Selgros Cash & Carry jest obecny na polskim rynku już od 25 lat. Ten wyjątkowy jubileusz świętujemy z wyjątkowymi osobami – Klientami, którzy są z nami od samego początku. Czytaj więcej »
Selgros Cash & Carry jest obecny na polskim rynku już od 25 lat. Ten wyjątkowy jubileusz świętujemy z wyjątkowymi osobami – Klientami, którzy są z nami od samego początku. Czytaj więcej »
Nowe logo i odświeżona szata graficzna produktów to dopiero początek zmian. O nowej roli, podejmowanych krokach i kluczowych wartościach marki rozmawiamy z Dariuszem Chwierutem, Dyrektorem Marketingu w firmie Wawel. Czytaj więcej »
Święta to wyjątkowy czas, nie tylko ze względu na ich rodzinny charakter, ale też ze względu na wzmożone zakupy i poszukiwanie precyzyjnie dopasowanych usług. O ofercie MediaMarkt opowiada Andrzej Jackiewicz, Prezes Zarządu MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »
Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować handel. O wpływie rozwiązań wsparcia sprzedaży na konkurencyjność producentów i retailerów opowiada Marcin Grzegorczyk, AI Product Manager w firmie Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
Rynek mleczarski w Polsce bardzo dobrze się rozwija. O przyszłości firmy, „zielonej transformacji” i wyzwaniach jakie stoją przed całą branżą – rozmawiamy z dr. inż. Ryszardem Piziorem, Prezesem Zarządu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Włoszczowa. Czytaj więcej »
Produkcja „od pola do stołu” ma obecnie duże znaczenie i jest coraz bardziej doceniania przez konsumentów. Dobrze o tym wie firma Wielkopolski Indyk, która w tym roku obchodzi swój znaczący jubileusz. O produkcji, nowej marce i trendach na rynku mięsa opowiada Marek Osuchowski, Dyrektor Handlu i Marketingu w firmie Wielkopolski Indyk. Czytaj więcej »
JemyJemy to silna i nowoczesna marka spożywcza, wpisująca się w potrzeby współczesnych konsumentów. Jej obecna oferta to dopiero początek, baza do dalszego rozwoju w różnych segmentach rynku. O kategorii dań gotowych, bieżących trendach i najbliższych planach rozmawiamy z Krzysztofem Stojanowskim. Czytaj więcej »
Starannie wyselekcjonowane produkty z oferty Hochland Professional – sery twarogowe Cremette i Creamland mogą być doskonałą bazą dla cukierników. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Tradycyjne wędliny to istotny element polskiego świętowania. Zarówno w okresie Bożego Narodzenia, jak również podczas sylwestrowej nocy czy karnawałowych spotkań. Schaby, kiełbasy, szynki, wędzonki – z wyśmienitymi dodatkami – marka Duda oferuje szeroki wybór. O ulubionych świątecznych przysmakach Polaków rozmawiamy z Edytą Zębalą, Dyrektor Marketingu Zakładów Mięsnych... Czytaj więcej »
Rynek słodyczy wciąż się zmienia, a zadaniem producentów jest jak najszybsza i jak najtrafniejsza reakcja. O wzroście cen, inflacji, a także dopasowaniu oferty do oczekiwań współczesnego konsumenta opowiada Jan Kolański, Prezes Grupy Colian, w rozmowie z Wojciechem Szelągiem – gospodarzem programu Gabinet Spożywczy oraz Michałem Siwkiem, Dyrektorem Departamentu International... Czytaj więcej »
Niestabilna sytuacja gospodarcza nieco zmieniła system funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Jak Terravita dopasowuje ofertę do rynkowych trendów i czy konsumenci rzeczywiście oszczędzają na słodyczach? Z Iwoną Łagodzińską, Prezes Zarządu Terravita rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri... Czytaj więcej »
Niestabilna sytuacja gospodarcza nieco zmieniła system funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Jak w tym czasie wygląda sprzedaż słodyczy, jak Terravita dopasowuje ofertę do rynkowych trendów i czy konsumenci rzeczywiście oszczędzają na słodyczach? Z Iwoną Łagodzińską, Prezes Zarządu Terravita rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek,... Czytaj więcej »
O działaniach prowadzących do wzrostu sprzedaży, wyzwaniach związanych z niedoborami na rynku oraz o zobowiązaniach na rzecz klimatu z Rafałem Wróblewskim, Członkiem Zarządu i Dyrektorem Sprzedaży w Nestlé Polska rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »
Współcześnie innowacje stają się nie tylko wyrazem kreatywności, ale przede wszystkim odpowiedzią na potrzeby konsumenckie. O relaunchu marki Sofin opowiada Marta Oracka, Market Research&Brand Development Manager w firmie Global Cosmed. Czytaj więcej »
„Aby połączyć proszek i 3 rodzaje żeli do produkcji wykorzystujemy formy używane także w fabrykach… czekoladek!” – o nowej generacji kapsułki Somat, oczekiwaniach konsumentów oraz idealnych produktach piorących, „skazanych” na sukces rozmawiamy z Patricjusem Ziecikiem, Dyrektorem Marketingu Laundry & Home Care w Henkel Polska. Czytaj więcej »
Grupa Maspex dołączyła do grona założycieli i partnerów Europejskiej Wspólnoty Wiedzy i Innowacji (EIT Food). O korzyściach z uczestnictwa w konsorcjum, projektach edukacyjnych i jego głównych celach rozmawiamy z Martą Kutyna-Bakalarską, Dyrektor Działu Zarządzania Innowacjami w Grupie Maspex. Czytaj więcej »
