Kampanie i Promocje

  • Kolejna odsłona sąsiedzkiej kampanii Milka

    Poniedziałek, 13 stycznia 2025

    Milka, marka słynąca z delikatności, w 2024 roku prowadziła ogólnopolską kampanię, której celem było pokazanie, jak małe, codzienne gesty mogą pomóc w budowaniu więzi sąsiedzkich, tak ważnych dla większości Polaków. Czytaj więcej »

  • W Vege Strefie Lidla każdego dnia znajdziemy produkty dostosowane do potrzeb wegan, wegetarian oraz sympatyków diety fleksitariańskiej. Co więcej, od poniedziałku, 13 stycznia, do środy, 15 stycznia, sieć przygotowała atrakcyjną wegeofertę dla swoich klientów. Czytaj więcej »

  • Kaufland lansuje modę na świadome odżywianie

    Poniedziałek, 13 stycznia 2025

    Prosprzedażowe kampanie marketów zwykle oparte są na podobnych obrazach: zadowoleni konsumenci, pełne półki i wypełnione po brzegi koszyki. Nie tym razem. Najnowsza kampania Kauflandu, „Moda na…” mocno wyróżnia się na tle kategorii. Czytaj więcej »

  • Fundusz Żubra przeznaczył 450 tysięcy złotych na stworzenie nowego programu grantowego. Jego celem jest wsparcie projektów i badań zorientowanych na ochronę zagrożonych gatunków zwierząt w Polsce. Czytaj więcej »

  • Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Czytaj więcej »

  • Wyśpij się z Lidl Polska

    Wtorek, 07 stycznia 2025

    Oferta Lidl Polska pozwoli przygotować nasze sypialnie tak, abyśmy każdego dnia budzili się wyspani i gotowi do działania! Czytaj więcej »

  • W nowym roku w sklepach Żabka do dobrze znanych promocji dwutygodniowych dołączają specjalne promocje weekendowe, które mile zaskoczą klientów. Na sklepowych półkach sieci w każdy weekend dostępne będą produkty w bardzo atrakcyjnych cenach – m.in. napoje, słodycze, słone przekąski czy lody. Czytaj więcej »

  • 7 stycznia rozpoczyna się kolejna edycja akcji „Wygaszanie punktów PAYBACK”. Do końca lutego uczestnicy programu lojalnościowego PAYBACK, którzy posiadają punkty zagrożone wygaszeniem, mają czas na ich wymianę. W najbliższym czasie będą oni mogli skorzystać z wyjątkowych ofert. Tylko w tym roku wartość wygasających punktów wynosi 21 milionów złotych! Czytaj więcej »

  • Lidl zmienił cenę regularną masła

    Piątek, 27 grudnia 2024

    W Lidl Polska wprowadzono zmiany dotyczące ceny regularnej jednego z najpopularniejszych produktów spożywczych – masła. Od poniedziałku, 23 grudnia, cena masła ekstra 82% marki własnej Pilos wynosi 7,99 zł/200 g/1 opak., co oznacza obniżkę o 50 groszy (cena przed obniżką: 8,49 zł/200 g/1 opak.). Czytaj więcej »

  • Smak zaczyna się od mięsa

    Poniedziałek, 23 grudnia 2024

    „Smak zaczyna się od mięsa!” – pod tym hasłem wystartowała kampania marketingowa firmy Sokołów. Jej główny akcent jest położony na promowanie jakości mięsa Sokołów oraz produktów, które z niego powstają. W przygotowanych materiałach zaprezentowane jest unowocześnione logo Sokołowa oraz nowa wizualizacja opakowań. W spotach pojawia się także popularny szef kuchni –... Czytaj więcej »

  • Złap zdrowy balans przed świętami!

    Czwartek, 19 grudnia 2024

    W przedświątecznym zgiełku, gdy wszyscy biegamy za prezentami, gotujemy i sprzątamy… łatwo zapomnieć o sobie. Marka Duda z linią High Protein startuje więc z kampanią, której celem jest przypomnienie o wartościach (nie tylko odżywczych), jakie niesie funkcjonalna dieta wspierająca aktywny tryb życia – szczególnie istotna w tym najbardziej intensywnym czasie przygotowań do... Czytaj więcej »

  • „Lorenz. W naszych rękach”

    Środa, 18 grudnia 2024

    Firma Lorenz, właściciel marek Crunchips, Curly oraz Monster Munch, wprowadziła nową ramę komunikacyjną. Jej hasło przewodnie – „Lorenz. W naszych rękach” – to kreatywny koncept łączący budowanie świadomości marki korporacyjnej Lorenz z wizerunkiem poszczególnych marek z portfolio oraz z elementami odpowiedzialności. Czytaj więcej »

  • Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Czytaj więcej »

  • Wypieki z DecoMorreno

    Środa, 11 grudnia 2024

    Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno zachęca Polaków do wspólnych wypieków na bazie tego kultowego kakao. Czytaj więcej »

  • Świąteczna kampania Helio

    Środa, 11 grudnia 2024

    Marka HELIO jak co roku przed świętami Bożego Narodzenia planuje szeroką kampanię w mediach tradycyjnych, drukowanych oraz społecznościowych. Czytaj więcej »

  • Marka Dare rozpoczęła kampanię świąteczną pod hasłem „Odważ się podzielić radością z Dare. 24 kroki do bliskości”. Czytaj więcej »

  • Polska marka herbat cejlońskich premium, Adalbert’s Tea, rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową, trwającą od 25 listopada do 1 stycznia. Czytaj więcej »

  • Kampania marki Inka

    Środa, 11 grudnia 2024

    W listopadzie 2024 r. rozpoczęła się kampania reklamowa marki Inka „Inka lubi dzielić się… przepisami”. Obejmuje TV i internet, składa się z 6 różnych spotów. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie idealnie odpowiada na najnowsze trendy i pozostaje blisko współczesnego konsumenta, towarzysząc mu na co dzień. Czytaj więcej »

  • Marka Lay’s wchodzi w kolejny etap kampanii świątecznej, której celem jest przypomnienie, że najcenniejszym prezentem, jaki możemy podarować sobie nawzajem, jest nasza obecność. Czytaj więcej »

  • Rusza świąteczna kampania Milka, która zachęca wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim. Czytaj więcej »

  • Marka Dan Cake rusza z kampanią na okres świąt Bożego Narodzenia. W myśl nowej platformy komunikacji „Jedz jak chcesz” marka zachęca konsumentów do spędzania tego czasu na własnych warunkach i świętowania po swojemu. Czytaj więcej »

  • Oranżada Hellena Party zachęca do wspólnego celebrowania magicznych chwil i zaprasza konsumentów do udziału konkursie. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym dwa bony na wakacje o wartości 10 000 zł każdy, a także 20 voucherów do Suntago i 20 do Energylandii. Akcja jest częścią kampanii „Jest okazja? Jest Party!”, która wystartowała pod koniec listopada i... Czytaj więcej »

  • Nowy kanał marki na Instagramie, @tictacglobal, wystartował w drugiej połowie października. Na początek marka wprowadziła teaser nowej komunikacji, by następnie ruszyć z treściami skierowanymi do odświeżonej grupy docelowej – GenZ. Czytaj więcej »

  • Stokrotka wprowadza nową dedykowaną zniżkę dla osób uczestniczących w programie i korzystających z aplikacji Nasza Stokrotka. Firma oferuje zniżki na wiele podstawowych produktów i artykułów dla dzieci. Czytaj więcej »

  • W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym wyjątkowe aktywacje konsumenckie oraz konkurs, w którym można wygrać świąteczny merch zaprojektowany przez polskich artystów – Szmat Skład i... Czytaj więcej »

  • W Auchan Black Friday pełen niespodzianek

    Czwartek, 28 listopada 2024

    Auchan Polska już po raz czwarty rusza z cieszącą się dużym zainteresowaniem klientów akcją Tajemniczy Wózek. W najbliższy piątek, 29 listopada, we wszystkich 70 hipermarketach sieci na klientów będą czekały wypełnione niespodziankami koszyki. Wartość każdego z nich wynosić będzie nawet do 1 500 zł, a klienci zapłacą za nie zaledwie 1/3 ceny. Akcja potrwa od godziny 16:00... Czytaj więcej »

  • Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, DecoMorreno zachęca Polaków do wspólnych wypieków na bazie tego kultowego kakao. W nowej kampanii reklamowej marka inspiruje przepisami, które wprowadzą do domów ciepłą, rodzinną atmosferę świąt, zachęcając zarówno doświadczonych miłośników wypieków, jak i początkujących pasjonatów do celebrowania magii wspólnego... Czytaj więcej »

  • „Każde Pokolenie ma swój Hortex” to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez Hortex. Marka odwołuje się w niej do swojego dziedzictwa, dzięki któremu łączy kolejne pokolenia Polek i Polaków oraz tradycję z nowoczesnością. Czytaj więcej »

  • Sieć Biedronka, właściciel marki własnej Femina, nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską. W ramach współpracy, marka Femina sponsoruje dwa odcinki podcastu Tu Okuniewska. Pierwszy z nich miał premierę 24.11, drugi ukaże się 22.12. Obydwa odcinki dotyczą ważnego i jednocześnie trudnego czasu kobiecej codzienności – menstruacji. Czytaj więcej »

więcej artykułów