Z rynku FMCG

  • Marka Soplica ponownie udowadnia, że jakość i smak idą w parze z uznaniem na arenie międzynarodowej. W prestiżowym plebiscycie New York International Spirits Competition 2025, Soplica zdobyła tytuł Polskiego Likieru Roku[1], a także aż sześć medali za swoje produkty – w tym jedno podwójne złoto. Czytaj więcej »

  • W świecie handlu detalicznego liczy się dziś nie tylko to, co sprzedajesz, ale jak to robisz. E. Leclerc Lublin (ul. Turystyczna) we współpracy z firmami Projekt Menadżer i Modern Expo, stworzył przestrzeń handlową, która zachwyca designem, funkcjonalnością i atmosferą na poziomie premium. To projekt, który nie tylko odpowiada na potrzeby współczesnych klientów, ale wyznacza... Czytaj więcej »

  • Pierwszy duński supermarket rozpoczął systematycznie działania na rzecz monitorowania proporcji białka pochodzenia roślinnego i zwierzęcego. Wolt Market Denmark zdecydował się na wdrożenie metodologii Protein Tracker – narzędzia, które pozwala na dokładne śledzenie udziału poszczególnych źródeł białka w ofercie produktowej i sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Prosecco: celebracja codzienności

    Poniedziałek, 11 sierpnia 2025

    Jest lekkie, cudownie orzeźwiające, idealne zarówno do wakacyjnego śniadania na trawie, jak i eleganckiej kolacji, a na jego punkcie oszaleli nie tylko Polacy, ale i cały świat. 13 sierpnia to Światowy Dzień Prosecco. Jak wyliczył Nielsen, w ciągu ostatnich 12 miesięcy kupiliśmy niemal 17 milionów butelek, co przekłada się na 12 milionów litrów prosecco. Czytaj więcej »

  • Stock Polska ogranicza plastik w opakowaniach dwóch kluczowych marek premium – Amundsen i Stock Prestige. To kolejny krok w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Stock Spirits: Ludzie, Planeta, Procesy, ogłoszonej w 2024 roku. Strategia ta zakłada m.in. znaczącą redukcję emisji gazów cieplarnianych, zużycia wody i energii. Ponadto ograniczenie użycia plastiku, w tym... Czytaj więcej »

  • Da Grasso otwiera pierwszy lokal w Głownie

    Poniedziałek, 11 sierpnia 2025

    Otwarcie lokalu w Głownie to kolejny krok w rozwoju sieci Da Grasso w województwie łódzkim. Nowa restauracja będzie pierwszym punktem sieci w tym mieście i wpisuje się w ambitny plan, który zakłada otwarcie 300 lokali do 2027 roku. Czytaj więcej »

  • Tego lata Żubrówka podniosła poprzeczkę festiwalowych doświadczeń naprawdę wysoko. Na Open’er Festival 2025 zaskoczyła wszystkich strefą Go Wild — połączeniem miejskiej dżungli, nowoczesnego designu i najnowszych technologii, które dosłownie wyrywały z rzeczywistości. Czytaj więcej »

  • Nowa farma fotowoltaiczna w Hochland już działa!

    Poniedziałek, 11 sierpnia 2025

    W fabryce Hochland Polska w Kaźmierzu została uruchomiona farma fotowoltaiczna, która od teraz wspiera działalność firmy energią pochodzącą ze słońca. To kolejny krok w stronę zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności ekologicznej. Czytaj więcej »

  • Lidl Polska już po raz 15. buduje swój całodobowy sklep na terenie Najpiękniejszego Festiwalu Świata – Pol’and’Rock Festival na lądowisku Czaplinek-Broczyno. Jak co roku, Rockowa Wyspa Lidla, będzie nie tylko miejscem zakupów, ale przede wszystkim przestrzenią pełną dobrej energii, uśmiechu i wspólnej zabawy. Tym, co naprawdę wyróżnia ten projekt, są ludzie –... Czytaj więcej »

