Fala upałów, która od kilku dni przetacza się przez Europę, jest dobrym przyczynkiem by uczulić przewoźników na to, jak w tak ciężkich warunkach transportować towar, w szczególności produkty szybko zbywalne, a więc żywność, by nie traciła ona na wartości. Czytaj więcej »
Dzisiejsze preferencje konsumentów udowadniają, że swojskie wyroby są coraz bardziej cenione i chętniej kupowane. Wielu rolników oferuje je więc do sprzedaży, zapewniając sobie dodatkowe źródło utrzymania. Dotychczas jednak, wspomniany handel miał wiele ograniczeń. M.in. taka sprzedaż mogła odbywać się jedynie bezpośrednio do konsumenta. Przepisy, obowiązujące od kilku... Czytaj więcej »
Baterie używane są w niemal każdym domu i czasem nie zdajemy sobie sprawy jak wiele sprzętów codziennego użytku jest nimi zasilane – piloty, zegary, odtwarzacze muzyki, zabawki itp. Jednak kupujemy je impulsowo i bardzo ważną rolę dla wielkości sprzedaży odgrywa właściwa ekspozycja. Czytaj więcej »
Dotychczas, jeżeli właściciel czy kierownik sklepu zamierzał umeblować lub zmienić aranżację w swoim sklepie – szukał mebli w internecie, mierzył przestrzeń sklepu i porównywał z wymiarami mebli, by oszacować jaką część przestrzeni zajmą. Resztę był zmuszony wyobrazić sobie na podstawie zdjęć katalogowych. To była długa i wymagająca droga, którą detalista musiał... Czytaj więcej »
Przewodnik dla sprzedawców opublikowany przez Salesforce zawiera zalecenia, których zastosowanie na każdym etapie sprzedaży zwiększa szansę na jej pomyślne zakończenie. Publikacja powstała w oparciu o 20-letnie doświadczenia firmy wspomagającej dziś procesy sprzedaży w blisko 200 tys. przedsiębiorstw na całym świecie. Czytaj więcej »
Uzyskanie prawa do sprzedaży alkoholu w Polsce nie jest takie proste. Trzeba bowiem dostać koncesję, a to wiąże się z potrzebą spełniania wielu szczegółowych warunków. Do tych obostrzeń dochodzą też inne utrudnienia – jak potrzeba określonej lokalizacji czy zakaz handlu w godzinach nocnych obowiązujący w niektórych miastach. Czytaj więcej »
Odpowiedni wygląd stoiska i wyeksponowanie towaru w dziale mięsnym jest niezwykle istotne. Ważne są najmniejsze szczegóły, które potrafią skutecznie przyciągnąć klienta, bądź wręcz przeciwnie – zniechęcić go do danej placówki. Podpowiadamy na co warto zwrócić szczególną uwagę przy komponowaniu mięsno-wędliniarskiej lady. Higiena pracy i estetyka stoiska – to podstawa. Czytaj więcej »
Półka z nabiałem to nie lada wyzwanie w każdym sklepie. Jest kategorią, która codziennie przyciąga rzesze klientów. Wielu z nich na podstawie ekspozycji właśnie tych produktów wyrabia sobie zdanie na temat całego sklepu. Pytamy ekspertów o najważniejsze zasady prawidłowego zarządzania nabiałem. Czytaj więcej »
Niska temperatura wbrew powszechnym oczekiwaniom nie służy wielu produktom. Są ta-kie, które wiele tracą na jakości. Właściwe przechowywanie żywności jest szczególnie ważne po okresie świątecznym, gdy na stołach zostaje jeszcze dużo jedzenia. Jak popraw-nie układać żywność w lodówce, żeby dłużej zachowała świeżość? Czytaj więcej »
Przestrzeganie zasad bhp to nie tylko zachowanie czystości miejsca pracy, ale też zapewnienie bezpieczeństwa całej placówki i wszystkich pracowników. Niezwykle istotna jest więc świadomość obowiązujących w tej materii przepisów. Jakie szkolenia są obowiązkowe? Co grozi za nieprzestrzeganie zasad BHP? Kiedy pracodawca może ukarać pracownika niestosującego się do przepisów?... Czytaj więcej »
W małych sklepach produkty impulsowe, jakimi są słone przekąski, odgrywają większe znaczenie niż w sklepach większego formatu, głównie z racji charakteru samych zakupów. Rzadko wybieramy się do pobliskiego sklepiku z gotową listą produktów, podejmując częściej spontaniczne decyzje przy półce. Cała kategoria słonych przekąsek jest segmentem zaliczanym do produktów... Czytaj więcej »
