Nowości

  • NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Kultowa marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. Na kawoszy czeka dobrze znany smak zamknięty w odświeżonym, nowoczesnym opakowaniu. Czytaj więcej »

  • Znana i lubiana przez Polaków marka Gin Lubuski, lider kategorii, rozszerza swoje portfolio o letnie nowości. Są smakowite, orzeźwiające i niskokaloryczne, a do tego niezwykle wygodne w użyciu – bez problemu można je zabrać na plażę czy piknik. Lubuski Original RTD, czyli ready-to-drink, to gotowe do spożycia drinki o wyrazistych, owocowych smakach. Właśnie trafiły na sklepowe... Czytaj więcej »

  • Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. Czytaj więcej »

  • NOWOŚĆ od HELIO - Mix Orzechów Prażonych. Ta wyjątkowa mieszanka orzechów laskowych, nerkowców i migdałów, PODDANYCH PROCESOWI PRAŻENIA TAK ABY WYDOBYĆ Z NICH WYJĄTKOWY AROMAT I SMAK. Czytaj więcej »

  • Rozszerzanie diety to czas, kiedy do jadłospisu dziecka wprowadza się nowe smaki i konsystencje. Im więcej ich pozna, tym większa szansa na ciekawą i różnorodną dietę w przyszłości. W świecie kaszek dla niemowląt pojawiły się właśnie nowości od Gerber i Nestlé, dzięki którym maluszki mogą spróbować bezglutenowego owsa, połączenia ryżu z kukurydzą, a nawet kompozycji... Czytaj więcej »

  • Egzaminy, wystąpienia publiczne, praca koncepcyjna. Wydarzenia, od wyników których w dużej mierze zależy przyszłość i uczniów, i osób pracujących. Powtarzając ostatnie partie materiałów czy próbując stworzyć świetne projekty, warto pamiętać również o właściwym odżywianiu. W poprawie koncentracji, zwiększeniu zdolności poznawczych mózgu, wspomoże poniższy dekalog... Czytaj więcej »

  • Sezon letni to czas, w którym konsumenci oczekują od alkoholu lekkości i orzeźwienia. W te potrzeby idealnie wpisuje się Mionetto Prosecco – wino, które bezsprzecznie kojarzy się z wakacjami, piękną pogodą, relaksem. Prosecco jest lekkie, orzeźwiające i uwielbiane przez ludzi na całym świecie. Doskonale smakuje solo, ale i jako składnik pysznych, modnych koktajli. Marka... Czytaj więcej »

  • Familijne w nowych opakowaniach

    Piątek, 17 maja 2024

    Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. Czytaj więcej »

  • Organizacja wesela to nie lada wyzwanie dla każdej młodej pary. Dlatego by nieco ułatwić klientom aspekt personalizacji dodatków na weselu, Soplica daje możliwość stworzenia personalizowanych etykiet z wybranym przez siebie motywem. Czytaj więcej »

  • NORTH COAST, największy dystrybutor śródziemnomorskich produktów premium, popularyzuje trend ,,NOLO" i wprowadza do swojej oferty wyjątkowe bezalkoholowe wina włoskiego producenta Sgarzi Luigi. Czytaj więcej »

  • Nowość APIS! Czwórniak „AGrest"

    Czwartek, 16 maja 2024

    Typ miodu pitnego o zawartości alkoholu 11% (1 objętość miodu + 3 objętości wody). Czytaj więcej »

  • Kiełbasa, karkówka czy boczek? A może raczej… tomahawk lub cevapcici? Klasyczne, polskie smaki lub te rodem z kuchni świata? Bez względu na to, co mamy ochotę wrzucić tym razem na grilla, w asortymencie Sokołów Grill House z pewnością znajdziemy produkty, których poszukujemy. Marka jak co roku przygotowała szeroki wybór nowości na ruszt, które dołączyły do ulubionych... Czytaj więcej »

