Nowości

  • Marka Żubrówka, znana z wyjątkowego podejścia do natury i jakości, przedstawia Gin Białowieski w odświeżonej odsłonie. Produkt ten inspirowany jest bogatym dziedzictwem Puszczy Białowieskiej, łączy tradycję z nowoczesnością, oferując wyjątkowy smak. Gin Białowieski to propozycja dla osób, które poszukują odświeżającego, ziołowego profilu, idealnego do miksowania i... Czytaj więcej »

  • Beck’s Green Lemon już w sprzedaży!

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Coca-Cola HBC wprowadza nowość na polski rynek piwa – Beck’s Green Lemon 2,5% w 500 ml puszce. To połączenie wieloletniej jakości marki Beck’s z orzeźwiającym smakiem cytryny, dostępne w najchętniej wybieranym przez Polaków opakowaniu dla tej kategorii produktowej. Czytaj więcej »

  • Innowacyjne Consy z filtrem aktywnym!

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Mascotte prezentuje CONSY ACTIVE FILTER – pierwsze na polskim rynku Consy z aktywnym filtrem węglowym z węgla kokosowego. Czytaj więcej »

  • ALMETTE LEKKI – nowy wymiar lekkości

    Środa, 09 kwietnia 2025

    W linii Almette pojawiły się dwie unikalne nowości – Almette lekki naturalny i Almette lekki z ziołami. To pierwsze na polskim rynku produkty typu ‘light’ w kategorii puszystych serów twarogowych. 100% naturalnych składników, obniżona zawartość tłuszczu oraz większa ilość białka to benefity idealnie wpisujące się w bieżące trendy konsumenckie. Czytaj więcej »

  • Po spektakularnym sukcesie dubajskiej czekolady, Carrefour, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wprowadza na rynek kolejny orientalny produkt, który zyskuje ogromną popularność w mediach społecznościowych – czekoladę z “anielskimi włosami”. Ta unikalna czekolada to połączenie aksamitnej masy pistacjowej z delikatną, słodką watą cukrową inspirowaną orientalnymi deserami... Czytaj więcej »

  • Nowości energetyczne w Monster Energy

    Poniedziałek, 07 kwietnia 2025

    Coca-Cola HBC wprowadza na polski rynek nowe smaki kultowej marki napojów energetyzujących. Monster Energy Rio Punch powiększa linię produktów na bazie soków owocowych, a Monster Energy Fantasy Ruby Red to kolejna nowość z linii bez cukru. Oba napoje są dostępne w sklepach w całej Polsce. Czytaj więcej »

  • Milka, jedna z wiodących marek słodyczy czekoladowych na polskim rynku, poszerza swoje portfolio o wyjątkową nowość. Milka Choco Croissant to potrójnie czekoladowa przyjemność, która już w marcu 2025 roku trafi do sklepów w całej Polsce. Nowość rozszerzy dynamicznie rozwijający się segment rogali pakowanych. Czytaj więcej »

  • Krążek SNACK & DIP – NOWOŚĆ od Hochland

    Poniedziałek, 07 kwietnia 2025

    Krążek SNACK & DIP to nowa odsłona kremowych topionych serów Hochland. Intensywne smaki: serowy i jalapeño, w połączeniu z aksamitną konsystencją, dają wiele możliwości do eksperymentowania w kuchni. Krążek jest doskonały jako snack, na kanapkę, ale przede wszystkim sprawdzi się jako dip do nachosów, dodatek do tacos, tortilli czy słupków warzyw. Czytaj więcej »

  • Odkryj nowe smaki od Grycana!

    Środa, 02 kwietnia 2025

    Marka Grycan wprowadza dwie wyjątkowe nowości – Lody Śmietankowe z pistacjami i sosem pistacjowym oraz Lody Śmietankowe z białą czekoladą i sosem mango-marakuja. Klasyczny smak został skomponowany z modnymi dodatkami, dzięki którym obie propozycje zaskakują harmonijnym połączeniem smaków i tekstur. Czytaj więcej »

  • The Coca-Cola Company oraz Bacardí Limited ogłosiły globalną współpracę, której efektem jest premiera gotowego do spożycia koktajlu Bacardí & Coca-Cola (RTD – Ready-To-Drink). Od początku kwietnia produkt dostępny jest w wybranych sieciach handlowych w Polsce. Czytaj więcej »

