Trzy pytania do Marcina Jakubczaka, Export Managera w Mattoni 1873 a.s. kieruje Katarzyna Jurkitewicz. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marcina Jakubczaka, Export Managera w Mattoni 1873 a.s. kieruje Katarzyna Jurkitewicz. Czytaj więcej »
Chemia gospodarcza należy do podstawowych kategorii, które są obecne w każdym domu. Domestos to jeden z bestsellerowych brandów, który łączy jakość z innowacyjnym spojrzeniem na trendy i potrzeby konsumenckie. O marce opowiada Anna Osińska, Toilet Cleaners Marketing Manager w Unilever. Czytaj więcej »
Danone jest światowym liderem w wielu kategoriach produktowych. To również pionier w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, dekarbonizacji i zrównoważonego rozwoju. O tym jak wyglądają działania organizacji w wymienionym zakresie, opowiada Paulina Kaczmarek, Head of Sustainability w grupie spółek Danone w Polsce, w rozmowie z Kariną Ostatek i Michałem Siwkiem w ramach... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Anny Kality, Dyrektor marketingu, współwłaścicielki GFS Poland, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Leszek Organista, Senior Brand Manager w CEDROB FOODS S.A. Czytaj więcej »
Hochland Polska obchodzi w tym roku 30-lecie istnienia w naszym kraju. Firma jest wśród liderów na rynku markowych serów w Polsce. Koncentruje się na optymalizacji biznesu – zarówno po stronie operacyjnej: wydajności i kosztów zakładów produkcyjnych, jak i asortymentowej. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Kategoria przekąsek słonych stale się rozwija, a okres letni jest idealną okazją do zwiększenia jej sprzedaży. Jak wygląda jej sytuacja na rynku? Zgodnie z jakimi trendami rozwija się kategoria i jakie działania podejmują producenci, by zwiększyć spożycie? Na te i inne pytania odpowiada Łukasz Knapowski, Dyrektor Handlowy w firmie Aksam. Czytaj więcej »
Warzywa i owoce są niezbędne w zdrowej diecie i gwarantują lepsze samopoczucie. Jednak czy goszczą na talerzach Polaków w odpowiedniej ilości? Czy nasi rodacy są świadomi, ile powinna wynosić zdrowa dawka witamin w ciągu dnia? Czy edukacja w tym zakresie jest wystarczająca? O tym wszystkim opowiada Paulina Kopeć, Sekretarz Generalny Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i... Czytaj więcej »
Kategoria lodów z roku na rok zyskuje na popularności, a Polacy po słodki przysmak sięgają nie tylko w sezonie wiosenno-letnim. Grycan to rodzinna firma, która od pokoleń tworzy lody według ściśle ustalonej receptury. O tym, jak rozwija się rynek lodów i o planach na przyszłość opowiada Małgorzata Grycan, współwłaścicielka marki Grycan – Lody od Pokoleń w rozmowie z... Czytaj więcej »
Zaczęło się od niewielkiej firmy. Colian to dziś marki z tradycjami i wyjątkową renomą. O drodze jaką pokonało przedsiębiorstwo i planach rozwojowych opowiada Jan Kolański, Prezes Zarządu Colian. Czytaj więcej »
Rynek wody butelkowanej to coraz prężniej rozwijający się segment – otwarty na nowości i innowacje. O nowych formatach i opakowaniach Cisowianki, a także planach na przyszłość opowiada Tomasz Siemiątkowski, Dyrektor Handlowy w Nałęczów Zdrój. Czytaj więcej »
Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej, Grupa Muszkieterów. Czytaj więcej »
Tradycja i nowoczesność w jednym znaku, dostępność i jakość dla każdego, najlepsze smaki wspólnych chwil – to najważniejsze wartości towarzyszące marce Skiba przy wprowadzonym rebrandingu. Jakie działania obejmował, dlaczego został wdrożony oraz o planach na przyszłość opowiada Mirosława Skiba, Wiceprezes Zarządu w Zakładach Mięsnych Skiba. Czytaj więcej »
Dla Grupy Maspex, jednej z największych firm w segmencie produktów spożywczych w środkowowschodniej Europie, rok 2023 był pełen wyzwań. Wysoka inflacja, przejęcie marki Becherovka i zapowiedź zmian w systemie kaucyjnym – to tylko niektóre sprawy, z którymi producent musiał się zmierzyć. O tym, jak firma ocenia miniony rok i nadchodzące projekty opowiada Krzysztof Pawiński,... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Edyty Szczepańskiej, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w ZUH „ROBICO”, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Branża mięsna zmaga się obecnie z wieloma wyzwaniami, wśród których znajdują się malejące spożycie czy rosnące koszty produkcji. Jak radzi sobie z nimi jeden z liderów branży mięsnej? O rynku mięsnym, inwestycjach, wyzwaniach i perspektywach na przyszłość z Przemysławem Gostkiewiczem, Prezesem Zarządu Sokołów, rozmawiają Wojciech Szeląg – Gospodarz programu Gabinet... Czytaj więcej »
Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska, dotyczące zrównoważonego rozwoju i CSR, zostały docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu – opublikowano je w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Marta Całus, Trade&Marketing Manager, LAKMA STREFA Czytaj więcej »
