Wywiady

  • MARTINI – ikona na miarę naszych czasów

    Poniedziałek, 15 stycznia 2024

    Doświadczenie, wysoka jakość, innowacyjność… Czym jeszcze wyróżnia się marka istniejąca od 160 lat? O preferencjach konsumentów, trendach na rynku alkoholi i działaniach, dzięki którym marka od lat nie wychodzi z mody opowiada Martyna Jaskólska, Brand Manager MARTINI w Bacardi-Martini Polska. Czytaj więcej »

  • Dzięki 31 Finałom Orkiestra zebrała prawie 2 miliardy złotych, za które kupiła do tej pory 71,5 tysiąca urządzeń. Fundacja stworzyła 8 narodowych programów medycznych, zajmuje się też pierwszą pomocą i „uczy ratować”. O kolejnym Finale, najważniejszych celach, współpracy z branżą handlową oraz największych marzeniach rozmawiamy z Jurkiem Owsiakiem, Założycielem i... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Grzegorza Tomasika, Wiceprezesa Zarządu Reo.pl kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

  • O strukturze asortymentowej, spożyciu pieczywa, trendach na rynku, najbardziej nowoczesnej piekarni w Polsce oraz kierunkach w jakich zmierza branża piekarnicza, w rozmowie z Wojciechem Szelągiem, gospodarzem programu Gabinet Spożywczy oraz Michałem Siwkiem, Dyrektorem Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas, opowiada Jacek Górecki, Dyrektor Zarządzający Lantmannen... Czytaj więcej »

  • MARTINI – ikona na miarę naszych czasów

    Poniedziałek, 08 stycznia 2024

    Doświadczenie, wysoka jakość, innowacyjność… Czym jeszcze wyróżnia się marka istniejąca od 160 lat? O preferencjach konsumentów, trendach na rynku alkoholi i działaniach, dzięki którym marka od lat nie wychodzi z mody opowiada Martyna Jaskólska, Brand Manager MARTINI w Bacardi-Martini Polska. Czytaj więcej »

  • Z jednej strony strategia firmy od dziesięciu lat pozostaje niezmienna, z drugiej – kierunek rozwoju dopasowywany jest do zmian rynkowych i aktualnych trendów. Liczy się jedno: być partnerem biznesowym z wyboru. O kluczowych inwestycjach, szeroko pojętej cyfryzacji oraz o tym, co przyniesie przyszłość – rozmawiamy z Anną Szpitalny, Dyrektorem Operacyjnym, Członkiem Zarządu. Czytaj więcej »

  • Dynamiczna kategoria e-papierosów

    Poniedziałek, 18 grudnia 2023

    Przesunięcie tradycyjnych papierosów na tło historii i umieszczenie ich w muzeum jest scenariuszem, który zdaje się być coraz bardziej prawdopodobny. O alternatywnie jaką jest vaping rozmawiamy z Cezarym Wytychem, CEO Fusion Labs. Czytaj więcej »

  • Produkty nikotynowe nowej generacji

    Piątek, 15 grudnia 2023

    Konsument, który w produktach nowej generacji odnalazł alternatywę dla papierosów, oczekuje od nich ciągłego doskonalenia. O ewolucji trendów na rynku, dostępnej technologii i nowych rozwiązaniach w ofercie rozmawiamy z Piotrem Fudałą, National Key Account Managerem w firmie ELFBAR. Czytaj więcej »

  • Jakość na pierwszym miejscu

    Piątek, 15 grudnia 2023

    Dla producenta, który jakość stawia na pierwszym miejscu, najlepszym wyróżnieniem jest docenienie przez klientów. O tym jak nagrody rynkowe wpływają na działalność opowiada Marek Kapica, Prezes Zarządu Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu. Czytaj więcej »

