Tomasz Kajdzik, Dyrektor Działu Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions, opowiada o tym jak usprawnić rozliczanie rabatów i innych benefitów w branży retail. Czytaj więcej »
Tomasz Kajdzik, Dyrektor Działu Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions, opowiada o tym jak usprawnić rozliczanie rabatów i innych benefitów w branży retail. Czytaj więcej »
Pasja do handlu widoczna jest nie tylko w asortymencie sklepu czy liczbie paragonów, ale przede wszystkim w tym, w jaki sposób rozwijany jest biznes. Nowe kategorie, dodatkowe usługi, niestandardowa ekspozycja czy atrakcyjne programy lojalnościowe to tylko część z pomysłów jakie mogą znacząco wyróżnić placówkę na tle konkurencji, a tym samym zwiększyć obrót i zyski.... Czytaj więcej »
Bogata oferta produktów wrażliwych na temperaturę wymaga od właścicieli sklepów inwestycji w niezawodny sprzęt. A o wyborze decyduje wiele zmiennych – istotna jest niezawodność, cena, estetyka, a także innowacyjność projektu. Czytaj więcej »
Dopasowanie asortymentu do potrzeb klientów jest kluczowym elementem funkcjonowania sklepu. Dzięki temu placówka może nie tylko generować wysoki dochód, ale też zyskiwać sympatię odwiedzających ją osób. Szczególnie istotne jest to w miejscach, gdzie mamy dużą konkurencję. Chodzi nie tylko o dostarczenie produktów, których nie można znaleźć nigdzie indziej w okolicy, ale... Czytaj więcej »
W ostatnich miesiącach prezes UOKiK Tomasz Chróstny poinformował o wszczęciu aż dwóch postępowań, które dotyczą budzących wątpliwości działań sieci handlowych względem dostawców. Mowa tu o pobieraniu niedozwolonych opłat, tzw. opłat półkowych. Tego typu nieuczciwe praktyki wciąż mają miejsce. I choć w prowadzonych postępowaniach mowa jedynie o dostawcach sektora... Czytaj więcej »
Dopasowanie charakteru sklepu do jego lokalizacji często odgrywa kluczową rolę w osiąganych zyskach. Kawa i kanapki dla przejezdnych, bombonierki i czekoladki dla odwiedzających swoich bliskich czy szeroka oferta produktów codziennych dla okolicznych mieszkańców to klucz do sukcesu w sklepie położonym przy głównej drodze w niewielkiej miejscowości. W przypadku klientów... Czytaj więcej »
W okresie kilku miesięcy pandemii COVID-19 rozwój polskiego rynku franczyzy nieco spowolnił, wszystko wskazuje jednak na to, że już wkrótce ponownie przyspieszy. Bo miejsca dla spożywczych sieci franczyzowych jest wciąż sporo. Czytaj więcej »
Jak przygotować film o swoim sklepie spożywczym? Na co zwrócić uwagę, co powiedzieć? W jaki sposób nagrać i czym? Na te pytania odpowiada dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor. Czytaj więcej »
Małe sklepy spożywcze cieszą się uznaniem klientów. Czytaj więcej »
Pandemia koronawirusa zmieniła nasz sposób funkcjonowania i wymusiła między innymi potrzebę zachowania dystansu społecznego. Przed właścicielami sklepów pojawił się problem czuwania nad przestrzeganiem obostrzeń i zapewnienia poczucia bezpieczeństwa swoim klientom. Dlatego szczególne wsparcie dla placówek handlowych, aptek, szpitali czy przychodni oferuje OKI Europe. Czytaj więcej »
Świadomy właściciel sklepu powinien dbać o odpowiednie zatowarowanie sklepu i dostosowywać je do panującej sytuacji na rynku. Czytaj więcej »
Jak obowiązek noszenia maseczek wpływa na komunikację w sklepie? Na co zwrócić uwagę powinni właściciele sklepów? W jaki sposób postrzegamy osoby noszące maseczki? Czytaj więcej »
