Z rynku FMCG

  • SERTOP Sponsorem Premium GKS Tychy

    Środa, 29 listopada 2023

    W ostatnich dniach firma SERTOP z Tychów została Sponsorem Premium Wicemistrzów Polski 2023 w hokeju na lodzie – drużyny GKS Tychy. Czytaj więcej »

  • Netto otwiera trzeci sklep w Świebodzinie

    Środa, 29 listopada 2023

    Już od najbliższego czwartku, 30.11., mieszkańcy Świebodzina będą mieli do dyspozycji kolejny sklep Netto Polska. Blisko 800 mkw. powierzchni handlowej pełnej asortymentu produktów spożywczych i przemysłowych w świetnych cenach, kasy samoobsługowe oraz szerokie i przestronne alejki, zapewniające wygodę podczas robienia zakupów - to wszystko oferuje nowopowstały dyskont przy ul.... Czytaj więcej »

  • Już po raz 17. firma Hochland Polska zaprosiła swoich Pracowników, a w tej edycji także Dostawców Mleka, do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym. Najnowszy kalendarz firmowy Hochland Polska to zbiór 12 prac przedstawiających dobre praktyki, które wspierają ochronę naszej planety – po jednym przykładzie na każdy kolejny miesiąc 2024 roku. Czytaj więcej »

  • Nestlé świętuje 30 lat w Polsce

    Piątek, 24 listopada 2023

    Dokładnie trzy dekady temu Nestlé rozpoczęło działalność w Polsce, wprowadzając na rynek Nesquik oraz Nescafé. Dziś firma oferuje 70 marek oraz 1600 produktów, z których wiele jest wytwarzanych w 7 lokalnych fabrykach. Nestlé zainwestowało do tej pory prawie 5 mld zł w krajową gospodarkę. Czytaj więcej »

  • Konsumenci coraz częściej stawiają na szybkość i wygodę, dlatego segment produktów convenience i na wynos stale rośnie w siłę. – Co roku obserwujemy regularne wzrosty, choć nie jakieś bardzo dynamiczne – mówi Patryk Krężelewski, członek zarządu Foodmakers. W ciągu kilkunastu ostatnich miesięcy wysoka inflacja i ograniczanie wydatków przez konsumentów przyczyniły się... Czytaj więcej »

  • W tym roku czeka nas kameralna Gwiazdka – ponad połowa Polaków tegoroczne Święta Bożego Narodzenia planuje spędzić w domu, samotnie lub w wąskim gronie domowników. Niemal połowa przyznaje natomiast, że choć kupi wszystkie potrzebne na święta rzeczy, zamierza ograniczyć się do najtańszych produktów. Czytaj więcej »

  • Marka Łomża podsumowuje sezon

    Środa, 22 listopada 2023

    Według danych za osiem miesięcy, Łomża – jako jedyna spośród 10 największych marek piwa – zwiększyła sprzedaż ilościową rok do roku. Czytaj więcej »

  • Warsztaty Mój Ulubiony

    Środa, 22 listopada 2023

    Bohaterami warsztatów "T jak Twaróg, T jak Tradycja", które odbyły się w Studio Kulinarnym Bosch, były wyroby marki Mój Ulubiony: twarogi tłuste i półtłuste oraz Twarożek kanapkowo-sernikowy. Czytaj więcej »

  • Mionetto – ideał świętowania od 1887

    Środa, 22 listopada 2023

    W największych sklepach sieciowych w Polsce stanęły spektakularne ekspozycje winiarskie firmy Henkell Freixenet Polska. Zdecydowanie wyróżniają się na tle konkurencji i nie sposób przejść obok nich obojętnie. – W czasie świąteczno-noworocznym pokażemy, że marka Mionetto jest wręcz stworzona do świętowania i celebrowania ważnych momentów – mówią przedstawiciele firmy. Czytaj więcej »

  • Zrównoważony Rozwój stanowi integralną część wszystkich obszarów funkcjonowania Hochland Polska. W ramach opracowanej strategii organizacja stale weryfikuje możliwości optymalizacji opakowań, z sukcesem dążąc do redukcji użytych surowców, w tym ilości tworzyw wprowadzanych na rynek. Przykładem może być projekt „Kartony zwrotne Almette”, który został wyróżniony w... Czytaj więcej »

  • Ponad 60% franczyzobiorców Żabki stanowią kobiety

    Poniedziałek, 20 listopada 2023

    19 listopada to Światowy Dzień Przedsiębiorczości Kobiet. Ponad 60 proc. z przeszło 8600 przedsiębiorców prowadzących sklepy Żabka to panie, które zarówno w aglomeracjach miejskich, jak i niewielkich miejscowościach w całej Polsce, rozwijają z sukcesem własne biznesy. Sieć stwarza im także szanse rozwoju czy awansów w swoich strukturach. Izabela Kontowicz, która zarządzała... Czytaj więcej »

