W ostatnich dniach firma SERTOP z Tychów została Sponsorem Premium Wicemistrzów Polski 2023 w hokeju na lodzie – drużyny GKS Tychy. Czytaj więcej »
W ostatnich dniach firma SERTOP z Tychów została Sponsorem Premium Wicemistrzów Polski 2023 w hokeju na lodzie – drużyny GKS Tychy. Czytaj więcej »
Już od najbliższego czwartku, 30.11., mieszkańcy Świebodzina będą mieli do dyspozycji kolejny sklep Netto Polska. Blisko 800 mkw. powierzchni handlowej pełnej asortymentu produktów spożywczych i przemysłowych w świetnych cenach, kasy samoobsługowe oraz szerokie i przestronne alejki, zapewniające wygodę podczas robienia zakupów - to wszystko oferuje nowopowstały dyskont przy ul.... Czytaj więcej »
Już po raz 17. firma Hochland Polska zaprosiła swoich Pracowników, a w tej edycji także Dostawców Mleka, do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym. Najnowszy kalendarz firmowy Hochland Polska to zbiór 12 prac przedstawiających dobre praktyki, które wspierają ochronę naszej planety – po jednym przykładzie na każdy kolejny miesiąc 2024 roku. Czytaj więcej »
Dokładnie trzy dekady temu Nestlé rozpoczęło działalność w Polsce, wprowadzając na rynek Nesquik oraz Nescafé. Dziś firma oferuje 70 marek oraz 1600 produktów, z których wiele jest wytwarzanych w 7 lokalnych fabrykach. Nestlé zainwestowało do tej pory prawie 5 mld zł w krajową gospodarkę. Czytaj więcej »
Konsumenci coraz częściej stawiają na szybkość i wygodę, dlatego segment produktów convenience i na wynos stale rośnie w siłę. – Co roku obserwujemy regularne wzrosty, choć nie jakieś bardzo dynamiczne – mówi Patryk Krężelewski, członek zarządu Foodmakers. W ciągu kilkunastu ostatnich miesięcy wysoka inflacja i ograniczanie wydatków przez konsumentów przyczyniły się... Czytaj więcej »
W tym roku czeka nas kameralna Gwiazdka – ponad połowa Polaków tegoroczne Święta Bożego Narodzenia planuje spędzić w domu, samotnie lub w wąskim gronie domowników. Niemal połowa przyznaje natomiast, że choć kupi wszystkie potrzebne na święta rzeczy, zamierza ograniczyć się do najtańszych produktów. Czytaj więcej »
Według danych za osiem miesięcy, Łomża – jako jedyna spośród 10 największych marek piwa – zwiększyła sprzedaż ilościową rok do roku. Czytaj więcej »
Bohaterami warsztatów "T jak Twaróg, T jak Tradycja", które odbyły się w Studio Kulinarnym Bosch, były wyroby marki Mój Ulubiony: twarogi tłuste i półtłuste oraz Twarożek kanapkowo-sernikowy. Czytaj więcej »
W największych sklepach sieciowych w Polsce stanęły spektakularne ekspozycje winiarskie firmy Henkell Freixenet Polska. Zdecydowanie wyróżniają się na tle konkurencji i nie sposób przejść obok nich obojętnie. – W czasie świąteczno-noworocznym pokażemy, że marka Mionetto jest wręcz stworzona do świętowania i celebrowania ważnych momentów – mówią przedstawiciele firmy. Czytaj więcej »
Zrównoważony Rozwój stanowi integralną część wszystkich obszarów funkcjonowania Hochland Polska. W ramach opracowanej strategii organizacja stale weryfikuje możliwości optymalizacji opakowań, z sukcesem dążąc do redukcji użytych surowców, w tym ilości tworzyw wprowadzanych na rynek. Przykładem może być projekt „Kartony zwrotne Almette”, który został wyróżniony w... Czytaj więcej »
19 listopada to Światowy Dzień Przedsiębiorczości Kobiet. Ponad 60 proc. z przeszło 8600 przedsiębiorców prowadzących sklepy Żabka to panie, które zarówno w aglomeracjach miejskich, jak i niewielkich miejscowościach w całej Polsce, rozwijają z sukcesem własne biznesy. Sieć stwarza im także szanse rozwoju czy awansów w swoich strukturach. Izabela Kontowicz, która zarządzała... Czytaj więcej »
W ramach inicjatywy Netto 3.0, Netto przeprowadziło modernizację swoich sklepów, wprowadzając rozwiązania ekologiczne, a przy tym zwiększające komfort klientów podczas zakupów. Współpraca z Signify, globalnym liderem w dziedzinie oświetlenia, umożliwiła wdrożenie zaawansowanego systemu zarządzania oświetleniem Interact, co przyczyniło się do obniżenia zużycia energii o 35%.... Czytaj więcej »
