• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Wtorek, 31 stycznia 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady

Partnerzy

więcej artykułów

Wywiady

  • Wiele pracy i serca wkładamy w rozwój Prostych Historii

    Rozmowa z Maciejem Włodarczykiem, Prezesem Zarządu Iglotex ...

  • Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska

    „Almette chroni łąki”...

  • Transparentność i odpowiedzialność

    Rozmowa z Izabellą Maczkowską-Ciborowską, Dyrektor...

  • Trzy pytania do Moniki Jusińskiej-Zbiegniewskiej, Dyrektor Marketingu w OSM Piątnica

    Rok 2022 potwierdził mocną pozycję Piątnicy na rynku...

  • Rewolucja w handlu z AI

    Wywiad z Piotrem Łapińskim, Image Recognition Product...

Wiadomości

  • Żabka nagrodziła swoich franczyzobiorców

    W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys...

  • Firmy nie planują inwestycji. Tylko 6% liczy na większą sprzedaż

    Główny odczyt Barometru EFL na I kwartał 2023 roku wynosi...

  • W tym roku e-sklepy będą kontynuować walkę z kryzysem i recesją

    Mimo trudności oraz wielu wyzwań, sektor e-commerce w Polsce...

Z rynku FMCG

  • Trudne czasy dla sektora FMCG? Seria bezpłatnych webinarów o marketingu

    Czy istnieją sposoby na to, aby wyjść z kryzysu silniejszym?...

  • Lidl zebrał ponad 4 mln zł na cel 31. Finału WOŚP

    ieć już po raz 14. zagrała z Finałem WOŚP...

  • Przekaż żappsy i wesprzyj 31. Finał WOŚP

    Żabka umożliwia użytkownikom swojej aplikacji mobilnej...

  • 100 proc. odpadów z zakładów Nestlé trafia do odzysku

    Odpady z siedmiu zakładów Nestlé – w Kaliszu, Kargowej...

  • MAKRO wystartowało z cyklem edukacyjnym „Ciao Italia” dla restauratorów

    Warsztaty dotyczą kuchni włoskiej. Pierwsze spotkanie odbyło...

Auto

  • Klienci stacji paliw mają wysoką świadomością ekologiczną

Nowości

  • Majonez Kielecki z oliwkami – Śródziemnomorski twist

    Wytwórcza Spółdzielnia Pracy Społem, producent legendarnego...

  • Zmiana mleka modyfikowanego w diecie dziecka

    Nestlé radzi jak zrobić to dobrze...

  • Maspex jako pierwszy wprowadził zakrętkę przytwierdzoną do opakowania kartonowego combidome firmy SIG

    Maspex wyprzedza dyrektywę UE Single Use...

  • Koreańskie marynaty O’Food w ofercie DeCare

    De Care powiększyła właśnie swoje portfolio o nowe produkty...

  • Sos Kielecki Chrzanowy – wyrazisty dodatek

    Czasami szukamy oryginalnych, nowych dodatków, aby...

Kampanie i Promocje

  • „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie” kampania serków wiejskich Almette z Cleo

    Intensywna kampania serków wiejskich Almette z Cleo...

  • Robbie Williams: „Zagadka rozwiązana! Jestem nowym głosem Felixa

    Nestlé Purina ogłasza, że Robbie Williams nagrał zupełnie...

  • Wyjątkowa promocja Biedronki. Przy zakupie dwóch produktów z logo WOŚP, drugi produkt 60% taniej

    Cel 31. Finału, czyli zbiórkę pieniędzy na...

  • Sery z Goliszewa ruszają z EPICKĄ kampanią

    Wysoka jakość, wieloletnia tradycja, oryginalne receptury i...

  • Nowa kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój w 5. rocznicę zobowiązań z COP24.

    „Z NATURY DLA NATURY”...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.