Kampanie i Promocje

  • Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji. Czytaj więcej »

  • BLACK, marka należąca do firmy FoodCare, jednego z największych polskich producentów FMCG, ogłasza start nowej, długofalowej platformy komunikacyjnej. To znacznie więcej niż jedna kampania – marka, która od lat jest numerem 1 na rynku napojów energetycznych w Polsce i eksportowana jest na kilkadziesiąt rynków na świecie, po raz kolejny wyznaczy trendy dla całej kategorii. Czytaj więcej »

  • Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” zachęca do prostych wyborów, które w dłuższej perspektywie mają realny wpływ – na środowisko, domowy komfort i codzienne nawyki. Czytaj więcej »

  • Milionowa kampania kinowa marki El Sabor!

    Piątek, 18 kwietnia 2025

    Dipy i nachosy marki El Sabor kolejny rok z rzędu reklamowane są na ekranach kin w całej Polsce! Spot reklamowy obejrzy ponad 1 milion widzów, wzmacniając rozpoznawalność marki i jej pozycję rynkową. Czytaj więcej »

  • Co nas czeka w Nowym Sezonie Ż? Żywiec Białe 0.0% debiutuje w kegach, otwierając nowy etap w rozwoju segmentu zerówek w Polsce. Bezalkoholowe piwa marki Żywiec zachwycają kwiatowymi nutami i celebrują rodzime smaki w ramach linii ,,Kwiaty Polskie”, wspieranej kampanią z Maciejem Musiałem. Radlery 0.0% Warki uzupełniają ofertę o orzeźwiające i zbalansowane propozycje. A imprezy... Czytaj więcej »

  • Co roku odkrywamy urok tradycyjnych wielkanocnych smaków na nowo – niezmiennie z musztardą KAMIS, która od lat wydobywa z nich to, co najlepsze. W kwietniu trwa kampania digitalowa marki KAMIS „Odkryj Bogactwo Smaku”, celebrująca tradycję i kulinarne przyjemności. W roli głównej – cztery uwielbiane przez Polaków musztardy: sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska. Czytaj więcej »

  • Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Eduscho, której głównym bohaterem jest żółte Family. Znana Polakom żółta kawa, która po ubiegłorocznym rebrandingu dołączyła do portfolio marki Eduscho, będzie widoczna przy popularnych programach telewizyjnych. Na kwiecień i maj zaplanowano też działania influencer marketingowe z takimi gwiazdami, jak m.in. Krzysztof Ibisz, Katarzyna... Czytaj więcej »

  • Kampania MOKATE Cappuccino nabiera rozpędu

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Mokate Cappuccino ZERO – nowość w portfolio MOKATE – zyskuje coraz większe zainteresowanie wśród konsumentów. Czytaj więcej »

  • Jeśli każda kostka czekolady E.Wedel pobudza zmysły, to jaką euforię jest w stanie wywołać wizyta w Muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel? Czytaj więcej »

  • Kampania marki Rama z Gordonem Ramsayem

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    „Rama” współpracuje z szefem kuchni Gordonem Ramsayem, który pokazuje nowe podejście do przygotowania posiłków. Czytaj więcej »

  • Marka NESCAFÉ 3in1 prezentuje nową kampanię pod hasłem „NESCAFÉ 3in1 i wracasz do gry!”. Czytaj więcej »

  • Ruszyła nowa kampania marki Jeżyki

    Środa, 09 kwietnia 2025

    Z początkiem kwietnia br. marka Jeżyki wystartowała z nową kampanią 360°, promującą jedyne w swoim rodzaju ciastka Jeżyki. Komunikacja obejmuje telewizję, działania digitalowe, VOD, nośniki DOOH, mural w Warszawie oraz aktywacje z influencerami. Wszystko pod hasłem: „Niezrównane w smaku. Jedyne oryginalne”. Czytaj więcej »

  • Żywiec od lat zachęca do cieszenia się życiem i doceniania każdej chwili. W tym sezonie marka jeszcze mocniej nawiązuje do czasu spędzonego na łonie natury, a zarówno w spocie, jak i na kreacjach reklamowych, ważną rolę odgrywają atrybuty związane z polskim folklorem – wszystko pod hasłem „Chce się Ż”. Czytaj więcej »

  • Zbliżająca się Wielkanoc to czas intensywnych przygotowań – zarówno kulinarnych, jak i organizacyjnych. By je ułatwić ALDI startuje z ofertą świąteczną, która łączy wysoką jakość produktów z atrakcyjnymi cenami i wydłuża godziny otwarcia swoich sklepów. W nowej gazetce ALDI klienci znajdą wszystko, co potrzebne, by skompletować wielkanocne zakupy – bez przepłacania.... Czytaj więcej »

  • Artystka młodego pokolenia kontynuuje współpracę z marką Orbit® Refreshers. Od 7 kwietnia Young Leosię będzie można zobaczyć w nowej kampanii reklamowej, w której namawia by „poczuć moc smaku”. Czytaj więcej »

  • Z początkiem kwietnia startuje największa tegoroczna kampania marki Żubr, niosąca przekaz, że gdy Żubr – król puszczy – jest na straży, wszystko znajduje się na właściwym miejscu. Czytaj więcej »

  • Wystartowała największa w historii marki JBB Bałdyga kampania reklamowa. Pod hasłem „Jedz Bardziej Bosko”, jeden z liderów polskiego rynku wędliniarskiego promuje przede wszystkim swoją innowacyjną linię kiełbas bez osłonki, ze szczególnym uwzględnieniem okresu wielkanocnego oraz nadchodzącego sezonu grillowego. Kampania stanowi kluczowy element długofalowej strategii... Czytaj więcej »

