Firma Iglotex wprowadza na okres świątecznej sprzedaży uszka chłodzone z mięsem pod marką Proste Historie. Czytaj więcej »
Firma Iglotex wprowadza na okres świątecznej sprzedaży uszka chłodzone z mięsem pod marką Proste Historie. Czytaj więcej »
Żubrówka, marka ceniona za swój niepowtarzalny charakter, wprowadza na rynek dwa innowacyjne produkty, które na pewno podbiją podniebienia miłośników intensywnych doznań smakowych. Żubrówka Fire Bomb i Żubrówka Ice Bomb to doskonałe opcje dla tych, którzy pragną odkrywać nowe smaki i przeżywać wyjątkowe wrażenia. Czytaj więcej »
Sokołów prezentuje nowość z tej linii – KIDS burger. To burger z mięsa wołowego w bułce pszennej z serem, warzywami i sosem. Jest wyjątkowo łatwy w przygotowaniu – wystarczy go podgrzać, by cieszyć się smakiem delikatnego kotleta z najwyższej jakości wołowiny i dodatków dobranych specjalnie z myślą o dzieciach. Czytaj więcej »
13 listopada obchodzimy Dzień Placków Ziemniaczanych, czyli potrawy, która zajmuje ważne miejsce w polskiej kuchni. Najczęściej serwowaną wersją są placki na słodko, z cukrem i śmietaną. Istnieją jednak inne sposoby na uzupełnienie tego dania. Jeśli wolimy bardziej wytrawne smaki, warto sięgnąć po kilka inspiracji od WSP „Społem”. Czytaj więcej »
Absolut prezentuje odnaleziony obraz słynnego amerykańskiego artysty, wprowadzając jednocześnie na rynek limitowaną edycję butelki, promującą kreatywność. Wydarzenie to ma miejsce niemal 40 lat po pierwszej współpracy. Czytaj więcej »
Zima kojarzy się z wyjątkową atmosferą, pełną przytulnych chwil i wyjątkowych smaków. Marka Soplica wprowadza nas w ten szczególny nastrój poprzez swoją najnowszą limitowaną kolekcję, idealnie oddającą magię tego okresu. Czytaj więcej »
Listopadowe popołudnia chętniej spędzamy w domowym zaciszu, z kubkiem gorącej herbaty w dłoni, otuleni kocem i aromatem świeżo upieczonego ciasta. W takich chwilach Odrywaniec cynamonowy będzie idealnym towarzyszem. Czytaj więcej »
Żabka nieustannie poszerza swój asortyment dań podawanych na ciepło oraz przekąsek, proponując konsumentom coraz to nowe smaki i produkty. Tym razem skierowała swoją ofertę do miłośników włoskiej kuchni, oferując im gorącą pizzę w stylu neapolitańskim. Mogą oni spróbować aż dwóch rodzajów pizzy – Margherity i Pepperoni. Czytaj więcej »
Jak co roku, firma Colian dzieli się tym, co ma najlepsze, by uświetnić celebrację najpiękniejszych, świątecznych dni pysznymi słodyczami. Figurki i Pastylki od Goplany, Mikołaj Grześki, Śliwka Nałęczowska z cynamonem i Jeżyki z nutą korzenną to produkty, które umilą zarówno czas przygotowań, jak i radosne chwile w gronie najbliższych. Czytaj więcej »
Marka Soplica, znana z wyjątkowej jakości i ponad 130-letniej tradycji, wprowadza na rynek nową, wyjątkową linię likierów, stworzoną we współpracy z kultową marką E. Wedel. Nowa linia Soplica-Wedel to pięć unikalnych smaków, które łączą w sobie najlepsze cechy obu marek: wyrafinowanie, tradycję oraz niepowtarzalną jakość. Czytaj więcej »
Rozszerzanie diety to dla malucha ekscytująca podróż po różnorodnych smakach. Aby dać najmłodszym jeszcze więcej okazji do próbowania, BoboVita wprowadza do swojej oferty 4 nowości dla niemowląt po 6. i 8. miesiącu życia – pożywne musy owocowe z dodatkiem kaszki, które świetnie sprawdzą się na drugie śniadanko. Oprócz tego, że są pyszne, za sprawą poręcznych tubek... Czytaj więcej »
Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company wprowadzając limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Tym razem na puszkach kultowego napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach wariantu bez cukru Czarna Wdowa i Kapitan Ameryka. Czytaj więcej »
Wraz z nadejściem jesieni Lubella zaprasza do odkrycia wyjątkowych, limitowanych smaków owsianek, które otulą Twoje zmysły – jabłko z cynamonem oraz śliwka z przyprawami korzennymi. Bez dodatku cukru, za to pełne pożywnych zbóż i pysznego smaku. Czytaj więcej »
Marka NicNac’s po raz kolejny zabiera konsumentów w podróż po smakach świata. Tym razem motywem przewodnim jest curry – przyprawa, która jest sercem kuchni indyjskiej. Intensywny, egzotyczny aromat oraz słodko-pikantna nuta zainspirowały Lorenz do stworzenia nowej edycji limitowanej – NicNac’s Curry Explosion. Czytaj więcej »
