Advertisement

Technologia

  • W Wielkopolsce Orange Polska korzysta już z dwóch farm wiatrowych, które produkują zieloną energię pokrywającą ok. 9 proc. całkowitego rocznego zapotrzebowania operatora. Dzięki temu usługa Orange Flex stała się pierwszą na polskim rynku całkowicie neutralną klimatycznie usługą telekomunikacyjną. Jej obsługa i sprzedaż są wolne od papieru i plastiku, a emisje CO2, których... Czytaj więcej »

  • Sprzedaż produktów online w Polsce zwiększyła się o 35 proc. – wynika z raportu PwC i Digital Experts Club. Firmy łączą kanały sprzedaży, udoskonalając procesy omnichannel i wprowadzając coraz więcej technologii także do swoich stacjonarnych placówek. Sieć RTV Euro AGD od ponad czterech lat rozwija wykorzystanie narzędzi cyfrowej komunikacji autorstwa polskiej spółki –... Czytaj więcej »

  • Żabka Polska wdrożyła unikalne, oparte o chmurę narzędzie do zarządzania siecią franczyzową bazujące na rozwiązaniach Salesforce. Nowy System Zarządzania Relacjami z Franczyzobiorcami integruje w jednym miejscu dane dotychczas dostępne w różnych aplikacjach, zapewniając jeszcze lepszą i szybszą obsługę blisko 6000 franczyzobiorców sieci Żabka. Dzięki uproszczeniu i... Czytaj więcej »

  • Co trzeci pracujący zdalnie regularnie wyrabia nadgodziny w znacznie większym stopniu niż podczas pracy w biurze. – Powodem jest brak kontroli nad swoim czasem pracy, a także nierespektowanie godzin pracy przez przełożonych – wyjaśnia Łukasz Chodkowski, dyrektor zarządzający Déhora Consultancy Group w Polsce. Praca zdalna będzie znacznie częściej stosowana po pandemii niż... Czytaj więcej »

  • Brother dodał do swojej oferty dwa urządzenia wielofunkcyjne z serii Toner Benefit – MFC-B7710DN i DCP-B7500D. Oba modele charakteryzują się wysoką prędkością druku (do 34 stron na minutę), automatycznym drukiem dwustronnym oraz tonerem o wydajności do 2 tys. stron. Czytaj więcej »

  • Pomajówkowe złagodzenie obostrzeń oznacza, że część z nas ponownie uda się na zakupy do galerii handlowych. Z kolei ci, których pandemia przyzwyczaiła do załatwiania swoich potrzeb w sieci, zasiądą przed ekranami komputerów i smartfonów w poszukiwaniu najlepszych wiosennych promocji. Na jednych i drugich czyhają jednak niebezpieczeństwa związane z możliwością wyłudzenia... Czytaj więcej »

  • Nikogo nie trzeba przekonywać, że reklama jest dźwignią handlu. Komunikacja wizualna w sklepie od zawsze pełniła bardzo ważną rolę. Pandemia koronawirusa zmieniła życie wszystkich ludzi na świecie i wpłynęła też na sposób podejścia detalistów do komunikacji wizualnej. Czytaj więcej »

  • Kup szorowarkę i odbierz voucher na dalsze zakupy! Promocja Automat Korzyści – luty – grudzień 2021. Czytaj więcej »

  • Brother rozpoczął współpracę z NiceLabel, wiodącym deweloperem oprogramowania do projektowania etykiet i zarządzania nimi. To partnerstwo rozbudowuje portfolio Brother o narzędzia do zarządzania oznaczeniami. W ramach tej współpracy już od maja 2021 r. zostanie rozszerzony zasób oznaczeń termicznych firmy Brother, a użytkownik zyska możliwość zarządzania wieloma formami... Czytaj więcej »

  • Brother zaktualizował swoje portfolio o nowe atramentowe urządzenia wielofunkcyjne, które oferują duże możliwości i wysoką wydajność. Drukarki z serii InkBenefit Plus z systemem uzupełniania zbiorników z atramentem pozwalają na wydruk nawet 15 000 stron w kolorze czarnym. Czytaj więcej »

