W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski. Czytaj więcej »
W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane ciasta, które nie tylko znakomicie smakują, ale także świetnie się prezentują i zapewniają nam więcej spokoju i beztroski. Czytaj więcej »
W ramach akcji cashback “Może Być Taniej” możemy uzyskać aż 100 zł zwrotu za zakup ulubionych produktów Procter&Gamble, w dowolnym sklepie na terenie Polski. Wystarczy tylko zarejestrować paragon i cieszyć się zwrotem gotówki na konto. Czytaj więcej »
Marka E.Wedel niedawno wystartowała z bożonarodzeniową kampanią pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”. Stworzony w ramach niej spot, bazujący na wpadającej w ucho świątecznej melodii, opowiada o radości z bycia razem i prezentuje kultowe produkty z portfolio. Chwile spędzone w gronie najbliższych i moment dzielenia się wedlowskimi łakociami sprawią, że najbliższe święta... Czytaj więcej »
Tymbark rusza z nową kampanią deserów w pouchu Deli&Fruits. „Kiedy muuusisz” to komunikacja marki, która pokazuje idealne rozwiązanie dla tych, którzy szukają kompromisu pomiędzy małą przyjemnością i pysznym smakiem, a przekąską o dobrym składzie pełnym owoców. Czytaj więcej »
Marka Hochland od lat aktywnie angażuje się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności. W ramach długofalowego wsparcia Programu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej nie tylko funduje ciepłe posiłki dla najbardziej potrzebujących dzieci, ale również organizuje warsztaty, podczas których uczy młodych ludzi samodzielności w kuchni, rozwija ich kreatywność i edukuje w... Czytaj więcej »
Rozpoczęcie pracy, egzamin na uczelni – w każdej z tych sytuacji możesz dodać sobie błysku. Jak? Sięgając po bezcukrową gumę do żucia Orbit®! Dzięki niej możemy zadbać o świeży oddech, kiedy tego potrzebujemy oraz wydobyć swoją wewnętrzną iskrę. Już po raz trzeci mogliśmy zobaczyć to w programie „Top Model”! Czytaj więcej »
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”, która potrwa od 13 listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych i na platformie VOD. W tym roku do sezonowej oferty firmy dołączył nowy produkt – Mikołaj Grześki, wypełniony chrupiącym nadzieniem oraz oblany mleczną czekoladą. Czytaj więcej »
Sernik czy piernik? Ten przedświąteczny dylemat już wkrótce – w najnowszej odsłonie kampanii Mazurskiego Smaku – rozwiążą popularni twórcy kulinarni. Hasło „Święta po Mazursku” będzie towarzyszyć konsumentom przez cały okres przygotowań do Bożego Narodzenia, zachęcając ich do wyboru produktów mlecznych Mlekpolu – idealnych do domowych wypieków. Czytaj więcej »
Klienci Carrefour Polska ruszyli na pierwsze zakupy świąteczne. Do 10 listopada wszystkie osoby, które kupią w tej sieci zabawki, zaoszczędzą nawet 120 złotych na zakupach kolejnych produktów z tego asortymentu. Do wyboru Carrefour przygotował aż 4000 różnych produktów z tej kategorii. Czytaj więcej »
Pod koniec lata na sklepowych półkach pojawił się Wedel Snack – czekolada, która wprowadza niezłe zamieszanie, przełamuje nudę i dosłownie sprawia, że nie chcemy się nią dzielić! To seria wyjątkowych, zaskakujących czekolad inspirowanych ulubionymi przekąskami młodych, które zostały stworzone razem z nimi. To właśnie oni, młodzi zjadacze czekolad tzw. „zetki” i... Czytaj więcej »
Już ponad 3 miliony maskotek i ponad 1,5 miliona książek związanych z Gangiem Mocniaków – tegoroczną, kultową akcją lojalnościową sieci Biedronka, trafiło do klientów. W sklepach sieci pojawiła się też najnowsza, czwarta część książki z przygodami maskotek, w której po raz pierwszy pojawiają się seniorzy. A od poniedziałku (06.11) do piątku (10.11) na wszystkich,... Czytaj więcej »