Marka Big-Active lubi zaskakiwać i wprowadzać intrygujące kompozycje smakowe. Tym razem wyjątkowa nowość wzbogaca linię herbat zielonych. Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą to unikalny wariant, który cieszy wspaniałym smakiem, przyjemnym aromatem i dostarcza przyjemności z każdym łykiem naparu. Czytaj więcej »
Dziecko rozwija się wielowymiarowo. By mogło w pełni wykorzystać swój potencjał, potrzebuje wsparcia w 6 obszarach kluczowych dla jego funkcjonowania: odporności, rozwoju mózgu i wzroku, rozwoju poznawczym, wzroście i metabolizmie. Mleko następne NAN SUPREMEPRO 2 to jedyna receptura, która zawiera składniki ważne dla każdego z tych 6 obszarów . Powstała dzięki zaawansowanym... Czytaj więcej »
Bakalland i E.Wedel rozpoczynają strategiczne partnerstwo i wprowadzają na rynek nową linię produktów. Dzięki temu konsumenci otrzymają przekąski, które łączą oferty najlepiej rozpoznawanych marek w swoich kategoriach. Siedem rodzajów bakalii w wedlowskiej czekoladzie trafi do ogólnopolskiej dystrybucji w listopadzie. Marki planują rozszerzenie współpracy o kolejne kategorie... Czytaj więcej »
Po wprowadzeniu na rynek kawy Lavazza ¡Tierra! For Planet, uznana firma kawowa z Turynu poszerza linię ¡Tierra! w Polsce, wprowadzając nowe mieszanki i pogłębiając swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój. Nowe propozycje – ¡Tierra! For Africa oraz ¡Tierra! For Cuba to manifestacja dziedzictwa wybornego smaku, powstałego w poszanowaniu środowiska i lokalnych społeczności... Czytaj więcej »
Tej jesieni Wawel przedstawia wyjątkową linię produktów w swoim portfolio - nową markę CocoACH! To prawdziwa uczta dla miłośników kakao i owocowych smaków, które pozwolą przywołać smak beztroskich wakacji. Wśród nich znajdują się tabliczka CocoACH! o smaku wiśni (90 g) oraz tabliczka CocoACH! z unikalną kompozycją kakao z chrupiącymi wafelkami (90 g). Do odkrycia są... Czytaj więcej »
Halloween to doskonały pretekst, aby urządzić przebieraną imprezę z potwornym motywem. Warto zadbać o to, aby nie tylko kostiumy i dekoracje oddawały atmosferę tego wydarzenia, ale także potrawy. Dlatego wspólnie z rodziną lub przyjaciółmi opracujmy wyjątkowo straszne menu. Wykonanie dań na tę okazję to nie tylko dobra zabawa, ale i sprawdzian naszej kreatywności. Jeśli... Czytaj więcej »
Tajemnica najsmaczniejszych potraw tkwi w umami, piątym smaku, który łączy inne aromaty w doskonałą harmonię, dostarczając pełni kulinarnych wrażeń. Czytaj więcej »
Kaktus, arbuz, mango i ananas? A może smak klasyczny? Czytaj więcej »
Wyjątkowa kawa Eduscho Crema Gold już jest dostępna w całej Polsce. Czytaj więcej »
Śliwka z cynamonem – to nowa herbatka zimowa z linii Herbaciany Ogród Herbapolu. Powstaje na bazie wyłącznie naturalnych składników. Czytaj więcej »
Jesień to czas, kiedy wszyscy szukamy sposobów na uprzyjemnienie sobie chłodniejszych dni, a Mokate Cappuccino Pumpkin Spice jest idealnym wyborem. Czytaj więcej »
ICEY! Poznaj Alc. Ice Tea Brzoskwinia – alkoholową, mrożoną herbatę, która łączy smak aromatycznej, czarnej herbaty, wina owocowego i dojrzałej, soczystej brzoskwini. Czytaj więcej »
W alejkach oraz portach Walencji krąży opowieść o tajemniczej postaci – La Bandida, której prawdziwa tożsamość pozostaje nieznana. Czytaj więcej »
Linia likierów Adam Mickiewicz została wzbogacona o dwa nowe, unikalne warianty. Likier o smaku Kawy cold brew to kompozycja, która łączy w sobie głęboki i wyrazisty smak kawy cold brew oraz łagodny, mleczny charakter likieru. Czytaj więcej »
Bombilla dostępna również w puszcze! Czytaj więcej »
Szklana butelka zwrotna wody mineralnej Piwniczanka to odpowiedź na zwiększającą się świadomość ekologiczną. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Rosnące zainteresowanie składem i jakością produktów...
W niedzielę 29 czerwca w Mikołajkach odbył się piąty etap...
Współtwórca i współwłaściciel wiodącej marki Fit Cake...
Gdzie szukać możliwości usprawnień? ...
Firma HELIO po raz kolejny została partnerem wyjątkowego...
Marka stworzyła uniwersalne posypki we współpracy z...
Zmiany obejmują wszystkie punkty styku z marką – od butelki...
Marka FuzeTea prezentuje letnią nowość – FuzeTea Summer...
Marka HELIO wprowadza na rynek innowacyjną przekąskę –...
Z dodatkiem syropów Herbapolu można ją przygotować szybko i...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...
Emocje, bliskość i wspólne chwile, które wybrzmiewają ...
Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich...
Gdy temperatura rośnie, E.Wedel ma dla fanów słodyczy...