• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Czwartek, 28 września 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Spółka Janusza Palikota złożyła do sądu propozycje układowe

Spółka Janusza Palikota złożyła do sądu propozycje układowe

Zarząd Manufaktury Piwa Wódki i Wina złożył dzisiaj do Sądu program w ramach postępowania układowego. Intencją planu jest spłata 100% wierzytelności w różnych formach.

Przedsiębiorcy pomału wychodzą z dołka

Przedsiębiorcy pomału wychodzą z dołka

Od stycznia do lipca br. do rejestru CEIDG wpłynęło 179,2 tys. wniosków dot. założenia jednoosobowej działalności gospodarczej, co oznacza niewielki spadek – o 1,2% rdr. Do tego...

JTI zwiększa inwestycje w Polsce do 1,3 mld dolarów

JTI zwiększa inwestycje w Polsce do 1,3 mld dolarów

Japan Tobacco International wprowadza na polski rynek innowacyjne urządzenie do podgrzewania tytoniu, Ploom X. Wkłady tytoniowe do niego są produkowane w Polsce. Tym samym całkowita kwota...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Zawisła wiecha na nowym centrum dystrybucyjnym Frigo Logistics

    Kolejny etap budowy centrum dystrybucyjnego Frigo Logistics...

  • Zarząd Grupy Muszkieterów w Polsce z nowym Prezesem

    Sławomir Czarnecki objął stery Grupy Muszkieterów jako...

  • Mlekovita ponownie na podium

    Grupa Mlekovita po raz kolejny stanęła na najwyższym stopniu...

Raporty

  • Słodki rynek: liczby, wyzwania, oczekiwania

Poradnik Detalisty

  • Handel okiem detalisty – wyzwania, zmiany i zagrożenia

Handel

  • Panattoni sprzedaje trzy parki przemysłowe za 100 mln euro

    W regionach śląskim, poznańskim oraz łódzkim...

  • Więcej firm transportowych prognozuje większe przychody i inwestycje

    Inflacja może przeszkodzić w planach...

  • Delikatesy Centrum ze strategią 2.0 chcą być najbardziej konsumencką siecią franczyzową na rynku

    O kierunkach rozwoju zadecydowali franczyzobiorcy...

  • Nowe etykiety na butelkach wina w UE – co się zmieni i jak wpłynie na branżę beverage?

    Od 8 grudnia 2023 r. w Unii Europejskiej obowiązywać będą...

  • E-commerce w sektorze spożywczym. Last mile.

    E-commerce w sektorze FMCG rozwijał się bardzo spokojnie...

Z rynku FMCG

  • Carrefour świętuje 60. urodziny na świecie i rozszerza program Karty Seniora

    Karta Seniora Carrefour to znany i popularny przywilej...

  • Portfolio produktów Rio Mare z certyfikatem MSC

    Niezwykły i niepowtarzalny smak tuńczyka Rio Mare z...

  • Rio Mare i Fundacja WWF Polska kolejny raz RAZEM DLA OCEANÓW

    Już blisko 90% ryb w produktach Rio Mare w skali globalnej...

  • Focus Park nastraja pozytywnie. Centrum Handlowe rozpoczęło kampanię

    Głównymi bohaterami są członkowie kabaretu Łowcy.B...

  • Uwielbiam.pl – Ruszył nowy kanał na TikToku od marek FOOD Grupy Maspex

    Marki Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin i Włocławek...

Nowości

  • Nowość od Lubelli – makarony cyferki i alfabet do zupy

    We wrześniu, marka Lubella do portfolio makaronów...

  • Chrupiąca pszenno-ziemniaczana nowość od Beskidzkich!

    To przekąska pszenno-ziemniaczana, która nawiązuje do...

  • Bakoma wprowadza Skyr – jogurt pitny typu Islandzkiego!

    Skyr może stanowić niezwykle wartościowy element diety. Ma...

  • HOFELEK – wafle holenderskie 33 g

    Są to wafle w stylu holenderskim w dwóch smakach – z...

