Z rynku FMCG

  • Hipermarket Carrefour w Inowrocławiu przy ul. Wojska Polskiego 10 to obecnie jeden z najnowocześniejszych sklepów w Polsce, który na powierzchni sprzedaży ponad 2000 m2 oferuje jeszcze większy wybór produktów i usług okołozakupowych. Jego oferta odpowiada na najważniejsze potrzeby mieszkańców Inowrocławia w obszarze artykułów świeżych i pakowanych, przemysłowych, tekstylnych... Czytaj więcej »

  • Blisko 900 tysięcy zł na rzecz Fundacji Happy Kids zebrano w sklepach sieci Auchan dzięki mikrodonacjom bezgotówkowym. Zbiórka zrealizowana w październiku i listopadzie br. za pomocą aplikacji Donateo, miała na celu zgromadzenie funduszy na budowę Rodzinnego Domu Pomocy Społecznej dla podopiecznych fundacji. Czytaj więcej »

  • Tegoroczny sezon zbiorów w firmie „Herbapol-Lublin” S.A. zbliża się do finiszu, jednak okres późnej jesieni jest jeszcze wypełniony intensywnymi działaniami, związanymi z pozyskiwaniem określonych surowców roślinnych. W tych miesiącach skupowane są owoce bzu czarnego, dzikiej róży, głogu, a także zioła z tzw. „drugiego pokosu” (mięta pieprzowa i melisa lekarska) oraz... Czytaj więcej »

  • Największa polska sieć supermarketów POLOmarket obecna na rynku od 25 lat, otworzyła po gruntownej modernizacji swój supermarket w Choczewie. Klienci sieć, która osiągnęła już obrót w wysokości blisko 2,9 mld złotych w ciągu ostatnich 12 miesięcy, mogą ponownie realizować zakupy w komfortowych warunkach. Czytaj więcej »

  • Gadżety WOŚP w ofercie Lidl Polska

    Środa, 30 listopada 2022

    Sieć Lidl już po raz 14. gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Jak co roku, firma przygotowała wiele możliwości wsparcia działań Orkiestry. Już w poniedziałek 28 listopada, w sklepach Lidl Polska pojawiły się gadżety, ze sprzedaży których cały zysk przeznaczony zostanie na cel 31. Finału WOŚP. W grudniu zaś ruszą zbiórki funduszy oraz specjalne aukcje charytatywne.... Czytaj więcej »

  • Obchodzące swoje pięciolecie Centrum Badań i Rozwoju Mondelēz International we Wrocławiu jest jednym z dwunastu tego typu ośrodków na świecie i jedynym w Europie, w którym prowadzone są prace badawczo-rozwojowe dla wszystkich głównych kategorii produktowych firmy tj. czekolady, ciastek, gumy do żucia i cukierków. To właśnie tutaj bada się potrzeby konsumentów, by następnie... Czytaj więcej »

  • Auchan Retail Polska kontynuuje proces digitalizacji sieci i wdraża elektroniczny system etykiet cenowych (ESL) pozwalający na automatyzację zmian cen produktów na półkach sklepowych w czasie rzeczywistym. Optymalizacja tego procesu ma na celu zapewnienie klientom zawsze aktualnej informacji o produkcie i jego cenie jak również optymalizację kosztów związanych z wymianą etykiet w... Czytaj więcej »

  • Razem można naprawdę wiele. Tym podejściem inspirują się wzajemnie Procter & Gamble i Fundacją Nasza Ziemia, które od ponad 20 lat łączą siły dla dobra planety. Dziesiątki projektów ekologicznych, tony śmieci zebranych podczas Akcji Sprzątania Świata oraz ponad 2 000 szkół zaangażowanych we wspólne inicjatywy. To tylko wybrane przykłady działań, które udało im się... Czytaj więcej »

  • Lidl Polska wraz z partnerami – UN Global Compact Network Poland oraz firmą doradczą Korn Ferry – po raz czwarty przeprowadził badanie dot. sytuacji kobiet na rynku pracy w Polsce, na podstawie którego wyłoniono finalistów konkursu „Lidl Fair Pay”. Wyniki pokazały, że pozycja kobiet w kadrze kierowniczej i zespołach zarządzających rośnie. Pierwsze miejsce w konkursie... Czytaj więcej »

  • Marka Tyskie będzie oficjalnym partnerem reprezentacji Polski na mocy umowy między Kompanią Piwowarską, a Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Umowa obowiązująca od 1 stycznia 2023 roku została podpisana na cztery lata. Obejmuje dwa duże turnieje – Euro 2024 w Niemczech i Mundial 2026 w USA, Meksyku i Kanadzie. Czytaj więcej »

