O dopasowaniu oferty do trendów konsumenckich, sukcesach i wyzwaniach w firmie oraz perspektywach rozwoju na rynkach zagranicznych rozmawiamy z Igorem Jelińskim, Prezesem Mieszko S.A. Czytaj więcej »
O dopasowaniu oferty do trendów konsumenckich, sukcesach i wyzwaniach w firmie oraz perspektywach rozwoju na rynkach zagranicznych rozmawiamy z Igorem Jelińskim, Prezesem Mieszko S.A. Czytaj więcej »
„Mamy kapitalny zespół pracowników, którzy codziennie podejmują decyzje i mierzą się z wyzwaniami naszej firmy – to bardzo ważny aspekt i fundament przyszłego rozwoju”. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Magdaleny Bernat, Kierownika Regionalnego w Amazis.net quality food&drinks kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Nowości nie zabraknie w naszym „kalendarzu” – rozmowa z Elżbietą Mudź, Dyrektor Marketingu Kosmetycznego Orkla Care. Czytaj więcej »
O trendach na rynku alkoholi mocnych oraz zmianach w portfolio rozmawiamy z Małgorzatą Infeld, Senior Brand Manager Finlandia Vodka w Brown-Forman Polska. Czytaj więcej »
O rynku napojów, promocjach ostatniego roku i planach na przyszłość rozmawiamy z Bartłomiejem Kubackim, Senior Sales Activation Managerem w PepsiCo. Czytaj więcej »
O początkach firmy i intensywnym rozwoju portfolio rozmawiamy z Leszkiem Wąsowiczem – Prezesem Zarządu HELIO S.A. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Piotra Kondraciuka, Prezesa Zarządu delikatesów internetowych Polski Koszyk kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Maciej Szała, współwłaściciel firmy De Care w rozmowie z Joanną Kowalską podsumowuje miniony rok 2016 i zapowiada dalszy dynamiczny rozwój portfolio produktowego, a także wejście na rynki międzynarodowe. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Aleksandry Dukanović, Brand Managera w firmie HJ Heinz Polska kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O celach firmy i unikatowych produktach w ofercie rozmawiamy z Marcinem Drumińskim – Dyrektorem Wykonawczym i Controllingu w ZPC Vobro. Czytaj więcej »
O wysokiej jakości makaronów Sotelli, włoskich liniach produkcyjnych i akcjach promocyjnych marki rozmawiamy z Anną Bakun, Dyrektorem Handlowym Pol-Foods. Czytaj więcej »
O rynku słodyczy w Polsce, eksporcie, silnym wsparciu marketingowym marek z portfolio Grupy Colian oraz o wyzwaniach na 2017 rok rozmawiamy z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Colian Holding. Czytaj więcej »
O nowych produktach i zmianach na rynku terminali płatniczych rozmawiamy z Piotrem Wasiem – Country Managerem Ingenico na Polskę, Ukrainę, Węgry i kraje bałtyckie. Czytaj więcej »
Plus rozpoczął rejestrację kart prepaid i zachęca do tego klientów wyjątkowymi ofertami! Ponadto przygotował korzyści dla detalistów, którzy mogą zostać partnerem w rejestracji starterów. Na ten temat rozmawiamy z Katarzyną Sową, Specjalistą ds. Rejestracji, Departament Sprzedaży Prepaid, Polkomtel. Czytaj więcej »
O dotychczasowych sukcesach, rozwoju firmy, wspieraniu polskiego sportu i planach na przyszłość rozmawiamy z Michałem Bożkiem – Prezesem oraz Januszem Rubasem, Wiceprezesem Zarządu Ustronianki Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O sukcesach ostatniego roku, działalności dobroczynnej i planach na przyszłość rozmawiamy z Magdaleną Panasiuk-Krasińską, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu firmy SuperDrob. Czytaj więcej »
Bartłomiej Kubacki, Senior Sales Activation Manager, PepsiCo w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
Teresa Mroczek-Krupa, Dyrektor Handlowy w firmie ARGO, producenta lizaków i cukierków – w rozmowie z Tomaszem Pańczykiem, Redaktorem Naczelnym. Czytaj więcej »
O Polskiej Wódce rozmawiamy z Andrzejem Szumowskim – Prezesem Zarządu oraz Elżbietą Kwiecińską-Prysłopską – Dyrektorem Generalnym Stowarzyszenia Polska Wódka (PVA). Czytaj więcej »
O ważnych wydarzeniach, inwestycjach, wynikach sprzedażowych oraz planach na 2017 rok rozmawiamy z Adamem Mokryszem, Prezesem w firmie Mokate. Czytaj więcej »
O 25 latach obecności firmy Unilever w Polsce, znakomitych produktach, inwestycjach i planach na przyszłość – rozmawiamy z Markiem Kopyto, Wiceprezesem ds. Sprzedaży w firmie Unilever Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Pawła Kawki, Menadżera ds. Techniczno-Handlowych w firmie Rabugino kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Generalny Perfetti Van Melle Polska w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
Rozmowa z Dariuszem Polakiem, Członkiem Zarządu, Dyrektorem ds. Marketingu i Eksportu w firmie Henkell & Co. Polska Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O Wielkiej Loterii TEEKANNE opowiada Artur Ryczkowski, Sales Director TEEKANNE Polska w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
Nowoczesne przedsiębiorstwa nie wyobrażają sobie dzisiaj funkcjonowania bez obowiązujących w nich wartości. To coś oczywistego, to integralna część strategii zarządzania, to w końcu „żywy” komponent firmy. W Hochland Polska zainicjowany został program krzewienia i propagowania wartości firmowych i personalnych. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR &... Czytaj więcej »
„Prawdziwy sukces jest wynikiem wielu, zrównoważonych czynników: realizacji planów, innowacji, dotarcia rynkowego, kultury organizacyjnej, jakości, woli zwycięstwa, zaangażowania pracowników, zrozumienia potrzeb konsumentów i partnerskich relacji z klientami” – o wszystkich tych aspektach rozmawiamy z Monzerem Elabrashy, Dyrektorem Generalnym CEDC w Polsce. Czytaj więcej »
3 pytania do Ewy Mielnickiej, PR Managera JBB kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
O obchodach 80-lecia Ptasiego Mleczka, powstaniu i rozwoju popularnego wśród Polaków produktu rozmawiamy z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu w firmie Lotte Wedel. Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierowniczka Komunikacji...
Wywiad z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Grupy Colian....
Trzy pytania do Karoliny Godzińskiej, Dyrektora Sprzedaży...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
W linii Almette pojawiły się dwie nowości – Almette lekki...
Twist Bubble Tea wychodzi poza kategorię tradycyjnych...
Producent dań gotowych U Jędrusia poszerza linię...
Nowość od marki Krakus! Buliony w postaci pasty w poręcznym...
Innowacyjne portfolio, nowoczesna komunikacja i współpraca z...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...