  • Koneserzy linii Fresh ŻU od Żubrówki Bison Grass mają kolejny powód do zadowolenia. Do rodziny smaków, które podbiły podniebienia pełnoletnich konsumentów ceniących owocowe doznania – dołączyła Juicy ŻU Wiśnia z Limonką. Unikalne połączenie trawy żubrowej z soczystym dodatkiem kultowych owoców będzie doskonałym wyborem podczas letnich spotkań. Czytaj więcej »

  • Nowy smak BURN Energy

    Środa, 15 maja 2024

    BURN Energy wprowadza do oferty nowy smak – tym razem przyszedł czas na tropikalną gujawę. Debiutujący wariant wzbogaca polskie portfolio, które jak dotąd liczyło pięć różnych opcji smakowych zamkniętych w puszkach 250 ml – klasyczny, jabłko-kiwi, wieloowocowy „Fruit Punch” oraz dwa warianty bez cukru: arbuz i brzoskwinia. BURN Energy Guava jest już dostępny w szerokiej... Czytaj więcej »

  • Piwo 0,0% z Browaru Trzech Kumpli

    Środa, 15 maja 2024

    Browar Trzech Kumpli jako pierwszy browar rzemieślniczy w Polsce wprowadził na stałe do szerokiej dystrybucji piwo o zerowej zawartości alkoholu: Citrus APA Unplugged 0,0%. Czytaj więcej »

  • Gourmet Foods, oficjalny polski importer i dystrybutor marki Dilmah, wprowadził do sklepów odświeżoną linię cejlońskich czarnych herbat aromatyzowanych. Nowe opakowanie premium z matowej tektury wyróżnia się na półce – przykuwa wzrok tłoczeniami, złotymi napisami oraz lepiej widocznym logotypem. Linia zawiera aż 25 propozycji uwzględniających różne gusta i preferencje... Czytaj więcej »

  • Ten sam smak w nowym wydaniu

    Środa, 15 maja 2024

    Marka NESCAFÉ przechodzi w 2024 roku kompleksowy rebranding, obejmujący całe portfolio i sposób komunikacji. Jedną z najbardziej widocznych zmian jest nowa szata graficzna opakowań wszystkich kaw rozpuszczalnych. Ich nowoczesny, przyciągający wzrok design wyróżnia się spośród innych, jednocześnie zachowując przejrzystość i czytelność. Nowe etykiety na opakowaniach będą nie... Czytaj więcej »

  • Grześki Gofree czekolada i kakao oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca to dwa unikalne smaki z limitowanej oferty wakacyjnej marki. W pierwszej propozycji, ciemny kakaowy wafelek otulają dwa kremy – kakaowy oraz czekoladowy. Czytaj więcej »

  • Familijne z nowym wizerunkiem

    Środa, 15 maja 2024

    Marka Familijne odświeża wizerunek najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Nowe opakowania są nowoczesne i minimalistyczne. Przykuwają uwagę uproszczonym logotypem, apetycznymi wizualizacjami smaku oraz charakterystycznym dla brandu żółtym kolorem. Dzięki temu oferta wafli Familijne Klasyczne oraz Familijne Gofrowe stała się jeszcze lepiej zauważalna na sklepowych półkach.... Czytaj więcej »

  • Grand G.O.A.T.

    Środa, 15 maja 2024

    Z okazji 45-lecia działalności marka Koral przygotowała niezwykłą nowość z linii premium: lody Grand G.O.A.T – Greatest Of All Time. Lody na patyku w podwójnej, przedzielonej warstwą sosu, czekoladzie dostępne są w trzech wariantach smakowych: Cosmopolitan – o smaku drinka cosmopolitan w podwójnej polewie o smaku poziomki z sosem żurawinowym, Strawberry – truskawkowe w... Czytaj więcej »

  • To połączenie docenionych przez konsumentów kremowych Lodów Śmietankowych z aksamitnym, karmelowym sosem własnej produkcji. Lody charakteryzują się wyrazistym, zbalansowanym smakiem, a za sprawą sosu karmelowego każda kulka zyskuje niepowtarzalną konsystencję, która przypomina elegancki deser. Czytaj więcej »