  • Słodkie chwile mają swój smak – czasem przychodzą w formie soczystych owoców, innym razem w postaci ulubionej czekolady. E.Wedel postanowił połączyć te dwa światy, wprowadzając do swojej oferty wyjątkowe nowości: jagodową czekoladę oraz WW o smaku jagodzianki. Te kuszące propozycje są już dostępne w sprzedaży ogólnopolskiej. Czytaj więcej »

  • Żywiec ponownie wyznacza trendy na polskim rynku piwa. Marka, wprowadza coś, czego jeszcze nie było, czyli bezalkoholowe piwa w najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach z kwiatowym twistem. Tym razem Żywiec sięga po „Kwiaty Polskie”, które zaowocowały powstaniem dwóch nowości – Żywiec Lipa & Pigwa 0,0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0,0%. Czytaj więcej »

  • Lekka kuchnia na wiosnę

    Wtorek, 01 kwietnia 2025

    Wraz z nadejściem cieplejszych dni zmieniamy nie tylko garderobę, ale często także i podejście do gotowania. Na talerzach pojawia się więcej warzyw i lżejsze wersje klasycznych dań. Jeśli chcemy nadać im kremowej konsystencji i wyrazistego smaku, warto sięgnąć po Majonez Kielecki Lekki od WSP „Społem”. Sprawdzi się zarówno w sałatkach, dipach, jak i jako dodatek do... Czytaj więcej »

  • Wielkanoc pełna słodyczy z Colian

    Wtorek, 01 kwietnia 2025

    Wielkanoc to czas radości, rodzinnych spotkań i tradycji. To także doskonała okazja, by rozkoszować się ulubionymi smakołykami. Z tej okazji Colian przygotował wyjątkową ofertę, w której znajdziemy zarówno kultowe Figurki Goplana, cieszącego się dużą popularnością Zająca Grześki, jak i Śliwkę Nałęczowską oraz Złotą Wiśnię z serii Art Collection 2025. Czytaj więcej »

  • Od marca br. marka JemyJemy rozszerzyła swoje portfolio o nową linię dań gotowych, które odpowiadają na trendy i potrzeby współczesnych konsumentów – łącząc wysoką jakość, wyrazisty smak i codzienną wygodę. Wśród nowości znalazły się cztery apetyczne propozycje: Gulasz mięsny, Strogonow, Chili con carne oraz Kurczak curry. Oferta będzie szeroko promowana zarówno w... Czytaj więcej »

  • Owocowy smak wiosny z syropami Herbapolu

    Poniedziałek, 31 marca 2025

    Dzięki syropom Herbapolu, smak ulubionych owoców można mieć zawsze „na wyciągnięcie ręki” – i to na wiele sposobów. Syropy świetnie sprawdzą się bowiem nie tylko jako dodatek do wody, ale także jogurtu, koktajlu czy owsianki. A wybór wariantów to prawdziwa symfonia owocowych inspiracji – tu każdy znajdzie coś dla siebie. Czytaj więcej »

  • Nestea wprowadza Nestea Sparkling

    Piątek, 28 marca 2025

    Orzeźwienie nabiera nowego wymiaru. Nestea wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję kultowego napoju herbacianego, w której delikatne bąbelki spotykają się z wyrazistą maliną i orzeźwiającą miętą. To połączenie smaków, które przyciąga lekkością i świeżością, redefiniując sposób, w jaki możemy delektować się herbatą. Czytaj więcej »

  • Wiosenny powiew na talerzu

    Piątek, 28 marca 2025

    Gdy dni stają się coraz dłuższe, a promienie słoneczne coraz częściej pojawiają się na niebie, to znak, że do życia na nowo budzi się natura i nadchodzi czas wiosny. Nasze potrawy też się zmieniają i na talerzach rozkwita świeżość! Sprawdź przepisy z użyciem produktów VEGETA, które pomogą Ci przywitać wiosnę w Twojej kuchni. Czytaj więcej »

  • Produkty Fanex w nowej odsłonie

    Czwartek, 27 marca 2025

    Wielkanoc to czas, kiedy tradycja kulinarna i spotkania z najbliższymi przy stole odgrywają kluczową rolę. To moment, w którym sięgamy po sprawdzone receptury i smaki, znane od pokoleń. Aby jeszcze bardziej podkreślić wyjątkowy charakter wielkanocnych potraw, warto sięgnąć po wysokiej jakości dodatki. Fanex prezentuje zestaw produktów, które doskonale uzupełnią świąteczne... Czytaj więcej »

