O polskiej branży mleczarskiej i produktach Zott rozmawiamy z Jackiem Migrałą – Dyrektorem Generalnym, Członkiem Zarządu firmy Zott Polska. Czytaj więcej »
O polskiej branży mleczarskiej i produktach Zott rozmawiamy z Jackiem Migrałą – Dyrektorem Generalnym, Członkiem Zarządu firmy Zott Polska. Czytaj więcej »
O herbacie i innych znakomitych produktach Herbapol-Lublin S.A. rozmawiamy z Evangelosem Evangelou, Prezesem Zarządu. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Joanny Mizery, Marketing Managera w Z.P.S. „Jamar” Szczepaniak kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Jest Pan bardzo doświadczonym managerem, który może pochwalić się wieloma sukcesami w biznesie, a od czerwca br. powierzono Panu funkcję Dyrektora Zarządzającego Stock Polska. Jednym z oczekiwań jakie zostały postawione przez Panem, to powrót firmy na ścieżkę wzrostu. Rynek alkoholi mocnych nie jest szalenie rozwojowy, zatem szykuje się ostra walka konkurencyjna o udziały rynkowe. Czytaj więcej »
Bartosz Demianiuk, Prezes Zarządu firmy EWA Krotoszyn S.A. w rozmowie z Moniką Dawiec Czytaj więcej »
O tegorocznej edycji Festiwalu Amber Fest, planowanych rozrywkach i niespodziankach dla odwiedzających rozmawiamy z Markiem Skrętnym, Dyrektorem ds. Marketingu w Browarze Amber Czytaj więcej »
Do świata cydrów wprowadza nas Robert Ogór, prezes zarządu firmy AMBRA S.A. – lidera na polskim rynku cydru, producenta Cydru Lubelskiego. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Dominiki Lewanowskiej, Customer Marketing, Bacardi-Martini Polska kieruje Monika Dawiec. Czytaj więcej »
Rozmowa z Katarzyną Lewko-Jasińską, Szefem Grupy Produktów GARNIER & MIXA, L’Oréal Polska. Czytaj więcej »
Tomasz Iżewski, Prezes Zarządu Warwin S.A. w rozmowie z Moniką Dawiec. Czytaj więcej »
„Nabiał to sztuka” – tak o działalności Bianco Latte Polska Sp. z o. o. mówi Krzysztof Ochal, Prezes firmy, z którym rozmawiamy o włoskiej tradycji serowarskiej, portfolio produktowym i planach przedsiębiorstwa na przyszłość. Czytaj więcej »
O topowych markach napojów w portfolio FoodCare rozmowiamy z Pauliną Włodarską-Grodzińską, Dyrektor Marketingu. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Wiktora Kowalskiego, Brand Specialist w Dan Cake Polonia kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Bartłomieja Kubackiego, Senior Sales Activation Managera w PepsiCo kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
O ważnych wydarzeniach w branży targowej rozmawiamy z Małgorzatą Ryttel, Członkiem Zarządu PPH Maxpol Sp. z o.o. Czytaj więcej »
Rafał Głąb-Kowalski to urodzony handlowiec. Od zawsze marzył o prowadzeniu własnego sklepu, ale jego pierwszy biznes nie wypalił. Dopiero w Żabce rozwinął skrzydła i wykorzystał swoją smykałkę do handlu. Obecnie prowadzi już dwa sklepy pod tym znanym szyldem. Dziś opowiada nam, dlaczego warto skorzystać z oferty franczyzowej i jak znana marka, sprawdzone know-how i oferowane... Czytaj więcej »
Konsumenci są dziś bardziej świadomi, a przez to coraz bardziej wymagający. Zwracają większą uwagę na skład i pochodzenie żywności oraz jej oddziaływanie na zdrowie, a także na to, jak firmy oddziałują na środowisko naturalne. Jako lider rynkowy i firma odpowiedzialna społecznie, Hochland chce aktywnie promować zdrowie i zdrowe nawyki żywieniowe – mówi Jacek Wyrzykiewicz,... Czytaj więcej »
O kultowej marce Chupa Chups oraz innowacjach i nowościach w segmencie produktów impulsowych opowiada Bartłomiej Sędłak, Dyrektor Handlowy Perfetti Van Melle Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Piotra Pietrzykowskiego, Prezesa Green Factory Logistics kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
O miodach pitnych oraz unikatowym sposobie ich wytwarzania rozmawiamy z Bogdanem Piaseckim, właścicielem grupy przedsiębiorstw Mazurskie Miody/Destylarnia Piasecki. Czytaj więcej »
Hochland Polska wprowadza na rynek unikalny wariant serów żółtych o nazwie Hochlander. Na temat rynku serów żółtych i ich znaczenia w codziennej diecie rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Michał Wójcik, Dyrektor Marketingu Zott Polska opowiada o akcjach promocyjnych wspierających sprzedaż, preferencjach konsumentów i nowych, ciekawych produktach. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marioli Balawender-Delman, Enologa i Konsultanta winiarskiego Platinum Wines kieruje Monika Dawiec. Czytaj więcej »
„Powiedz mi co jesz, a powiem ci kim jesteś”. Kim jest w tej kategorii Robert Sowa? Czytaj więcej »
Artur Ryczkowski – Dyrektor Sprzedaży TEEKANNE Polska w rozmowie z Moniką Kociubińską. Czytaj więcej »
O szerokiej ofercie dań gotowych, dbałości o jakość produktów i planach na przyszłość rozmawiamy z Leszkiem Zaleskim, Dyrektorem ds. Jakości i Rozwoju Produktów, SuperDrob S.A. Czytaj więcej »
O zbliżającym się UEFA EURO 2016™, kampaniach, innowacjach oraz przygotowaniach do sezonu letniego rozmawiamy z Wojciechem Żabińskim, Wiceprezesem ds. Marketingu w Carlsberg Polska. Czytaj więcej »
O sukcesie sprzedażowym ROKO, nowych produktach i planach na przyszłość rozmawiamy z Rafałem Chrzanowskim, Dyrektorem Handlowym oraz Marcinem Bojanowiczem, Dyrektorem Marketingu w Zbyszko Company S.A. Czytaj więcej »
Sery Hochland „Na gorąco!” zostały wyróżnione tytułem DOBRA MARKA 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma – w kategorii ODKRYCIE ROKU. Nagrody i wyróżnienia zdobywane przez produkty z oferty Hochland są potwierdzeniem ich wysokiej jakości, docenianej przez konsumentów, o czym rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Pawła Wolnego, Dyrektora Handlowego Zakładów Mięsnych Haga Plus kieruje Monika Dawiec. Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierowniczka Komunikacji...
Wywiad z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Grupy Colian....
Trzy pytania do Karoliny Godzińskiej, Dyrektora Sprzedaży...
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Aż 78% Polaków jest zainteresowanych samozbiorami. Jaki z...
Sezon letniego biesiadowania to świetna okazja, by...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
HARIBO Exotix to żelki o owocowych smakach – mango...
Poznaj najnowszy hit od Bebeto – liofilizowane żelki...
Oferta Sofio poszerzyła się o nową przekąskę z południa...
Talarki waflowe to nowa kategoria produktów marki Lekorna –...
Poznaj STIXY od HELIO – pyszne frytki z polskich suszonych...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...