  • Nowość od Pszczółki

    Środa, 15 maja 2024

    Karmelki Musss… to przepyszne cukierki w soczyście orzeźwiających smakach: dojrzałej wiśni, słodkich winogron, soczystej pomarańczy i cytryny, a także Cola oraz Sprint! Cukierki kuszą niebanalnym zestawieniem smaków: słodkiego i kwaśnego. Wszystko za sprawą połączenia ich z super-musującym nadzieniem. Czytaj więcej »

  • Producent Cukry Nyskie poszerzył ofertę Herbatników Regionalnych o letnie Margaretki z nadzieniem o smaku mango-marakuja. To kruche ciastka, które wypiekane są wraz z wyjątkowym nadzieniem, co nadaje im pysznego smaku i aromatu. Margaretki z nadzieniem o smaku malinowym od lat cieszą się dużym uznaniem na rynku. Klienci chętnie sięgają po obie dostępne gramatury paczki: 180 g i 450... Czytaj więcej »

  • Do oferty marki Appetita dołączył POPCORN w dwóch wygodnych formatach – klasyczne ziarno kukurydzy do prażenia w garnku oraz dwa smaki – maślany i solony – do przygotowania w kuchence mikrofalowej. Świetna przekąska, która dopełni atmosferę domowego seansu filmowego, dziecięcej imprezy czy wieczoru przed telewizorem. Popcorn można dowolnie doprawić, dostosowując jego smak... Czytaj więcej »

  • Pianki BBQ grill

    Środa, 15 maja 2024

    Oferta Sofio poszerzyła się o jeden z topowych produktów na okres grillowy – pianki BBQ grill, 44 g. Sprężyste pianki można jeść same, ale najlepiej je upiec nad ogniskiem. W ciągu niecałej minuty przetworzą się w pyszny i niebanalny deser, który zasmakuje zarówno dorosłym, jak i dzieciom. Atrakcyjny wygląd i poręczny format produktu przyciągną uwagę i wyróżnią go na... Czytaj więcej »

  • Nowe DiRiso XXL

    Środa, 15 maja 2024

    Lubella wie, co zaproponować na nagły głód i wprowadza nową, większą pojemność przekąsek w pouchu na bazie ryżu. Lubella DiRiso XXL to 170 g pysznej przyjemności w dwóch nowych smakach. Produkt to kompozycja ryżu i owoców w wygodnym opakowaniu. Czytaj więcej »

  • Owsianki Lubella z Superfoods

    Środa, 15 maja 2024

    Nowość od Lubelli to pożywność owsianki i moc owoców superfoods. Marka wprowadza dwa gęste i pożywne in&outy pozytywnie przyczyniające się do funkcjonowania organizmu. Owsianki Lubella to sprawdzona i pyszna alternatywa dla śniadań, które masz zawsze pod ręką. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka wprowadza dwie nowe odsłony przekąski w pouchu – Lubella Owsianka z... Czytaj więcej »

  • Bakuś Shake & Fun

    Środa, 15 maja 2024

    Linia produktów Bakuś Shake & Fun to nowe, pitne jogurty dla dzieci. Guma balonowa i wata cukrowa to unikalna formuła połączenia mlecznych napojów i zaskakujących, dziecięcych smaków. Czytaj więcej »

  • Twist bubble to jogurt pitny, który wyróżnia się obecnością owocowych kulek, które nadają mu niepowtarzalny smak i konsystencję, podobną do popularnego bubble tea. Bakoma wprowadza na rynek 3 smaki: Odlotowa Truskawka, Brzoskwinia Marakuja oraz Ananas-Kokos. Produkt będzie dostępny w kubku 210 g z dołączona słomką do picia i topperem/przykrywką, która ułatwia picie i... Czytaj więcej »

  • Na sklepowych półkach pojawiła się nowa linia produktów z wysoką zawartością białka od Mlekpolu, stworzona z myślą o osobach dbających o zdrowie i zrównoważoną dietę. Porcja Łaciaty Protein+ jest wartościowym posiłkiem, który dostarcza organizmowi do 29 g białka. Inne atuty produktów marki Łaciaty Protein+ to niska zawartość węglowodanów, zero dodatkowego cukru oraz... Czytaj więcej »

więcej artykułów