  • Sieć supermarketów Delikatesy Centrum, organizowana przez Grupę Eurocash, intensywnie rozwija swoją aplikację mobilną. W ciągu roku liczba jej użytkowników wzrosła o ponad 500 proc. Rozwiązanie jest nie tylko atrakcyjne dla konsumentów, ale także przynosi wymierne korzyści właścicielom lokalnych sklepów. Według Delikatesów Centrum, klienci korzystający z aplikacji robią... Czytaj więcej »

  • Javier Lopez, General Manager Vertical Solutions, OKI Europe Ltd, pisze o tym, jak oznakowania tworzone i drukowane na miejscu mogą pomóc w zachęcaniu klientów do dalszych „ultralokalnych” zakupów po pandemii Czytaj więcej »

  • Ogłoszenia, zarówno skupujących, jak i – bezpłatne – oferujących do sprzedaży swoje produkty rolników, łatwa w zarządzaniu baza kontrahentów, udostępnianie ogłoszeń przez SMS i e-mail czy tylko wyselekcjonowanym odbiorcom, najbardziej aktualna mapa skupów z jawnymi cenami – to wybrane możliwości, jakie daje coraz bardziej popularna platforma Agralan. Czytaj więcej »

  • Rozpoczyna się kampania telewizyjna nowej metody płatności P24NOW, wprowadzonej na rynek przez serwis Przelewy24 we współpracy z Santander Consumer Bank, która adresowana jest do szerokiej grupy docelowej. Czytaj więcej »

  • Rekordowe wzrosty sprzedaży komputerów PC

    Poniedziałek, 19 kwietnia 2021

    Dostawy komputerów osobistych na całym świecie wzrosły o 32 proc. w pierwszym kwartale 2021 roku w porównaniu do analogicznego okresu rok temu. To największy zanotowany w XXI wieku skok na tym rynku – twierdzą analitycy Gartnera. Jako powód eksperci podają przede wszystkim realizację skumulowanych dostaw, opóźnionych przez deficyt układów scalonych, takich jak procesory.... Czytaj więcej »

  • Ruszyła ogólnopolska akcja promująca szybkie, wygodne i bezpieczne płatności Visa. Lidl Polska, jako partner akcji, przyłącza się do promowania takiej formy płatności oraz zapewnia nagrody dla uczestników akcji – 700 voucherów o wartości 100 zł na zakupy w sklepach Lidl. Akcja potrwa do 1 czerwca. Czytaj więcej »

  • Firma Brother rozbudowuje swoją ofertę o drukarki etykiet z serii TJ, które są dedykowane przemysłowi. Te wytrzymałe i wydajne urządzenia pozwalają na wydruk ponad tysiąca etykiet dziennie. Drukarki z serii TJ gwarantują również wysoką prędkość druku oraz umożliwiają produkcję trwałych oznaczeń na taśmach termotransferowych. Czytaj więcej »

  • W tym sezonie VARTA zaprasza do wspólnego kibicowania i przeżywania sportowych emocji w domowym zaciszu. Wspieranie sportu jest szczególnie ważne dla grupy, która od lat angażuje się w pomoc lokalnym inicjatywom sportowym, będąc także sponsorem jednego z najlepszych zespołów na świecie. Udział w nowej promocji konsumenckiej umożliwi klientom dostęp do najpopularniejszej... Czytaj więcej »

  • Pod koniec 2019 roku 40 krajów miało już rozwiązania do przetwarzania płatności w czasie rzeczywistym, a kilka kolejnych ogłosiło swoje plany uruchomienia takiej usługi przed 2023 rokiem. Pandemia koronawirusa przyspieszyła te działania. W 2020 roku przetworzono ponad 70,3 mld transakcji płatności w czasie rzeczywistym, co oznacza wzrost o 41 proc. względem 2019 roku – wynika z... Czytaj więcej »

  • Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie stwierdziła, że nie ma przeciwwskazań, aby Bank Pekao S.A. nabył mniejszościowy pakiet akcji Krajowego Integratora Płatności S.A., operatora płatności Tpay.com. Ostatniego dnia marca 2021 r. spółki sfinalizowały transakcję. Formalnie rozpoczęło się strategiczne i historyczne partnerstwo na rynku e-commerce. Czytaj więcej »

  • Rośnie zapotrzebowanie konsumentów na inne niż plastik materiały do produkcji przedmiotów, takich jak jednorazowe plastikowe kubeczki czy talerzyki. Funkcjonalność odgrywa tutaj kluczową rolę, ponieważ oczekuje się, że materiały, takie jak np. papier, będą zachowywały się w użytkowaniu tak samo, jak te stosowane dotychczas. Odpowiedź na te oczekiwania przynosi technologia... Czytaj więcej »

