Wywiady

  • Terravita: „Nie zatrzymujemy się”

    Środa, 02 listopada 2022

    Niestabilna sytuacja gospodarcza nieco zmieniła system funkcjonowania wielu przedsiębiorstw. Jak w tym czasie wygląda sprzedaż słodyczy, jak Terravita dopasowuje ofertę do rynkowych trendów i czy konsumenci rzeczywiście oszczędzają na słodyczach? Z Iwoną Łagodzińską, Prezes Zarządu Terravita rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek,... Czytaj więcej »

  • Nestlé: perspektywy i kierunki rozwoju

    Wtorek, 18 października 2022

    O działaniach prowadzących do wzrostu sprzedaży, wyzwaniach związanych z niedoborami na rynku oraz o zobowiązaniach na rzecz klimatu z Rafałem Wróblewskim, Członkiem Zarządu i Dyrektorem Sprzedaży w Nestlé Polska rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »

  • Prospołeczne innowacje

    Wtorek, 18 października 2022

    Współcześnie innowacje stają się nie tylko wyrazem kreatywności, ale przede wszystkim odpowiedzią na potrzeby konsumenckie. O relaunchu marki Sofin opowiada Marta Oracka, Market Research&Brand Development Manager w firmie Global Cosmed. Czytaj więcej »

  • Rewolucja pod kontrolą

    Wtorek, 18 października 2022

    „Aby połączyć proszek i 3 rodzaje żeli do produkcji wykorzystujemy formy używane także w fabrykach… czekoladek!” – o nowej generacji kapsułki Somat, oczekiwaniach konsumentów oraz idealnych produktach piorących, „skazanych” na sukces rozmawiamy z Patricjusem Ziecikiem, Dyrektorem Marketingu Laundry & Home Care w Henkel Polska. Czytaj więcej »

  • Grupa Maspex dołączyła do grona założycieli i partnerów Europejskiej Wspólnoty Wiedzy i Innowacji (EIT Food). O korzyściach z uczestnictwa w konsorcjum, projektach edukacyjnych i jego głównych celach rozmawiamy z Martą Kutyna-Bakalarską, Dyrektor Działu Zarządzania Innowacjami w Grupie Maspex. Czytaj więcej »

  • Nowy wymiar przyjemności dla każdego!

    Wtorek, 18 października 2022

    Nowe serki wiejskie Almette to wyróżniający się na rynku koncept, który zaskakuje nowoczesną interpretacją klasycznego serka wiejskiego. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Rynek słodyczy pod znakiem innowacji

    Wtorek, 18 października 2022

    Słodycze od zawsze były istotną częścią rynku FMCG. Jednak cała kategoria w ostatnich latach została wystawiona na próbę – pandemia, trudności z dostępnością surowców, wzrost cen… Jak obecnie radzi sobie ten segment? O pozycji słodyczy nieczekoladowych na polskim rynku opowiada Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Zarządzający w Perfetti Van Melle Polska. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Grzegorza Sobocińskiego, Prokurenta, Kierownika Biura Zarządu i Marketingu w HELIO kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • Jednym z istotniejszych elementów budowania pozytywnych doświadczeń z marką i nowymi technologiami są usługi. O obecnej ofercie firmy opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor Działu Usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »

  • W kierunku innowacji

    Poniedziałek, 12 września 2022

    Obecność marki na rynku to dopiero początek. Kluczem do sukcesu jest umacnianie jej pozycji oraz odpowiadanie na zmieniające się potrzeby konsumenckie. O innowacyjności i trendach na rynku chemii gospodarczej mówi Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu w dziale Laundry & Home Care Henkel Polska. Czytaj więcej »

  • „…Rynek to żywy organizm…”

    Poniedziałek, 12 września 2022

    Jak obecnie wygląda rynek wyrobów garmażeryjnych? Jak ostatnie lata wpłynęły na jego rozwój? Rozmowa z Emilem Dzianokiem, dyrektorem handlowym w firmie Jawo. Czytaj więcej »

  • Ku zdrowym nawykom

    Poniedziałek, 12 września 2022

    Świadomość Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i walorów płynących z diety roślinnej rośnie z roku na rok. O działalności polskich firm i innowacyjności w zakresie produkcji warzyw opowiada Michał Taraska, Project Manager w Hazera Poland. Czytaj więcej »

  • Fenomen loterii Almette

    Poniedziałek, 12 września 2022

    Historia loterii Almette „Dom z natury” sięga roku 2016. Wtedy ta promocja konsumencka znacznie zwiększyła zainteresowanie konsumentów produktem, co odzwierciedlały wyniki sprzedaży, a IV kwartał 2016 był najlepszym kwartałem dla Almette od 21 lat – od początku obecności marki na polskim rynku. Kolejne lata i edycje loterii przynosiły kolejne rekordy, ale czy w tym roku... Czytaj więcej »

  • Gibar – słodkości z tradycją

    Poniedziałek, 12 września 2022

    O ofercie łączącej tradycję z nowoczesnością, strategii pozwalającej odpowiadać na potrzeby konsumentów i o tym jak rozwinęła się firma przez 30 lat na rynku opowiada Paweł Majchrzak, Dyrektor Operacyjny w firmie PPHU Gibar. Czytaj więcej »

