Nagrania video to medium, które świetnie sprawdzi się zarówno jako materiał promocyjny sklepu, ale również jako codzienny kanał komunikacji z klientami. Dzięki video możemy pokazywać klientom aktualne promocje i oferty specjalne, a także informować o zmianach i ważnych wydarzeniach z życia sklepu. W ten sposób tworzymy małą społeczność wokół naszego sklepu.
tagi: shop , doctor , handel , porady , poradnik , video , spożywcza ,
Zarząd Manufaktury Piwa Wódki i Wina złożył dzisiaj do...
Od stycznia do lipca br. do rejestru CEIDG wpłynęło 179,2...
Japan Tobacco International wprowadza na polski rynek...
W pierwszej połowie br. wpływy z tzw. podatku...
Blisko połowa Polaków zgłasza problem z jakością snu...
Liczba świadczeń wypłaconych przez ZUS...
Według danych Ministerstwa Finansów, w pierwszej połowie br...
Prezes Związku Sadowników RP, Mirosław Maliszewski...