  • W ramach inicjatywy Netto 3.0, Netto przeprowadziło modernizację swoich sklepów, wprowadzając rozwiązania ekologiczne, a przy tym zwiększające komfort klientów podczas zakupów. Współpraca z Signify, globalnym liderem w dziedzinie oświetlenia, umożliwiła wdrożenie zaawansowanego systemu zarządzania oświetleniem Interact, co przyczyniło się do obniżenia zużycia energii o 35%.... Czytaj więcej »

  • Marka Grześki została partnerem strategicznym społecznego słuchowiska o języku przemocy „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Antyhejtowy manifest audio, skierowany do rodziców oraz ich dzieci, to ważny głos w dyskusji o skali przemocy w szkołach. Celem twórców słuchowiska jest uwrażliwienie środowiska szkolnego na zjawisko i dostarczenie młodym ludziom narzędzi... Czytaj więcej »

  • Wokół pieczywa, jak na drożdżach, wyrosło wiele szkodliwych mitów. Niektóre z nich upowszechniły się do tego stopnia, że mylnie przyjęliśmy je za fakty. Tymczasem okazuje się, że nie taki chleb straszny, jak go malują! A zatem – sprawdźmy, czy pieczywo tuczy, gluten szkodzi każdemu, a wypieki z marketów są słabej jakości? O komentarz poprosiliśmy Andrzeja Polana –... Czytaj więcej »

  • Netto - znane marki, nieznane smaki

    Środa, 15 listopada 2023

    Krótkie i chłodne jesienne dni nie sprzyjają wojażom, ale miłośnicy turystyki i nowych wrażeń znajdą na to sposób - w Netto. Od 16 listopada Netto zaprasza na egzotyczną wyprawę do świata słodyczy. To doskonała okazja, by wypróbować wafelki, batony, suflety, cukierki i inne przysmaki z odległych krajów i różnych kontynentów, na co dzień trudno dostępne w Polsce.... Czytaj więcej »

  • W tegorocznej kampanii świątecznej, Coca-Cola wspiera działania PCK, w tym organizację spotkań świątecznych dla osób najbardziej potrzebujących z Polski i Ukrainy, a także zbiórkę paczek żywności wśród konsumentów i pracowników. Marka w ten sposób zachęca, aby każdy odkrył w sobie wewnętrznego Mikołaja i odwiedził miejsce, gdzie magia świąt ma swój początek. Czytaj więcej »

  • Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 13-19 listopada. W ramach inicjatywy zaplanowane zostały liczne webinary oraz spotkania stacjonarne. Szkolenia i wystąpienia przedstawicieli sieci z zakresu komunikacji, wystąpień publicznych czy innowacji, stoiska informacyjne czy Dni Otwarte z Żabką w kilkunastu... Czytaj więcej »

  • Fundacja WWF Polska i Lidl Polska, w ramach projektu odtwarzania krajobrazu rolniczego, przeprowadzili pilotażową akcję zadrzewiania w gminie Grodzisk Wielkopolski. W ciągu 4 dni utworzone zostały 3 szpalery drzew wzdłuż cieków, przy polach i pomiędzy polami uprawnymi. Posadzonych zostało w sumie 300 drzew gatunków miododajnych. Czytaj więcej »

  • Żabka na różne sposoby wspiera franczyzobiorców w rozwoju ich biznesów. Jednym z nich jest realizowany od kwietnia 2020 r. ogólnopolski projekt „Operacja Żabka”. Prowadzone w jego ramach działania pozwalają przedsiębiorcom m.in. na zwiększenie sprzedaży, a tym samym poprawę wyników finansowych, a także wzrost ich zadowolenia ze współpracy z siecią. Od ubiegłego roku... Czytaj więcej »

  • Carrefour świętuje 100-lecie Disneya

    Poniedziałek, 13 listopada 2023

    Carrefour Polska podjął indywidualną współpracę z Disneyem w związku ze świętowaniem 100. urodzin studia na świecie. Wraz z początkiem listopada, sieć rozszerzyła ofertę licencjonowanych produktów z postaciami Disneya, dzięki czemu składa się ona teraz blisko z tysiąca produktów. Carrefour uruchomił także konkurs, w którym do wygrania jest rola aktora dubbingowego w... Czytaj więcej »

