• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Piątek, 05 grudnia 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady
Informujemy, że rozpoczęliśmy przyjmowanie zgłoszeń do konkursu: Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich. Aby zgłosić produkt - kliknij na baner i wypełnij formularz.
  1.  
  2.  
  3.  
Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysu

Cyfrowa dojrzałość polskich firm w czasie kryzysu

Żyjemy dziś w świecie permanentnej zmiany, z którą musi mierzyć się także krajowy biznes. Polski handel nie tylko reaguje na bieżące wyzwania, ale coraz lepiej wykorzystuje technologie do...

Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjny

Kaufland zainwestował 235 mln zł w system kaucyjny

Od początku października w każdym sklepie sieci Kaufland ruszył system kaucyjny. Przedstawiciele sieci zapewniają, że automaty działają sprawnie, a proces zwrotu kaucji jest szybki i...

Develey Polska otwiera nowy zakład w Łęczycy

Develey Polska otwiera nowy zakład w Łęczycy

Develey Polska uruchomił nowy zakład produkcyjny w Łęczycy. Inwestycja ta stanowi jeden z najważniejszych projektów rozwojowych ostatnich lat, realizowany z myślą o zwiększeniu mocy...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • Polacy masowo kupują pod wpływem impulsu

    Niemal 90% Polaków dokonuje nieplanowanych zakupów...

  • Galerie i centra handlowe znowu na minusie

    Liczba klientów oraz liczba wizyt w centrach i galeriach...

  • Rosnące ceny piwa zniechęcają konsumentów

    Ponad połowa Polaków uważa, że piwo jest drogie, a dwie...

Handel

  • Dostępność i ceny gruntów napędzają rozwój parków handlowych w małych miastach

Shop Doctor

  • Retail media w praktyce Twój sklep jako własne medium sprzedaży

Z rynku FMCG

  • Carrefour wdraża nowy koncept sprzedaży lokalnych produktów na Święta

    Carrefour uruchomił świąteczne jarmarki lokalnych...

  • PINTA w zwrotnych puszkach

    Browar PINTA, jako jeden z pierwszych browarów...

  • Kaufland z widokiem na Giewont

    Kaufland otworzył pierwszy market w Nowym Targu, oferując 216...

  • Rząd chce zakazu sprzedaży smakowych saszetek nikotynowych

    Projekt UD213, przewidujący m.in. zakaz sprzedaży smakowych...

  • Rusza nowa edycja Akademii Lubella

    Startuje kolejna odsłona jednego z największych programów...

Nowości

  • Podaruj sobie i bliskim odrobinę świątecznej radości z czekoladowymi produktami od Mars

    W tym roku Mars zaprasza do odkrycia kultowych smaków w...

  • Vortumnus wprowadza nową linię przetworów - 80% owoców, bez dodatku cukru

    Smak, który dojrzewa z naturą...

  • Świąteczne ekspozycje Mionetto i Freixenet już w sklepach

    Świąteczne ekspozycje winiarskie marki Mionetto i Freixenet...

  • Syropy Herbapol w limitowanej edycji

    Odkryj zimową przyjemność w wyjątkowych smakach...

  • Kultowa czekolada z "okienkiem" od ALDI z nową nazwą

    Czekolada „z okienkiem” marki Choceur w ALDI zmienia nazwę...

Franczyza

  • Co łączy Dzień Przedsiębiorczości Kobiet z Ogólnopolskim Dniem Seniora?

    Kobiety coraz chętniej zakładają własne firmy, a franczyza...

  • Franczyza ma się coraz lepiej

    Rynek franczyzowy w Polsce rośnie w siłę, a handel...

  • Stokrotka: wsparcie dla lokalnych biznesów

    Mirosław Wawryszczuk, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu...

  • Mglista przyszłość twardej franczyzy

    Co sprawia, że twarda franczyza staje się dla polskich...

  • Spółdzielczość we franczyzie

    Tysiące sklepów spółdzielczych to ogromny potencjał do...

Wywiady

  • Świąteczne smaki od PROFI

    Aleksandra Duszyńska, Specjalista ds. marketingu, Profi S.A....

  • Platforma Odpadowa Interzero: cyfrowa rewolucja w zarządzaniu odpadami

    Cyfrowa transformacja zmienia standardy w branży zarządzania...

  • Innowacje na ekranie – jak MediaMarkt wykorzystuje Digital Signage w handlu

    Grażyna Faustmann, IT Project Team Manager w MediaMarkt Polska....

  • Bob Snail: radość, smak i prosty skład

    Czy owocowe przekąski mogą być jednocześnie smaczne...