  • Soplica i E. Wedel ponownie łączą siły, tworząc dwie nowe kompozycje smakowe. Efektem tej współpracy są warianty inspirowane popularnymi deserami: Soplica Pistacjowa z białą czekoladą Wedla oraz Soplica o smaku Tiramisu z dodatkiem wedlowskiej czekolady. Czytaj więcej »

  • Ten projekt to owoc wielomiesięcznej pracy fantastycznego cross funkcyjnego zespołu! To wyjątkowe połączenie francuskiej elegancji i chrupiącego croissanta z włoskim serowym nadzieniem z pesto, bazującym na wyśmienitym serku Almette od Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Coca-Cola HBC, dystrybutor marek piwnych Ab InBev w Polsce wprowadza na polski rynek nowe opakowanie kultowego piwa. Jeszcze w marcu na półkach sklepowych pojawi się Stella Artois w puszce o pojemności 500 ml. Czytaj więcej »

  • Burger King po raz kolejny zaskakuje roślinną nowością, którą jest Plant-Based Bao Burger – orientalna odsłona klasycznego burgera w puszystej bułce bao. To kolejny krok marki w kierunku większej różnorodności i łatwiejszego dostępu do roślinnych alternatyw dla wszystkich miłośników dobrego jedzenia. Czytaj więcej »

  • Smak drożdżówek zamknięty w tubce – Łowicz przedstawia nową linię deserów, która daje przyjemność smaku i jest wygodna w użyciu. Czytaj więcej »

  • Zielona herbata to napój, który idealnie wpisuje się w wiosenny rytm życia. Naturalnie ożywia umysł i ciało, dodaje energii, wzmacnia witalność – a właśnie tego często potrzebujemy po zimowych miesiącach. Ale zielona herbata może zaoferować dużo więcej! Wie o tym marka Big-Active, która jest znana z tworzenia unikalnych wariantów smakowych. Czytaj więcej »

  • Hortex od lat jest synonimem jakości w kategorii mrożonek i soków. Teraz marka otwiera nowy rozdział. Odświeżona identyfikacja wizualna, nowoczesna komunikacja i poszerzona oferta produktowa sprawiają, że Hortex nie tylko wzmacnia swoją pozycję na rynku, ale również przyciąga nowych klientów. Jak przeprowadzić rebranding, który odświeży wizerunek, ale nie zatraci tożsamości?... Czytaj więcej »

  • MOKATE wprowadza do swojego portfolio nową linię produktów – Cappuccino ZERO bez dodatku cukru. To połączenie kultowego napoju kawowego z nowoczesną, zdrowszą formułą, wzbogaconą o stewię i błonnik, jest dostępne w trzech atrakcyjnych smakach: Malina i Kokos, Wanilia i Czekolada z Karmelem. Czytaj więcej »

  • Klasyczny ser pleśniowy camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu. Wytwarzany we Francji, zgodnie z przekazywaną od 100 lat z pokolenia na pokolenie serowarską tradycją, harmonijnie łączy kremowe wnętrze z delikatną skórką. Teraz dołączają do niego dwie NOWOŚCI – jedyne na polskim rynku produkty w posypkach, czyli Valbon Camembert w posypce śródziemnomorskiej oraz... Czytaj więcej »

  • Rynek przekąsek owocowych dynamicznie się rozwija, a konsumenci coraz częściej poszukują zdrowych, naturalnych produktów, które łączą wyjątkowy smak z wysoką jakością. HELIO Tropical Bites to nowa linia suszonych owoców, która zachwyca nie tylko smakiem, ale i konsystencją, oferując intensywne doznania egzotycznych owoców w każdej porcji. Czytaj więcej »

  • HELIO, renomowany producent bakalii i mas krówkowych, z radością wprowadza na rynek nową odsłonę swojego flagowego produktu – MASĘ KRÓWKOWĄ O SMAKU WANILIOWYM. To wyjątkowa propozycja dla miłośników słodkich wypieków i deserów, którzy cenią sobie najwyższą jakość i intensywny, naturalny smak. Czytaj więcej »

więcej artykułów