Z Michałem Nieściorukiem, Wiceprezesem Zarządu Tan-Viet International S.A. rozmawia Maja Święcka Czytaj więcej »
Z Michałem Nieściorukiem, Wiceprezesem Zarządu Tan-Viet International S.A. rozmawia Maja Święcka Czytaj więcej »
O zmianach w firmie na przestrzeni lat, asortymencie i wprowadzanych nowościach z Jackiem Migrałą, Prezesem Zarządu, Dyrektorem Generalnym Hochland Polska rozmawia Tomasz Pańczyk, Redaktor Naczelny Hurt & Detal. Czytaj więcej »
O historii FRoSTY, ofercie produktowej oraz najważniejszych inwestycjach i nowej polityce odpowiada Adam Basałaj, Prezes FRoSTA Sp. z o.o. Czytaj więcej »
Jak wskazują dane GUS, kategoria lodów z roku na rok zyskuje na popularności, a Polacy po słodki przysmak sięgają nie tylko w sezonie wiosenno-letnim. Grycan to rodzinna firma, która od pokoleń tworzy lody według ściśle ustalonej receptury. O tym, jak rozwija się rynek lodów i o planach na przyszłość opowiada Małgorzata Grycan, współwłaścicielka marki Grycan – Lody od... Czytaj więcej »
Trzy pytania do Konrada Mickiewicza, Vice Prezesa Zarządu, Dyrektora ds. Rozwoju Bomilla/Bałtyk kieruje Maja Święcka. Czytaj więcej »
O trudnych początkach firmy, wyjątkowym smaku wody Ustronianka, planach na nadchodzący rok, a także o przyszłości skoków narciarskich bez Adama Małysza z Michałem Bożkiem, Prezesem Ustronianki rozmawia Tomasz Pańczyk, Redaktor Naczelny miesięcznika Hurt & Detal. Czytaj więcej »
O Justynie Steczkowskiej i o tym, dlaczego została twarzą herbaty Loyd, o sukcesie dystrybucji włoskiej kawy Lavazza oraz o historii firmy Mokate opowiada Sylwia Mokrysz z zarządu Mokate S.A. w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym miesięcznika Hurt & Detal. Czytaj więcej »
O innowacyjnych produktach, działaniach proekologicznych, o historii i rozwoju firmy Lakma Strefa, rozmawiamy z Jerzym Klimczakiem – Dyrektorem Naczelnym Czytaj więcej »
O historii firmy, mijającym roku i o wyśmienitych herbatach opowiada Małgorzata Antonowicz, Dyrektor Handlowy, Malwa Tea Czytaj więcej »
Rozwój organiczny, fuzje i przyłączanie kolejnych podmiotów oraz nieustanne ulepszanie oferty handlowej – to plany Tradisu na przyszłość. Przedstawia je Kazimierz Mars, nowy Prezes Zarządu Tradisu Czytaj więcej »
Na temat zmian na rynku detalicznym i rozwoju sieci eLde na przestrzeni lat – z Robertem Paździorem, Prezesem LD Holding, Polska Sieć Handlowa eLDe rozmawia Tomasz Pańczyk Czytaj więcej »
O historii firmy, ręcznym pakowaniu herbat oraz o sukcesie napoju energetycznego Green-Up z Romanem Górnym, Prezesem Zarządu, Dyrektorem Generalnym „Herbapol–Lublin” S.A. rozmawia Maja Święcka Czytaj więcej »
„Popatrz jak zmieniamy się dla Ciebie” – to hasło mnie zobowiązuje, mówi Ryszard Jaśkowski, Prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym miesięcznika Hurt & Detal Czytaj więcej »
Z polskim pięściarzem wagi ciężkiej, mistrzem świata w kick-boxingu, mistrzem Polski, mistrzem Europy i mistrzem interkontynentalnym w zawodowym boksie oraz wspaniałym ojcem i łagodnym, miłym człowiekiem rozmawia Monika Dawiec. Czytaj więcej »
O organizacji targów, latach doświadczeń i przyjacielskich relacjach z klientami z Tadeuszem Michalakiem, Prezesem Zarządu Maxpol oraz z Małgorzatą Ryttel, Wiceprezes Zarządu Maxpol, rozmawia Maja Święcka. Czytaj więcej »
To miała być transakcja roku! Była na ustach całej branży FMCG. Wszystko zaczęło się gdy we wrześniu ubiegłego roku Eurocash S.A. poinformował o przedstawieniu Emperii Holding S.A. propozycji przejęcia należącej do niej Grupy Dystrybucyjnej Tradis. W styczniu obie firmy podpisały umowę inwestycyjną, zgodnie z którą Grupa Dystrybucyjna Tradis miała wejść w struktury... Czytaj więcej »