  • Rozmowa z Wiktorem Kowalskim, Head of Marketing w Dan Cake Polonia

    Trzy pytania do Wiktora Kowalskiego, Head of Marketing w Dan...

Raporty

  • Alkohol i napoje na świątecznym stole

    Napoje i alkohole to nieodłączny element świątecznego...

  • Wytrawne święta

    Święta Bożego Narodzenia to przede wszystkim wytrawne smaki...

  • Słodkie święta

    Święta to najbardziej dochodowy okres w handlu. Czekolady...

  • Święta pachną wypiekami

    Grudzień to kluczowy miesiąc dla sprzedaży produktów do...

  • Boże Narodzenie w handlu

    Choć dopiero październik, sklepy już szykują się na Boże...

Nowoczesny Retail

  • PepsiCo i wyzwania klimatyczne: polska perspektywa globalnych celów

    Julian Krzyżanowski, Menedżer ds. komunikacji korporacyjnej...

  • Ferrero Polska na rzecz zrównoważonego rozwoju

    Beata Dziekanowska, Institutional and Corporate Affairs...

  • Modern Expo i Profrost: Strategiczne partnerstwo rewolucjonizujące rynek chłodnictwa handlowego

    W dynamicznie rozwijającym się sektorze retail, gdzie...

  • Envipco: technologia i doświadczenie w służbie recyklingu

    Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający w Envipco Poland...

  • COMP: elastyczność w systemie kaucyjnym

    Grzegorz Podziewski, Dyrektor Centrum Innowacji Retail, COMP...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 11/237. Listopad 2025
  • HURT & DETAL Nr 10/236. Październik 2025
  • HURT & DETAL Nr 09/235. Wrzesień 2025
  • HURT & DETAL Nr 08/234. Sierpień 2025
  • HURT & DETAL Nr 07/233. Lipiec 2025
  • HURT & DETAL Nr 06/232. Czerwiec 2025
  • HURT & DETAL Nr 05/231. Maj 2025
  • HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
  • HURT & DETAL Nr 03/229. Marzec 2025
  • HURT & DETAL Nr 02/228. Luty 2025

Kampanie i Promocje

  • Kampania Majonezu Kieleckiego – szeroka komunikacja i wsparcie sprzedaży

    Okres przedświąteczny to dla kategorii majonezów jeden z...

  • Smak natury w sercu miasta - kampania outdoorowa Vortumnusa

    Marka Vortumnus, wraz z premierą linii „Ogród...

  • Tomasz Karolak w świątecznej kampanii piwa Łomża

    Od połowy listopada trwa świąteczna kampania piwa Łomża...

  • Anna Mucha i Matteo Brunetti w kampanii Gellwe: humor, energia i pewność efektu

    Gellwe rusza z największą w swojej historii kampanią 360°...

  • Carrefour sprzedaje viralowe słodycze za ułamek ceny

    Carrefour rusza z kolejną edycją popularnej akcji „koszyk...

Gospodarka

  • Najem zwrotny coraz bardziej zyskuje na popularności

    Najem zwrotny zyskuje na popularności w sektorze handlowym...

  • Polacy biorą coraz więcej L4 z powodu nadużywania alkoholu

    Rośnie liczba zwolnień lekarskich z powodu nadużycia...

  • Noty korygujące i duplikaty faktur w KSeF – co się zmienia po wdrożeniu e-faktur?

    Wejście w życie Krajowego Systemu e-Faktur znacząco zmienia...

  • MŚP mają poważne braki w kompetencjach AI

    Ograniczenia budżetowe, brak strategii cyfrowej i niechęć do...

  • Polska przegrywa wyścig o ukraińskich pracowników z Niemcami i Beneluksem

    Brak stabilnych rozwiązań prawnych może przyspieszyć...

Opakowania

  • Kaucja.pl rusza z uproszczoną ofertą dla małych sklepów i HoReCa

    Kaucja.pl uruchomiła uproszczoną ofertę dla małych sklepów...

  • Luka prawna zagraża skuteczności systemu kaucyjnego

    System kaucyjny wprowadzony 1 października w Polsce ma...

  • Małe sklepy dołączają do systemu kaucyjnego – wyzwanie i szansa jednocześnie

    Na sklepowych półkach coraz częściej pojawiają się...

  • ROP może uderzyć w przedsiębiorców

    WEI ostrzega, że projektowany system Rozszerzonej...

  • Żabka przyjmuje opakowania kaucyjne i niekaucyjne: za zwrócone butelki PET i puszki klienci otrzymają teraz 50 żappsów

    Już w blisko 12 tysiącach...

