Z rynku FMCG

  • Jak podwoić liczbę placówek handlowych w zaledwie 5 lat? Na to pytanie z pewnością zna odpowiedź polska sieć Rabat Detal, która właśnie ogłosiła otwarcie swojego 3-tysięcznego sklepu. Czytaj więcej »

  • PepsiCo zaopatruje punkty sprzedaży w ścisłym centrum Warszawy rozwożąc napoje i przekąski w bezemisyjnych ciężarówkach. Działanie to wpisuje się w realizację strategicznej transformacji firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju pep+. Nowe samochody dostawcze oznaczone logotypem pep+ obsługiwane są przez ID Logistics Polska. Nowe auta nie generują spalin ani hałasu, co wpływa... Czytaj więcej »

  • Aż 5. dobrych praktyk Ferrero, zostało umieszczone w tegorocznej edycji raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. To najważniejsza cykliczna publikacja FOB, wydawana nieprzerwanie od 2002 roku. Raport jest przeglądem aktywności firm, które zgłosiły swoje działania w zakresie CSR, oraz podsumowuje najważniejsze kwestie związane z... Czytaj więcej »

  • Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol otrzymała wyróżnienie w kategorii „Wdrażanie Gospodarki Obiegu Zamkniętego” za budowę biogazowni przy zakładowej oczyszczalni ścieków w Grajewie. Finał VII edycji Stena Circular Economy Award odbył się 23 kwietnia w Warszawie, a nagrodę w imieniu firmy odebrała Anna Goliczewska, Dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju. Czytaj więcej »

  • „Almette chroni łąki” 2024

    Środa, 24 kwietnia 2024

    Marka Almette rozpoczęła kolejny etap proekologicznego programu „Almette chroni łąki”. To już 4. rok działań w ramach wieloletniego programu CSRowego, który realizuje założenia strategii Sustainability Hochland Polska oraz Hochland Group i odpowiada na najważniejsze problemy polskiego środowiska określone przez naukowców i klimatologów. Czytaj więcej »

  • To pokój zagadek w całości poświęcony strategii zrównoważonego rozwoju firmy. Choć pierwotnie projekt adresowany był wyłącznie do pracowników, teraz po raz pierwszy skorzystać mogą z niego także mieszkańcy stolicy. Czytaj więcej »

  • NORTH COAST w dniach 9 do 21. maja zaprasza na wielkie święto kuchni włosko-hiszpańskiej w Auchan, gdzie klienci będą mieli okazję odkryć wiele nowości od czołowych dostawców, tego największego w Polsce dystrybutora śródziemnomorskich produktów spożywczych premium. Czytaj więcej »

  • Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji strategii... Czytaj więcej »

  • Żyjemy w czasach, w których liczy się efekt ilościowy, osiągany często za cenę eksploatacji przyrody – rolnictwo konwencjonalne jest nastawione na pozyskanie jak największego plonu, bez względu na skutki dla środowiska. Jak więc zadbać o naszą planetę? Najlepiej wybierając żywność ekologiczną! Już w najbliższy poniedziałek – 22 kwietnia, w Międzynarodowy Dzień Ziemi... Czytaj więcej »

  • 18 kwietnia br. (czwartek) sieć supermarketów spożywczych Intermarché otworzyła drugi punkt sprzedaży w Zielonej Górze. Nowa placówka mieści się przy ul. Batorego 81, a jej właścicielem jest Marcin Rusiniak – menadżer z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu. Od 7 marca br. prowadzi Intermarché przy ul. Szosa Kisielińska 22. Kolejnym otwarciem symbolicznie umacnia powrót... Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska w partnerstwie z Nestlé Polska i marką NESCAFÉ Dolce Gusto, w maju 2022 roku rozpoczął w Warszawie testy inicjatywy mającej na celu wsparcie recyklingu zużytych kapsułek po kawie. W ramach projektu, który obejmuje obecnie 5 warszawskich sklepów sieci, konsumenci mogą oddawać kapsułki do specjalnie oznaczonych koszy. Zbiórka jest elementem realizowanych przez obie... Czytaj więcej »

  • 16 kwietnia Forum Odpowiedzialnego Biznesu opublikowało coroczny raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2023. Dobre praktyki”. Po raz kolejny wyróżniono w nim firmę Mars Polska, uwzględniając 5 godnych uwagi działań. Czytaj więcej »

  • Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska dotyczące zrównoważonego rozwoju i CSR zostały docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a co za tym idzie opublikowane w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki.”. Wśród nich znalazły się działania z zakresu kultury organizacyjnej, obszaru środowiska oraz zaangażowania w edukację dzieci i młodzieży. Czytaj więcej »

  • Podejście do życia w stylu „zero waste” staje się coraz bardziej istotne. Pomaga przede wszystkim zmniejszyć ilość odpadów i opakowań, chroniąc jednocześnie środowisko. Jego zastosowanie jest też ważne w kuchni, przy przygotowywaniu posiłków. Dlatego pod hasłem „Good taste. Zero waste” (ang. Dobry smak. Zero odpadów) Akademia Lubella zachęca młodzież do wykazania... Czytaj więcej »

  • W ramach Akademii Hochland Professional rozpoczął się cykl szkoleń klienckich w Międzynarodowej Szkole Kulinarnej Ashanti. Pierwsze warsztaty z cukiernictwa bankietowego odbyły się 12 kwietnia. Osoby związane z cukiernictwem i piekarnictwem szkoliły się pod okiem trenerów Macieja Rosińskiego i Mariusza Góreckiego. Czytaj więcej »

