• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Poniedziałek, 14 lipca 2025 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Felietony
  • Kategorie produktów
  • Wywiady
Informujemy, że rozpoczęliśmy przyjmowanie zgłoszeń do 8. edycji konkursu: Złote Innowacje FMCG & Retail. Aby zgłosić produkt - kliknij na baner i wypełnij formularz.
  1.  
  2.  
  3.  
Sieć Auchan Polska przedstawiła wyniki finansowe za 2024 rok

Sieć Auchan Polska przedstawiła wyniki finansowe za 2024 rok

Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska przekroczyły 10 992 mln PLN. W 2024 r. sieć odprowadziła do polskiego budżetu blisko 854 mln zł w postaci podatków i danin. Podatek od...

Grupa Eurocash prezentuje nową ofertę dla detalistów

Grupa Eurocash prezentuje nową ofertę dla detalistów

Grupa Eurocash uruchamia dwa nowe programy dla swoich partnerów detalicznych: Ligę Niskich Cen oraz Ligę Twardych Graczy. Kluczowym celem inicjatyw jest zapewnienie stabilnych cen w handlu...

Drożyzna w sklepach powoli się rozpędza

Drożyzna w sklepach powoli się rozpędza

W czerwcu ogólna podwyżka wyniosła 5,8% rdr. Widać też, że dynamika wzrostu cen 17 kategorii urosła kolejny miesiąc z rzędu. Najbardziej poszły w górę słodycze i desery.

Poprzedni Następny

Wiadomości

  • PSH Nasz Sklep otworzył w sercu Podhala sześciotysięczny sklep

    W malowniczej Białce Tatrzańskiej, u podnóża Tatr, odbyło...

  • Segment food trucków wciąż na rozdrożu

    Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...

  • Lipcowe wydanie Hurt & Detal już w dystrybucji.

Handel

  • Zakaz sprzedaży e-papierosów elektronicznych i woreczków nikotynowych wszedł w życie

Shop Doctor

  • Jak zaprojektować ścieżkę klienta, aby kupił więcej?

Z rynku FMCG

  • Chcemy jeść lepiej

    Aż 78% Polaków jest zainteresowanych samozbiorami. Jaki z...

  • Halloumi – tradycyjny ser cypryjski

    Sztandarowe cypryjskie danie narodowe – ser Halloumi –...

  • Smaki lata i wakacyjne biesiady

    Sezon letniego biesiadowania to świetna okazja, by...

  • Colian świętuje jubileusz 35-lecia działalności!

    W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...

  • Co Polacy lubią w kuchni? Nowe badanie pokazuje, że chodzi o coś więcej niż jedzenie

    Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...

Nowości

  • Stock Polska odpowiada na letnie trendy

    Lubelska Chill i Żołądkowa Gorzka w nowych odsłonach...

  • Nowe! Marchewkowe!

    Cymes Tłocznia wprowadza letnie nowości – trzy soczyste...

  • To już sezon na truskawki?

    Sezon truskawkowy trwa w najlepsze, więc nie mogło...

  • Letnie orzeźwienie – Inka Lodowa oraz Mango Tango

    Inka Lodowa to idealne rozwiązanie dla spragnionych smaku i...

  • Perła Bezalkoholowa Limonka z miętą

    Perła – Browary Lubelskie S.A. rozszerza ofertę piw...

Franczyza

  • Spółdzielczość we franczyzie

    Tysiące sklepów spółdzielczych to ogromny potencjał do...

  • Produkty lokalne we franczyzie

    Co do tego, jak duże znaczenie dla tradycyjnych sklepów...

  • Łatwo już było – jakie możliwości stoją przed franczyzą spożywczą?

    Koniec ubiegłego roku okazał się sukcesem dla trzydziestu...

  • Intermarché – model oparty na niezależności

    Wywiad z Bartłomiejem Tarłowskim, Menadżerem ds. rozwoju...

  • Costa Coffee startuje z franczyzą

    Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci...

Wywiady

  • Z pasji do regionalnych trunków

    Roman Wasilewski, właściciel firmy Wódki Regionalne...

  • ZPC Otmuchów – 30-letnia, słodka tradycja

    Agata Woźna-Sikorska, Commercial Director, Otmuchów Group...

  • Pilsweizer: klasyka rzemiosła w nowoczesnym wydaniu

    Andrej Chovanec, Prezes Zarządu, Browar Pilsweizer...

  • Kraft Heinz Polska: smak i innowacje

    Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....

  • Zrównoważony Rozwój w Hochland Polska

    Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...

Raporty

  • Lekko, zdrowo i roślinnie – w zgodzie z trendami

    Coraz silniejszą pozycję na sklepowych paragonach zaznaczają...

  • Ryn