Komentarz Branżowy

  • Partner Center: trendy sprzyjają branży winiarskiej

    Trendy sprzyjają branży winiarskiej. Coraz większe znaczenie...

  • Carlsberg Polska: Rok 2024 przyniósł branży piwnej wiele wyzwań

    „Ogrom pracy wiązał się z przygotowaniem wdrożenia...

  • Partner Center: To nie był rok ani bardzo dobry, ani bardzo zły

    „Utrzymywaliśmy tzw. skumulowany roczny wskaźnik wzrostu...

  • LOTTE Wedel: 2024 rok z pewnością był dla nas historyczny

    „Realizacja największej od 100 lat inwestycji Wedla...

  • Gibar: Miniony rok dla branży słodyczy był pełen wyzwań i dynamicznych zmian

    „Pomimo trudności udało się nam osiągnąć wiele...

Drogeria

  • Nowa szata graficzna produktów Dix Professional

    Produkty Dix Professional zyskały nowoczesną i odświeżoną...

  • Blissim wkracza do Polski - francuska ikona beauty boxów zadebiutuje w grudniu

    Blissim, francuska marka beauty boxów w modelu subskrypcyjnym...

  • Gold Drop rozszerza serię ECO LINE o nowe produkty w większych opakowaniach

    Naprzeciw licznym zapytaniom z rynku, poszerzyła swoją...

  • Dix odkamieniacz poj. 1l

    Dix Odkamieniacz dostępny jest w nowym opakowaniu. Zmiana...

  • Drogeria dm zadebiutuje w Nysie

    W czwartek 27 listopada o 9:00 dm otworzy pierwszą drogerię w...

Kategorie produktów

  • Kolacja przy kominku – co rozgrzewa zimą?

    Zima to czas, w którym rytm życia zwalnia, a dom staje się...

  • Alkoholowe trendy w wersji premium

    Polacy wydają na alkohol więcej, choć piją nieco mniej...

  • Przepis na idealny, świąteczny wypiek

    Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami...

  • Coraz bliżej święta – oferta must have

    Zanim się obejrzymy, zasiądziemy przy wigilijnym stole...

  • Z miłości do zwierząt – trendy na rynku karm dla pupili

    Rola zwierząt domowych w polskich domach uległa radykalnym...

Technologia

  • Żabka mocniej wchodzi w świat gamingu

    Nowa gra „Łap Foodziki” na platformie Roblox...

  • Burger King® uruchamia pierwszą w Polsce obsługę Drive Thru opartą na sztucznej inteligencji

    Nowa technologia ma odciążyć pracowników...

  • Cyfrowa Europa i wyzwania dla biznesu

    Dylemat europejskich centrów danych dotyczy nie tylko luki...

  • Aplikacja DPD Mobile bije rekordy popularności

    Aplikacja DPD Mobile przekroczyła próg 10 milionów pobrań w...

  • Polskie firmy testują AI, ale nie są gotowe na jej strategiczne wdrożenie

    Nie potrafią jej zastosować w procesach biznesowych...

Konkursy i loterie

  • Appetita wystartowała z nowym konkursem „Poczęstuj Mikołaja i… WYGRAJ!”

    Uczestnicy mogą zdobyć atrakcyjne nagrody, w tym m.in. 3...

  • OSHEE rusza z konkursem muzycznym SPEAK UP

    Głos, który ma znaczenie...

  • Konkurs VIFON z nagrodami

    W ramach kampanii reklamowej „Złoty jest królem” marka...

  • Opinia, która się opłaca – Amica rusza z akcją „Kup, oceń i zyskaj”

    Jesienią, marka Amica ponownie zaprasza klientów do udziału...

  • Rakiettoni w grze! Lubella zaprasza do konkursu z Tenisitkiem

    Lubella zaprasza do udziału w wyjątkowym konkursie...

Obiektyw na handel

  • Colombo – tętniące życiem serce Sri Lanki

    Colombo, stolica i największe miasto Sri Lanki, jest...

  • Egészségedre!

    Eger to malownicze miasteczko na Węgrzech, znajdujące się...

  • Polskie marki w sercu Czech

    Praga, jedno z najpopularniejszych miast turystycznych w...

  • Targi Anuga Select India

    W Bombay Exhibition Centre w Mumbaju odbywały się...

  • Sarafovo – nadmorska perła u bram Burgas

    Sarafovo to malownicza dzielnica miasta Burgas w...

Marketing

  • Polski rynek retail mediów przyspiesza

Złote Innowacje

  • Innovation Day 2025 – najnowsze trendy, technologie i rozwój

Auto

  • Transport drogowy dominuje, kolej traci udział w przewozach towarów

© wszelkie prawa zastrzeżone 2025

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.