Nowe serki wiejskie Almette to wyróżniający się na rynku koncept, który zaskakuje nowoczesną interpretacją klasycznego serka wiejskiego. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Słodycze od zawsze były istotną częścią rynku FMCG. Jednak cała kategoria w ostatnich latach została wystawiona na próbę – pandemia, trudności z dostępnością surowców, wzrost cen… Jak obecnie radzi sobie ten segment? O pozycji słodyczy nieczekoladowych na polskim rynku opowiada Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Zarządzający w Perfetti Van Melle Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Grzegorza Sobocińskiego, Prokurenta, Kierownika Biura Zarządu i Marketingu w HELIO kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Jednym z istotniejszych elementów budowania pozytywnych doświadczeń z marką i nowymi technologiami są usługi. O obecnej ofercie firmy opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor Działu Usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »
Obecność marki na rynku to dopiero początek. Kluczem do sukcesu jest umacnianie jej pozycji oraz odpowiadanie na zmieniające się potrzeby konsumenckie. O innowacyjności i trendach na rynku chemii gospodarczej mówi Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu w dziale Laundry & Home Care Henkel Polska. Czytaj więcej »
Jak obecnie wygląda rynek wyrobów garmażeryjnych? Jak ostatnie lata wpłynęły na jego rozwój? Rozmowa z Emilem Dzianokiem, dyrektorem handlowym w firmie Jawo. Czytaj więcej »
Świadomość Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i walorów płynących z diety roślinnej rośnie z roku na rok. O działalności polskich firm i innowacyjności w zakresie produkcji warzyw opowiada Michał Taraska, Project Manager w Hazera Poland. Czytaj więcej »
Historia loterii Almette „Dom z natury” sięga roku 2016. Wtedy ta promocja konsumencka znacznie zwiększyła zainteresowanie konsumentów produktem, co odzwierciedlały wyniki sprzedaży, a IV kwartał 2016 był najlepszym kwartałem dla Almette od 21 lat – od początku obecności marki na polskim rynku. Kolejne lata i edycje loterii przynosiły kolejne rekordy, ale czy w tym roku... Czytaj więcej »
O ofercie łączącej tradycję z nowoczesnością, strategii pozwalającej odpowiadać na potrzeby konsumentów i o tym jak rozwinęła się firma przez 30 lat na rynku opowiada Paweł Majchrzak, Dyrektor Operacyjny w firmie PPHU Gibar. Czytaj więcej »
„Dziś jesteśmy jedną z czołowych sieci sklepów w kraju” – o działaniach, dzięki którym sieć wzmacnia swoją pozycję opowiada Mirosław Wawryszczuk, Członek Zarządu, Dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki. Czytaj więcej »
Jednym z istotniejszych elementów budowania pozytywnych doświadczeń z marką i nowymi technologiami są usługi. O obecnej ofercie firmy opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor Działu Usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Krzysztofa Pakuły, Prezesa Zarządu w Grupie Chorten kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Innowacyjne produkty, ekologiczne podejście i najwyższa jakość. O aktualnych trendach i zmianach na rynku środków czystości opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry & Home Care Henkel Polska. Czytaj więcej »
Jak połączyć trend prozdrowotny z kategorią słodyczy i „odczarować” krążące wokół segmentu stereotypy? O wyjątkowej ofercie i wyzwaniach branży rozmawiamy z Konradem Golczakiem, Prezesem firmy EWA Krotoszyn. Czytaj więcej »
Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska...
Wywiad z Piotrem Kraśnickim, Członkiem Zarządu Modern Expo...
Rozmowa z Mariuszem Dudkiem, Dyrektorem ds. Rozwoju Sieci...
Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry&Home Care w...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Wyniki badań dotyczących projektu zakazu sprzedaży napojów...
W ciągu ostatnich 10 lat w Cukrowni Strzelin zrealizowano...
Uroczysta gala wręczenia nagród dla laureatów plebiscytu...
W dniach 24-25 marca odbędzie się wielkanocna edycja akcji ...
Ruszają Dni Otwarte w sklepach sieci w południowej Polsce...
22 marca obchodzimy Światowy Dzień Ochrony Morza Bałtyckiego...
Nowy kalendarz będzie zbiorem 12-stu prac przedstawiających...
10 marca w Instytucie Kulinarnym Transgourmet odbył się...
Wyjątkowy produkt dedykowany naszym dorosłym konsumentom...
Wafelki w polewie obwodowej teraz w zupełnie nowym formacie...
Deser Linzer Desire składa się z dwóch warstw ciastka...
Lekkie łakocie, które składa się z kruchego kakaowego...
Mają wyrazisty smak i kremową konsystencję...
W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na jedną z...
Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole...
Oszczędzanie może stać się stylem życia...
Należąca do FoodCare marka Gellwe rozpoczęła nową...
30% rabatu na produkty wegańskie i wegetariańskie...