Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Zakupy w naszym sklepie wróciły do normy, sytuacja spowszedniała, a klienci już nie stosują się tak rygorystycznie do wszystkich zaleceń. Czytaj więcej »
Na początku ogłoszenia epidemii rzeczywiście było ciężko, czuło się rozdrażnienie i strach klientów. Czytaj więcej »
Na początku pandemii w moim sklepie spadły obroty, przede wszystkim dlatego, że mieliśmy mniej klientów. Po pierwszym weekendzie majowym sytuacja się poprawiła, a obroty wzrosły. Czytaj więcej »
Sklep obecnie działa jak zwykle, a towarów nie brakuje. Początki były trudne, i był problem z dostępnością choćby papieru toaletowego, który przez jakiś czas był najchętniej kupowanym przez klientów produktem. Czytaj więcej »
Nastała nowa rzeczywistość, do której trzeba się dostosować. Między innymi jest mniej kupujących, ale średnia wartość koszyka zakupowego wzrosła. Czytaj więcej »
Oprócz podstawowych zasad bezpieczeństwa, takich jak stosowanie płynów do dezynfekcji czy noszenie maseczek w ostatnim czasie wprowadziliśmy godziny dla seniorów - od 10 do 12. Czytaj więcej »
Obecna sytuacja nieco utrudnia nam codzienność w handlu. Nosimy maseczki, rękawiczki - jest dużo zabezpieczeń, które ograniczają swobodę. Czytaj więcej »
Największym moim problemem jest obecnie brak pracowników. Sama stoję za ladą 8 godzin, a nieraz i 10. Czytaj więcej »
Największym naszym priorytetem na tę chwilę jest zagwarantowanie bezpieczeństwa pracownikom. Czytaj więcej »
Musimy sobie jakoś radzić. Nie jest lekko, ale obroty w sklepie wzrosły. Czytaj więcej »
W moim sklepie sytuacja jest bardzo dobra. Mamy oczywiście więcej pracy niż przed ogłoszeniem epidemii, ale nie możemy narzekać. Czytaj więcej »
Teraz mogę powiedzieć, że sytuacja się nieco uspokoiła. Choć przed świętami było bardzo nerwowo. Czytaj więcej »
Dla nas bardzo dużym utrudnieniem są wprowadzone godziny dla seniorów. Czytaj więcej »
Platforma Reo.pl została stworzona z myślą o biznesie, dla...
Rozmowa z Cezarym Wytychem, CEO Fusion Labs....
Wywiad z Anną Szpitalny, Dyrektorem Operacyjnym, Członkiem...
Paweł Mich, Director, Sales and Implementations, Solutions for...
Paweł Kowalczuk, Menadżer ds. Sprzedaży i Rozwoju, Comp...
Przedstawiciele Polskiego Związku Producentów Żywności...
Grupa spółek DANONE w Polsce zrealizowała strategię ESG w...
Polacy są w czołówce konsumpcji mięsa wśród...
Mija kolejny rok funkcjonowania interdyscyplinarnej grupy...
Ten czynnik staje się podstawowym wymogiem wobec producentów...
Słodka Polska to reprezentacja Polski Dzieci i Młodzieży z...
Dramatycznie pogarsza...
Hochland Polska, zgodnie ze swoją wieloletnią już tradycją...
W jesienno-zimowym czasie warto zadbać o kompleksową...
Sieć została Sponsorem Głównym Wielkiej Orkiestry...
Żołądkowa Gorzka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek...
Jakie produkty HELIO możesz już teraz zgromadzić w swojej...
Koniec roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają...
Nic tak nie zaskakuje, jak nieoczywiste połączenia!...
W grudniowej kampanii marka zachęca, aby kawa Woseba stała...
W spocie reklamowym zobaczyć możemy nowego ambasadora marki...
Gdzie dokładnie pojawią się kolejne lodówki społeczne?...
1 zł z każdej sprzedanej porcji frytek na rzecz Fundacji...