  • Rynek foodtech może zanotować w najbliższych kilku latach ponad 50-proc. wzrost przychodów – przewidują analitycy. Innowacje w sektorze żywności kreują dziś przede wszystkim start-upy, których nie ma może na rynku dużo, ale w szybkim tempie ich przybywa. Zajmują się dziś m.in. wytwarzaniem roślinnych zamienników mięsa, po które konsumenci sięgają coraz chętniej, ale też... Czytaj więcej »

  • Raport Odpowiedzialności „Wygodnie i Odpowiedzialnie” Grupy Żabka za 2021 rok został nagrodzony prestiżową Hallbars Awards 2022 jako jeden z pięciu najlepszych dokumentów w regionie Europy Środkowej! W konkursie dla najlepszych na świecie raportów zrównoważonego rozwoju wzięło udział ponad 1500 tego typu publikacji z 94 krajów. Czytaj więcej »

  • Chociaż o potrzebie stawiania na zrównoważony rozwój wiele się mówi, to w sektorze rolno-spożywczym stawia na niego tylko 25 proc. przedsiębiorstw – pokazało badanie stowarzyszenia ASAP i Accenture. Połowa firm jest dopiero na początku swojej drogi, ale zaczęła już wdrażać pewne rozwiązania w tym zakresie. Raport pokazuje, że firmom, które traktują priorytetowo działania... Czytaj więcej »

  • Orbit®: Celebrujemy Dzień Nitkowania

    Poniedziałek, 28 listopada 2022

    Nitkowanie zębów jest jednym z kluczy do pięknego, ale i zdrowego uśmiechu. 25 listopada obchodzimy święto tej ważnej czynności. Czyszczenie przestrzeni międzyzębowych to tylko jeden z czterech kroków niezbędnych dla prawidłowej higieny jamy ustnej. O tym, że o zdrowie zębów trzeba troszczyć się nie tylko od święta, i to od najmłodszych lat, od blisko dekady, przypominają... Czytaj więcej »

  • Złoty Medal dla Złotego Ementalera

    Poniedziałek, 28 listopada 2022

    Złoty Ementaler, kultowy produkt tyskiego producenta serków topionych, otrzymał Złoty Medal w największym konkursie branży mleczarskiej Lider Forum 2022 w kategorii Tradycyjny Wizerunek. Czytaj więcej »

  • Pod koniec października odbyła się finałowa gala konkursu konsumenckiego „Złote Innowacje FMCG & Retail 2022”. Po raz kolejny produkty marki Vegeta otrzymały prestiżowe nagrody i wyróżnienia. Fix Vegeta Natur Kurczak/Bakłażan w sosie włoskim z mozzarellą otrzymał tytuł Złotej Innowacji w grupie „Smak”, w kategorii: Przyprawy i Sosy. Czytaj więcej »

  • Jeden z liderów branży mięsnej w Polsce, polska firma JBB Bałdyga kontynuuje pozycjonowanie swojej marki w świecie gamingu. Już 26 listopada będzie sponsorem turnieju „JBB Bałdyga Cup feat. Fortnite!”. Transmisja na kanale https://twitch.tv/beloudgg. Równolegle trwa też kampania digital oraz w mediach społecznościowych promująca rozgrywki pod znakiem JBB. Czytaj więcej »

  • Carlsberg Polska ogłosił zwycięzców 9. edycji Programu Grantowego InicJaTyWy. W sąsiedztwie browarów Kasztelan i Okocim powstało 10 wyjątkowych inicjatyw służących lokalnej społeczności. Ponad połowa z nich to projekty dbające o poprawę świadomości ekologicznej mieszkańców. Czytaj więcej »

  • Listopadowe Forum Lodowe to obowiązkowe wydarzenie dla producentów i dostawców z tej branży. Edycja 2022 odbyła się w Częstochowie. Swoje stoisko miał także Hochland Professional, a Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska, został zaproszony do grona tegorocznych prelegentów. Czytaj więcej »

  • Akcje lojalnościowe cieszą się w Biedronce dużym zainteresowaniem. Z karty Moja Biedronka, która daje dostęp do różnych promocji i rabatów, korzysta już 14 mln klientów. Co roku rekordy popularności bije też akcja z maskotkami. Tak też było z zakończoną właśnie kampanią Gangu Bystrzaków, trójki pluszowych bohaterów, którzy uczyli, jak walczyć z inflacją... Czytaj więcej »