  • W ofercie kawiarni Tchibo pojawiły się właśnie orzeźwiające nowości, idealne na ciepłe, wiosenne dni. Premierowe propozycje to odpowiedź na trendy panujące na rynku i oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Serca tych, którzy lubią „zieloną stronę mocy” i „egzotyczne bogactwo smaków” skradną odpowiednio napoje na bazie matchy oraz napoje na bazie kaw... Czytaj więcej »

  • Jeśli kochasz orzeźwiające napoje Tymbark i dbasz o swoje ciało oraz włosy, te produkty są zaprojektowane dla Ciebie! Marka OnlyBio, współpracując z polskim lovebrandem, stworzyła wyjątkową limitowaną kolekcję kosmetyków do pielęgnacji inspirowaną kultowymi smakami napojów Tymbark. Czytaj więcej »

  • „75 lat zakochani w naturze z wzajemnością” – pod tym hasłem firma Herbapol-Lublin świętuje swoje 75-lecie. Z tej okazji przygotowano szereg wydarzeń, które będą się odbywały przez cały rok. Wraz z początkiem kwietnia wystartowała specjalna, dedykowana strona www.ogrod-herbapol.com.pl – czyli wyjątkowy, wirtualny ogród, pełen ciekawych informacji o ziołach i owocach, z... Czytaj więcej »

  • W ramach wspólnego pilotażu realizowanego w partnerstwie przez Auchan, REMONDIS oraz Tetra Pak, w dwóch marketach Auchan w Łodzi stanęły nowoczesne automaty kaucyjne, które oprócz opakowań ze szkła, plastiku i metalu przyjmują także kartony po żywności płynnej. Projekt pokazuje, że zbiórka szerokiej gamy opakowań po żywności w ramach spójnego systemu kaucyjnego pozwoli... Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach społecznościowych oraz na stronie... Czytaj więcej »

  • Konfucjańskie „Powiedz, a zapomnę. Pokaż, a zapamiętam. Pozwól wziąć udział, a zrozumiem.” – to motto Akademii Liderów Projektów w Hochland Polska. To roczny program obejmujący 5 modułów, w trakcie których 6 ekspertów podzieli się z 14 uczestnikami akademii swoją wiedzą z zakresu zarządzania projektami, finansów czy inwestycji z uwzględnieniem zrównoważonego rozwoju. Czytaj więcej »

  • SPAR kolejny rok z rzędu angażuje się w akcję „Posadźmy razem drzewa”. Kampania potrwa do 22 kwietnia, czyli do Dnia Ziemi. Do puli środków na sadzenie drzew przyczynia się każdy, kto robi zakupy w sklepach SPAR. Analogicznie jak rok temu, SPAR od każdej transakcji zrealizowanej w sklepach przeznacza 1 grosz na sadzenie drzew. Tę ważną dla środowiska akcję zainicjował... Czytaj więcej »

  • Kwietniowe temperatury dały Polakom nadzieję na szybkie nadejście lata. Piękna pogoda nie tylko zwiastuje nadejście dłuższych dni, ale także otwarcie sezonu coraz większej dostępności świeżych owoców i warzyw z Polski. W ofercie sklepów Carrefour Polska pojawiły się już pierwsze polskie truskawki, które sieć wprowadziła pod marką własną wraz ze swoimi krajowymi dostawcami. Czytaj więcej »

  • Milion piw więcej od PINTY

    Czwartek, 11 kwietnia 2024

    Do końca lipca br. rzemieślniczy Browar PINTA planuje uruchomić nową linię do puszkowania piw i zainstalować 11 dodatkowych zbiorników, co pozwoli zwiększyć produkcję browaru o około milion półlitrowych piw rocznie. Czytaj więcej »

  • Tchibo właśnie rozpoczęło współpracę z Glovo, aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy i okolic, obejmuje m. in. ofertę kawiarni oraz kawę i akcesoria do jej przygotowania. Czytaj więcej »

  • Hochland Polska skupuje mleko od ponad 500 dostawców z rejonów zwanych „zielonymi płucami Polski” wiedząc, że podstawą udanej współpracy jest partnerstwo i stałe zwiększanie kompetencji w zakresie zrównoważonej produkcji. Dlatego firma, we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka, zaprosiła dostawców do Akademii Nowoczesnego Hodowcy. Podczas... Czytaj więcej »

  • Lifelong learning, czyli idea uczenia się przez całe życie, jest niezwykle ważna z punktu widzenia zachowania kondycji umysłowej, rozwoju intelektualnego i relacji międzyludzkich. Ta koncepcja jest także szeroko promowana w krajach UEi. Sieć Żabka także daje swoim franczyzobiorcom dostęp do narzędzi i inicjatyw, dzięki którym mogą podnosić swoje kwalifikacje i nieustannie się... Czytaj więcej »

  • Akademia Handlu Detalicznego to program rozwojowy dedykowany przedstawicielom sił sprzedaży Traders, który został uruchomiony przez sieć hurtowni MAKRO Polska w kwietniu 2022 roku. Jego głównym celem jest wsparcie uczestników w budowaniu praktycznej wiedzy na temat sektora handlu detalicznego. Od początku działania Akademii w szkoleniach wzięło udział 250 osób. Projekt ma zasięg... Czytaj więcej »

  • Manufaktura Doti oblewa wszystko

    Środa, 10 kwietnia 2024

    Przed Światowym Dniem Czekolady 12 kwietnia Czytaj więcej »

  • TPM Excellence Award to potwierdzenie osiągnięcia przez Bahlsen Polska zarządzania klasy światowej (WCOM - World Class Operations Management) w fabrykach w Skawinie i w Jaworniku. Czytaj więcej »

więcej artykułów