  • Najnowsza kampania marketingowa Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w kreatywny sposób podkreśla wszechstronność serków Łaciatych i ich uniwersalne zastosowanie w kuchni. Charakterystyczne krowie łaty i tajemnicza ręka z apetytem na dobry serek po raz kolejny będą bohaterami humorystycznych spotów reklamowych, prezentujących bogactwo smaków i możliwości kulinarnych. Czytaj więcej »

  • Proste i perfekcyjne połączenie, które daje orzeźwienie? Kiedyś Pepsi z plasterkiem cytryny, dziś – Pepsi Twist lub Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny. Marka rusza z nową, wielokanałową kampanią pod hasłem „To takie proste”, celebrującą prostotę, nostalgię i świeże podejście do klasyki – zarówno w komunikacji, jak i działaniach brandowych. Czytaj więcej »

  • Sven Hannawald - legendarny skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator prestiżowego Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. Firma, której współwłaścicielką jest Polka - Klaudia Saferna, dynamicznie rozwija swoją obecność na europejskim rynku, a nowy ambasador będzie wspierał... Czytaj więcej »

  • W tym roku Lidl Polska sprawił, że przygotowania do świąt wielkanocnych są nie tylko wygodne, ale i wyjątkowo korzystne dla domowego budżetu. Analiza świątecznego koszyka pokazuje, że zakupy w Lidl Polska są o ponad 13 zł tańsze niż u konkurencji. Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska i PAYBACK uruchamiają przedświąteczną akcję rabatową. Wszyscy klienci, którzy do 30 kwietnia br., od poniedziałku do czwartku zrobią 5 razy zakupy w tej sieci za min. 99 złotych oraz przy kasie zeskanują aplikację “Mój Carrefour”, otrzymają e-bon o wartości 50 zł na kolejne zakupy, a dodatkowo skanując zarejestrowaną kartę/aplikację PAYBACK, lub... Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem kwietnia marka Grześki wkroczyła do przestrzeni miejskiej z nową kampanią outdoorową. Pod hasłem „Każdy ma swoje Grzeszki” kultowe wafle pojawiły się na billboardach i ekranach w całej Polsce – zarówno w formacie statycznym, jak i animowanym. To kolejny krok w realizacji strategii 360°, która obejmuje również działania w telewizji, digitalu, mediach... Czytaj więcej »

  • Ruszyła sprzedaż sera Hochland Sielski 135g w Biedronce. Wprowadzeniu sprzedaży sera Hochland Sielski w Biedronce towarzyszy szereg aktywności, między innymi: konkurs konsumencki z komunikacją na opakowaniu, geotargetowanie z informacją o konkursie oraz o dostępności oraz wsparcie komunikacyjne w Social Mediach. Czytaj więcej »

  • Łaciaty PROTEIN+ podbija nowe kanały

    Poniedziałek, 31 marca 2025

    Marka Łaciaty PROTEIN+, należąca do SM Mlekpol, kontynuuje dynamiczną ekspansję na rynku produktów wysokobiałkowych. Kampania „Dołatuj się!” w 2025 roku wkracza na nowe pola komunikacji, docierając do jeszcze szerszego grona odbiorców. Czytaj więcej »

  • Jak podaje znany dyskonter, tylko w 2024 roku sprzedał kilkanaście milionów sztuk tego produktu – o czym mowa? O żółtym serze! Z okazji przypadającego 27 marca Międzynarodowego Dnia Sera sieć ALDI nie tylko dzieli się badaniami na temat trendów konsumenckich w tym segmencie, zachęca również do korzystania z promocji i przetestowania serowych nowości. Czytaj więcej »

  • W sklepach Carrefour Polska wystartowała akcja 5-10-15, oparta na mechanizmie rabatów kroczących. Wszyscy klienci tej sieci, którzy do końca marca br., zrobią zakupy za min. 100 złotych i zeskanują przy kasie aplikację mobilną “Mój Carrefour”, będą otrzymywać coraz większe rabaty na swoje kolejne zakupy, aż do maksymalnej wysokości 15%. Czytaj więcej »

  • Co łączy Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego? Oprócz wspaniałej sportowej kariery, przyjaźni i klubu, w którym obecnie występują, obaj legendarni polscy piłkarze wzięli udział w efektownej kampanii marki napojów funkcjonalnych WITT, należącej do portfolio Grupy Maspex. Czytaj więcej »

  • Kampania, która ruszyła 1 marca 2025 r., obejmie działania PR wsparte współpracą z ekspertami, influencer marketing, działania digital w social mediach marki, OOH na autobusach w aglomeracji warszawskiej oraz śląskiej oraz konkurs konsumencki promowany poprzez działania digital i promocję in-store oraz w gazetkach promocyjnych sieci handlowych, w tym m.in. Leclerc, Intermarche. Czytaj więcej »

  • Glenfiddich, szkocki producent whisky single malt, z dumą prezentuje kolejną odsłonę kampanii: "Where Next?: Podążaj za instynktem". Inicjatywa ma na celu celebrowanie niezależności, odwagi oraz zaufania do własnych wyborów, które są fundamentem Glenfiddich od momentu powstania w 1887 roku. W ramach kampanii kierowanej wyłącznie do pełnoletnich konsumentów marka przygotowała... Czytaj więcej »

więcej artykułów