  • Auchan Polska wprowadza nowy benefit skierowany do pracowników spełniających kryteria socjalne do otrzymania świadczenia. W ramach pilotażowego programu, realizowanego w sierpniu i wrześniu br., pracownicy wraz z rodzinami będą mogli skorzystać z tygodniowych turnusów wypoczynkowych. Pracownicy będą wypoczywać na wczasach z pełnym wyżywieniem w trzech lokalizacjach: Szklarskiej... Czytaj więcej »

  • POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, zakończył kolejną inwestycję – zmodernizowany sklep w Byczynie przy ul. Zamojskiego 8B został ponownie otwarty w czwartek, 24 lipca. Czytaj więcej »

  • Po latach nieobecności, jeden z najbardziej charakterystycznych symboli warszawskiego Żoliborza znów rozświetla plac Wilsona. Neon „Małgosia”, który przez lata zdobił sklep w przyziemiu kamienicy przy ul. Toeplitza 2, wrócił na swoje pierwotne miejsce dzięki zaangażowaniu zespołu Żabki, franczyzobiorcy Krzysztofa Liegmanna oraz pracowników Archiwum Ośrodka KARTA i... Czytaj więcej »

  • W barze każdy detal ma znaczenie – od sposobu zarządzania lodem, przez przemyślane menu koktajlowe, aż po samopoczucie zespołu. The Bar World of Tomorrow (TBWOT) to inicjatywa, która uczy, że zrównoważony bar nie musi oznaczać rewolucji – wystarczy zacząć od świadomych decyzji. Czytaj więcej »

  • Jak połączyć najciekawsze techniki przygotowywania rolek sushi i smaków Azji z możliwościami, jakie dają sery Hochland Professional? Właśnie tego dowiedzą się uczestnicy warsztatów „Sushi Fusion”, na które Akademia Hochland Professional zaprasza we wrześniu. Poprowadzi je mistrz sushi Marcin Kaczmarek, właściciel Yattai Sushi Bar oraz zdobywca certyfikatów AJSA i Kuro Obi. Czytaj więcej »

  • Too Good To Go, największy na świecie marketplace nadwyżek żywności, nawiązuje strategiczną współpracę z firmą Goodspeed, liderem logistyki dla branży cateringu dietetycznego w Polsce. Dzięki temu producenci mogą skutecznie zagospodarować nadwyżki docierając z ofertą do największej w Polsce, 4,5-milionowej społeczności użytkowników. Polska jest pierwszym rynkiem, w... Czytaj więcej »

  • Biedronka ogłasza znaczący krok milowy w swojej transformacji energetycznej - ponad 2000 sklepów w całej Polsce zostało wyposażonych w instalacje fotowoltaiczne, które każdego dnia zasilają placówki zieloną energią pochodzącą ze słońca. Czytaj więcej »

  • Będzie włoski klimat, nagrody, wakacyjne atrakcje i mnóstwo okazji do celebracji z Mionetto w atmosferze „dolce vita”. Wystartował czas letnich spotkań z ulubionym prosecco Polaków. Zaczyna się też wielkie odliczanie do Światowego Dnia Prosecco, który już 13-go sierpnia. Czytaj więcej »

  • Firma Hochland Polska od lat wspiera projekt Słodka Polska, czyli reprezentację Polski Dzieci i Młodzieży z Cukrzycą w piłce nożnej. W minionym tygodniu młodzi piłkarze uczestniczyli w kolejnym zgrupowaniu – tym razem w Rogoźnie. Czytaj więcej »

  • Lato 2025 upłynie pod znakiem muzyki i dobrej zabawy w towarzystwie Soplicy. Marka pojawi się ze swoją strefą przy największych festiwalach w Polsce, oferując uczestnikom nową odsłonę swojej strefy – przestrzeni stworzonej z myślą o spotkaniach i letnich emocjach. Czytaj więcej »

  • DHL eCommerce Polska umacnia swoją pozycję w dostawach out-of-home (OOH). Punkty DHL rozlokowane w sklepach Żabka, oficjalnie dołączyły do programu Allegro Delivery. Dzięki temu w usłudze dostępnych jest już blisko 22 000 punktów DHL. To efekt konsekwentnej rozbudowy przez firmę największej w Europie sieci OOH, oferującej wygodne rozwiązania dostaw dla sektora e-commerce. Czytaj więcej »