Popularny i lubiany muszkieter, trzy spoty, dwa hasła i ulubiona mięsna przekąska Polek i Polaków, czyli najbardziej cenione na rynku kabanosy. Tarczyński wystartował z nową kampanią reklamową „Oglądamy – Przekąszamy”, promującą nowości w asortymencie jakościowych kabanosów, flagowego produktu w portfolio marki. Szeroko zakrojone działania promocyjne będą prowadzone w... Czytaj więcej »
W ramach świątecznej kampanii „Jesteśmy na Ty przy wspólnym stole. 5 milionów posiłków dla potrzebujących” Tyskie pokazuje moc pomagania oraz niezmiennie zachęca do dbania o dobre relacje i bycie razem. Wspólny projekt marki i Federacji Polskich Banków Żywności umożliwi przekazanie osobom potrzebującym 5 mln posiłków, przygotowanych dzięki wsparciu darowizną finansową od... Czytaj więcej »
Stokrotka zaprasza do udziału w nowej akcji promocyjnej z wybraną kuchnią świata. Tym razem sieć zabiera klientów w kulinarną podróż do Meksyku. Na półkach supermarketów Stokrotka od 3 do 22 listopada dostępne będą produkty i dania, pozwalające odkryć smaki wyjątkowej kuchni z Ameryki Północnej. Czytaj więcej »
Na ostatnie dwa miesiące roku, Carrefour Polska wprowadza nową odsłonę swojej flagowej “Akcji Antyinflacja”, której celem jest ochrona siły zakupowej klientów. Aż do 30 grudnia br. wszystkie osoby korzystające z aplikacji “Mój Carrefour” będą mogły otrzymać e-bony na następne zakupy o łącznej wartości nawet 100 zł. Wystarczy, że 8 razy zrobią zakupy za minimum 99... Czytaj więcej »
Wystartował kolejny etap kampanii „Twoja Fantasia. Twój wybór". Kampanię realizuje agencja VMLY&R. Czytaj więcej »
Sieć sklepów Intermarché wychodzi naprzeciw potrzebom klientów w czasach wysokiej inflacji oraz stale rosnących kosztów życia i zapowiada na końcówkę roku nową akcję lojalnościową „Interpunkty”, a także liczne oferty promocyjne. Dzięki nim oszczędzanie przy codziennych zakupach spożywczych ma być jeszcze prostsze. Przy okazji Intermarché podsumowuje największe... Czytaj więcej »
Jak wpłynąć na otaczający nas świat? Czy sukces zawsze wiąże się z szukaniem własnej drogi? Jak znaleźć swój indywidualny styl i przebić się z innowacyjnymi pomysłami? Odpowiedzi na te i wiele innych nieoczywistych pytań udzielają goście Oliviera Janiaka, czyli artyści zaangażowani w kampanię “WHERE NEXT? Kreatorzy Zmian” - Andrzej Dragan, Agnieszka Bar, Jackob... Czytaj więcej »
Weź udział w konkursie, zatańcz zombie dance i wygraj jeden z pięciu iPhone 15! To nietypowa akcja marki kwaśnych słodyczy Sour Madness. Czytaj więcej »
Marka Żubrówka w ramach kampanii pod hasłem "Odkryj swoją dziką naturę – Go Wild" kontynuuje działania, w których pełnoletni konsumenci „młodzi duchem” oraz spragnieni wyjątkowych doświadczeń mogą wziąć udział w wyjątkowych i skierowanych specjalnie do nich inicjatywach, które dotyczą świata streetwear’u oraz cyklu imprez muzycznych. Czytaj więcej »
Stokrotka zachęca do celebrowania wspólnych posiłków przy stole, rozpoczynając nowy program lojalnościowy. W najnowszej akcji klienci po zrobieniu zakupów otrzymują znaczki, które mogą następnie wymienić na zestawy sztućców w promocyjnych cenach. Sieć zaprasza do udziału w programie użytkowników Naszej Stokrotki, oferując im możliwość zbierania znaczków w aplikacji. Dla... Czytaj więcej »
W październiku 2023 r. Żabka obchodzi 25-lecie obecności na rynku. Z tej okazji przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak… w Żabce!”. W komunikacji wykorzystane zostały zróżnicowane kanały, w tym tradycyjne nośniki reklamowe, podcasty i media społecznościowe. Czytaj więcej »
Po ogłoszeniu Monster Energy jako sponsora Call of Duty League w kwietniu tego roku, Activision i Monster Energy wspólnie prezentują cztery nowe, limitowane puszki Monster Energy Call of Duty dostępne w sklepach w całym kraju. Konsumenci otrzymają specjalne puszki Monster Energy Original, Monster Energy Zero Cukru (dostępnego w sieci Biedronka), Monster Zero Ultra i Monster Energy Mango... Czytaj więcej »
