Vifon łączy pokolenia i przypomina kultowe smaki! Na początku stycznia ruszyła kampania promująca zupy Vifon Złoty kurczak i Kurczak Curry – symbole szybkiego, rozgrzewającego posiłku. Czytaj więcej »
Vifon łączy pokolenia i przypomina kultowe smaki! Na początku stycznia ruszyła kampania promująca zupy Vifon Złoty kurczak i Kurczak Curry – symbole szybkiego, rozgrzewającego posiłku. Czytaj więcej »
Z początkiem lutego firma Iglotex rozpoczęła silne wsparcie promocyjne dla Warzyw na patelnię Proste Historie. Czytaj więcej »
Fanex, polska firma rodzinna z prawie 40-letnią tradycją w produkcji sosów i dodatków do gastronomii, prezentuje swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową. Od 13 lutego widzowie porannego pasma TVP 2, będą mogli zobaczyć spoty prezentujące dwa flagowe produkty marki – ketchup nr VII oraz sos bazyliowy. Czytaj więcej »
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol". Czytaj więcej »
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi. Czytaj więcej »
Najnowsza kampania Lubella to zaproszenie dla wszystkich miłośników przygód do udziału w konkursie pełnym atrakcyjnych nagród! Czytaj więcej »
Biedronka przygotowała wyjątkową ofertę na zbliżające się Walentynki. W lutym klienci znajdą w sklepach sieci szeroki wybór produktów idealnych na wspólne, romantyczne chwile, a także praktyczne upominki dla ukochanej osoby. Czytaj więcej »
14 lutego firma Gold Drop rozpoczyna kampanię promującą serię płynów i żeli do prania pod marką Booster. Emisja spotu kinowego będzie wyświetlana we wszystkich kinach sieci KINADS i będzie realizowane przy pasmach filmów kobiecych, a wystartujemy m.in. przy firmie „Bridget Jones: Szalejąc za facetem” Czytaj więcej »
Sieć ALDI w kooperacji z agencją Freundschaft ruszyła z najnowszą komunikacją promującą markę własną kawy Barissimo. Kampania „Barissimo – ożywi Twój dzień” wykorzystuje możliwości i narzędzia sztucznej inteligencji do stworzenia nowatorskich, ożywionych dzieł sztuki. To pierwsze takie przedsięwzięcie w historii ALDI Polska. Czytaj więcej »
Wawel rozpoczął rok 2025 od intensywnych działań w obszarze digital marketingu, promując dwie nowe linie produktowe: CocoACH! oraz MINIczekolady funkcjonalne. Kampanie wystartowały w styczniu i potrwają do końca marca, koncentrując się na szerokiej komunikacji w kanałach online. Czytaj więcej »
W tym roku Pizza Hut serwuje Walentynki na talerzu – z zaskakującą Pink Pizza! A wszystko to przez różowe ciasto, które sprawi, że ten dzień będzie jeszcze bardziej wyjątkowy. Pink Pizza dostępna jest we wszystkich smakach z menu. Możesz ją podzielić na pół, więc nawet jeśli Ty i Twoja druga połówka macie inne gusta, to nadal możecie stworzyć zgrany duet. Czytaj więcej »
Trwa kampania promująca zielone herbaty Big-Active. Obejmuje ona wybrane stacje telewizyjne oraz kanały digital. Jej hasło – „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, a także dynamiczna, zmysłowa i zaskakująca forma spotu zachęcają do odkrywania wyjątkowych walorów zielonych herbat Big-Active. Czytaj więcej »
arrefour Polska uruchamia nową odsłonę programu Kupujemy Lokalnie skierowanego do lokalnych dostawców z całego kraju. Kampania, pt. “Carrefour wspiera małych dostawców” ma na celu wzmocnienie współpracy z małymi producentami, oferując im możliwość szybkiego dotarcia do szerokiego grona klientów poprzez sieć lokalnych sklepów Carrefour. Czytaj więcej »
Tydzień w stylu włoskim powraca do Lidl Polska. Dzięki szerokiej ofercie autentycznych włoskich produktów, przygotowanie pysznych dań inspirowanych tradycyjną kuchnią Italii staje się łatwe i dostępne dla każdego. Czytaj więcej »
Marka „Rama” rozpoczyna współpracę z szefem kuchni Gordonem Ramsayem, który pokazuje nowe podejście do przygotowania posiłków. Znany na całym świecie chef zachęca osoby gotujące w swoich domach do wykorzystania „Ramy”, roślinnej alternatywy dla masła i udoskonalania codziennych posiłków. Czytaj więcej »
1 lutego br. wystartowały „Familijne Wtorki Filmowe” – kolejna odsłona uwielbianej akcji marki Familijne, należącej do portfolio firmy Colian. Tym razem miłośnicy dużego ekranu i chrupiących wafelków mogą skorzystać z wyjątkowych zniżek na bilety do wszystkich sieci kin w całej Polsce oraz wybranych kin niezależnych. Kampania promocyjna obejmuje m.in. działania w... Czytaj więcej »