Marka Grześki została partnerem strategicznym społecznego słuchowiska o języku przemocy „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Antyhejtowy manifest audio, skierowany do rodziców oraz ich dzieci, to ważny głos w dyskusji o skali przemocy w szkołach. Celem twórców słuchowiska jest uwrażliwienie środowiska szkolnego na zjawisko i dostarczenie młodym ludziom narzędzi... Czytaj więcej »
Wokół pieczywa, jak na drożdżach, wyrosło wiele szkodliwych mitów. Niektóre z nich upowszechniły się do tego stopnia, że mylnie przyjęliśmy je za fakty. Tymczasem okazuje się, że nie taki chleb straszny, jak go malują! A zatem – sprawdźmy, czy pieczywo tuczy, gluten szkodzi każdemu, a wypieki z marketów są słabej jakości? O komentarz poprosiliśmy Andrzeja Polana –... Czytaj więcej »
Krótkie i chłodne jesienne dni nie sprzyjają wojażom, ale miłośnicy turystyki i nowych wrażeń znajdą na to sposób - w Netto. Od 16 listopada Netto zaprasza na egzotyczną wyprawę do świata słodyczy. To doskonała okazja, by wypróbować wafelki, batony, suflety, cukierki i inne przysmaki z odległych krajów i różnych kontynentów, na co dzień trudno dostępne w Polsce.... Czytaj więcej »
W tegorocznej kampanii świątecznej, Coca-Cola wspiera działania PCK, w tym organizację spotkań świątecznych dla osób najbardziej potrzebujących z Polski i Ukrainy, a także zbiórkę paczek żywności wśród konsumentów i pracowników. Marka w ten sposób zachęca, aby każdy odkrył w sobie wewnętrznego Mikołaja i odwiedził miejsce, gdzie magia świąt ma swój początek. Czytaj więcej »
Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 13-19 listopada. W ramach inicjatywy zaplanowane zostały liczne webinary oraz spotkania stacjonarne. Szkolenia i wystąpienia przedstawicieli sieci z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych czy innowacji, stoiska informacyjne czy Dni Otwarte z Żabką w kilkunastu... Czytaj więcej »
Fundacja WWF Polska i Lidl Polska, w ramach projektu odtwarzania krajobrazu rolniczego, przeprowadzili pilotażową akcję zadrzewiania w gminie Grodzisk Wielkopolski. W ciągu 4 dni utworzone zostały 3 szpalery drzew wzdłuż cieków, przy polach i pomiędzy polami uprawnymi. Posadzonych zostało w sumie 300 drzew gatunków miododajnych. Czytaj więcej »
Żabka na różne sposoby wspiera franczyzobiorców w rozwoju ich biznesów. Jednym z nich jest realizowany od kwietnia 2020 r. ogólnopolski projekt „Operacja Żabka”. Prowadzone w jego ramach działania pozwalają przedsiębiorcom m.in. na zwiększenie sprzedaży, a tym samym poprawę wyników finansowych, a także wzrost ich zadowolenia ze współpracy z siecią. Od ubiegłego roku... Czytaj więcej »
Carrefour Polska podjął indywidualną współpracę z Disneyem w związku ze świętowaniem 100. urodzin studia na świecie. Wraz z początkiem listopada, sieć rozszerzyła ofertę licencjonowanych produktów z postaciami Disneya, dzięki czemu składa się ona teraz blisko z tysiąca produktów. Carrefour uruchomił także konkurs, w którym do wygrania jest rola aktora dubbingowego w... Czytaj więcej »
Zakończyła się XXVI edycja Targów Biznes Żywność Medycyna Auto Flota Rzeszów 2023 r. Wydarzenie zostało zorganizowane na zarówno w formie stacjonarnej, jak w online. Ponad 330 wystawców z Polski i z zagranicy wypełniło po brzegi G2A Arenę w Jasionce. Organizatorem wydarzenia była GK Specjał wraz z sieciami franczyzowymi: Nasz Sklep, Livio i Rabat Detal oraz spółkami Cezal i... Czytaj więcej »
Grupa Żabka to rozwijający się ekosystem modern convenience, którego fundamentem jest jakość na każdym etapie łańcucha – od produkcji artykułów spożywczych marek własnych, przez ich magazynowanie i dystrybucję, na sprzedaży w sklepach kończąc. To m.in. ze starannie dobranego portfolio unikalnych marek własnych, których jakość, różnorodność i wartość dla klientów... Czytaj więcej »
Herbapol jest Partnerem Komercyjnym filmu „Uwierz w Mikołaja”, który 10 listopada wchodzi na ekrany kin w całej Polsce. To pełna ciepłego humoru świąteczna komedia, z gwiazdorską obsadą. W produkcji pojawiają się również flagowe produkty marki Herbapol, które dla szerokiej grupy konsumentów są nieodłącznym elementem jesienno-zimowego sezonu. Czytaj więcej »