O pozycji rynkowej, działaniach wspierających rozwój i tegorocznych prognozach sprzedaży piwa z Robertem Wicińskim, Dyrektorem Zarządzającym Perła – Browary Lubelskie S.A. rozmawia Tomasz Pańczyk, Redaktor Naczelny miesięcznika HURT & DETAL Czytaj więcej »
O najważniejszych wydarzeniach w firmie, asortymencie oraz o produkcji papierosów, cygaretek i cygar rozmawiamy z Robertem Chruścickim, Prezesem Scandinavian Tobacco Group Polska Czytaj więcej »
O zmianach, które nadały piwu Redd’s silną pozycję, kobietach, które po niego sięgają i wsparciu sprzedaży w sklepach – rozmawiamy z Romaną El Abrashy, Marketing Managerem Marki Redd’s w Kompanii Piwowarskiej Czytaj więcej »
O nowościach produktowych dla młodszych i starszych konsumentów, wsparciu sprzedaży produktów oraz o tym, jak być numerem jeden na tle konkurencji opowiada Scott Brankin, Country Manager, Bahlsen Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O silnej rynkowej pozycji kawy Tchibo, wiedzy i doświadczeniu w produkcji kawy oraz o właściwościach zdrowotnych wynikających z jej picia opowiada Beata Majchrzak, Kierownik ds. Zarządzania Kategorią, Tchibo Warszawa Czytaj więcej »
O początkach historii piwa Pilsner Urquell, jego miłośnikach i niezmiennej od 170 lat recepturze oraz wsparciu sprzedaży w handlu rozmawiamy z Pawłem Półtorakiem, Brand Managerem Pilsner Urquell w Kompanii Piwowarskiej S.A. Czytaj więcej »
O daniach gotowych, nowościach produktowych i nagrodach potwierdzających solidność zarówno produktów, jak i samej firmy, rozmawiamy z Dagmarą Mikulską, Prezes Virtu Czytaj więcej »
Dla tych, którzy wykazują mniejsze zdolności organizacyjne, każdy dzień ciągnie się jak makaron, jest im źle i nieustannie szaro. Mimo, że w spółce Makarony Polskie S.A. właściwie makaron ciągnie się codziennie, to jednak z pewnością nie można powiedzieć o firmie tego, że panuje w niej stagnacja i monotonia. „Rozpoczynaliśmy od stosunkowo niedużej działalności... Czytaj więcej »
O nowoczesnych systemach sprzedaży adresowanych do sklepów, hurtowni, magazynów oraz działów handlowych rozmawiamy z Arkadiuszem Mazurem, Kierownikiem Działu opieki posprzedażnej, InsERT S.A. Czytaj więcej »
O gwarancji sprzedaży, nowościach w asortymencie i ekologicznych produktach rozmawiamy z Bartkiem Szakiewiczem, Brand Managerem marki Jan Niezbędny, Sarantis Polska S.A. Czytaj więcej »
O historii firmy, wpływie kryzysu gospodarczego na rynek słodyczy oraz o nowościach produktowych, również tych związanych z nadchodzącymi Świętami Wielkanocnymi, rozmawiamy z Janem Kolańskim, Prezesem Jutrzenki Holding S.A. Czytaj więcej »
O efektach jednej z największych fuzji na rynku FMCG, realizowanej strategii, wynikach firmy, a także o planach z Jackiem Migrałą, Prezesem Lider'S-K.G. rozmawia Tomasz Pańczyk. Czytaj więcej »
O rozwoju sieci SANO, jej sukcesach, strategiach marketingowych i planach na przyszłość rozmawiamy z Prezesem Zarządu Spółki SANO – Krzysztofem Waltosiem. Czytaj więcej »
Z Claire Smith, Globalnym Ambasadorem BELVEDERE VODKA rozmawia Pol Tomas Keeley. Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu...
To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące...
To najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak...
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii...
NORDIS wprowadza nową serię lodów Balloon World, która...
Pieczenie na medal...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...