  • Innowacyjne produkty spożywcze, alternatywne źródła białka czy rozwiązania wspierające recykling i wielokrotne użycie. To tylko niektóre z obszarów programu akceleracyjnego Foodtech Lab, uruchomionego przez Grupę Żabka. Projekt skierowany jest do startupów z całej Europy, a najbardziej innowacyjne firmy będą mogły zrealizować pilotażowe wdrożenia swoich rozwiązań w ramach... Czytaj więcej »

  • Analitycy firmy Dotykačka – dostawcy innowacyjnego systemu kasowego, z którego korzystają firmy gastronomiczne między innymi w Czechach, Polsce i Słowacji – porównali aktualne ceny popularnych napojów kawowych, serwowanych w stolicach tych trzech krajów. Czytaj więcej »

  • Już 24 listopada, podczas European Circular Retail Congress 2022, odbędzie się uroczyste wręczenie nagród 4. edycji konkursu „Lidl Fair Pay”, organizowanego przez Lidl Polska. Nagroda docenia firmy z sektorów: FMCG, farmaceutycznego, ubezpieczeń oraz IT, wyznaczające na polskim rynku wysokie standardy w zakresie równości płacowej. Czytaj więcej »

  • W Stokrotce ruszyła nowa akcja promocyjna. W Mistrzowskiej Loterii Stokrotki do wygrania są ponad 2 miliony nagród, w tym pięć kart o wartości 10 000 zł na roczne zakupy w sklepach sieci. Zbierać i odkrywać zdrapki można w aplikacji Nasza Stokrotka. Czytaj więcej »

  • Ostatnie lata na polskim rynku przyniosły dynamiczny wzrost popularności cateringu dietetycznego. Według różnych badań „na pudełkach” regularnie jest od kilku do kilkudziesięciu procent Polaków. – Polska jest bardzo specyficznym rynkiem, jeśli chodzi o rozwój firm cateringu dietetycznego – jest ich naprawdę bardzo dużo, chyba najwięcej na tle rynków całej Europy, jeśli... Czytaj więcej »

  • Od poniedziałku 14 listopada, klienci sklepów mogą wziąć udział w „Wielkiej Świątecznej Loterii Lidla”, w której codziennie od 6:00 do 21:59 w każdej godzinie można wygrać karty podarunkowe o łącznej wartości 2 000 zł. W ciągu 40 dni w loterii może wygrać aż 640 klientów sklepów Lidl Polska, zdobywając karty podarunkowe na zakupy w sklepach stacjonarnych o łącznej... Czytaj więcej »

  • Najznamienitsi młodzi szefowie kuchni z różnych zakątków świata już od 2 miesięcy rywalizują w regionalnych finałach konkursu S.Pellegrino Young Chef. W trakcie półfinałów kucharze z danego regionu dają popis swojej kulinarnej kreatywności i walczą o prestiżowe nagrody. W środę 8.11.2022 zakończyła się część dla Europy Południowo-Wschodniej oraz basenu Morza... Czytaj więcej »

  • Już 6. grudnia br. odbędą się bezpłatne warsztaty KIS Design Jam, organizowane przez Puławski Park Naukowo-Technologiczny. W ramach wydarzenia uczestnicy zmierzą się z ważnym problemem społeczno-gospodarczym i postarają się znaleźć sposób na jego rozwiązanie. Partnerem najbliższego wyzwania jest marka WINIARY, a tematem przewodnim to, jak wykorzystać technologię, by pomóc... Czytaj więcej »

  • Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej, dlatego już po raz czwarty ruszyła organizowana przez Fundację „Wawel z Rodziną” i Wawel ogólnopolska akcja „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja”, której partnerem jest sklep internetowy Frisco.pl. Dzięki niej każdy klient sklepu może przyczynić się do pomocy dzieciom z placówek opiekuńczo-wychowawczych. Czytaj więcej »

  • Diamant edukuje jak nie marnować!

    Środa, 16 listopada 2022

    Czy wiesz, że użycie pokrywki do garnka podczas gotowania hamuje utratę ciepła, przyspiesza gotowanie i pozwala zaoszczędzić nawet 30% gazu lub energii? A czy wiesz, że pozostawiona w gniazdku ładowarka stale pobiera energię, nawet, jeśli Twój smartfon jest już naładowany? Te i wiele innych ciekawostek prezentuje w najnowszej akcji marka Diamant, promująca życie w stylu... Czytaj więcej »

więcej artykułów