Tosterki to wysokiej jakości ser topiony w plasterkach stworzony z myślą o najmłodszych konsumentach. Bez dodatku konserwantów i fosforanów. Bogate w białko i wapń. Czytaj więcej »
Tosterki to wysokiej jakości ser topiony w plasterkach stworzony z myślą o najmłodszych konsumentach. Bez dodatku konserwantów i fosforanów. Bogate w białko i wapń. Czytaj więcej »
Ser Gouda w plastrach MSM Mońki to idealny wybór na lato – doskonały do kanapek, tostów i przekąsek w podróży. Czytaj więcej »
Nowa linia sosów pomidorowych Salsa Pronta Mutti składa się z 3 produktów, z których każdy wykonany jest z wyjątkowej, w 100% włoskiej odmiany pomidorów – Tondo, Datterino i Pizzutello – co nadaje każdemu z nich unikalny profil smakowy, wzbogacony oliwą z oliwek z pierwszego tłoczenia i naturalnymi ziołami. Czytaj więcej »
Do portfolio marki Łosoś dołączył nowy produkt – Łosoś w sosie koperkowym. Dostępny jest w poręcznej puszce 110 g, w której znajdziemy kompozycję delikatnego mięsa z łososia w przepysznym sosie koperkowym. Czytaj więcej »
Marka Berlinki wprowadza na rynek nowy wariant parówek – Berlinki Z szynki. Czytaj więcej »
Panierka Panko TaoTao 200 g to propozycja dla tych, którzy cenią lekkość i efektowną teksturę. Wersja klasyczna idealnie się rumieni, tworząc złocistą, delikatnie chrupiącą warstwę. Czytaj więcej »
Linia „na śniadanie” marki Wielkopolski Indyk to wygodne, plastrowane wędliny stworzone z myślą o codziennym menu. Czytaj więcej »
Marka PODRAVKA w ostatnim czasie rozszerzyła swoje portfolio produktów instant VEGETA Noodles. Czytaj więcej »
Mascotte prezentuje kolejną odsłonę corocznej limitowanej edycji bibułek Original Slim Combi. To doskonale znany i ceniony przez konsumentów produkt, który w tym roku zyskał wyjątkową oprawę graficzną inspirowaną labiryntem – przygotowaną wyłącznie dla polskiego rynku. Czytaj więcej »
Mascotte prezentuje CONSY ACTIVE FILTER – pierwsze na polskim rynku Consy z aktywnym filtrem węglowym z węgla kokosowego. Czytaj więcej »
Pho to klasyk i jedna z ikon azjatyckiej kuchni. Bulion od K-Products pozwala przygotować tę aromatyczną zupę szybko i wygodnie – wystarczy dolać wodę, dorzucić makaron, świeże zioła i ulubione dodatki, by poczuć klimat wietnamskiego street foodu. Czytaj więcej »
Indykpol wprowadza nową linię produktów, która obejmuje pasztet Szlachetny ok. 880 g oraz Kiełbaski Szlachetne ok. 700 g dedykowane ladzie tradycyjnej. Czytaj więcej »
Ale nowość! Stovit wprowadza na rynek Owoce w żelu – kolejny po dżemach przysmak o obniżonej zawartości cukru. Czytaj więcej »
Wraz z nadejściem cieplejszych dni, coraz chętniej sięgamy po świeże warzywa, które teraz smakują najlepiej. O tej porze roku na stołach królują młoda kapusta, rzodkiewki czy koper. Warto wykorzystać ich kruchość i delikatny aromat, przygotowując domowe przetwory, które przypomną o wiosennych chwilach nawet wtedy, gdy sezon na nowalijki minie. Czytaj więcej »
JNT Group rozpoczyna zapowiadaną ofensywę w segmencie alkoholi mocnych, wprowadzając na rynek swoją pierwszą markę z kategorii gin, czyli Gin Dobroński. W najbliższych miesiącach firma planuje launch kolejnych produktów w segmencie wódek, rumów czy likierów ziołowych, aby w 2025 roku zakończyć budowę pierwszej części portfolio produktowego w dywizji JNT Spirit. Czytaj więcej »
Żubrówka – marka, która od lat z powodzeniem łączy tradycję z nowoczesnością – prezentuje odświeżoną wersję swojej linii Iconic Cocktails. Tym razem to nie tylko smak, ale i styl wychodzą na pierwszy plan. Nowe, wyraziste etykiety inspirowane estetyką nocnego życia, neonów i klubowej energii nadają znanym produktom zupełnie nowy wymiar. Czytaj więcej »
Soplica Gorzka, słodko-gorzki klasyk znany z wyjątkowego charakteru, poszerza swoje portfolio o trzy nowe warianty: Koleżeńska z orzeszkami Cola, Figlarna z figą oraz Niezłe Ziółko z chmielem. Nowe propozycje to świeże spojrzenie na tradycyjną recepturę, stworzone z myślą o konsumentach poszukujących autentyczności, jakości i nieoczywistych połączeń smakowych. Czytaj więcej »