  • Zrównoważony rozwój stanowi integralną część wszystkich obszarów funkcjonowania Hochland Polska. W ramach opracowanej strategii organizacja stale weryfikuje możliwości optymalizacji prowadzonych procesów. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Sebastiana Nowosada, Dyrektora handlowego ds. sprzedaży sieciowej i HoReCa w Zakładach Mięsnych Silesia kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • Zakupy premium wciąż na topie

    Czwartek, 14 grudnia 2023

    Zakup produktów premium to obecnie nie tylko zaspokojenie potrzeb żywieniowych, a wręcz cały model gotowania, z wykorzystaniem produktów wysokiej jakości, stylu jedzenia, oraz odpowiedź na potrzeby psychospołeczne współczesnego konsumenta. O tendencjach zakupowych w czasach wysokiej inflacji rozmawiamy z Sebastianem Bilnikiem, Managerem Rynku Detalicznego – w firmie North Coast. Czytaj więcej »

  • Niewielkie, rodzinne przedsiębiorstwo, które wyrosło na międzynarodowego potentata w kategorii kawy i herbaty… Mowa o Mokate – firmie, która od pokoleń zarządzana przez familię Mokryszów nieustannie rozwija się i buduje potężną markę. O tym co aktualnie dzieje się w przedsiębiorstwie rozmawiamy z dr Katarzyną Mokrysz, Dyrektor Generalną oraz dr Adamem Mokryszem, CEO Grupy... Czytaj więcej »

  • Dynamiczna kategoria e-papierosów

    Poniedziałek, 04 grudnia 2023

    Przesunięcie tradycyjnych papierosów na tło historii i umieszczenie ich w muzeum jest scenariuszem, który zdaje się być coraz bardziej prawdopodobny. O alternatywnie jaką jest vaping rozmawiamy z Cezarym Wytychem, CEO Fusion Labs. Czytaj więcej »

  • Z jednej strony strategia firmy od dziesięciu lat pozostaje niezmienna, z drugiej – kierunek rozwoju dopasowywany jest do zmian rynkowych i aktualnych trendów. Liczy się jedno: być partnerem biznesowym z wyboru. O kluczowych inwestycjach, szeroko pojętej cyfryzacji oraz o tym, co przyniesie przyszłość – rozmawiamy z Anną Szpitalny, Dyrektorem Operacyjnym, Członkiem Zarządu. Czytaj więcej »

  • Asseco: czas na rozwiązania z obszaru AI

    Czwartek, 16 listopada 2023

    Wymagający rynek FMCG potrzebuje obecnie rozwiązań skrojonych na miarę. O tym jak sprostać potrzebom klientów korzystając z najnowszych narzędzi technologii opowiada Paweł Mich, Director, Sales and Implementations, Solutions for FMCG Industry z Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • Rozwiązania przyspieszające zakupy są coraz chętniej wybierane przez właścicieli sklepów formatu convenience. O zaletach kas samoobsługowych opowiada Paweł Kowalczuk, Menadżer ds. Sprzedaży i Rozwoju z firmy Comp, właściciela marki Novitus. Czytaj więcej »

  • 3 pytania do Marty Orackiej, Market Research & Brand Development Manager w Global Cosmed Group – kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

  • Telefon na wynajem? Czemu nie!

    Czwartek, 16 listopada 2023

    Konsumenci elektroniki użytkowej coraz bardziej cenią sobie usługi. Najlepiej, żeby było tanio, dobrze, a do tego ekologicznie. Czy jest to możliwe? Przedstawiamy usługę długoterminowego najmu RentMe, wyróżnioną w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail 2023”. O tym i innych rozwiązaniach opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor działu usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »

  • Toruńskie Pierniki są najbardziej charakterystycznym symbolem Torunia, a ich produkcja odbywa się według tradycyjnej, pilnie strzeżonej receptury już od wielu lat. O łączeniu tradycji z trendami oraz planach na przyszłość w rozmowie z Wojciechem Szelągiem, gospodarzem programu Gabinet Spożywczy oraz Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym opowiada Szymon Poliński, Prezes... Czytaj więcej »

