Z rynku FMCG

Tchibo rozpoczęło współpracę z Glovo

Środa, 10 kwietnia 2024
Tchibo właśnie rozpoczęło współpracę z Glovo, aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy i okolic, obejmuje m. in. ofertę kawiarni oraz kawę i akcesoria do jej przygotowania.
Pyszna kawa na wyciągnięcie ręki, a w zasadzie po kilku kliknięciach? Teraz dzięki współpracy Tchibo i Glovo to możliwe. – W Tchibo to klient jest w centrum zainteresowania. Badamy jego potrzeby, śledzimy przyzwyczajenia i przewidujemy oczekiwania. Dlatego, będąc jedną z ulubionych marek kawoszy, odpowiadamy na bieżące trendy i podejmujemy współpracę z Glovo. Postawiliśmy na sprawdzonego partnera, dzięki któremu produkty z naszej oferty będą łatwo dostępne, chociażby podczas pracy zdalnej, czy niespodziewanej wizyty gości – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo Warszawa. – Stale poszerzamy ofertę naszych kawiarni, które cieszą się rosnącym zainteresowaniem i uznaniem. Dzięki Glovo nie trzeba już wychodzić z domu, żeby zamówić coś pysznego z Tchibo! – dodaje.

– Użytkownicy Glovo uwielbiają zamawiać kawę z ekspresową dostawą, szczególnie rano, gdy mogą połączyć ją z ulubionym dodatkiem czy ciastkiem. Co roku liczba zamówień w tej kategorii rośnie wyjątkowo dynamicznie. Jestem przekonana, że po połączeniu sił z Tchibo, będziemy mogli jeszcze bardziej rozszerzyć naszą ofertę, nie tylko o gotowe dania i napoje, ale także kawę ziarnistą czy akcesoria kawowe. Dzięki nim użytkownicy będą mogli również we własnym domu parzyć najwyższej jakości kawę – mówi Joanna Kurdziel, Q-Commerce Strategic Account Manager w Glovo.

Aktualnie zdecydowanie najpopularniejszą kawą wśród użytkowników Glovo jest latte. Popularne są także cappuccino i mocha. Największy kawosz Glovo mieszka w Warszawie i w ciągu ostatnich 12 miesięcy zamówił produkty z kategorii Tea & Coffee o wartości ponad 16 tysięcy złotych!

Najlepsza kawa w twoim domu

W aplikacji Glovo asortyment Tchibo znaleźć można w dwóch kategoriach: Jedzenie oraz Artykuły Spożywcze. Klienci mogą wybierać spośród pełnej oferty kawiarni, obejmującej zarówno kawy klasyczne (np. espresso, americano, cappuccino, latte), mrożone (np. klasyczna kawa mrożona, ice latte czy freddo espresso oraz espresso tonic), napoje kawowe sezonowe (np. latte ze słonym karmelem lub latte z gorzką czekoladą i kokosem, cappuccino z gruszką i karmelem na mleku owsianym), gotowe napoje kawowe w puszkach (m.in. Cold Brew dostępne w wariantach o smaku solonego karmelu, orzecha i ciemnej czekolady), czy herbaty. Znajdziemy tam również szeroki wybór pysznych ciast i słodkich przekąsek. W wybranych lokalizacjach dostępne są także świeże kanapki, które w połączeniu z aromatyczną kawą stanowią idealny zestaw na początek dnia. Co ważne, sprawdzone sposoby i wysokie standardy pakowania oraz zabezpieczania przesyłek dają gwarancję, że zamówienie dotrze do odbiorcy w nienaruszonym stanie.
 
Współpraca Tchibo i Glovo to doskonała informacja również dla tych, którzy lubią przyrządzać kawę samodzielnie we własnym domu. Zamówić można bowiem kawy ziarniste, np. te z serii Barista czy Privat, kawy rozpuszczalne i mielone, a także kapsułki oraz filtry do ekspresów Tchibo.

Usługa jest dostępna dla klientów w odległości 5 km od ośmiu warszawskich lokalizacji sklepów Tchibo, m.in. w dzielnicach Śródmieście, Mokotów, Wola, Targówek, Praga-Południe oraz w podwarszawskich Jankach. Klienci, za pomocą aplikacji Glovo, mogą nie tylko złożyć zamówienie, ale również od razu za nie zapłacić. Dostępna jest również opcja płatności gotówką, przy odbiorze zamówienia. Współpraca jest promowana poprzez kampanię marketingową, prowadzoną m.in. w mediach społecznościowych.



Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe


tagi: Tchibo , Glovo , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,