Marka HELIO wprowadza innowacyjną przekąskę z suszonych jabłek – 100% natury, bez konserwantów, bez sztucznych dodatków, bez dodatku cukru. Czytaj więcej »
Marka Monte Santi, należąca do JNT Group prezentuje nowości na sezon wiosenno-letni. Odważnie wkracza w nowe kategorie, oferując koktajle Aperitivo w 3 wariantach oraz klasyk win musujących – delikatne i orzeźwiające Prosecco z odmiany Glera. Czytaj więcej »
SERTOP wprowadza nowe, trójstronne etykiety dla całej linii serów topionych w kostkach 100 g, z kultowym „Tylżyckim” na czele. Nowe opakowania poprawiają widoczność produktu, jego atrakcyjność na półce i czytelność informacji, co przekłada się na większą wygodę zarówno dla konsumentów, jak i handlu detalicznego. Czytaj więcej »
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają na pokłady samolotów wafelki wyprodukowane przez polską firmę SKAWA. To pierwsza słodka przekąska opracowana na wyłączność dla LOT-u, będąca wyrazem przywiązania do krajowych tradycji, gościnności oraz wysokiej jakości serwisu pokładowego. Polskie Linie Lotnicze LOT konsekwentnie wspierają rodzimych producentów, promując polskie marki... Czytaj więcej »
Sokołów wprowadza nowości, które spełniają oczekiwania konsumentów chcących na co dzień jeść wartościowe, smaczne i szybkie w przygotowaniu posiłki. To dwa dania gotowe – Kotlety mielone oraz Klopsiki, czyli klasyczne, ulubione propozycje obiadowe Polaków. Nowości Sokołowa są produktami jakości premium – wyróżnia je wysoka zawartość mięsa oraz brak dodanych... Czytaj więcej »
Latem chcemy lekkości, orzeźwienia i... pysznych deserów! Odkryj nowe smaki Galaretek WINIARY w edycji limitowanej – Limonka z Miętą i Mango z Marakują – oraz zupełnie nową formę ich podania, Bubble Jelly, czyli kulinarny hit tego lata. Nowości sprawią, że klasyczna galaretka nabierze jeszcze większej świeżości i efektowności, a soczyste kolory wniosą do kuchni podmuch... Czytaj więcej »
Masa netto 60g Producent: HELIO S.A. Czytaj więcej »
Masa netto 125g Producent: HELIO S.A. Czytaj więcej »
Żubrówka po raz kolejny udowadnia, że polskie alkohole mogą z powodzeniem konkurować z najlepszymi markami świata. Podczas tegorocznej edycji London Spirits Competition 2025, marka zdobyła aż sześć medali – w tym złoto dla Żubrówki Mango & Passion Fruit – potwierdzając nie tylko swoją mocną pozycję na rynku międzynarodowym, ale także konsekwencję w dążeniu to tworzenia... Czytaj więcej »
Konsumenci szukają gotowych rozwiązań – pięknych, ale i praktycznych prezentów, niewymagających dodatkowego pakowania. Czytaj więcej »
Lato zbliża się wielkimi krokami. W tym okresie najchętniej sięgamy po napoje, które orzeźwią nas w upalne dni. Czytaj więcej »
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem. Do tego jest okazem zdrowia, dzięki naturalnym składnikom: puree z mango, tłoczonym sokom z limonki, cytryny i miodowi. Sekretny składnik to 8% miodu wielkokwiatowego, który nadaje naturalną słodycz, a każdy łyk to prawdziwa przyjemność, której możecie doświadczyć bez obaw o sztuczne dodatki, cukier czy konserwanty. Czytaj więcej »
Linia ginów marki Lubuski firmy Henkell Freixenet Polska powiększyła się o nowe, owocowo-ziołowe smaki, które są doskonałą bazą orzeźwiających drinków. Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierowniczka Komunikacji...
Wywiad z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Grupy Colian....
Trzy pytania do Karoliny Godzińskiej, Dyrektora Sprzedaży...
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Aż 78% Polaków jest zainteresowanych samozbiorami. Jaki z...
Sezon letniego biesiadowania to świetna okazja, by...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
HARIBO Exotix to żelki o owocowych smakach – mango...
Poznaj najnowszy hit od Bebeto – liofilizowane żelki...
Oferta Sofio poszerzyła się o nową przekąskę z południa...
Talarki waflowe to nowa kategoria produktów marki Lekorna –...
Poznaj STIXY od HELIO – pyszne frytki z polskich suszonych...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...