Wywiady

  • Trzy pytania do Magdaleny Ostapiuk, Junior Brand Managera w firmie Hortex kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

  • Henkel stale pracuje nad udoskonalaniem produktów, po to by zyskiwały dodatkowe funkcjonalności. Dzięki temu wiele marek z portfolio to liderzy w swoich kategoriach. O działaniach wpływających na wysoką pozycję na rynku, zrównoważonej produkcji oraz planach na przyszłość opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Działu Laundry & Home Care, Henkel Polska. Czytaj więcej »

  • Odpowiedzialność to niezmiennie podstawa

    Poniedziałek, 17 lipca 2023

    Hochland Polska, jako jeden z liderów polskiego rynku mleczarskiego, od lat wdraża innowacyjne działania oraz stawia na inwestycje, które stanowią wyznacznik trendów dla całej branży. O Strategii Zrównoważonego Rozwoju opowiada Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Rynek spożywczy, to obecnie wyzwanie nawet dla wytrawnych graczy. Jak rozwijać biznes w czasach kryzysu? Czy w dzisiejszych warunkach inwestowanie w biznes może przynieść korzyść? Grupa Maspex od lat z powodzeniem funkcjonuje zarówno na polskim, jak i międzynarodowym rynku spożywczym. O branży, wyzwaniach i planach – z Krzysztofem Pawińskim, Prezesem Zarządu Grupy Maspex... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Agnieszki Stańczyk, Category Manager w firmie Olewnik kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

  • Współczesny rynek stawia przed producentami wiele wyzwań. Dbałość o środowisko, utrzymanie wysokiej jakości czy proponowanie konsumentom wyjątkowych nowości i innowacji. O rynku słodyczy opowiada Victoria Abramova, Prezeska Zarządu Mars Polska, odpowiedzialna za segment Mars Wrigley. Rozmowę prowadzą Wojciech Szeląg, dziennikarz i gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz... Czytaj więcej »

  • Nowe mody, zmiany przyzwyczajeń konsumentów czy kryzysy bardzo mocno wpływają na kształt światowej gospodarki, a także na sprzedaż produktów i ofertę w poszczególnych branżach. Dotyczy to wszystkich części rynku – od najpopularniejszych towarów spożywczych, przemysłowych i chemicznych, przez wykorzystywane technologie czy innowacje, po niszowe elementy FMCG. Zmiany są... Czytaj więcej »

  • Innowacje w zgodzie z trendami

    Środa, 14 czerwca 2023

    Potrzeby konsumenckie w dużej mierze dyktują działania producentów. Jak w dzisiejszym otoczeniu makroekonomicznym tworzyć wyjątkowe produkty w zgodzie z podejściem proekologicznym? O ofercie wpisującej się we współczesny handel opowiada Magdalena Miele, Wiceprezeska Zarządu Global Cosmed. Czytaj więcej »

  • Złoty Paragon 2023 dla Asseco!

    Środa, 14 czerwca 2023

    Czy w branży FMCG jest miejsce na sztuczną inteligencję? O wyjątkowym rozwiązaniu – Systemie Rekomendacji by Asseco – opowiada Piotr Łapiński, Product Manager w Asseco Business Solutions. Narzędzie to zostało docenione w prestiżowym konkursie „Złoty Paragon 2023”. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Edyty Zębali, Dyrektor Marketingu w ZM Silesia kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

  • Konsumenci od miejsca zakupu oczekują już nie tylko dostępności produktów, sprawnej transakcji i braku kolejki, ważne jest także całe otoczenie, w tym wyposażenie sklepu. Nowoczesne, energooszczędne, zintegrowane – o tym jakie rozwiązania dominują w rozwoju branży opowiada Ireneusz Pałasz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Modern Expo. Czytaj więcej »

  • System jakiego biznes potrzebuje

    Poniedziałek, 15 maja 2023

    System Rekomendacji by Asseco to ogromna pomoc w prowadzeniu przedsiębiorstwa. O tym w jaki sposób system pomaga podejmować korzystne decyzje biznesowe opowiada Marcin Grzegorczyk, Sales & Marketing Support w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • Naturalność w cenie

    Poniedziałek, 15 maja 2023

    Ponad 300-tysięczna społeczność niezależnego serwisu internetowego czytamyetykiety.pl, którego celem jest ułatwianie Polakom zakupowych wyborów poprzez analizowanie składów i przyglądanie się z bliska produktom na sklepowych półkach, doceniła głęboki smak śmietankowego serka Almette. O walorach nagrodzonego produktu i kategorii twarożków do smarowania rozmawiamy z Jackiem... Czytaj więcej »

  • Włoska kawa umacnia pozycję w Polsce

    Poniedziałek, 15 maja 2023

    Polska jest dla Lavazzy jednym z najciekawszych rynków na świecie, na którym firma działa od ponad 20 lat. Dodatkowo, pomimo wielu wyzwań i trudności, Lavazza osiągnęła wzrost sprzedaży w ubiegłym roku. Jaka strategia zapewniła takie wyniki oraz o tym czy Polaków trzeba przekonywać do włoskiej kawy opowiada Marco Barbieri, Country Sales Manager Poland w Lavazza. Czytaj więcej »

  • Rozwój zgodnie z trendami

    Poniedziałek, 15 maja 2023

    W tym roku marka Grycan oprócz swoich bestsellerowych lodów tradycyjnych i sorbetów proponuje całą gamę nowości. O najlepiej sprzedających się wariantach, roli sorbetów oraz wegańskich propozycjach w ofercie oraz o działaniach prośrodowiskowych opowiada Małgorzata Grycan, współwłaścicielka marki Grycan – Lody od pokoleń. Czytaj więcej »

