Konkursy i loterie

  • Zbliża się czas świątecznych zakupów i kupowania prezentów. Firma Upfield chce pomóc konsumentom w tym okresie i daje możliwość udziału w dwutygodniowym konkursie z bardzo atrakcyjnymi nagrodami. 15 listopada br. rozpoczął się konkurs przeznaczony dla konsumentów marki „Rama”. W pierwszym etapie organizowany jest specjalnie dla klientów sieci handlowej „Biedronka”. Czytaj więcej »

  • W ostatni weekend października w Mediolanie w szranki stanęli najbardziej utalentowani młodzi kucharze z całego świata. Wielkim zwycięzcą i zdobywcą tytułu S.Pellegrino Young Chef został reprezentant Wielkiej Brytanii – Jerome Ianmark Calayag. Czytaj więcej »

  • Warka startuje z loterią gamingową

    Wtorek, 02 listopada 2021

    W pierwszej połowie roku Warka z sukcesem wkroczyła do świata gamingu, powołując platformę Warka Planet of Gamers oraz tworząc turniej Planet of Gamers Cup. Po niezwykle udanych rozgrywkach, w których zmierzyło się ośmiu popularnych influencerów, nadszedł czas na kolejną akcję dla fanów gamingu. 1 listopada wystartowała loteria, w której do wygrania są wyjątkowe nagrody, w... Czytaj więcej »

  • „Człowiek musi sobie od czasu do czasu polatać” - to myśl głównego bohatera filmu „Wniebowzięci” w reżyserii Andrzeja Kondratiuka, którego dzieło było inspiracją do nagrody w nowym konkursie „Uwolnij w sobie Bestię Palikota”. Czytaj więcej »

  • Marka Tygryski zorganizowała dla konsumentów wielki konkurs #przytulTygryska. Zadaniem uczestników jest przygotowanie wesołego zdjęcia w aplikacji Tygryski z naklejką Tygryska. Co tydzień jury konkursu wskazuje 51 laureatów nagród – jedna osoba otrzymuje olbrzymiego tygryskowego pluszaka, a 50 osób tygryskowe maskotki. Konkurs wspierają zintegrowane działania marketingowe.... Czytaj więcej »

  • Diamant to uznany producent z najszerszą na rynku ofertą cukrów trzcinowych. W szerokim portfolio znaleźć można nierafinowane cukry trzcinowe w wielu postaciach – Dry Demerara oraz Dark Muscovado, świetnie podkreślające nie tylko napoje, ale i wytrawne dania kuchni świata. Aktualnie producent prowadzi kampanię, w której do wygrania wakacyjne nagrody i bony turystyczne wakacje.pl. Czytaj więcej »

  • Lech od lat wspiera i promuje ochronę środowiska oraz inspiruje konsumentów do podejmowania eko działań. Tej jesieni marka powraca ze znaną aktywacją – quizem „Lechendy wchodzą w eko”, w którym do wygrania jest 10 tysięcy eko-bluz. Ich wzory, zaprojektowane przez Lechendy Streetartu nie tylko cieszą oko, ale niosą ważny przekaz. Czytaj więcej »

  • Trzy Toyoty Aygo, dziewięć urządzeń Thermomix TM6, 36 nagród pieniężnych o wartości 1000 zł każda - w sklepach Grupy Chorten rozpoczęła się loteria paragonowa. Czytaj więcej »

  • Żabka od wielu lat promuje płatności bezgotówkowe. We wszystkich ponad 7500 sklepach sieci można zapłacić za zakupy i usługi na wiele sposobów m.in. kartą, smartwatchem etc. We współpracy z Visa zaprosiła ponad 6000 franczyzobiorców do udziału w loterii TransAKCJA Visa. W puli znalazło się ponad 6100 nagród o łącznej wartości ponad 500 000 zł. Samochód Toyota Aygo, czyli... Czytaj więcej »

  • Lidl Polska i Browar PINTA ruszają z II edycją konkursu dla domowych piwowarów „Niech Świat Pozna Twoje Piwo”. Aby wziąć w nim udział, wystarczy zgłosić swoją unikalną recepturę na piwo w jednej (lub więcej) z sześciu konkursowych kategorii. Zwycięskie piwa zostaną uwarzone w Browarze PINTA, a następnie trafią do sprzedaży sklepów Lidl w całej Polsce – pierwsze już w... Czytaj więcej »

  • Konkurs od Chupa Chups dla fanów FUNU

    Wtorek, 14 września 2021

    „Forever FUN” to claim, który przyświeca marce Chupa Chups od lat i zachęca wszystkich, niezależnie od wieku do wspólnej zabawy. Hasło to jednak szczególnie upodobali sobie najmłodsi konsumenci, którzy w wolnym czasie stawiają przede wszystkim na FUN. Jak nie trudno się domyślić, znaczna część rozrywkowych aktywności dzisiejszych nastolatków dzieje się za pośrednictwem... Czytaj więcej »

  • Firma Jacobs Douwe Egberts, wystartowała z ogólnopolską loterią kaw ziarnistych marki Jacobs. Organizację loterii powierzono agencji First Line Polska, a planowanie i zakup mediów agencji Havas Media. Czytaj więcej »

  • Firma ETi ruszyła z loterią marki ETi DARE pod hasłem „Odważ się spełniać marzenia z DARE”. Loteria promuje produkty z portfolio: wafle w czekoladzie, wafle nieoblewane oraz czekolady. Zgłoszenia przyjmowane są przez 8 tygodni, do10 października. Czytaj więcej »