  • Wyjątkowe praliny od Pszczółki

    Delikatny, słodki smak został zamknięty w aksamitnej...

Marketing

  • Jaka przyszłość czeka gazetki produktowe?

Złote Innowacje

  • "Złote Innowacje FMCG & Retail" 2022 - Fotorelacja

Auto

  • Duże podwyżki w serwisach wulkanizacyjnych

Opakowania

  • Tetra Pak edukuje na temat recyklingu w kampanii „Daj mu drugą szansę”

    Firma Tetra Pak, jeden ze światowych liderów w zakresie...

  • Carrefour ogranicza ilość tworzyw sztucznych w opakowaniach marek własnych

    W ramach strategii Transformacji Żywieniowej...

  • Konsumenci chcą opakowań neutralnych dla środowiska i porzucają marki ekoobojętne

    Roczne zużycie opakowań to ponad 170 kg na...

  • Produkty z linii Sokoliki w nowych opakowaniach

    Sokołów zachęca do zbilansowanej diety i aktywności...

  • Biedronka wprowadziła rozwiązanie od Tetra Pak

    Nowa, bardziej przyjazna dla środowiska zakrętka ...

Gospodarka

  • Wpływy z podatku Belki poszły mocno w górę. W I półroczu br. Polacy zostawili fiskusowi blisko 5,4 mld zł

    W pierwszej połowie br. wpływy z tzw. podatku...

  • Polacy wpadają w coraz większą pułapkę. Przez finanse mają poważne problemy ze snem

    Blisko połowa Polaków zgłasza problem z jakością snu...

  • W czołówce obcokrajowców pobierających 500 plus są Ukraińcy i Białorusini, ale też Rosjanie

    Liczba świadczeń wypłaconych przez ZUS...

  • Miliardy złotych krążą na fikcyjnych fakturach

    Według danych Ministerstwa Finansów, w pierwszej połowie br...

  • Jak regulować napływ taniej żywności z Ukrainy?

    Prezes Związku Sadowników RP, Mirosław Maliszewski...

Kampanie i Promocje

  • Chrupersy ryżowe od Lubelli z nową kampanią reklamową

    Ryżowe, z pełnym ziarnem i witaminami, a w dodatku wybitnie...

  • Szkolne grzeszki w kampanii Grześków

    Wafle Grześki wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown...

  • Milka rusza z kampanią „Wielkie Smakowanie” promującą szerokie portfolio czekolad

    Milka, najdelikatniejsza czekoladowa marka, wraz z początkiem...

  • Nie piję. Będę Tatą – 9 września rusza kampania edukacyjna FASOFF.

    Według badań PARPA z 2022 r. 7 proc. kobiet w ciąży pije...

  • Łaciate zasady – nowa kampania wizerunkowa Mlekpolu

    W świecie sielskich mazurskich łąk panują proste...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 09/211. Wrzesień 2023
  • HURT & DETAL Nr 08/210. Sierpień 2023
  • HURT & DETAL Nr 07/209. Lipiec 2023
  • HURT & DETAL Nr 06/208. Czerwiec 2023
  • HURT & DETAL Nr 05/207. Maj 2023
  • HURT & DETAL Nr 04/206. Kwieceń 2023
  • HURT & DETAL Nr 03/205. Marzec 2023
  • HURT & DETAL Nr 02/204. Luty 2023
  • HURT & DETAL Nr 01/203. Styczeń 2023
  • HURT & DETAL Nr 12/202. Grudzień 2022

Wywiady

  • Trzy pytania do Karoliny Sarnik, p.o. Dyrektora Marketingu, ZM Silesia

    Kategoria wędlin to głównie produkty codziennego spożycia...

  • Image Recognition – wsparcie sprzedaży w każdych warunkach

    Piotr Łapiński, Product Manager w Asseco Business Solutions....

  • Do wygrania ekoDOM Almette z kuchnią pod chmurką!

    Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...

