Konkursy i loterie

  • Wraz z początkiem lutego rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki z portfolio firmy Colian. Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, zachęca konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób. W tym roku na zwycięzców czekają trzy nagrody główne po 10 000 zł oraz 40... Czytaj więcej »

  • 31 stycznia br. ruszyła szósta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej. Łączna pula nagród wynosi ponad 46 000 zł. Produkty z zwycięskimi projektami trafią do ogólnopolskiej sprzedaży jeszcze pod koniec tego roku jako część sezonowej linii Art... Czytaj więcej »

  • W zeszłym roku Żabson dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych. W 2025 startuje ich wspólny projekt – promocja handlowa, w ramach której fani mogą spotkać się z artystą i zdobyć bilety na jego trasę Hollywood Smile: X-perience. Czytaj więcej »

  • Loteria „Zakręć smakiem z VEGETA”

    Czwartek, 30 stycznia 2025

    Pozostał już tylko miesiąc, żeby wziąć udział w wyjątkowej loterii marki VEGETA – „Zakręć smakiem z VEGETA”. Do 28.02 każdy konsument, który zdecyduje się wziąć w niej udział wygrywa! Jak to zrobić? Zasady są proste wystarczy kupić dowolny produkt marki VEGETA, PODRAVKA lub WARZYWKO i zakręcić loteryjnym kołem na www.loteriavegeta.pl. Sprawdź szczegóły poniżej,... Czytaj więcej »

  • Marka Pepsi rozpoczęła 2025 rok kampanią „Relax&Unwind”, która zachęca do celebrowania relaksu na własnych zasadach. Towarzyszy jej ogólnopolska loteria, w której do wygrania są wyjątkowe nagrody – filmowa podróż, przenośne projektory idealne do stworzenia domowego kina oraz vouchery na kulinarne przyjemności. To zaproszenie do odpoczynku i odnajdywania przyjemności w... Czytaj więcej »

  • Marka Żubr, należąca do Kompanii Piwowarskiej, ogłasza start kolejnej, już 10. edycji swojej popularnej loterii „Dwa Szybkie Żubry”. Promocja potrwa aż do 31 lipca 2025 roku. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Na widok dwóch szybkich Żubrów niejeden podskoczy”. Czytaj więcej »

  • Marka Grześki zaprasza do udziału w loterii „Mieć Grzeszki? To się opłaca!”. Czytaj więcej »

  • Góralki – Wygrywaj! Bo Tak!

    Poniedziałek, 13 stycznia 2025

    Marka Góralki rozpoczęła rok z przytupem. Już od 1 stycznia 2025 roku można dokonać zakupu produktów, które następnie będzie można zarejestrować w loterii WYGRYWAJ! BO TAK! Czytaj więcej »

  • Marka Appetita ponownie inspiruje miłośników gotowania! Tym razem w ramach nowego konkursu zachęca konsumentów do kreatywnego eksperymentowania w kuchni. Czytaj więcej »

  • Żabka: innowacyjny konkurs biznesowy

    Środa, 11 grudnia 2024

    Żabka dba o rozwój swoich franczyzobiorców i mocno stawia na inicjatywy podnoszące ich poziom kompetencji przedsiębiorczych. Czytaj więcej »

  • Poczuj magię Świąt z Tymbarkiem i wygraj wyjątkowe nagrody! Marka zaprasza do udziału w Loterii Świątecznej pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22.12.2024 r. Kup ulubione produkty, zarejestruj numer paragonu i zdobądź szansę na atrakcyjne nagrody, w tym bon wakacyjny o wartości 50 000 zł! Dołącz do akcji i świętuj z Tymbarkiem! Czytaj więcej »

  • Oranżada Hellena Party zachęca do wspólnego celebrowania magicznych chwil i zaprasza konsumentów do udziału konkursie. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym dwa bony na wakacje o wartości 10 000 zł każdy, a także 20 voucherów do Suntago i 20 do Energylandii. Akcja jest częścią kampanii „Jest okazja? Jest Party!”, która wystartowała pod koniec listopada i... Czytaj więcej »

  • Piwowarzy domowi powalczą o półki w Lidlu

    Poniedziałek, 25 listopada 2024

    Rzemieślniczy Browar PINTA i sieć sklepów Lidl Polska właśnie ogłosiły jubileuszową, piątą edycję konkursu dla piwowarów domowych. Zwycięskie, domowe receptury znowu staną się inspiracją dla piw, które trafią do ogólnopolskiej dystrybucji w 2025 roku. Czytaj więcej »

  • Marka Appetita ponownie inspiruje miłośników gotowania! Tym razem w ramach nowego konkursu zachęca konsumentów do kreatywnego eksperymentowania w kuchni. Akcja potrwa do końca grudnia br. Na zwycięzców czekają wyjątkowe nagrody, w tym aż 10 urządzeń Thermomix TM6 oraz 10 bonów zakupowych o wartości 1000 zł do marketów Dino. Dodatkowo wszyscy laureaci otrzymają zestawy przypraw... Czytaj więcej »

  • Soplica to marka oferująca szeroki wybór alkoholi smakowych, w tym limitowane edycje zimowe. Tym razem dla swoich klientów przygotowała wyjątkowy konkurs o nazwie „ZIMA ZAPOWIADA SIĘ GORĄCA”, który rozgrzeje nadchodzącą zimę! Każdy, kto zakupi dowolny produkt Soplicy – niezależnie od smaku czy pojemności – i zachowa paragon, może wziąć udział w zabawie z szansą na... Czytaj więcej »