  • Piąta edycja akcji „Kobiety Almette”, czyli „Klub Śniadaniowy Kobiet Almette”, odkrywa poranne śniadaniowe rytuały wyjątkowych kobiet. Spotyka się z nimi ambasador marki, David Gaboriaud, aby razem przygotować ten najważniejszy posiłek dnia. Bohaterką czwartego odcinka jest piosenkarka i autorka tekstów, a przede wszystkim spełniona żona i mama – Magda Steczkowska. Czytaj więcej »

  • POP UP Rozkosznego w Epicurien

    Poniedziałek, 21 lipca 2025

    Czerwiec zakończył się wyjątkową premierą nowości stworzonych we współpracy KAMIS ze znanym twórcą kulinarnym Michałem Korkoszem. Rozkoszne posypki są już nie tylko dostępne na sklepowych półkach, ale także stanowią część wyjątkowego czasowego menu restauracji Epicurien przy Szwedzkiej 26A w Warszawie! Czytaj więcej »

  • Powrót do czasów kaset magnetofonowych, kultowych sitcomów i domowych przekąsek nie jest już tylko trendem – to świadomy wybór coraz większej grupy młodych ludzi. Ostatnia dekada XX wieku inspiruje dziś nie tylko w modzie czy muzyce, ale też w kuchni i sposobach spędzania wolnego czasu. Zwłaszcza latem, gdy plenerowe spotkania często zyskują charakter tematycznych wydarzeń. Czytaj więcej »

  • Nowa odsłona Tchibo w Koszalinie

    Poniedziałek, 21 lipca 2025

    Tchibo wzmacnia swoją długoletnią obecność w Galerii Emka w Koszalinie. Przestrzeń marki została zmodernizowana i poszerzona o wyprowadzoną na zewnątrz sklepu wyspę kawiarnianą. Tam, już od 18 lipca, klienci będą mogli nie tylko napić się ulubionej kawy, ale także skosztować słodkich i słonych przekąsek. Otwarciu towarzyszy atrakcyjna akcja promocyjna. Czytaj więcej »

  • Chcemy jeść lepiej

    Piątek, 11 lipca 2025

    Aż 78% Polaków jest zainteresowanych samozbiorami. Jaki z tego płynie wniosek dla handlu? Jeśli wynik nie jest chwilową modą czy wybuchem emocji powyborczych, warto myśleć o zamianie „zdrowej półki” na „produkty lokalne”. Czytaj więcej »

  • Już 1 października tego roku zwrócimy pierwsze opakowania za kaucją. Na sklepowych półkach zaczną pojawiać się napoje z logo systemu kaucyjnego, a każda placówka handlowa powyżej 200 mkw. powierzchni, oferująca kaucjonowane napoje, będzie miała obowiązek przyjąć puste opakowania i zwrócić zapłaconą przy zakupie kaucję. Czytaj więcej »

  • Podczas walnego zgromadzenia udziałowców zapadła decyzja o wyborze nowego prezesa Grupy Chorten, która współpracuje z ponad 3000 sklepów detalicznych w całej Polsce. Czytaj więcej »

  • Jelly Disco by WINIARY

    Czwartek, 10 lipca 2025

    Wyobraź sobie poranek z filiżanką aromatycznej kawy… a teraz dodaj do tego rave’owy klimat, pozytywną energię i zachwycające desery z galaretek WINIARY! Czytaj więcej »

  • Muzyka, smak i design od OSHEE

    Czwartek, 10 lipca 2025

    OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, od lat stawia na działania, które łączą wartości firmy z inspirującymi artystami. Czytaj więcej »

  • Czwarty finał Sokoliki Cup

    Czwartek, 10 lipca 2025

    Edukacja na temat zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży to jeden z kluczowych elementów strategii społecznej odpowiedzialności Sokołowa. Czytaj więcej »

więcej artykułów