  • Zakończyła się XXVI edycja Targów Biznes Żywność Medycyna Auto Flota Rzeszów 2023 r. Wydarzenie zostało zorganizowane na zarówno w formie stacjonarnej, jak w online. Ponad 330 wystawców z Polski i z zagranicy wypełniło po brzegi G2A Arenę w Jasionce. Organizatorem wydarzenia była GK Specjał wraz z sieciami franczyzowymi: Nasz Sklep, Livio i Rabat Detal oraz spółkami Cezal i... Czytaj więcej »

  • Jakość przewagą konkurencyjną Żabki

    Piątek, 10 listopada 2023

    Grupa Żabka to rozwijający się ekosystem modern convenience, którego fundamentem jest jakość na każdym etapie łańcucha – od produkcji artykułów spożywczych marek własnych, przez ich magazynowanie i dystrybucję, na sprzedaży w sklepach kończąc. To m.in. ze starannie dobranego portfolio unikalnych marek własnych, których jakość, różnorodność i wartość dla klientów... Czytaj więcej »

  • Herbapol jest Partnerem Komercyjnym filmu „Uwierz w Mikołaja”, który 10 listopada wchodzi na ekrany kin w całej Polsce. To pełna ciepłego humoru świąteczna komedia, z gwiazdorską obsadą. W produkcji pojawiają się również flagowe produkty marki Herbapol, które dla szerokiej grupy konsumentów są nieodłącznym elementem jesienno-zimowego sezonu. Czytaj więcej »

  • Dziel się dobrem z Julkiem Bobrem – to hasło czwartej już edycji przedświątecznej akcji charytatywnej Auchan Retail Polska, której bohaterem jest pluszowy Bóbr Julek. Akcja rozpoczęła się 9 listopada i potrwa do 24 grudnia br. Jej celem jest pomoc podopiecznym Federacji Polskich Banków Żywności, a także zwrócenie uwagi na zjawisko marnowania żywności. Całkowity dochód ze... Czytaj więcej »

  • Namiot, ciepły śpiwór, nieprzemakalne buty, dobre towarzystwo i pyszne rozgrzewające posiłki – oto co powinno znaleźć się w niezbędniku każdego jesiennego biwakowicza. Wraz z końcem lata nie musimy porzucać wypraw na łono natury. Ważne, aby być do nich odpowiednio przygotowanym, zadbać o ciepłe ubrania i… smaczne jedzenie. Czytaj więcej »

  • Święta to wyjątkowy czas celebracji i spotkań przy wspólnym stole, a Coca-Cola już tradycyjnie jest ich stałym elementem. W tym roku marka ponownie zaplanowała moc atrakcji, aby wspólnie odliczać dni – już teraz zwiastuje początek sezonu w swój kultowy sposób, zapowiadając trasę czerwonej ciężarówki. Tym razem odwiedzi Słupsk (02.12), Gniezno (09.12), Lublin (16.12),... Czytaj więcej »

  • Fusy z kawy zamiast piasku

    Środa, 08 listopada 2023

    Inżynierowie z Royal Melbourne Institute of Technology w Australii opracowali metodę produkcji betonu przy użyciu fusów z kawy. Przekonują, że recykling odpadów organicznych może zmniejszyć zależność branży budowlanej od wydobywania zasobów naturalnych. Fusy z kawy pozwalają wyprodukować o 30 proc. mocniejszy beton i częściowo zastąpić nimi piasek. Czytaj więcej »

  • Grupa Kapitałowa SPECJAŁ wraz ze współorganizatorami wydarzenia zaprasza do udziału w kolejnej edycji „Międzynarodowych Targów Biznes - Żywność – Medycyna – Auto Flota”, które odbędą się w dniach 8-9 listopada 2023 roku w G2A Arena Centrum Wystawienniczo–Kongresowym Województwa Podkarpackiego w Jasionce k. Rzeszowa. Ponad 300 wystawców zaprezentuje swoją ofertę. Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska rozwija ofertę produktów dla osób wykluczających gluten z diety. Obecnie, w ofercie tej sieci klienci znajdą ponad 330 produktów pozbawionych tego uczulającego składnika, które zostały wyeksponowane w specjalnie oznaczonych strefach tematycznych. Do 10 listopada będzie można je kupić nawet 50% taniej. Czytaj więcej »

  • Galeria Plakatu AMS, znana z promowania najzdolniejszych grafików, ogłosiła 24. edycję wzbogaconą o kategorię motion. Konkurs, który już od prawie dwóch dekad zwraca uwagę na istotne tematy społeczne i kulturalne, tym razem stawia pytanie: „Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Partnerem głównym tej edycji jest Grupa Żabka, a partnerem wspierającym m.st. Warszawa. Czytaj więcej »

więcej artykułów