Konkursy i loterie

  • Zakończył się zorganizowany przez markę Grześki konkurs „Zostań czEKObohaterem”, którego celem było propagowanie proekologicznych postaw wśród uczniów szkół średnich i podstawowych. Wyłoniono 12 finałowych prac zorientowanych na lokalne lub globalne kwestie środowiskowe. Łączna pula nagród, która zostanie przeznaczona na realizację zwycięskich pomysłów wynosi 80 000... Czytaj więcej »

  • Od 19 czerwca, gracze mogą zanurzyć się w Rajskej Głębinie, rywalizować w Przystani Sportu i tańczyć na Wyspie Muzyki razem ze swoimi ulubionymi influencerami. Czytaj więcej »

  • Wygraj weekend w Wenecji w konkursie marki Aperol

    Poniedziałek, 12 czerwca 2023

    Marzysz o przeżyciu prawdziwie włoskiej przygody? Chciałbyś razem z najbliższymi doświadczyć dolce far niente, delektując się smakami najlepszej na świecie kuchni i oryginalnego aperitivo? Zagraj o weekendowy wyjazd do Wenecji dla siebie i swoich przyjaciół! Ruszył konkurs zorganizowany przez markę Aperol, w którym główną nagrodą jest wycieczka do Wenecji dla 4 osób.... Czytaj więcej »

  • Wygraj dożywotni bilet na Męskie Granie!

    Poniedziałek, 05 czerwca 2023

    Męskie Granie to jedyna w Polsce trasa festiwalowa, która od lat cieszy się niesłabnącą popularnością. To także jedno z najszybciej wyprzedających się wydarzeń muzycznych w kraju. Marka Żywiec, sponsor wydarzenia, wiedząc jak pożądane są bilety na Męskie Granie, tego lata postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom fanów projektu i ogłosiła konkurs o „Złoty Bilet”,... Czytaj więcej »

  • 1 maja wystartowała druga edycja letniej loterii Lecha. Do końca sierpnia można wygrać jedną z 50 tysięcy koszulek z fragmentami tekstów artystów takich jak: Natalia Szroeder, Kukon, OKI, Kaliber 44 i Ten Typ Mes, lub jeden z 2 tysięcy przenośnych głośników. Czytaj więcej »

  • 85% światowej produkcji kawy to zasługa drobnych producentów, uprawiających średnio 1 hektar kawy. Jednak zmiany klimatyczne, rosnące koszty nawozów i produkcji oraz spadające ceny kawy stawiają ich w coraz trudniejszej sytuacji. Aby wesprzeć swoich dostawców, przedsiębiorstwa i organizacje realizują szereg działań mających na celu trwałą poprawę warunków życia i pracy... Czytaj więcej »

  • Jeżyki zapraszają do udziału w nowym konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Kupuj produkty marki Jeżyki, rejestruj paragony i odpowiadaj na pytania konkursowe, aby mieć szansę codziennej wygranej w wysokości 1 000 zł. Nie zachowałeś paragonu? Nic straconego – również możesz wziąć udział w konkursie i starać się o kody rabatowe do sklepu islodycze.pl. Łączna pula nagród to... Czytaj więcej »

  • Heineken szykuje się na niezwykle przyjemne i orzeźwiające lato. Marka, która w ubiegłym roku wprowadziła na rynek Heineken Silver – największą piwną innowację od lat, stworzoną z myślą o młodych dorosłych, startuje z kolejną aktywacją skierowaną głównie do Gen Z. Heineken zaczyna sezon od loterii konsumenckiej – Lato przyjemności z Heineken, w ramach której codziennie... Czytaj więcej »

  • Już 20.03.2023 rusza ogólnopolski konkurs marki GELLWE, w którym konsumenci będą mogli wygrać praktyczne nagrody wspierające pasję pieczenia. W śród nich gustowne miksery planetarne Kitchen Aid oraz profesjonalne zestawy form do wypieków marki ZENKER. Akcja trwa do 20.05.2023. Czytaj więcej »

  • Startuje Biedronkoloteria

    Poniedziałek, 13 marca 2023

    Od poniedziałku, 13 marca, startuje Biedronkoloteria, w której do wygrania jest aż 10 milionów nagród. Wartość nagród w loterii zdrapkowej największej sieci handlowej w Polsce wynosi blisko 40 milionów złotych, w tej puli jest aż 100 nagród głównych po 60 tys. zł każda. Sprzedaż objęta loterią potrwa do 8 kwietnia br. lub do wyczerpania zdrapek. Czytaj więcej »

  • Konkurs Walentynkowy z Sertop

    Czwartek, 09 lutego 2023

    Tyski producent serków topionych zaprasza wzorem ubiegłych lat do konkursu z okazji Święta Zakochanych, w którym można wygrać piękne zestawy porcelanowych kubków. Czytaj więcej »

  • Od początku lutego br. konsumenci mają szansę na zdobycie nagród w kultowej loterii podkapslowej marki Harnaś. W sklepach w całej Polsce po raz kolejny dostępne są promocyjne puszki i butelki piwa Harnaś. Wygranej należy szukać pod kapslami i zawleczkami aż do 30 listopada br. Czytaj więcej »

  • Bo Grzeszki są po to… by je spełniać! Wizyta w piwnym SPA? Jazda Monster Truckiem? A może skok ze spadochronem? Laureaci loterii wafli Grześki będą mieli w czym wybierać, bo do wygrania jest ponad 1600 voucherów na unikalne przeżycia dostępne w ofercie WyjątkowyPrezent.pl. Czytaj więcej »

  • Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej. Czytaj więcej »

  • Velvet CARE rozpoczął ogólnopolską loterię „Velvet – z troską o naturę, z korzyścią dla Ciebie”, inicjatywę mającą na celu promowanie zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska. Czytaj więcej »