To, w jaki sposób oznaczymy produkty i sam sklep, ma ogromny wpływ nie tylko na wielkość koszyka, ale też na fakt wyboru placówki do codziennych zakupów. Kolory, wielkość napisów, rodzaj informacji – to wszystko przekłada się na zyski. Czytaj więcej »
Twórcą pierwszego ogniwa galwanicznego, tj. prototypu dzisiejszych baterii, był Alessandro Volta. Gdy w roku 1800 opisywał swoje odkrycie w liście zaadresowanym do londyńskiego Royal Society nikt nie spodziewał się, jak wielki wpływ na życie potomnych będzie miał ten wynalazek. Czytaj więcej »
Strefa kasy to magiczne miejsce w każdym sklepie. To tutaj klient może podjąć decyzję o dodatkowym, nieplanowanym zakupie. Jest to też punkt, który bardzo wpływa na ostateczne wrażenie klienta o całej placówce. Czytaj więcej »
Strefa kasy jest miejscem wyjątkowym w każdym sklepie. Nie bez kozery nazywana jest też złotą. Tutaj sprzedaż rządzi się innymi prawami, a jej prawidłowe zaplanowanie może niekiedy znacznie wpłynąć na zysk detalisty. Czytaj więcej »
Baterie – tak ważne a niemal niewidoczne, choć używamy ich przecież każdego dnia. Zabawki dla dzieci, piloty, pady, zegary... Wszystko co elektroniczne potrzebuje źródła zasilania. Okres świąteczny to szczególnie ważny czas dla tej kategorii produktów, co zatem zrobić aby odpowiednio je wyeksponować w sklepie? Czytaj więcej »
Powszechnie wiadomym jest, że producenci żywności powinni zadbać o to, aby wprowadzane do obrotu środki spożywcze były odpowiednio oznakowane. Jak jednak kształtuje się rola sprzedawcy takich produktów w sklepie czy hurtowni? Czytaj więcej »
Dbałość o środowisko to jeden z trendów, które można zauważyć w niemal każdej branży. Troska o naturę sprawia, że wielu producentów wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania mające wpływ na zmniejszenie powstających zanieczyszczeń. O nowym produkcie – Eco Paragonach – opowiada Mariusz Urbański, Prezes Zarządu w firmie PAPIRUS II STARGARD. Czytaj więcej »
Fala upałów, która od kilku dni przetacza się przez Europę, jest dobrym przyczynkiem by uczulić przewoźników na to, jak w tak ciężkich warunkach transportować towar, w szczególności produkty szybko zbywalne, a więc żywność, by nie traciła ona na wartości. Czytaj więcej »
Ireneusz Pałasz, Zastępca Dyrektora Sprzedaży w Modern Expo...
System Rekomendacji by Asseco to ogromna pomoc w prowadzeniu...
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Polska jest dla Lavazzy jednym z najciekawszych rynków na...
Wywiad z Małgorzatą Grycan, współwłaścicielką marki...
Rynek spożywczy, to obecnie wyzwanie nawet dla wytrawnych...
Połaczone spółki będą działać pod nazwą ID Logistics, a...
Z ogromną radością informujemy, że już 18 maja br. w...
reklama7 834.15 km przejechanych...
Compassion in World Farming przyznała...
Polacy chcą jako pierwsi na świecie zdobyć wodospad las Tres...
Zwycięzcy zdradzili przepis na swój autorski...
38 000 m kw. pod Warszawą po ekspansji obejmującej 13 000 m...
Tarczyński, lider kabanosów w Polsce, wprowadza na rynek...
Kultowe smaki czarnej herbaty z brzoskwinią i cytryną z...
Nowy wariant smakowy cukierków czyszczących język...
Żywiec Zdrój obchodzi w tym roku 30-te urodziny. W okrągłą...
W wersji solonej i maślanej w przykuwającym uwagę kolorowym...
Największa sieć sklepów autonomicznych w Europie...
Klienci, którzy w czerwcu, od poniedziałku do czwartku...
E-bony o wartości 5 zł, 10 zł lub 15 zł do wykorzystania w...
W dniu tak ważnym, jakim jest Dzień Dziecka, marka Rodowita...
Marka Grant's prezentuje kolejną odsłonę kampanii "Ekipa na...