Z rynku FMCG

  • Energy Blast – Ty nie spróbujesz?

    Wtorek, 01 października 2024

    W październiku na TikToku wystartowała muzyczna kampania #EnergyBlast wspierana działaniami influencer marketingu pod hasłem „Ty nie spróbujesz?”. Czytaj więcej »

  • Kawosze w Polsce wypijają średnio 2,4 filiżanki kawy, a aż 87% z nich sięga po nią każdego dnia – wynika z przeprowadzonego na zlecenie Tchibo Warszawa sp. z o.o. badania agencji Kantar[1]. Czy to przekłada się na znajomość ziaren lub otwartość eksperymentowania w tym zakresie? A może wciąż wolimy tradycyjne metody parzenia? Obchodzony 1 października Międzynarodowy Dzień... Czytaj więcej »

  • Kraft Heinz z nowym biurem w Warszawie

    Poniedziałek, 30 września 2024

    Kraft Heinz, czołowy producent żywności w Polsce, przeniósł swoją siedzibę do budynku przy ulicy Żaryna na warszawskim Mokotowie. Nowe biuro jest nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy firmy, ale także zaprojektowane zgodnie z brandbookiem. Ponadto liczne udogodnienia wspierają kreatywność pracowników i budowę wewnętrznych relacji. Czytaj więcej »

  • Tradycyjnie ostatnia niedziela września upłynęła pod znakiem największej imprezy biegowej w Kaźmierzu. W samym sercu Kaźmierza wystartowało kilkuset biegaczy w kilku biegach. Były strefy kibicowania na całej trasie, koncerty, happeningi i atrakcje dla całych rodzin sportowców i kibiców w strefie biegacza. Czytaj więcej »

  • Rosnące ceny ziaren, zmiany klimatyczne wpływające na uprawy, rozporządzenie UE dotyczące wylesiania (EUDR) – to tylko niektóre z wyzwań stojących przed całym rynkiem kawy. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy, obchodzonego 29 września, Fairtrade Polska zwraca uwagę na drobnych rolników uprawiających kawę, którzy odpowiadają nawet za 70% jej światowej produkcji. W tym dniu... Czytaj więcej »

  • Mlekpol na targach Polagra 2024

    Czwartek, 26 września 2024

    Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol prezentuje bogatą ofertę swoich produktów podczas targów Polagra 2024. Wiceprezes Zarządu Małgorzata Cebelińska wystąpiła także w debacie „Lokalne produkty na globalnym rynku. Eksport jako naturalna ścieżka rozwoju biznesu”. Polagra to ponadto okazja do obchodów 50-lecia serka homogenizowanego Rolmlecz, zwanego przez konsumentów serkiem z... Czytaj więcej »

  • Tchibo otworzyło swój pierwszy lokal w Radomiu, zlokalizowany w Galerii Słonecznej (ul. Bolesława Chrobrego 1). Nowa przestrzeń łączy funkcje sklepu i kawiarni z wyprowadzonym na zewnątrz ogródkiem, oferując klientom wyjątkowe doświadczenia kawowe – na miejscu i „na wynos” – oraz dostęp do szerokiej oferty non-food. To kolejny krok Tchibo w stronę realizacji nowej... Czytaj więcej »

  • Ponad 37,5 tysiąca przebadanych pracowników to nowy rekord programu „Razem zadbajmy o zdrowie” zrealizowanego przez sieć Biedronka, największego pracodawcę w Polsce. Firma, oferująca jeden z najbogatszych pakietów benefitów na rynku, umożliwiła swoim pracownikom przeprowadzenie specjalistycznych badań krwi o wartości ponad 600 zł, m.in. sprawdzających markery nowotworowe –... Czytaj więcej »

  • POLOmarket świętuje 27. urodziny

    Czwartek, 26 września 2024

    POLOmarket rozpoczął obchody swoich 27 urodzin. Z tej okazji jak co roku, największa polska sieć supermarketów, zaprasza swoich klientów do wspólnego świętowania. Od 25 września do 15 października w sklepach i aplikacji czekają super oferty oraz urodzinowy konkurs, w którym do wygrania jest aż milion Frikasów w programie lojalnościowym. Czytaj więcej »