  • Stokrotka stawia na rozwój

    Poniedziałek, 12 września 2022

    „Dziś jesteśmy jedną z czołowych sieci sklepów w kraju” – o działaniach, dzięki którym sieć wzmacnia swoją pozycję opowiada Mirosław Wawryszczuk, Członek Zarządu, Dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki. Czytaj więcej »

  • Jednym z istotniejszych elementów budowania pozytywnych doświadczeń z marką i nowymi technologiami są usługi. O obecnej ofercie firmy opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor Działu Usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Krzysztofa Pakuły, Prezesa Zarządu w Grupie Chorten kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Innowacyjne produkty, ekologiczne podejście i najwyższa jakość. O aktualnych trendach i zmianach na rynku środków czystości opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry & Home Care Henkel Polska. Czytaj więcej »

  • Jak połączyć trend prozdrowotny z kategorią słodyczy i „odczarować” krążące wokół segmentu stereotypy? O wyjątkowej ofercie i wyzwaniach branży rozmawiamy z Konradem Golczakiem, Prezesem firmy EWA Krotoszyn. Czytaj więcej »

  • Wszystko zaczyna się od jedzenia...

    Wtorek, 16 sierpnia 2022

    Śniadanie stanowi najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Warto zadbać o to, żeby było pożywne i zdrowe. Musi dostarczać organizmowi niezbędnych minerałów i witamin, które stanowią źródło energii do właściwego funkcjonowania. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • MediaMarkt – partner w biznesie

    Wtorek, 16 sierpnia 2022

    Rosnąca inflacja to zmartwienie nie tylko konsumentów, ale też przedsiębiorców. W tych czasach na wagę złota jest współpraca ze wspierającymi partnerami. Rozmowa z Danielem Mikołajczykiem, Dyrektorem Operacyjnym sieci MediaMarkt. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Konrada Jędrzejaka, młodszego kierownika marki w firmie Bracia Sadownicy kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • 60 lat minęło

    Środa, 13 lipca 2022

    60 lat działalności na polskim rynku lodów to znaczący jubileusz. O historii, wyzwaniach i przyszłości ze Zbigniewem Grycanem, twórcą i właścicielem marki Grycan – Lody od Pokoleń – rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »

  • Perspektywy rynku piwa w Polsce

    Środa, 13 lipca 2022

    Rynek piwa przez ostatnie lata wyjątkowo mocno odczuł pandemię i jej konsekwencje. Jak w tej trudnej rzeczywistości radzą sobie producenci i jaki plan mają na przyszłość? Igor Tikhonov, Prezes Zarządu Kompanii Piwowarskiej był gościem Wojciecha Szeląga – gospodarza programu Gabinet Spożywczy oraz Michała Siwka, Dyrektora Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »

  • …to plan rozwoju, który wymaga doświadczenia i znajomości rynku. Z Marianem Owerko, założycielem i prezesem zarządu Bakalland rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz Programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »

  • Światowy Dzień Ochrony Środowiska

    Środa, 13 lipca 2022

    Światowy Dzień Ochrony Środowiska obchodzony jest corocznie 5 czerwca. Święto zostało ustanowione przez Zgromadzenie Ogólne ONZ, obchodzone jest w 100 krajach na całym świecie. Hochland Polska zachęca do przyłączenia się do działań na rzecz planety i świętowania zrównoważonego życia - przez cały rok. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services... Czytaj więcej »

  • Żelki idealne na wakacje!

    Środa, 13 lipca 2022

    Słodycze to kategoria, która przez cały rok ma swoich wiernych odbiorców. Jakie pozycje warto wybrać latem? O szerokim i różnorodnym portfolio, ulubionych żelkach dużych i małych Polaków oraz setnym jubileuszu Czytaj więcej »

  • W ciągu 30 lat Grupa Mokate stała się jednym z największych producentów kawy i herbaty w Europie Środkowej, z ponad miliardem złotych przychodu. Jest również jednym z liderów na rynku specjalistycznych surowców dla przemysłu spożywczego. Mokate obsługuje dzisiaj ponad 70 rynków zagranicznych i zdecydowanie należy do czołówki, jeśli chodzi o rynek mleczno-tłuszczowych baz w... Czytaj więcej »

  • e-Commerce B2B jest mocno rozwijającym się trendem w sprzedaży internetowej. O specyfice tego trendu oraz o tym, jakie miejsce zajmuje e-Commerce w ekosystemie rozwiązań cyfrowych wspierających branżę FMCG opowiada Barbara Tatar, e-Commerce Product Manager w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • „Wszystkie nasze działania mają na celu wsparcie franczyzobiorcy i zadowolenie klienta detalicznego” – o jubileuszu i rozwoju sieci franczyzowych rozmawiamy z Magdaleną Pajor, Dyrektor ds. sieci franczyzowych Groszek i Euro Sklep. Czytaj więcej »

więcej artykułów