  • Wellbeing jest wpisany w nasze produktowe DNA

    Poniedziałek, 15 maja 2023

    „Chcemy inspirować Polaków do przyjemności płynącej ze zdrowia i naturalności”. O dużej zmianie w pozycjonowaniu marki Bakalland, trendach prozdrowotnych oraz wyzwaniach jakie stawia współczesny rynek spożywczy rozmawiamy z Marianem Owerko, Założycielem i Prezesem Zarządu FoodWell. Czytaj więcej »

  • W Herbapolu klient jest najważniejszy

    Poniedziałek, 15 maja 2023

    W ostatnim czasie niemal wszystkie firmy mierzą się z wyzwaniami. Czy w przypadku Herbapolu doprowadziło to do dużych podwyżek cen produktów? O znaczeniu patriotyzmu konsumenckiego, aspektach społecznych i środowiskowych oraz kosmetykach w ofercie producenta żywności – z Evangelosem Evangelou, Prezesem Zarządu w „Herbapol-Lublin” rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Łukasza Lisiusa, Senior Sales Managera w Capri-Sun kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Polacy coraz chętniej piją Earl Grey na śniadanie, a herbaty od Dilmah wyróżniają się doskonałą jakością i przyjemnym aromatem bergamoty – mówi Artur Sienkiewicz, dyrektor handlowy w Gourmet Foods (dystrybutor marek Dilmah i Saquella w Polsce). Czytaj więcej »

  • Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa wierzy w biznes swoich Klientów i wspiera ich na wielu płaszczyznach, co umożliwia przedsiębiorcom z branży gastronomicznej rozwijanie swojej działalności. Jednym z Klientów Selgros jest Restauracja Regiment z Białegostoku. Dyrektor obiektu, Anna Narel opowiada o tym jak ważna w dzisiejszych czasach jest zdywersyfikowana oferta dla Gości... Czytaj więcej »

  • Bank Pekao S.A. oferuje firmom hybrydowe podejście do obsługi. Aktywność klientów w Strefie Samoobsługowej rośnie, a bank ułatwia przedsiębiorcom pozyskanie finansowania dzięki procesom online. Bogata oferta i produkty skrojone na miarę – to wyróżnia ich na rynku. Czytaj więcej »

  • Czy można zapewnić wysoką wydajność baterii i jednocześnie dbać o środowisko? O aktualnych trendach i działaniach opowiada Zofia Mirska, Trade Marketing Manager w VARTA Consumer Batteries Poland. Czytaj więcej »

  • Polacy uwielbiają posiłki na świeżym powietrzu – grille, pikniki, biwaki to już narodowa tradycja. Niezależnie od tego czy wykorzystamy klasyczny grill czy jego elektryczną wersję – Hochland proponuje całą gamę produktów na sezon grillowo-sałatkowy, które idealnie wpasowują się w oczekiwania konsumentów. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing... Czytaj więcej »

  • O skutecznym wykorzystaniu danych i sztucznej inteligencji w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych opowiada Marcin Grzegorczyk, Product Manager w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • Partner Center – w zgodzie z trendami

    Czwartek, 13 kwietnia 2023

    Jak wyglądają obecne trendy? Czy zmiana zachowań konsumenckich oraz wysoka inflacja odbijają się na sprzedaży alkoholi? O rynku wina w Polsce opowiada Tomasz Głoskowski, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Generalny w firmie Partner Center. Czytaj więcej »

  • Gibar - Tradycja i nowoczesność

    Czwartek, 13 kwietnia 2023

    Zmiany są nieodłączną częścią naszej rzeczywistości, dlatego warto jest stawiać na innowacyjność, próbować ciekawych rozwiązań i połączeń smakowych. O nowych kategoriach, oczekiwaniach polskiego konsumenta oraz nadrzędnych celach w rozwoju firmy opowiada Paweł Majchrzak, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Gibar. Czytaj więcej »

  • Aż 39 rodzin znalazło tutaj zatrudnienie, a co 10 osoba pracuje w fabryce dłużej niż 20 lat. O najważniejszych wydarzeniach w 30-letniej historii – rozmawiamy z Łukaszem Widenka, Dyrektorem Fabryki Czekolady Mondelēz International w Bielanach Wrocławskich. Czytaj więcej »

  • Pewnym krokiem w nowy sezon

    Czwartek, 13 kwietnia 2023

    Grycan to firma z ponad 100-letnią tradycją, hołdująca wartościom rodzinnym, wykorzystująca w produkcji najwyższej jakości składniki i wytwarzająca lody uwielbiane przez wielu konsumentów od lat. Czy jakość i znana marka gwarantują pewny biznes nawet w niełatwym otoczeniu? Jakie działania zaplanował producent na rozpoczynający się sezon lodowy? Rozmawiamy z Wojciechem... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Radosława Janika, Prezesa Zarządu Spółdzielni Pszczelarskiej APIS w Lublinie kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

  • Jakie trendy rządzą branżą piwną i jaka jest przyszłość tego rynku? O aktualnych działaniach, wpływie kryzysu i kierunkach rozwoju opowiada Mieszko Musiał, Prezes Zarządu Carlsberg Polska – gość programu Gabinet Spożywczy. A rozmowę prowadzą Wojciech Szeląg, gospodarz cyklu oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »

więcej artykułów