Czas na #hellendż! 28 września wystartowała kampania marki Oranżada Hellena, którą po wygranym w czerwcu przetargu, realizuje LoveBrands Group. Firma odpowiada za stworzenie strategii i koncepcji kreatywnej oraz całościową obsługę projektu w zakresie influencer marketingu. Czytaj więcej »
Lubella ruszyła z kolejna odsłoną kampanii expressowych makaronów gotowych w 2 minuty! Sprytniejsze zagospodarowanie domowym budżetem, krótszy czas przyrządzania posiłku i smaczne obiady, kiedy tylko chcesz – komunikuje Lubella express 2 minuty! Czytaj więcej »
Polmlek startuje z kolejną już, epicką kampanią Serów z Goliszewa! W rolach głównych – sery Jagna, Boryna i Antek, które zachęcają do wspólnych, rodzinnych posiłków z „Chłopami” w tle. Czytaj więcej »
Najbliższe, chłodne tygodnie upłyną nam pod znakiem ciągnącego się, rumianego sera i prawdziwie rozgrzewających tostów, grzanek oraz zapiekanek. Trwająca od początku września nowa odsłona kampanii „Natura dobrego sera” zaprasza konsumentów do świata oryginalnych potraw, ciekawych połączeń smakowych i aromatów, bez których trudno wyobrazić sobie jesienne gotowanie. Czytaj więcej »
Mlekpol, właściciel marki Łaciate, wystartował z ekologiczną kampanią pod nazwą „Nie zrywaj zakrętki z Łaciatego!”. To przedsięwzięcie edukacyjne, które ma na celu promowanie świadomego korzystania z nowych opakowań mleka oraz śmietanek o pojemności 500 ml. Kampania w lekki i humorystyczny sposób przekazuje istotne informacje na temat korzyści wynikających ze stosowania... Czytaj więcej »
Od maja br. w ofercie Lidl Polska pojawiały się piwa rzemieślnicze od Browaru PINTA, które zwyciężyły w III edycji konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo”. W poniedziałek, 9 października, swoją premierę w ofercie sieci ma ostatnie zwycięskie piwo, czyli Single Hop Double West Coast IPA. Inspiracją do uwarzenia tego piwa była receptura Marcina Jochimczyka, który pokonał... Czytaj więcej »
CHWYTAJ DŻEM! – to nowe hasło platformy komunikacji marki Łowicz. Kampania opiera się na ukazaniu zmiany nudnych, codziennych potraw, w coś przyjemnie apetycznego, dzięki dodaniu dżemu Łowicz. Na potrzeby kampanii nagrano cover ikonicznej piosenki pt. „Sunny” Bobbiego Hebba, rozsławionej później przez Boney M. Czytaj więcej »
Paweł Mich, Director, Sales and Implementations, Solutions for...
Paweł Kowalczuk, Menadżer ds. Sprzedaży i Rozwoju, Comp...
3 pytania do Marty Orackiej, Market Research & Brand...
Małgorzata Parzymies, Dyrektor działu usług w...
Szymon Poliński, Prezes Zarządu Fabryki Cukierniczej Kopernik...
Grupie Mlekovita zorganizowała I Ogólnopolski Mleczarski...
W tym roku, już po raz szósty, Hochland Polska przeprowadził...
Mimo wyzwań związanych z pandemią Covid-19, wybuchem wojny i...
W ostatnich dniach firma SERTOP z Tychów została Sponsorem...
Już od najbliższego czwartku mieszkańcy Świebodzina będą...
Już po raz 17. firma Hochland Polska zaprosiła swoich...
Dokładnie trzy dekady temu Nestlé rozpoczęło działalność...
Żywność convenience staje się alternatywą dla jedzenia w...
Zbliżające się Mikołajki oraz święta Bożego Narodzenia...
Oferta Empiku stale się poszerza i nie chodzi tu tylko o nowe...
Już jest! Nowa proteinowa odsłona serka topionego w ofercie...
Produkty M&M’s® oraz Maltesers®...
Karmelowa z solą, Czekolada mleczna i Czekolada gorzka z...
W tegoroczne Święta Dan Cake zachęca do tego, by na...
Produkty Procter&Gamble, w dowolnym sklepie na terenie Polski. ...
Chwile spędzone w gronie najbliższych i moment dzielenia się...
To komunikacja marki, która pokazuje idealne rozwiązanie dla...
Marka Hochland od lat aktywnie angażuje się w inicjatywy z...