

  • Purina uruchamia konkurs BetterWithPets

    Purina, wiodący producent karmy dla zwierząt, uruchomiła...

  • Loteria Velvet „Z troską o naturę, z korzyścią dla ciebie”

    Graj o codzienną wygraną aż o 3 000 zł! ...

  • Marka WINIARY startuje z kolejną edycją konkursu konsumenckiego „Drugie życie słoika”

    Święta w duchu zero waste? To możliwe! Marka WINIARY...

Drogeria

  • Harper Hygienics. Firma z dobrą energią

    W 2023 roku 100% energii wykorzystywanej przez Harper Hygienics...

  • Akcja charytatywna Viledy zakończona sukcesem!

    Finał akcji Vileda N1ECH SIĘ LICZY...

  • Loteria Velvet „Z troską o naturę, z korzyścią dla ciebie”

    Graj o codzienną wygraną aż o 3 000 zł! ...

  • Bobini – Dziecięca Marka Roku 2022

    Nagrodzono zespół Global Cosmed za produkty dziecięce o...

  • Nowe trendy na rynku chemii gospodarczej

    Z roku na rok rośnie świadomość dotycząca produktów...

Kategorie produktów

  • Orient po polsku

    Smaki rodem z dalekiej Azji są stałym elementem gastronomii w...

  • Tłusty Czwartek: kawa, herbata i coś na słodko…

    Kawa i herbata to idealny sposób na rozpoczęcie dnia. A...

  • Nowe trendy czy klasyka?

    Konsumenci poszczególnych kategorii tego segmentu...

  • Zakupy pełne miłości, czyli WALENTYNKI w sklepie

    Czekoladki, kwiaty, kosmetyki, alkohol, świece… W walentynki...

  • Karnawał 2023

    Gorączka sylwestrowej nocy tanecznym krokiem wprowadziła nas...

Komentarz Branżowy

  • LOTTE Wedel podsumowuje 2022 rok

    „Rok 2022 upłynął branży czekoladowej pod znakiem wyzwań...

  • ETi International: 2022 był rokiem pełnym wyzwań

    „Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów...

  • Upfield Polska podsumował miniony rok

    „2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów...

  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska podsumowuje 2022 rok

    „W 2022 r. branża odnotowała poważne braki w dostępności...

  • Herbapol-Lublin podsumował miniony rok

    „W 2022 roku globalna gospodarka musiała zmierzyć się z...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.