Trzy pytania do Klaudyny Stanibuły, Brand Managera marki Gellwe i Fitella w firmie FoodCare kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Klaudyny Stanibuły, Brand Managera marki Gellwe i Fitella w firmie FoodCare kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Kiedyś Gucci powiedział, że jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę. Dokładnie tak jest w przypadku firmy Hochland Polska. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Joanny Paxton, Product Managera w firmie Perfetti Van Melle Polska kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Bardzo dynamiczny rozwój dyskontów i supermarketów powoduje, że liczba sklepów spożywczych w kanale tradycyjnym w Polsce zmniejsza się z roku na rok. Są jednak firmy, które dzięki bardzo dobrze zorganizowanej dystrybucji od lat budują i stale rozwijają własne oraz franczyzowe placówki handlu tradycyjnego. Jedną z nich jest stworzona i zarządzana przez Krzysztofa Tokarza –... Czytaj więcej »
O kuchni włoskiej i wciąż rosnącej popularności zdrowej diety śródziemnomorskiej rozmawiamy z Tomaszem Kandeferem – Prezesem Zarządu oraz Anną Adaszewską – Marketing Managerem w firmie Italmex Warszawa. Czytaj więcej »
O nowym Cydrze Lubelskim Niefiltrowanym rozmawiamy z Robertem Walewskim, Brand Managerem Cydru Lubelskiego, AMBRA S.A. Czytaj więcej »
O sezonie lodowym i przygotowanych nowościach, a także o trendach na rynku lodów – rozmawiamy z Mariuszem Jurkiem, Dyrektorem Generalnym PPL Koral. Czytaj więcej »
O idei Low-Cost Shopfitter rozmawiamy z Anatolijem Khodziukiem, Prezesem Modern-Expo S.A. Czytaj więcej »
O nowych Ambasadorach lodowych marek „Koral” i „Bracia Koral – Lody Jak Dawniej” – opowiada Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL KORAL. Czytaj więcej »
O kultowych produktach, wprowadzonych nowościach, a także planach rozwoju firmy i przyszłych kampaniach reklamowych opowiada Rastislav Čavojský, Prezes I.D.C. Polonia S.A. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Magdaleny Koszeli, Senior Brand Managera Oranżady Hellena w firmie Colian kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Nowoczesne przedsiębiorstwa nie wyobrażają sobie dzisiaj funkcjonowania bez obowiązujących w nich wartości. W Hochland Polska zainicjowany został program krzewienia i propagowania wartości firmowych i personalnych. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
O rozwoju przedsiębiorstwa, rozszerzeniu kategorii dań gotowych, eksporcie i trendzie „premiumizacji” rozmawiamy z Józefem Rolnikiem, współwłaścicielem firmy ROLNIK. Czytaj więcej »
„W tym roku koncentrujemy się na tych produktach, które Polacy lubią najbardziej, czyli na klasycznych smakach w opakowaniach familijnych 500 ml oraz 900/1000 ml. Oczywiście nie zabraknie też nowości…” – Marcin Snopkowski, Dyrektor Generalny Grycan – Lody od pokoleń. Czytaj więcej »
O zmianach wizerunkowych i produktowych, a także o nowym zakładzie oraz planach na przyszłość rozmawiamy z Prezesem Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” – Leszkiem Wertejukiem. Czytaj więcej »
O zmianach stylu konsumpcji Polaków, panujących trendach, a także sukcesie fuzji Delecta i Bakalland oraz planach na przyszłość rozmawiamy z Markiem Moczulskim, Prezesem Zarządu Grupy Bakalland. Czytaj więcej »
O dopasowaniu oferty do trendów konsumenckich, sukcesach i wyzwaniach w firmie oraz perspektywach rozwoju na rynkach zagranicznych rozmawiamy z Igorem Jelińskim, Prezesem Mieszko S.A. Czytaj więcej »
„Mamy kapitalny zespół pracowników, którzy codziennie podejmują decyzje i mierzą się z wyzwaniami naszej firmy – to bardzo ważny aspekt i fundament przyszłego rozwoju”. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Magdaleny Bernat, Kierownika Regionalnego w Amazis.net quality food&drinks kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Nowości nie zabraknie w naszym „kalendarzu” – rozmowa z Elżbietą Mudź, Dyrektor Marketingu Kosmetycznego Orkla Care. Czytaj więcej »
O trendach na rynku alkoholi mocnych oraz zmianach w portfolio rozmawiamy z Małgorzatą Infeld, Senior Brand Manager Finlandia Vodka w Brown-Forman Polska. Czytaj więcej »
O rynku napojów, promocjach ostatniego roku i planach na przyszłość rozmawiamy z Bartłomiejem Kubackim, Senior Sales Activation Managerem w PepsiCo. Czytaj więcej »
O początkach firmy i intensywnym rozwoju portfolio rozmawiamy z Leszkiem Wąsowiczem – Prezesem Zarządu HELIO S.A. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Piotra Kondraciuka, Prezesa Zarządu delikatesów internetowych Polski Koszyk kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Maciej Szała, współwłaściciel firmy De Care w rozmowie z Joanną Kowalską podsumowuje miniony rok 2016 i zapowiada dalszy dynamiczny rozwój portfolio produktowego, a także wejście na rynki międzynarodowe. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Aleksandry Dukanović, Brand Managera w firmie HJ Heinz Polska kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O celach firmy i unikatowych produktach w ofercie rozmawiamy z Marcinem Drumińskim – Dyrektorem Wykonawczym i Controllingu w ZPC Vobro. Czytaj więcej »
O wysokiej jakości makaronów Sotelli, włoskich liniach produkcyjnych i akcjach promocyjnych marki rozmawiamy z Anną Bakun, Dyrektorem Handlowym Pol-Foods. Czytaj więcej »
O rynku słodyczy w Polsce, eksporcie, silnym wsparciu marketingowym marek z portfolio Grupy Colian oraz o wyzwaniach na 2017 rok rozmawiamy z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Colian Holding. Czytaj więcej »
O nowych produktach i zmianach na rynku terminali płatniczych rozmawiamy z Piotrem Wasiem – Country Managerem Ingenico na Polskę, Ukrainę, Węgry i kraje bałtyckie. Czytaj więcej »
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Marcin Kukliński, Prezes Zarządu ZPC Otmuchów...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Marka prezentuje letnią nowość ...
Marka Kinley zachęca do przełamywania schematów...
Lody Śmietankowe z sosem karmelowym Grycan to połączenie...
W słoikach 330 g pojawiły się: Kiełki Fasoli Mung, Mix...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...