Lubella zaprasza szkoły podstawowe do wyjątkowego konkursu, w którym główną wygraną jest metamorfoza stołówki o wartości 100 000 zł. Wszystko to jako kontynuacja kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”. Czytaj więcej »
W najnowszej aktywacji marki limitowane Lay’s o smaku Mac & cheese, Pieczony czosnek z ziołami i Chorizo z cebulką, zawalczą o uznanie konsumentów. Głosowanie rozpoczyna się dziś, 3 lutego i potrwa do 6 kwietnia 2025 roku. Głosujący powalczą o atrakcyjne nagrody i zdecydują, który smak zostanie na sklepowych półkach na dłużej. Czytaj więcej »
W ofercie Biedronka Home trwają ostatnie dni wyprzedaży, w trakcie których można upolować produkty z rożnych kategorii w promocji aż do -50%. Czytaj więcej »
Legendarny duet reprezentantów Polski - Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny zostali ambasadorami marki DrWitt, należącej do portfolio Grupy Maspex. Czytaj więcej »
Carrefour uruchamia kolejną odsłonę swojej kultowej akcji promocyjnej, w ramach której klienci mogą kupić zestawy nawet kilkunastu produktów non-food za ułamek ich wartości. Do oferty, która obejmie ponad 100 sklepów na terenie całego kraju, trafiło blisko 1400 “koszyków niespodzianek” w cenie 150 pln każdy. Czytaj więcej »
Marka Pepsi rozpoczęła 2025 rok kampanią „Relax&Unwind”, która zachęca do celebrowania relaksu na własnych zasadach. Towarzyszy jej ogólnopolska loteria, w której do wygrania są wyjątkowe nagrody – filmowa podróż, przenośne projektory idealne do stworzenia domowego kina oraz vouchery na kulinarne przyjemności. To zaproszenie do odpoczynku i odnajdywania przyjemności w... Czytaj więcej »
Ulice Londynu, Manchesteru i Liverpoolu ożyły dzięki outdoorowej kampanii „Explore The Wild Side” – wyjątkowemu projektowi marki Żubrówka, w ramach którego w przestrzeni miejskiej Wielkiej Brytanii pojawiły się kreatywne wizualizacje. Nowoczesne kreacje out-of-home (OOH) pojawiły się na gigantycznych ekranach, autobusach, miejskich murach i stacjach metra w największych... Czytaj więcej »
Tyskie poszerza działania platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, stawiając na muzykę jako przestrzeń, która łączy ludzi ponad podziałami. Marka zaprosiła do kampanii ikonę dziennikarstwa muzycznego Wojciecha Manna oraz wszechstronnego kompozytora i producenta muzycznego Radzimira Dębskiego. Czytaj więcej »
Czy ziemniaki to pyry, kartofle czy grule? Czy idziemy na zakupy do Biedry, Biedrony czy Biedronki? Te różnice czynią Polaków wyjątkowymi, ale od 30 lat łączy ich jedno - codzienne zakupy w ulubionej Biedronce. Czytaj więcej »
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem. Czytaj więcej »
26 stycznia wypada pierwsza w tym roku niedziela handlowa. Specjalnie na ten dzień sieć ALDI przygotowała szereg promocji, sięgających nawet do 50%. W ofercie znajdziemy zarówno produkty spożywcze, jak i propozycje z kategorii non-food, np. patelnie, maszynę do szycia czy robota sprzątającego marki własnej AMBIANO. Czytaj więcej »
„Smak zaczyna się od mięsa!” – pod tym hasłem wystartowała kampania marketingowa firmy Sokołów. Czytaj więcej »
House of Asia z dumą prezentuje nową kampanię reklamową z okazji Chińskiego Nowego Roku. Czytaj więcej »
Milka, marka słynąca z delikatności, w 2024 roku prowadziła ogólnopolską kampanię, której celem było pokazanie, jak małe, codzienne gesty mogą pomóc w budowaniu więzi sąsiedzkich, tak ważnych dla większości Polaków. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Według najnowszego raportu rynkowego, 80,4% Polaków w wieku...
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej...
Podsumowanie ogólnopolskiej zbiórki w sklepach sieci Auchan ...
Marka Kubuś od lat pojawia się na eventach Runmageddonu KIDS...
Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w...
Rekordowa edycja „Dziel się Uśmiechem”...
Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie...
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen...
Hochland Kanapkowy to linia idealnie kremowych serków...
Z okazji jubileuszu 30-lecia Familijne wprowadzają na rynek...
Powiew lata w coffee barze ...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...
Muzyka, smak i design...
Emocje, bliskość i wspólne chwile, które wybrzmiewają ...