  • Tetra Pak: Opakowanie zgodne ze stylem życia

    Mauricio Contreras, Dyrektor Marketingu na Europę Wschodnią w...

  • Restauracja Ramki z Łodzi: to ludzie wnoszą najwięcej radości do życia restauracji

    Rozmowa z Kamilem Piotrowskim – Managerem i Norbertem...

Technologia

  • Sprzedawcy detaliczni przygotowują się do prawdziwej technologicznej rewolucji

    Jak wskazują autorzy raportu Honeywell, w większości...

  • Biedronka szkoli nowych pracowników z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości

    Dzięki technologii pracownicy sieci wyposażeni w specjalne...

  • Frigo Logistics wyposaży nowe centrum dystrybucyjne w inteligentne rozwiązania magazynowe Mecaluxu

    Inwestycja będzie obejmowała również...

  • Dwuwymiarowe kody 2D zrobią nową rewolucję w handlu detalicznym

    Zmiana obejmie sklepy i producentów...

  • Nowa odsłona programu lojalnościowego Frisco Friends – jeszcze więcej korzyści dla klientów

    Już we wrześniu klienci największego supermarketu...

Konkursy i loterie

  • Ruszyła Wielka Loteria Urodzinowa sieci Carrefour

    Sieć rozda klientom 1,8 miliona złotych w bonach na zakupy...

  • Królewski LUZ BLUZ! Trwa loteria firmy Wawel

    Wystartowała loteria słodyczy sprzedawanych na wagę marki...

  • Szkolne grzeszki w kampanii Grześków

    Wafle Grześki wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown...

  • Konkurs Chrupersy Arena na Roblox!

    Co tydzień, aż 20 osób wygrywa Kartę Podarunkową Roblox...

  • Agencja Washing Machine przygotowała dla Lindt & Sprüngli aktywację „Wygraj z Lindt!”

    Start konkursu pokrywa się z rozpoczęciem roku szkolnego...

Drogeria

  • Woń zapachowa niczym z perfumerii

    Domestos Power Fresh Floral, odkryj radość sprzątania z...

  • Floor płyn uniwersalny o zapachu mydła marsylskiego

    Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży nowy rodzaj płynu...

  • Porządki z SIDOLUX® z okazji 30-lecia marki

    Marka z okazji swojego jubileuszu rozpoczyna działania...

  • Walcz z zarazkami, walcz z plastikiem!

    Domestos od teraz w bezpiecznej i wytrzymałej butelce, a...

  • Produkty marki APART – bliżej natury!

    Grupa Kapitałowa Global Cosmed postanowiła przyjrzeć się...

Kategorie produktów

  • Rynek pełen innowacji

    Czym jest produkt innowacyjny? To nie tylko pozycje tworzące...

  • Zakupowe nawyki: czy płeć ma znaczenie?

    Czy można poznać płeć po sposobie robienia zakupów?...

  • Zakupowi patrioci w obliczu wyzwań

    Dla wielu konsumentów wybieranie produktów wytworzonych w...

  • „Kącik” prozdrowotny

    Zdrowie jest wartością, której nic nie jest w stanie...

  • Śniadanie na dzień dobry!

    Jakie powinno być śniadanie, by dostarczało niezbędnych...

Komentarz Branżowy

  • LOTTE Wedel podsumowuje 2022 rok

    „Rok 2022 upłynął branży czekoladowej pod znakiem wyzwań...

  • ETi International: 2022 był rokiem pełnym wyzwań

    „Inflacja wpłynęła na ceny surowców, kosztów...

  • Upfield Polska podsumował miniony rok

    „2022 był rokiem ciekawym w segmencie roślinnych produktów...

  • Mieszko Musiał, Prezes Zarządu, Carlsberg Polska podsumowuje 2022 rok

    „W 2022 r. branża odnotowała poważne braki w dostępności...

  • Herbapol-Lublin podsumował miniony rok

    „W 2022 roku globalna gospodarka musiała zmierzyć się z...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.