  • Kontynuując zeszłoroczne przesłanie „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”, Coca-Cola odkrywa wewnętrznego Mikołaja, który drzemie w każdym z nas, a także zachęca do dzielenia się dobrem i wspólnego spędzania czasu – nie tylko podczas przystanków świątecznej ciężarówki. Marka inspiruje do działania, pokazując, że nawet drobne gesty mogą zmienić życie innych,... Czytaj więcej »

  • Jesień jest dla wielu z nas czasem spokojnych wieczorów spędzanych w domu, często z kubkiem herbaty i kocem. Warto jednak urozmaicić te chwile, przygotowując pyszne, ciepłe desery z najbliższymi. Nic nie zacieśnia więzi lepiej niż wspólne gotowanie i słodkie przyjemności. Trwa druga edycja loterii konsumenckiej marki WINIARY – Budyniowe Love. Do wygrania atrakcyjne nagrody! Czytaj więcej »

  • Czerwony Mercedes AMG CLA 35 w finale, a codziennie dla najmłodszych doładowania do ulubionych gier takich jak Minecraft czy Roblox – to nagrody w loterii sklepów Chorten z okazji 15-tych urodzin. Wsparło ją 45 marek. Czytaj więcej »

  • Nowy konkurs Soplicy "Graj w Klasykę"

    Środa, 16 października 2024

    Soplica, marka, która w swoim portfolio posiada między innymi Soplicę Szlachetną, Gorzką oraz Gorzką z miętą, ogłasza konkurs "Graj w Klasykę", który dedykowany jest właśnie tym klasycznym wariantom. To doskonała okazja dla pełnoletnich konsumentów Soplicy, aby odkrywać nowe smaki i wziąć udział w wyjątkowej zabawie, grając o atrakcyjne nagrody. Czytaj więcej »

  • Startuje urodzinowa loteria Carrefour

    Wtorek, 01 października 2024

    W tym roku Carrefour Polska obchodzi swoje 27. urodziny, a globalnie marka jest obecna na rynku od 61 lat. Z tej okazji, sieć zaprasza swoich klientów do udziału w Wielkiej Loterii SzczęścioMAT z pulą nagród 2,8 miliona złotych! Akcja wystartowała 30 września i potrwa do 19 października. Aby wziąć w niej udział wystarczy zrobić zakupy za minimum 50 zł w dowolnym sklepie... Czytaj więcej »

  • Loteria marki Duda dobiegła końca, a szczęśliwy zwycięzca – Pan Cezary – odebrał już nagrodę główną w postaci samochodu kempingowego o wartości ponad 400 tys. złotych! W sumie w grze można było zgarnąć nagrody o łącznej wartości przekraczającej 600 tys. złotych. Stawka była więc naprawdę wysoka. Czytaj więcej »

  • Do 25 września br. potrwa konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” zorganizowany przez markę Grześki. Czytaj więcej »

  • Aby dać sobie i swojej ekipie szansę na wygranie epickiej przygody z Marvel w Disneyland® Paris wystarczy kupić dowolny wariant draży M&M’s®, zachować paragon i zarejestrować go w formularzu zgłoszeniowym na stronie loterii. Kultowa loteria marki potrwa do 29 września. Czytaj więcej »

  • Marka Inka rozpoczęła wsparcie sprzedaży napojów roślinnych w postaci loterii konsumenckiej obejmującej cały katalog napojów. Promocja trwa od 2 do 30 września 2024. Czytaj więcej »

  • Czas powrotów do szkoły, pracy i na uczelnię potrafi obfitować w stresujące sytuacje. Dlatego marka Twix® przygotowała wyjątkową loterię, w której do wygrania są muzyczne nagrody sprzyjające chwilom relaksu tylko dla siebie. Konsumenci mają szansę wygrać 150 muzycznych zestawów: słuchawki wraz z roczną subskrypcją na streaming muzyki. Promocja potrwa do 20 września! Czytaj więcej »

  • 26 sierpnia br. rozpoczął się konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” marki Grześki z portfolio firmy Colian. Na zwycięzców, oprócz nagród pieniężnych, czekają także specjalne, limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE. Akcję wspiera kompleksowa kampania komunikacyjna obejmująca telewizję, digital, współpracę z influencerami oraz działania w punktach... Czytaj więcej »

  • Niezapomniane lato z lodami Häagen-Dazs!

    Czwartek, 08 sierpnia 2024

    Przez cały sierpień marka Häagen-Dazs prowadzi konkurs pod hasłem „Najlepsze pod słońcem”. To specjalna okazja, by cieszyć się smakiem lodów „najlepszych pod słońcem” i szansa na wygraną. Czytaj więcej »

  • HARIBO zaprasza do świata radości

    Środa, 07 sierpnia 2024

    Marka popularnych żelek organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki. Do wygrania są nagrody o łącznej wartości 200 000 złotych, w tym m.in. vouchery na zakupy VIP w sklepach firmowych HARIBO. Czytaj więcej »

  • Almette spełnia marzenia!

    Wtorek, 06 sierpnia 2024

    Wystartowała 9. już edycja Wielkiej Loterii Almette. Tym razem do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM ze strefą relaksu i oszałamiającymi widokami na Giewont oraz pasmo Babiej Góry. Dodatkowo 5 razy dziennie losowane są nagrody o wartości 1000 zł. Czytaj więcej »

  • W loterii marki Duda, łączna pula nagród wynosi ponad 600 tys. złotych, a wartość samego kampera przekracza 400 tys. złotych. Jest więc o co grać… choć czasu coraz mniej. Czytaj więcej »

więcej artykułów