  • Według danych ONZ każdego roku na świecie marnowana jest ponad 1/3 wyprodukowanej żywności. Powoduje to straty zarówno ekonomiczne, jak i środowiskowe, bowiem takie marnotrawstwo jest jednym z istotnych czynników wpływających na zmiany klimatyczne. Dzięki wdrażanym od lat działaniom i inicjatywom, Danone zapobiega marnowaniu produktów i minimalizuje straty surowców w procesie... Czytaj więcej »

  • Właśnie wystartowała kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest zero waste. Na uczestników czeka jeszcze więcej konkursów, niespodzianek i atrakcyjnych nagród przygotowanych we współpracy z wyjątkowymi ambasadorami. Czytaj więcej »

  • Poprawa dobrostanu krów mlecznych, choć w pierwszej fazie wiąże się z kosztami, to w dłuższej perspektywie czasowej prowadzi do samych korzyści - zauważa Dorota Grabarczyk, analityk rynku mleka Polskiej Federacji Hodowców Bydła i Producentów Mleka. - Lepszy dobrostan sprawia, że krowy są zdrowsze, dają więcej mleka i ma ono lepsze parametry. A to przekłada się na poprawę... Czytaj więcej »

  • Od początku klęski żywiołowej spowodowanej powodzią w południowej części Polski, Lidl Polska wraz ze swoimi klientami przekazał już ponad 375 ton towarów dla mieszkańców terenów dotkniętych kataklizmem. Sieć rozesłała potrzebującym pomoc o łącznej wartości 1,2 mln zł i nie zaprzestaje swoich działań. W poniedziałek, 23 września, we wszystkich sklepach uruchomiono... Czytaj więcej »

  • Czy eksport jest naturalną ścieżką rozwoju biznesu w branży spożywczej? Dlaczego ESG i niemarnowanie żywności są tak ważne? To tylko wybrane zagadnienia, które będą podejmowane podczas poznańskich Targów POLAGRA i Targów Smaki Regionów. W programie są także rozmowy z ekspertami oraz degustacje polskich specjałów. Lidl Polska jest partnerem obu wydarzeń i jednym z... Czytaj więcej »

  • Mlekpol wspiera szpital w Nysie

    Poniedziałek, 23 września 2024

    W obliczu dramatycznych skutków powodzi, które dotknęły znaczny obszar naszego kraju, Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol postanowiła, poza innymi planowanymi przez siebie formami pomocy, dołączyć do organizowanej przez Fundację TVN akcji wsparcia dla szpitala w Nysie. Czytaj więcej »

  • Nowy lokal na Lotnisku Chopina

    Poniedziałek, 23 września 2024

    Lagardère Travel Retail w Polsce, we współpracy z Henkell Freixenet Polska, producentem m.in. win musujących Mionetto, stworzył nowy koncept handlowy na Lotnisku Chopina w Warszawie, Prosecco Bar. - Tworzymy miejsca, które nie tylko wpisują się w potrzeby lotniska i pasażerów, ale podkreślają też filozofię marek, z którymi współpracujemy – mówi Dariusz Sinkiewicz, dyrektor... Czytaj więcej »

  • Choć w obecnych czasach prowadzenie dobrze prosperującej restauracji to duże wyzwanie i sztuka wyboru, to Mateusz Gessler się nie poddaje. Jak zauważa, Polacy, a w szczególności mieszkańcy Warszawy, nie chcą porzucać swoich nawyków i nadal chętnie odwiedzają swoje ulubione restauracje, by zjeść dobry obiad czy kolację. Zamówienia nie są już może takie duże jak kiedyś, ale... Czytaj więcej »

  • Żubrówka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek wódki na świecie, zyskała uznanie nie tylko polskich miłośników alkoholi, ale także czołowych barmanów z całego globu. Jednym z najbardziej znanych entuzjastów tej wyjątkowej wódki jest Hiroyasu Kayama, właściciel legendarnego baru Bar BenFiddich w Tokio, który zdobył 4. miejsce w prestiżowym rankingu Asia's Best... Czytaj więcej »