  • Współpraca łącząca różne światy

    Czwartek, 16 listopada 2023

    Połączenie chrupkości oraz lekkości Sonko z przyjemnością i aksamitnością wedlowskiej czekolady, przyniosło bardzo smaczne efekty w postaci ciekawych produktów. Współpraca marek Sonko i E.Wedel pozwoliła stworzyć komunikację łączącą różne światy i style, co przypada konsumentom do gustu. Dzięki kooperacji rozwija się nie tylko sam produkt, który zyskuje dodatkowe... Czytaj więcej »

  • Aksam to polska firma z 30-letnią historią, dla której priorytetem jest konsument i polskie, wysokiej jakości składniki. O trendach na rynku przekąsek, ofercie oraz planach rozwoju opowiada Łukasz Knapowski, Dyrektor Handlowy w firmie Aksam. Czytaj więcej »

  • Tajemnica sukcesu produktów własnych firmy Gibar tkwi w jakości składników i miłości do doskonałego smaku polskiej tradycji. O wyjątkowości Śliwki Luksusowej, a także współpracy z zagranicznymi producentami oraz o ważnych wydarzeniach, które miały miejsce w ostatnim czasie i planach na najbliższy rok rozmawiamy z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym, Członkiem... Czytaj więcej »

  • Hortex – zdrowo, smacznie, szybko

    Piątek, 13 października 2023

    Mrożone warzywa oraz dania gotowe to – jak pokazują dane – kategorie z ogromnym potencjałem, zwłaszcza, że oferują m.in. oszczędność czasu i pieniędzy. O wielu innych korzyściach mrożonych produktów, ich rozwoju, trendach na rynku i ofercie opowiada Monika Jagnieża, Młodszy Kierownik Marki w firmie Polski Ogród. Czytaj więcej »

  • Breakthrough Innovation Report Poland to coroczne zestawienie innowacji FMCG wytypowanych przez NielsenIQ. Wśród wyróżnionych za rok 2022 nie zabrakło marki Almette, której serek wiejski, dostępny w trzech unikalnych wariantach, został numerem jeden w kategorii „nabiał”. O wyróżnieniu oraz samej innowacji opowiada Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland... Czytaj więcej »

  • Ta wielopokoleniowa firma rodzinna ze 100% polskim kapitałem ma wiele ambitnych planów, które z powodzeniem realizuje. O topowym produkcie, lokalnym patriotyzmie i nowościach w ofercie – rozmawiamy ze Sławomirem Żabczyńskim, właścicielem PHUP KWS ŻABCZYŃSCY. Czytaj więcej »

  • Mokate to przykład firmy rodzinnej, która osiągnęła sukces na arenie międzynarodowej. Jako jedna z pierwszych polskich organizacji wykorzystała określenie „firma rodzinna” w swojej identyfikacji oraz z dumą utożsamia się z tym stwierdzeniem. Jako czwarte już pokolenie, dr Adam Mokrysz wraz z żoną dr Katarzyną Mokrysz, współtworzą sukces grupy Mokate. Ich celem jest... Czytaj więcej »

  • Ostatnie lata, jak również obecny rok są pełne wyzwań. Konsument zmuszony jest do poszukiwania tańszych zamienników w kategoriach napojowych i nie tylko. O sytuacji w segmencie napojów bezalkoholowych, nowych produktach oraz pozycji firmy na rynku rozmawiamy z Marcinem Bojanowiczem, Wiceprezesem Zarządu Zbyszko Company. Czytaj więcej »

  • Modern Expo odpowiada na potrzeby klientów i nie boi się eksperymentowania z nowymi obszarami działalności. Różnorodne doświadczenia mają pozytywny wpływ na rozwój organizacji. O najciekawszych projektach, trendach na rynku urządzeń chłodniczych, a także innowacjach w zakresie oszczędności energii rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, Prezesem Modern Expo. Czytaj więcej »

więcej artykułów