  • Teraz kupując dowolny baton Snickers®, oprócz gwarantowanych doznań smakowych, jest szansa na wygraną w loterii marki. Od 16 sierpnia do 30 września na uczestników czekają nagrody pieniężne: 100 zł co 15 minut i 1000 zł codziennie – będzie się działo! Czytaj więcej »

  • Marka Kucharek rusza z konkursem konsumenckim pod hasłem „WYGRANA NA TALERZU!”. Każdy z 50 laureatów otrzyma 1000 zł za zwycięski przepis. Ponadto 50 wyróżnionych przepisów trafi na opakowania kostek Kucharek. Czytaj więcej »

  • W internetowym konkursie marki Harnaś, każda pełnoletnia osoba może głosować na jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych, które następnie wesprze finansowo marka Harnaś. 10 jednostek OSP z największą liczbą głosów otrzyma nagrody pieniężne w wysokości 5 tys. zł. Głosowanie trwa do 30 września br. Czytaj więcej »

  • Marka Pudliszki ogłasza wyjątkowy konkurs dla branży gastronomicznej - do wygrania jest aż 50 kampanii billboardowych dla restauracji, punktów gastronomicznych i food trucków. Czytaj więcej »

  • Świetna wiadomość dla fanów intensywnego smaku karmelu, mleka i czekolady! Przez najbliższe dwa miesiące karmelowo-czekoladowe i czekoladowo-mleczne cukierki Tofflairs z Wawelu otrzymają silne wsparcie komunikacyjne. W okresie wakacyjnym produkty promować będzie Loteria Tofflairs oraz intensywna kampania w mediach. Czytaj więcej »

  • „Pysznie się składa” – pod takim hasłem marka Dan Cake zaprasza konsumentów do udziału w angażującym konkursie. Akcja ma na celu budowanie świadomości produktowej wokół gofrów i spodów tortowych. Czytaj więcej »

  • Sertop – konkurs „Grilluj z nami”

    Poniedziałek, 21 czerwca 2021

    Tyski producent serków topionych zaprasza do nowego konkursu, w którym można wygrać zestawy do przygotowania hamburgerów. Nagrody przewidziane są dla 14 osób, które zamieszczą w komentarzach pod konkursowym postem na fanpage @Sertop Tychy oryginalne przepisy oraz zdjęcia potraw z wykorzystaniem serka topionego. Czytaj więcej »

  • Marka Prymat rusza z promocją musztard pod hasłem „Ty zdecyduj, co wybierasz!". Promocja daje dwie możliwości - udział w loterii lub zwrot pieniędzy. Łączna pula nagród to 200 tysięcy złotych. Promocja będzie trwać 6 miesięcy. Czytaj więcej »

  • W tym roku Milka świętuje 120. lat delikatności. Marka, która od lat inspiruje konsumentów do drobnych gestów czułości i głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie, zaprasza wszystkich Polaków do wspólnego świętowania. W tym celu zorganizowała wyjątkową loterię, w ramach której miłośnicy słodkości codziennie mogą... Czytaj więcej »

  • 1 czerwca br. Żywiec Zdrój wystartował z ogólnopolską akcją promocyjną realizowaną pod hasłem „Wygraj dom w górach z Żywiec Zdrój”. W loterii paragonowej biorą udział wszystkie produkty marki Żywiec Zdrój. Nagrodą główną jest nieruchomość gruntowa na Żywiecczyźnie wraz z voucherem na budowę całorocznego domku letniskowego, a łączna wartość wszystkich nagród... Czytaj więcej »

  • Ręcznie produkowane Karmelki nadziewane z Wawelu - Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Miętowe - zachęcają do zakupu nie tylko wyjątkowym smakiem i oryginalnymi recepturami. Przez najbliższe 3 miesiące produkty te wspierać będzie Loteria Karmelkowa oraz intensywna kampania komunikacyjna. Czytaj więcej »

  • Klienci Żabki uwielbiają loterie! Nic dziwnego, skoro w tych organizowanych przez sieć nie ma przegranych, a każdy los niesie ze sobą nagrodę! W loterii nagrodą główną są bony na zakupy w sklepach Żabka o wartości 10 000 zł. Klienci sieci mogą także „zdrapać” konsole PlayStation5 z grą FIFA, piłki z autografem Jerzego Dudka, bony na zakupy oraz kody rabatowe na wybrane... Czytaj więcej »

  • Trwa nowa promocja marki TIGER. W loterii codziennie do wygrania jest 10 x 100 zł, a w finale – nagroda główna: Nissan Patrol w specjalnej wersji Camper 4x4. Czytaj więcej »

  • Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia. Czytaj więcej »

  • Okrągły milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która startuje 1 maja i potrawa do końca czerwca br. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną popularnością wśród uczestników i przyniosła znaczące wzrosty sprzedaży. W tym roku promocja zostanie zrealizowana już po raz trzeci. Czytaj więcej »

  • Miłośnicy słodkości mają duży powód do radości. Odpowiadając na oczekiwania polskich konsumentów, Mondelez Polska wprowadza do sklepów kolejny wariant kultowych ciastek Oreo. Debiutujące na polskim rynku Oreo Golden to jasne, kruche ciastka, przełożone delikatnym nadzieniem o waniliowym smaku. To również idealne połączenie, które rozpieści podniebienie niejednego łasucha.... Czytaj więcej »

  • „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodetektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych, przygotowane wspólnie przez Fundację Nasza Ziemia i firmę Procter & Gamble. Ich celem jest zachęcenie dzieci i młodzieży do świadomego dbania o środowisko i przekazanie podstawowych informacji, które mogą w tym pomóc. Czytaj więcej »

więcej artykułów