Trzy pytania do Bartłomieja Kubackiego, Senior Sales Activation Managera w PepsiCo kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Bartłomieja Kubackiego, Senior Sales Activation Managera w PepsiCo kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
O ważnych wydarzeniach w branży targowej rozmawiamy z Małgorzatą Ryttel, Członkiem Zarządu PPH Maxpol Sp. z o.o. Czytaj więcej »
Rafał Głąb-Kowalski to urodzony handlowiec. Od zawsze marzył o prowadzeniu własnego sklepu, ale jego pierwszy biznes nie wypalił. Dopiero w Żabce rozwinął skrzydła i wykorzystał swoją smykałkę do handlu. Obecnie prowadzi już dwa sklepy pod tym znanym szyldem. Dziś opowiada nam, dlaczego warto skorzystać z oferty franczyzowej i jak znana marka, sprawdzone know-how i oferowane... Czytaj więcej »
Konsumenci są dziś bardziej świadomi, a przez to coraz bardziej wymagający. Zwracają większą uwagę na skład i pochodzenie żywności oraz jej oddziaływanie na zdrowie, a także na to, jak firmy oddziałują na środowisko naturalne. Jako lider rynkowy i firma odpowiedzialna społecznie, Hochland chce aktywnie promować zdrowie i zdrowe nawyki żywieniowe – mówi Jacek Wyrzykiewicz,... Czytaj więcej »
O kultowej marce Chupa Chups oraz innowacjach i nowościach w segmencie produktów impulsowych opowiada Bartłomiej Sędłak, Dyrektor Handlowy Perfetti Van Melle Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Piotra Pietrzykowskiego, Prezesa Green Factory Logistics kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
O miodach pitnych oraz unikatowym sposobie ich wytwarzania rozmawiamy z Bogdanem Piaseckim, właścicielem grupy przedsiębiorstw Mazurskie Miody/Destylarnia Piasecki. Czytaj więcej »
Hochland Polska wprowadza na rynek unikalny wariant serów żółtych o nazwie Hochlander. Na temat rynku serów żółtych i ich znaczenia w codziennej diecie rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Michał Wójcik, Dyrektor Marketingu Zott Polska opowiada o akcjach promocyjnych wspierających sprzedaż, preferencjach konsumentów i nowych, ciekawych produktach. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marioli Balawender-Delman, Enologa i Konsultanta winiarskiego Platinum Wines kieruje Monika Dawiec. Czytaj więcej »
„Powiedz mi co jesz, a powiem ci kim jesteś”. Kim jest w tej kategorii Robert Sowa? Czytaj więcej »
Artur Ryczkowski – Dyrektor Sprzedaży TEEKANNE Polska w rozmowie z Moniką Kociubińską. Czytaj więcej »
O szerokiej ofercie dań gotowych, dbałości o jakość produktów i planach na przyszłość rozmawiamy z Leszkiem Zaleskim, Dyrektorem ds. Jakości i Rozwoju Produktów, SuperDrob S.A. Czytaj więcej »
O zbliżającym się UEFA EURO 2016™, kampaniach, innowacjach oraz przygotowaniach do sezonu letniego rozmawiamy z Wojciechem Żabińskim, Wiceprezesem ds. Marketingu w Carlsberg Polska. Czytaj więcej »
O sukcesie sprzedażowym ROKO, nowych produktach i planach na przyszłość rozmawiamy z Rafałem Chrzanowskim, Dyrektorem Handlowym oraz Marcinem Bojanowiczem, Dyrektorem Marketingu w Zbyszko Company S.A. Czytaj więcej »
Sery Hochland „Na gorąco!” zostały wyróżnione tytułem DOBRA MARKA 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma – w kategorii ODKRYCIE ROKU. Nagrody i wyróżnienia zdobywane przez produkty z oferty Hochland są potwierdzeniem ich wysokiej jakości, docenianej przez konsumentów, o czym rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Pawła Wolnego, Dyrektora Handlowego Zakładów Mięsnych Haga Plus kieruje Monika Dawiec. Czytaj więcej »
Marcin Dobryłko, Kierownik Działu Sprzedaży Samochodów Dostawczych w Auto Nobile, Autoryzowany Dealer Forda w rozmowie z Moniką Kociubińską. Czytaj więcej »
O pracy Kipera, procesie tworzenia herbat oraz gustach i zwyczajach polskich konsumentów herbaty opowiada Radosław Bojar, główny Kiper POSTI. Czytaj więcej »
Jarosław Komar, Professional & Specialty Solutions BASF Polska, mówi jak zabezpieczyć sklep przed szkodnikami i jak skutecznie z nimi walczyć. Czytaj więcej »
O walorach nowej linii pasztetów drobiowych opowiada Robert Szataniak, Dyrektor Marketingu Pamapol S.A. Czytaj więcej »
Marcin Pilaciński, Prezes Navigator Polska opowiada o dynamicznym rozwoju firmy, współpracy z producentami rynku FMCG oraz indywidualnym podejściu do każdego klienta. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marka Skrętnego, Dyrektora Marketingu Browaru Amber kieruje Monika Dawiec. Czytaj więcej »
Wśród dietetyków mówi się, że kawałek sera powoduje przypływ energii i dobre samopoczucie. Jest to zasługą kwasu glutaminowego i witaminy B12, które uczestniczą w produkcji neuroprzekaźników, dających uczucie odprężenia. O tym, co siedzi w serach, odpowiada Jacek Wyrzykiewicz – PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska w rozmowie z Moniką Dawiec. Czytaj więcej »
O korzyściach z połączenia Bakallandu i Delecty, rynku bakalii i produktów do pieczenia, największych wyzwaniach, jakie stoją przed firmą i planach na najbliższe lata – opowiada Marek Moczulski, Prezes Zarządu Grupy Bakalland. Czytaj więcej »
O kluczowej roli w Grupie Lotte, nieszablonowej kampanii promocyjnej, o planach i wyzwaniach stojących przed producentami słodyczy w Polsce rozmawiamy z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Lotte Wedel. Czytaj więcej »
3 pytania do Piotra Dyttusa, Dyrektora sprzedaży Pinguin Foods Polska (rynek polski) kieruje Monika Dawiec. Czytaj więcej »
Miał być receptą na firmy unikające płacenia podatków i zwiększenie dochodów budżetu państwa. Nowy podatek od sprzedaży detalicznej stał się jednym z priorytetów obecnego rządu i skutecznie podzielił środowisko kupców polskich. Wątpliwości budzi nie tylko sama treść nowej ustawy, ale również tryb jej uchwalania. Czytaj więcej »
Każdego roku na rynek trafia sporo nowych produktów, ale tylko kilkanaście procent przetrwa dłużej niż dwa lata. Odpowiedzi na pytanie dlaczego tak się dzieje szukamy w rozmowie z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
17 maja obchodzimy Światowy Dzień Pieczenia...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Marka prezentuje letnią nowość ...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...