W marcu wystartowała nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Marka zachęca konsumentów do chwil przyjemności a ambasadorką kampanii skierowanej do pokolenia milenialsów i generacji Z – została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa. Kulisy nowej kampanii odsłoniła przed nami Karolina Kuźnicka-Salhuana,... Czytaj więcej »
Dynamiczne zmiany w trendach rynkowych i konsumenckich są dla producentów siłą napędową. Portfolio Zakładów Mięsnych Silesia rozwija się w duchu prozdrowotnym. Z kolei liczne działania promocyjne i marketingowe pracują na rozpoznawalność marek należących do producenta. O sile współpracy, nowych produktach i kampaniach rozmawiamy z Anną Matułą – Dyrektorem ds. Audytu... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Andrzeja Maksysko, Chief Commercial Officer Bayadera Poland kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Na początku marca w Krakowie odbyła się XVI edycja konferencji Utrzymanie Ruchu w Przemyśle Spożywczym. Takie spotkanie stwarza doskonałe warunki do wymiany doświadczeń, nawiązania kontaktów oraz zapoznania się z nowościami niezbędnymi do funkcjonowania działów utrzymania ruchu. W tym roku firma Hochland Polska przedstawiła referat „Wyzwania w utrzymaniu ruchu. Adaptacja do... Czytaj więcej »
Sezon wiosenno-letni dla producentów napojów to czas zwiększonej sprzedaży. Najwięcej zyskają marki spełniające oczekiwania klientów. O konstrukcji portfolio, działaniach komunikacyjnych, preferencjach konsumentów i planach na przyszłość opowiada Ryszard Czopik, Prezes Zarządu Grupy ZMB Capital sp. z o.o. i Ustronianka sp. z o.o. Czytaj więcej »
Szybciej, taniej, sprawniej, wydajniej i bardziej ekologicznie – tego oczekują klienci w niemal każdej branży. O usługach „szytych na miarę” opowiada Dariusz Rurka, Business Development Director, FM Logistic Central Europe. Czytaj więcej »
Zmieniające się trendy, trudna sytuacja geopolityczna czy nie tak dawna pandemia miały ogromny wpływ na kształt polskiego rynku FMCG. Kategoria alkoholi jest szczególnie wymagająca i wspomniane czynniki wprowadziły w niej wiele zmian. O perspektywach rozwoju i inwestycjach jednej z czołowych firm w branży winiarskiej rozmawiamy z Jakubem Nowakiem, Prezesem Zarządu JNT Group. Czytaj więcej »
Mokate to przykład firmy rodzinnej, która osiągnęła sukces na arenie międzynarodowej. Jako jedna z pierwszych polskich organizacji wykorzystała określenie „firma rodzinna” w swojej identyfikacji oraz z dumą utożsamia się z tym stwierdzeniem. Jako czwarte już pokolenie, dr Adam Mokrysz wraz z żoną dr Katarzyną Mokrysz, współtworzą sukces Grupy Mokate. Ich celem jest... Czytaj więcej »
Rocznie wypijamy już nawet 700-800 filiżanek kawy! To dobra wiadomość, zwłaszcza że ma ona pozytywny wpływ na nasze zdrowie. O korzyściach ze spożywania kawy, rozwoju marek i działaniach firmy ukierunkowanych na rozwój opowiada Janusz Idczak, Dyrektor Generalny Jacobs Douwe Egberts na Polskę i Kraje Bałtyckie. Czytaj więcej »
Hochland jest w czołówce liderów na rynku markowych serów w Polsce. Koncentruje się na optymalizacji biznesu – zarówno po stronie operacyjnej, jak i asortymentowej. Z sukcesem przechodzi na procesy cyfrowe, wdraża innowacyjne myślenie, a także stale poszukuje nowych produktów i technologii na rynku. O wdrażaniu nowych technologii oraz planach firmy na 2024 rok opowiada Jacek... Czytaj więcej »
Tomasz Rewerelli, Marketing & Sales Director – Brand, Sofidel Czytaj więcej »
Firma Hochland Polska jest obecna na polskim rynku od początku lat 90-tych. Przez ten czas istotnie przyczyniła się do rozwoju rynku mleczarskiego, wykreowała szereg nowych kategorii produktowych i rozwinęła aktywną komunikację z konsumentami, wpływając na zmianę ich nawyków żywieniowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery – Hochland oraz... Czytaj więcej »
Tradycja, jakość i miłość do smaku...
O strategii, która pozwala połączyć siłę...
Eliza Godzimirska, Dyrektorka Marketingu w Tchibo Warszawa....
Trzy pytania do Anny Rozdolskiej, Trade Marketing Managera w...
Krzysztof Włodarski, Project Manager w Zespole Projektów...
Abris Capital Partners podpisał przedwstępną umowę...
Jak wynika z badania Amazon.pl, przeprowadzonego we...
Ostatnie dane o sprzedaży detalicznej nie napawają...
Różnorodność w zespołach oraz równe...
Trwająca już 9 lat dotychczasowa udana współpraca pomiędzy...
Miłośnicy tradycyjnych polskich smaków mogą już robić...
Głosowanie rozstrzygnięte...
Rekordowe zaangażowanie klientów...
To kunszt tradycji znany od pokoleń...
Torrone z pistacjami i rodzynkami zachwyca delikatną...
Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas, w którym...
100% Arabiki Single Origin od Segafredo...
Nowoczesne oświetlenie do akwariów...
Nowa kampania telewizyjna produktów dżemowych...
Marka Lay’s wchodzi w kolejny etap kampanii...
Rusza świąteczna kampania Milka, która zachęca wszystkich...
Marka zachęca konsumentów do spędzania tego czasu na...
Oranżada Hellena Party zachęca do wspólnego celebrowania...