Dziel się dobrem z Julkiem Bobrem – to hasło czwartej już edycji przedświątecznej akcji charytatywnej Auchan Retail Polska, której bohaterem jest pluszowy Bóbr Julek. Akcja rozpoczęła się 9 listopada i potrwa do 24 grudnia br. Jej celem jest pomoc podopiecznym Federacji Polskich Banków Żywności, a także zwrócenie uwagi na zjawisko marnowania żywności. Całkowity dochód ze... Czytaj więcej »
Namiot, ciepły śpiwór, nieprzemakalne buty, dobre towarzystwo i pyszne rozgrzewające posiłki – oto co powinno znaleźć się w niezbędniku każdego jesiennego biwakowicza. Wraz z końcem lata nie musimy porzucać wypraw na łono natury. Ważne, aby być do nich odpowiednio przygotowanym, zadbać o ciepłe ubrania i… smaczne jedzenie. Czytaj więcej »
Święta to wyjątkowy czas celebracji i spotkań przy wspólnym stole, a Coca-Cola już tradycyjnie jest ich stałym elementem. W tym roku marka ponownie zaplanowała moc atrakcji, aby wspólnie odliczać dni – już teraz zwiastuje początek sezonu w swój kultowy sposób, zapowiadając trasę czerwonej ciężarówki. Tym razem odwiedzi Słupsk (02.12), Gniezno (09.12), Lublin (16.12),... Czytaj więcej »
Inżynierowie z Royal Melbourne Institute of Technology w Australii opracowali metodę produkcji betonu przy użyciu fusów z kawy. Przekonują, że recykling odpadów organicznych może zmniejszyć zależność branży budowlanej od wydobywania zasobów naturalnych. Fusy z kawy pozwalają wyprodukować o 30 proc. mocniejszy beton i częściowo zastąpić nimi piasek. Czytaj więcej »
Grupa Kapitałowa SPECJAŁ wraz ze współorganizatorami wydarzenia zaprasza do udziału w kolejnej edycji „Międzynarodowych Targów Biznes - Żywność – Medycyna – Auto Flota”, które odbędą się w dniach 8-9 listopada 2023 roku w G2A Arena Centrum Wystawienniczo–Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce k. Rzeszowa. Ponad 300 wystawców zaprezentuje swoją ofertę. Czytaj więcej »
Carrefour Polska rozwija ofertę produktów dla osób wykluczających gluten z diety. Obecnie, w ofercie tej sieci klienci znajdą ponad 330 produktów pozbawionych tego uczulającego składnika, które zostały wyeksponowane w specjalnie oznaczonych strefach tematycznych. Do 10 listopada będzie można je kupić nawet 50% taniej. Czytaj więcej »
Galeria Plakatu AMS, znana z promowania najzdolniejszych grafików, ogłosiła 24. edycję wzbogaconą o kategorię motion. Konkurs, który już od prawie dwóch dekad zwraca uwagę na istotne tematy społeczne i kulturalne, tym razem stawia pytanie: „Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Partnerem głównym tej edycji jest Grupa Żabka, a partnerem wspierającym m.st. Warszawa. Czytaj więcej »
Paweł Mich, Director, Sales and Implementations, Solutions for...
Paweł Kowalczuk, Menadżer ds. Sprzedaży i Rozwoju, Comp...
3 pytania do Marty Orackiej, Market Research & Brand...
Małgorzata Parzymies, Dyrektor działu usług w...
Szymon Poliński, Prezes Zarządu Fabryki Cukierniczej Kopernik...
Grupie Mlekovita zorganizowała I Ogólnopolski Mleczarski...
W tym roku, już po raz szósty, Hochland Polska przeprowadził...
Mimo wyzwań związanych z pandemią Covid-19, wybuchem wojny i...
W ostatnich dniach firma SERTOP z Tychów została Sponsorem...
Już od najbliższego czwartku mieszkańcy Świebodzina będą...
Już po raz 17. firma Hochland Polska zaprosiła swoich...
Dokładnie trzy dekady temu Nestlé rozpoczęło działalność...
Żywność convenience staje się alternatywą dla jedzenia w...
Zbliżające się Mikołajki oraz święta Bożego Narodzenia...
Oferta Empiku stale się poszerza i nie chodzi tu tylko o nowe...
Już jest! Nowa proteinowa odsłona serka topionego w ofercie...
Produkty M&M’s® oraz Maltesers®...
Karmelowa z solą, Czekolada mleczna i Czekolada gorzka z...
W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na...
Produkty Procter&Gamble, w dowolnym sklepie na terenie Polski. ...
Chwile spędzone w gronie najbliższych i moment dzielenia się...
To komunikacja marki, która pokazuje idealne rozwiązanie dla...
Marka Hochland od lat aktywnie angażuje się w inicjatywy z...