Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Na początku ogłoszenia epidemii rzeczywiście było ciężko, czuło się rozdrażnienie i strach klientów. Czytaj więcej »
Na początku pandemii w moim sklepie spadły obroty, przede wszystkim dlatego, że mieliśmy mniej klientów. Po pierwszym weekendzie majowym sytuacja się poprawiła, a obroty wzrosły. Czytaj więcej »
Sklep obecnie działa jak zwykle, a towarów nie brakuje. Początki były trudne, i był problem z dostępnością choćby papieru toaletowego, który przez jakiś czas był najchętniej kupowanym przez klientów produktem. Czytaj więcej »
Nastała nowa rzeczywistość, do której trzeba się dostosować. Między innymi jest mniej kupujących, ale średnia wartość koszyka zakupowego wzrosła. Czytaj więcej »
Oprócz podstawowych zasad bezpieczeństwa, takich jak stosowanie płynów do dezynfekcji czy noszenie maseczek w ostatnim czasie wprowadziliśmy godziny dla seniorów - od 10 do 12. Czytaj więcej »
Obecna sytuacja nieco utrudnia nam codzienność w handlu. Nosimy maseczki, rękawiczki - jest dużo zabezpieczeń, które ograniczają swobodę. Czytaj więcej »
Największym moim problemem jest obecnie brak pracowników. Sama stoję za ladą 8 godzin, a nieraz i 10. Czytaj więcej »
Największym naszym priorytetem na tę chwilę jest zagwarantowanie bezpieczeństwa pracownikom. Czytaj więcej »
Musimy sobie jakoś radzić. Nie jest lekko, ale obroty w sklepie wzrosły. Czytaj więcej »
W moim sklepie sytuacja jest bardzo dobra. Mamy oczywiście więcej pracy niż przed ogłoszeniem epidemii, ale nie możemy narzekać. Czytaj więcej »
Teraz mogę powiedzieć, że sytuacja się nieco uspokoiła. Choć przed świętami było bardzo nerwowo. Czytaj więcej »
Dla nas bardzo dużym utrudnieniem są wprowadzone godziny dla seniorów. Czytaj więcej »
Marta Całus, Trade&Marketing Manager, LAKMA STREFA...
Karolina Kuźnicka-Salhuana, Senior Brand Manager Lipton &...
Rozmowa z Anną Matułą – Dyrektorem ds. Audytu Zakładów...
Jakie trendy na rynku alkoholi są najbardziej widoczne?...
Na początku marca w Krakowie odbyła się XVI edycja...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
66% Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie...
DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów...
Marka Almette rozpoczęła kolejny etap proekologicznego...
To pokój zagadek w całości poświęcony strategii...
W dniach 9 do 21. maja NORTH COAST zaprasza na wielkie święto...
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została...
Żyjemy w czasach, w których liczy się efekt ilościowy...
Firma Heinz ogłosiła wprowadzenie na polski rynek nowego...
Żubrowka, jedna z wiodących marek wódki na świecie...
Somersby Pink Grapefruit Light 4%, to orzeźwiający smak...
Eduscho to najwyższej jakości kawa, wyjątkowy smak, ale też...
Beck’s, światowy lider niemieckiego piwa, rozszerza...
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem...
Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, od lat...
10 kwietnia wystartowała najnowsza kampania Employer...
Kolejna współpraca OSHEE z absolutnym topem polskiej sceny...
Przez cały kwiecień trwa kampania reklamowa owocowych...