W małych sklepach produkty impulsowe, jakimi są słone przekąski, odgrywają większe znaczenie niż w sklepach większego formatu, głównie z racji charakteru samych zakupów. Rzadko wybieramy się do pobliskiego sklepu z gotową listą produktów, podejmując częściej spontaniczne decyzje przy półce. Cała kategoria słonych przekąsek jest segmentem zaliczanym do produktów... Czytaj więcej »
Już niedługo czeka nas rzeczywistość z nowym typem kas filskanych – działających on-line, które będą rejestrowały kopię elektroniczną. Konieczność ich wprowadzenia przewidują nowe przepisy. Kogo obejmą? Jakie obowiązki czekają detalistów? Pytamy ekspertów o meritum zmian. Czytaj więcej »
Rynek lodów jest dynamiczny i stale rośnie – wzrosty odnotować można zarówno w kategorii lodów tradycyjnych, jak i sorbetów, czy lodów jogurtowych. I choć Polacy sięgają po lody familijne przez cały rok, sezon wiosenno-letni jest w naturalny sposób dla branży lodowej okresem najwyższej aktywności. Marka Grycan – Lody od pokoleń zdradza sekrety dobrego przygotowania do sezonu. Czytaj więcej »
Przedsiębiorcy, którzy chcą rozpocząć lub poszerzyć działalność mogą liczyć na pomoc od państwa. A jak pozyskać ulgi i wsparcie finansowe na swój biznes? Okazuje się, że jest bardzo wiele możliwość. Rozmawiamy z prawniczką o niektórych z nich. Czytaj więcej »
Nowe prawo restrukturyzacyjne działa od 2016 r. Ustawa zastąpiła poprzednią regulację, której największym mankamentem był z jednej strony brak odpowiednich instrumentów zachęt oraz kar, które skłaniałyby przedsiębiorców do wszczynania restrukturyzacji sądowej na wczesnym etapie ich kryzysu finansowego, a z drugiej – poprzednie przepisy wprowadzały bariery, które... Czytaj więcej »
Każdy z nas ma w domu urządzenie, które do działania wymaga baterii, choćby pilot do telewizora czy zegar ścienny. Nic więc dziwnego, że do ich zakupu wystarczy impuls. Najefektywniej zwiększyć sprzedaż można zatem poprzez umieszczenie baterii w zasięgu wzroku klienta, a więc najlepszym miejscem będzie tu strefa kasy. Czytaj więcej »
Eksperci są zgodni, że rynek alternatywnej formy sprzedaży jaką jest e-commerce nasycił się, a właściciele sklepów internetowych i platform handlowych muszą pomyśleć o innowacyjnym podejściu do klienta. Sam towar i cena, która jest podobna w wielu sklepach nie robi już na wirtualnym kliencie wrażenia. Oczekuje czegoś więcej. Czy jednak rynek e-commerce w sektorze spożywczym... Czytaj więcej »
Kategoria wędlin to głównie produkty codziennego spożycia...
Piotr Łapiński, Product Manager w Asseco Business Solutions....
Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Mauricio Contreras, Dyrektor Marketingu na Europę Wschodnią w...
Rozmowa z Kamilem Piotrowskim – Managerem i Norbertem...
Zarząd Manufaktury Piwa Wódki i Wina złożył dzisiaj do...
Od stycznia do lipca br. do rejestru CEIDG wpłynęło 179,2...
Japan Tobacco International wprowadza na polski rynek...
Karta Seniora Carrefour to znany i popularny przywilej...
Niezwykły i niepowtarzalny smak tuńczyka Rio Mare z...
Już blisko 90% ryb w produktach Rio Mare w skali globalnej...
Głównymi bohaterami są członkowie kabaretu Łowcy.B...
Marki Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin i Włocławek...
We wrześniu, marka Lubella do portfolio makaronów...
To przekąska pszenno-ziemniaczana, która nawiązuje do...
Skyr może stanowić niezwykle wartościowy element diety. Ma...
Są to wafle w stylu holenderskim w dwóch smakach – z...
Delikatny, słodki smak został zamknięty w aksamitnej...
Ryżowe, z pełnym ziarnem i witaminami, a w dodatku wybitnie...
Wafle Grześki wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown...
Milka, najdelikatniejsza czekoladowa marka, wraz z początkiem...
Według badań PARPA z 2022 r. 7 proc. kobiet w ciąży pije...
W świecie sielskich mazurskich łąk panują proste...