Wywiady

Wywiad z Pawłem Majchrzakiem, Dyrektorem Operacyjnym i Członkiem Zarządu w firmie Gibar

Czwartek, 15 lutego 2024 Autor: Joanna Kowalska, HURT & DETAL Nr 02/216. Luty 2024
Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w firmie Gibar kieruje Joanna Kowalska.
Gibar bardzo prężnie rozwija swoją działalność, co nie pozostaje bez odpowiedzi rynku. Jakie wyróżnienia otrzymała firma i jej produkty?

Firma Gibar kontynuuje dynamiczny rozwój, zdobywając uznanie rynku oraz wyróżnienia za swoje innowacyjne i wysokiej jakości produkty. Osiągnięcia te stanowią dowód na to, że nasze wysiłki mają pozytywny wpływ na odbiór naszych produktów wśród konsumentów.

Naszą firmę i produkty docenił między innymi Laur Konsumenta przyznając nam najpierw tytuł Odkrycia Roku 2023, potwierdzając tym samym, że nasze produkty zyskały uznanie w oczach konsumentów – co dla naszej firmy jest niezwykle ważne. A już w kolejnym roku otrzymaliśmy Złoty Laur Konsumenta 2024, który utwierdził nas w przekonaniu, że utrzymywanie najwyższych standardów jakości i dostosowywanie się do potrzeb klientów przynosi wymierne rezultaty.

Na jakich działaniach skupiacie się obecnie?

Nieustająco angażujemy się w poszukiwanie nowych, nietuzinkowych produktów, które wyróżniają się na tle konkurencji. Stawiamy na unikalność i doskonałość w każdym calu wierząc, że innowacyjność jest kluczem do satysfakcji naszych klientów. Rozwijamy jednocześnie różnorodność naszej oferty.

Aktywnie rozbudowujemy także sieć dystrybucji. Współpraca z nowymi partnerami handlowymi i poszerzanie zasięgu to kluczowe elementy naszej strategii rozwoju.

Jesteście dystrybutorem tureckiej firmy Elvan – czy zamierzacie poszerzać działalność importową?

Z dużym sukcesem już od dłuższego czasu współpracujemy z drugim producentem z Turcji odpowiedzialnym za markę 7 STICK, co umożliwiło nam poszerzenie naszej oferty o wysokiej jakości produkty. A na horyzoncie tego roku czeka nas kolejna współpraca z nowym partnerem z tego kraju.

Niedawno wprowadziliśmy do naszej oferty produkty pochodzące z Grecji, co stanowi dla nas ważny krok w kierunku zróżnicowania asortymentu. Co więcej, już niebawem możemy spodziewać się pierwszej dostawy produktów prosto z Indii – to dla nas nie tylko kolejny etap rozwoju, ale przede wszystkim szansa na zaprezentowanie naszym klientom nowych smaków i doświadczeń.



tagi: Gibar , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,