  • Signify (Euronext: LIGHT), światowy lider branży oświetleniowej, po raz pierwszy w Polsce zastosował oprawy Philips UV-C do dezynfekcji powietrza w sklepach spożywczych sieci Powszechnej Spółdzielni Spożywców „Społem”. Od teraz pracownicy sklepów w Ozorkowie (woj. łódzkie) mogą się czuć bezpieczniej podczas wykonywania swoich codziennych obowiązków, a klienci mają lepszy... Czytaj więcej »

  • kolorowa drukarka A4 C650 firmy OKI Europe otrzymała nagrodę Editor's Choice magazynu Print IT Reseller. C650 firmy OKI to najmniejsza na świecie wysokowydajna kolorowa drukarka A4, która została doceniona za zapewnianie wydajności, obsługi nośników i opłacalności wiodącego urządzenia dla grup roboczych w formacie super kompaktowej, a jednocześnie wytrzymałej drukarki biurkowej A4. Czytaj więcej »

  • Proces transformacji technologicznej i organizacyjnej przedsiębiorstw przebiega w Polsce na zbliżonym poziomie i w podobnym tempie co globalnie – wynika z raportu Deloitte’​a. Dla 70 proc. polskich firm pandemia była głównym motorem napędowym cyfrowych zmian, co wynika m.in. z konieczności przestawienia się na model pracy zdalnej. Jednak potrzeba dokonania transformacji cyfrowej... Czytaj więcej »

  • Mniejsze koszty zatrudnienia to kluczowy argument, który skłania polskie firmy do korzystania z usług wolnych strzelców. Współpraca z freelancerami to także sposób na uzupełnienie zespołu o osoby posiadające kompetencje, których brakuje w firmie. – Dzięki pandemii koronawirusa firmy przekonały się, że konserwatywny model zatrudnienia oparty na pracy w biurze odszedł do... Czytaj więcej »

  • Grupa Maspex, podobnie jak w latach ubiegłych, po raz kolejny zaangażowała się w program Scale Up będący inkubatorem akceleracyjnym dla startupów, które otrzymują wsparcie od Fundacji Polska Przedsiębiorcza w postaci finansowania oraz doradztwa na wdrożenie innowacyjnych rozwiązań w dużych przedsiębiorstwach pełniących rolę Odbiorców Technologii. Czytaj więcej »

  • Okres pandemii i lockdownu pokazał, że firmy, które od lat stawiają na rozwój nowych kanałów sprzedaży i informatyzację, lepiej poradziły sobie w nowych okolicznościach z obsługą rosnącej sprzedaży e-commerce. Największe sieci handlowe w pewnym momencie funkcjonowania dodały do sprzedaży tradycyjnej zakupy poprzez sklep internetowy. Wraz ze wzrostem zainteresowania klientów... Czytaj więcej »

  • Choć do takich metropolii jak Singapur, Nowy Jork czy Londyn pod względem wprowadzanych innowacji sporo nam brakuje, Polska szybko nadrabia zaległości. Kraków inwestuje np. w rozwiązania dotyczące zrównoważonej mobilności czy te dotyczące gospodarki o obiegu zamkniętym. To także inwestycje w proekologiczne rozwiązania i wykorzystanie potencjału start-upów. Czytaj więcej »

  • Pandemia koronawirusa stworzyła podatny grunt do rozprzestrzeniania się fałszywych informacji, ale jednocześnie przybrała na sile medialna dyskusja o nich. Według danych Instytutu Monitorowania Mediów liczba publikacji w mediach na temat fake newsów w całym 2020 roku wzrosła aż o 177 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. – Szczyt liczby materiałów nawiązujących do tematu... Czytaj więcej »

  • Zużycie energii systematycznie rośnie. Choć na rynku pojawiają się innowacyjne rozwiązania, które pomagają zwiększyć efektywność energetyczną budynków, jak izolacja nowej generacji czy odblaskowe materiały dachowe, brakuje rozwiązań do monitorowania i zarządzania poborem energii. Ten problem chce rozwiązać polski start-up. Friendly Innovation, przy wykorzystaniu sieci 5G,... Czytaj więcej »

więcej artykułów