  • 25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Aktywacja piwa Kozel Kompanii Piwowarskiej opiera się na tworzeniu autorskich połączeń: Kozla Ležák i Kozla Černý. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku”, do której zaproszono Czesława Mozila. Czytaj więcej »

  • Purina uruchamia konkurs BetterWithPets

    Środa, 25 stycznia 2023

    Purina, wiodący producent karmy dla zwierząt, uruchomiła proces przyjmowania zgłoszeń do nagrody BetterwithPets Prize (BWPP). Firma zaprasza organizacje z całej Europy do ubiegania się o środki na opracowanie nowych, kreatywnych rozwiązań, które będą miały pozytywny wpływ na życie ludzi, ich zwierząt oraz społeczności wokół nich. Czytaj więcej »

  • Wysoka jakość produktów Velvet to wydajność i pewność, że wystarczą na dłużej. Od początku są one wytwarzane w trosce o ludzi i z szacunkiem dla środowiska. Czytaj więcej »

  • Święta w duchu zero waste? To możliwe! Marka WINIARY po raz kolejny organizuje konkurs „Drugie życie słoika”, w którym inspiruje konsumentów do niemarnowania. Zgłoszenia kreatywnych zastosowań dla słoików po Majonezie Dekoracyjnym WINIARY przyjmowane będą od 21.12.2022 r. do 08.01.2023 r. za pośrednictwem mediów społecznościowych marki. Na najlepsze prace czekają... Czytaj więcej »

  • Żubrówka Biała to krystalicznie czysta wódka inspirowana Puszczą Białowieską. Jest doskonałym uzupełnieniem każdego męskiego spotkania, i to w takich okolicznościach odnajduje się najlepiej. Do tego nawiązuje obecna aktywacja marki. Czytaj więcej »

  • Jak co roku, Tymbark chce być obecny w okresie świątecznym blisko konsumentów. Marka uruchomiła właśnie ogólnopolską loterię konsumencką, a tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem: TYM… KTÓRZY CHCĄ SPEŁNIAĆ MARZENIA. Czytaj więcej »

  • Święta Bożego Narodzenia to czas magii, ale i duża ilość wytężonej, kulinarnej pracy. Przy tej okazji Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” przygotowała specjalną niespodziankę dla fanów swojego kultowego produktu. Już 1 grudnia rozpoczyna się wyjątkowy konkurs! Wystarczy podzielić się doświadczeniem, w jaki sposób Majonez Kielecki pomaga w przygotowaniu się do... Czytaj więcej »

  • W Stokrotce ruszyła nowa akcja promocyjna. W Mistrzowskiej Loterii Stokrotki do wygrania są ponad 2 miliony nagród, w tym pięć kart o wartości 10 000 zł na roczne zakupy w sklepach sieci. Zbierać i odkrywać zdrapki można w aplikacji Nasza Stokrotka. Czytaj więcej »

  • Od poniedziałku 14 listopada, klienci sklepów mogą wziąć udział w „Wielkiej Świątecznej Loterii Lidla”, w której codziennie od 6:00 do 21:59 w każdej godzinie można wygrać karty podarunkowe o łącznej wartości 2 000 zł. W ciągu 40 dni w loterii może wygrać aż 640 klientów sklepów Lidl Polska, zdobywając karty podarunkowe na zakupy w sklepach stacjonarnych o łącznej... Czytaj więcej »

  • 7 listopada wystartowała druga w tym roku muzyczna loteria Lecha! W obecnej promocji Lech przygotował 10 tysięcy bluz z tekstami Baranovskiego, Fokusa, RAU, Gedza, Tego Typa Mesa, Molesty Ewenement oraz z hip-hopową grafiką i 250 par bezprzewodowych słuchawek. Aktywacja konsumencka potrwa do 29 stycznia 2023 r. Czytaj więcej »

  • Żubrówka czarna filtruje z natury

    Piątek, 04 listopada 2022

    Projekt artystyczny Czarna Polana pod mecenatem Żubrówki Czarnej doczekał się kolejnej, czwartej odsłony. Wyjątkowy utwór z udziałem Pauliny Przybysz i Baascha powstał z połączenia najczystszych dźwięków Puszczy Białowieskiej i nowoczesnych technologii, tworząc majestatyczną symfonię odgłosów natury. Czytaj więcej »

  • Konkurs od Podravka Polska już wystartował!

    Poniedziałek, 17 października 2022

    15 października rozpoczął się ogólnopolski konkurs konsumencki realizowany na zlecenie Podravka Polska. Do wygrania nawet 100 000 zł! Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie? Szczegóły znajdziesz poniżej. Czytaj więcej »

  • Z początkiem października wystartowała ogólnopolska Loteria marki Bonduelle „Baw się smakiem i wygrywaj!”, która potrwa aż 2 miesiące! Loteria obejmuje wszystkie produkty z portfolio Bonduelle: warzywa apertyzowane, produkty mrożone, pieczarki marynowane, gotowe dania Good Lunch i dania na ciepło w formie fasol w sosach. Czytaj więcej »

  • Wawel zaprasza do ogólnopolskiej loterii słodyczy dostępnych na wagę. Do wygrania są nagrody dzienne i tygodniowe, a w wielkim finale aż 25 000 zł! Loteria potrwa do 31 października. Czytaj więcej »

  • „Rusz w Polskę” z Tarczynem

    Czwartek, 08 września 2022

    Produkty Tarczyn są nie tylko pełne pysznego owocowego smaku, ale i ciekawostek turystycznych o Polsce. Każda butelka to dawka wiedzy i inspiracji. Marka w swojej kampanii chce kolejny raz zachęcić do podróżowania i poznawania kraju. Czytaj więcej »

więcej artykułów