Z rynku FMCG

Tchibo wprowadza sezonową ofertę do swoich kawiarni

Wtorek, 16 kwietnia 2024
W ofercie kawiarni Tchibo pojawiły się właśnie orzeźwiające nowości, idealne na ciepłe, wiosenne dni. Premierowe propozycje to odpowiedź na trendy panujące na rynku i oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Serca tych, którzy lubią „zieloną stronę mocy” i „egzotyczne bogactwo smaków” skradną odpowiednio napoje na bazie matchy oraz napoje na bazie kaw mrożonych w nowych odsłonach.
Nowości w kawiarniach Tchibo dostępne są od 15 kwietnia. – W słoneczne dni szczególnie warto zajrzeć do kawiarni Tchibo. W nadchodzącym sezonie naszym gościom serwujemy orzeźwienie i niebanalne połączenia. Nasze nowości to najlepszy dowód na to, że tworząc portfolio skupiamy się nie tylko na tym, aby zapewnić klientom słodką chwilę przyjemności, ale i zwracamy uwagę na właściwości zdrowotne wykorzystywanych produktów. Jesteśmy przekonani, że napoje na bazie matchy, takie jak Matcha Latte, Iced Matcha Latte czy Matcha Frappe, będą prawdziwym hitem. Nie zapominamy jednak o miłośnikach kawy i z myślą o nich włączamy do menu napoje z kokosową nutą oraz hibiskusem – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo.

Zielona rewolucja

Matcha, okrzyknięta mianem superfood, zyskuje coraz większą sympatię Polek i Polaków. O zaletach tej zielonej herbaty występującej w formie sproszkowanych liści słyszymy od lat. Dojrzewająca w cieniu, zawiera imponującą dawkę aminokwasów i antyoksydantów. Skąd pomysł na matchę w ofercie kawiarni Tchibo? Napoje i napary na jej bazie mają podobne właściwości do kawy i często wybierane są jako jej alternatywa.  

W nowym menu pojawią się aż 3 propozycje, serwowane przez baristów Tchibo, które z pewnością podbiją serca fanów matchy. Wielbiciele klasyki powinni zaś wypróbować podawane na ciepło Matcha Latte, dla tych szukających ochłodzenia proponujemy Iced Matcha Latte z kostkami lodu. Natomiast Matcha Frappe to słodka propozycja dla fanów mrożonych, a zarazem deserowych napojów.
 
Zmrożony duet dla wegan i nie tylko

Z myślą o tych, którzy wybierają napoje sezonowe na bazie kaw klasycznych, międzynarodowy zespół Tchibo opracował też receptury, które po raz pierwszy w historii będą dostępne we wszystkich kawiarniach Tchibo na świecie. Iced Hibiscus Latte, czyli połączenie klasycznej Latte z nutą hibiskusa docenią osoby, lubiące orzeźwienie w nieco bardziej kwiatowej wersji. Z kolei Iced Coco Oat Latte to wegańska odsłona znanego już klientom Tchibo Iced Coco Latte. Teraz ten uwielbiany napój z nutką kokosa można wybrać w wersji z napojem owsianym.

To odpowiedź na trendy i oczekiwania konsumentów. Jak bowiem pokazują wyniki przeprowadzonego na zlecenie Tchibo Warszawa przez Agencję Kantar badania, dla większości pijących kawę Polaków tworzy ona duet nierozłączny z mlekiem lub jego roślinną alternatywą. Choć znaczna większość (77%) używa mleka krowiego, już niemal co piąty konsument (19%) kawy decyduje się na jego wegańskie alternatywy. Wśród najpopularniejszych znajdują się napoje owsiane, migdałowe, sojowe oraz kokosowe1.


1  Badanie "Coffee U&A" zostało przeprowadzone w okresie 12.05-8.06.2022 na reprezentatywnej grupie respondentów, deklarujących spożywanie napojów kawowych, w dwóch modułach: moduł I n=3000 respondentów; moduł II n=1800 respondentów.  Uczestnicy badania byli w wieku 16-69 lat, pochodzili z Polski. Badanie przeprowadzono za pomocą kwestionariusza online.




Źródło: 24/7Communication
Fot: mat. prasowe


tagi: Tchibo , kawa , kawiarnie , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,