• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Czwartek, 03 lipca 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady
  1.  
  2.  
  3.  
Ponad 80 proc. Polaków w wieku 1825 lat spożywa alkohol

Ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-25 lat spożywa alkohol

Według najnowszego raportu rynkowego, 80,4% Polaków w wieku 18-25 lat korzysta z alkoholu z różną częstotliwością. 18,4% w ogóle tego nie robi. Z kolei 1,2% nie pamięta, czy sięga po...

SM Mlekpol z rekordowymi wynikami za 2024 rok

SM Mlekpol z rekordowymi wynikami za 2024 rok

Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili absolutorium Zarządowi.

Zła pogoda w maju przyniosła 12proc. spadek sprzedaży piwa

Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży piwa

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców...

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • ZPPM za utrzymaniem Wspólnej Polityki Rolnej

    Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...

  • Fast foody zaczynają sezon na lekkim minusie

    W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...

  • Ceny kawy w sklepach wzrosły o ponad 20 proc. r/r

    W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...

Handel

  • E-commerce rośnie w siłę

Shop Doctor

  • Jak skutecznie wykorzystać materiały POS, by zwiększyć sprzedaż w sklepie spożywczym?

Z rynku FMCG

  • Kolejny rok Kubuś zachęca najmłodszych do sportowej zabawy na trasie Runmageddonu

    Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...

  • Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

    Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w...

  • Blisko 135 tysięcy dzieci zyskało wiedzę o higienie jamy ustnej

    Rekordowa edycja „Dziel się Uśmiechem”...

  • Jelly Disco by WINIARY w stylu coffee party – jak galaretki rozruszały warszawski parkiet!

    Ikoniczne torty galaretkowe bounce’ujące w rytm muzyki...

  • Grillowe nowości 2025

    Producenci ujawniają, co króluje na rusztach i jak ich...

Nowości

  • Wygodna i pyszna porcja na raz - Buliony w tubce od Krakusa

    Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...

  • Schulstad: ponadczasowy smak w nowej odsłonie

    Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...

  • NOWOŚĆ! Hochland KANAPKOWY z chrzanem!

    Hochland Kanapkowy to linia idealnie kremowych serków...

  • Nowe opakowania Familijne na 30-lecie marki

    Z okazji jubileuszu 30-lecia Familijne wprowadzają na rynek...

  • Tchibo zaczyna sezon wakacyjny z sześcioma nowymi napojami,

    Powiew lata w coffee barze ...

Franczyza

  • Spółdzielczość we franczyzie

    Tysiące sklepów spółdzielczych to ogromny potencjał do...

  • Produkty lokalne we franczyzie

    Co do tego, jak duże znaczenie dla tradycyjnych sklepów...

  • Łatwo już było – jakie możliwości stoją przed franczyzą spożywczą?

    Koniec ubiegłego roku okazał się sukcesem dla trzydziestu...

  • Intermarché – model oparty na niezależności

    Wywiad z Bartłomiejem Tarłowskim, Menadżerem ds. rozwoju...

  • Costa Coffee startuje z franczyzą

    Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci...

Wywiady

  • BLITZbee: łączy zdrowie z przyjemnością

    Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...

  • Przyszłość elektrycznych samochodów dostawczych Mercedes-Benz

    Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...

  • Hortex – innowacja i tradycja w jednym

    Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...

  • Rozmowa z Piotrem Pilarskim, Managerem ds. Sprzedaży i Trade Marketingu w firmie Indykpol

    Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...

  • MARTINI – ikona włoskiego aperitivo. Nowy rozdział stylu i smaku

    Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...

Raporty

  • Lekko, zdrowo i roślinnie – w zgodzie z trendami

    Coraz silniejszą pozycję na sklepowych paragonach zaznaczają...

  • Rynek napojów w Polsce

    Właściwe nawodnienie organizmu jest kluczowe o każdej porze...

  • Rynek alkoholi w Polsce

    Alkohole są nie tylko bardzo rozbudowaną, ale także...

  • Alkohole i napoje na święta

    W okresie okołoświątecznym na znaczeniu zyskują także...

  • Wytrawne Boże Narodzenie

    Wędliny, sałatki, karp smażony lub w galarecie, przeróżne...

Nowoczesny Retail

  • Zrównoważony rozwój w praktyce – priorytety i działania firmy Wedel

    Kamila Luttelmann, Dyrektorka ESG i Obszaru Prawnego oraz...

  • Promocje w handlu

    Eksperci branżowi, przedstawiciele sieci franczyzowych oraz...

  • Materiały POS – rozwiązania, korzyści i zastosowanie

    Rozmowa z Ewą Stankiewicz, wspólniczką firmy Edelweiss...

  • Jakie formaty sklepów zdominują rynek?

    Eksperci branżowi, przedstawiciele sieci franczyzowych oraz...

  • Jakie regały wybrać do sklepu spożywczego?

    Doświadczeni eksperci z branży handlowej, przedstawiciele...

HURT & DETAL

  • HURT & DETAL Nr 06/232. Czerwiec 2025
  • HURT & DETAL Nr 05/231. Maj 2025
  • HURT & DETAL Nr 04/230. Kwiecień 2025
  • HURT & DETAL Nr 03/229. Marzec 2025
  • HURT & DETAL Nr 02/228. Luty 2025
  • HURT & DETAL Nr 01/227. Styczeń 2025
  • HURT & DETAL Nr 12/226. Grudzień 2024
  • HURT & DETAL Nr 11/225. Listopad 2024
  • HURT & DETAL Nr 10/224. Październik 2024
  • HURT & DETAL Nr 09/223. Wrzesień 2024

Kampanie i Promocje

  • Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną

    Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...

  • Soplica zaprasza do udziału w konkursie „Spotkanie w muzycznym składzie”

    Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...

  • „Bez też jest MIŁO!” - Nowa kampania Miłosław Bezalkoholowe

    Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...

  • OSHEE prezentuje relaunch kategorii lemoniad i Live sesję „TOM YUM” w wyjątkowej współpracy Darii Zawiałow z Braćmi Kacperczyk

    Muzyka, smak i design...

  • Jan-Rapowanie w kampanii „Share a Coke”

    Emocje, bliskość i wspólne chwile, które wybrzmiewają ...

Gospodarka

  • Azjaci zdominowali polski rynek w kwestii zezwoleń na pracę

    Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...

  • Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników

    Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...

  • W maju br. założono 25,2 tys. jednoosobowych firm. To o 4,6 proc. więcej niż rok wcześniej

    Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...

  • Polacy wciąż boją się inwestować w kryptowaluty

    Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...

  • Branża opakowań widzi w unijnych regulacjach impuls do rozwoju

    W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...

Opakowania

  • VARTA stawia na opakowania bez plastiku

    Producent baterii, akumulatorków, latarek i powerbanków VARTA...

  • ALDI Polska z wysoką redukcją emisji i zużycia zasobów dzięki opakowaniom IFCO

    4,4 mln litrów wody i 1,8 mln kg CO2 mniej...

  • Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP

    Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska...

  • Stella Artois w nowym opakowaniu

    Rynek piwa w Polsce dynamicznie się zmienia, a premiumizacja...

  • Zrównoważone zmiany Krüger

    Kisiele Krüger Yummy! zmieniają format saszetki na mniejszy. ...

Komentarz Branżowy