  • Sieć sklepów Auchan przeznaczy pół miliona złotych na pomoc mieszkańcom terenów dotkniętych powodziami w południowo-zachodniej Polsce. Wsparcie w postaci najbardziej potrzebnych produktów, w tym wody pitnej, jest sukcesywnie przekazywane osobom dotkniętym skutkami powodzi. Dla zapewnienia skuteczności podejmowanych działań i ukierunkowanej pomocy akcja realizowana jest we... Czytaj więcej »

  • Marka JemyJemy przygotowała atrakcyjną promocję dla wszystkich konsumentów pysznych zup JemyJemy. Już od 10-go września można wziąć udział w akcji cashback „Smakujemy z JemyJemy”. Czytaj więcej »

  • Grupa Chorten podpisała 5-letnią umowę na sponsoring Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który od dziś nosi nazwę Chorten Arena. Wartość kontraktu to 4 055 000 złotych netto. Czytaj więcej »

  • Carrefour razem z platformą Donateo uruchamiają zbiórkę mikrodatków dla poszkodowanych w wyniku powodzi. Zebrane środki przekazane zostaną Polskiej Akcji Humanitarnej. Klienci mogą wesprzeć potrzebujących poprzez bezgotówkowe mikrodonacje realizowane podczas płatności kartą w sklepach. Czytaj więcej »

  • Żappka na pomoc powodzianom

    Środa, 18 września 2024

    Kolejny już raz Żabka umożliwia użytkownikom swojej aplikacji mobilnej zaangażowanie w działalność pomocową. Sieć, we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem, uruchomiła specjalną akcję wsparcia dla powodzian. Użytkownicy Żappki mają możliwość wymiany zbieranych przez siebie podczas zakupów punktów lojalnościowych tzw. żappsów, na cegiełki charytatywne. Czytaj więcej »

  • Herbapol-Lublin S.A. wspiera powodzian

    Środa, 18 września 2024

    „Pomaganie mamy w naturze” – to jeden z trzech głównych filarów strategii CSR realizowanej przez firmę Herbapol-Lublin S.A. Producent prowadzi te działania zarówno długofalowo, jak i w odpowiedzi na bieżące potrzeby. Czytaj więcej »

  • W związku z tragiczną sytuacją powodziową, która dotknęła mieszkańców Dolnego Śląska, marka E.Leclerc postanowiła aktywnie włączyć się w pomoc najbardziej potrzebującym. We wszystkich sklepach E.Leclerc w Polsce prowadzona jest zbiórka żywności, chemii oraz środków higienicznych we współpracy z PCK. Jeszcze dziś do Szkoły Podstawowej nr 3 w Kłodzku przy ulicy Jana... Czytaj więcej »

  • W ING trwa nabór zgłoszeń do szóstej edycji Programu Grantowego. Bank przeznaczy 1 mln zł na najlepsze rozwiązania, które wspierają zrównoważoną produkcję żywności. Zgłoszenia należy przesłać do 10 października 2024 r. Czytaj więcej »

  • Od wtorku (17.09) klienci Biedronki mogą się zaangażować w akcję pomocową dla powodzian w trakcie codziennych zakupów. Największa sieć handlowa w kraju jako pierwsza uruchomiła zbiórkę na kasach, z której środki w całości zostaną przekazane do Polskiego Czerwonego Krzyża. Środki ze zbiórki zostaną przeznaczone na wsparcie osób poszkodowanych przez powódź oraz zakup... Czytaj więcej »

  • Hochland na konferencji IFCN

    Wtorek, 17 września 2024

    Profesjonaliści z branży mleczarskiej co roku spotykają się w innym kraju na Konferencji IFCN. Ich celem jest lepsze zrozumienie funkcjonowania sektora mleczarskiego w kontekście globalnym oraz przeanalizowanie bieżących wydarzeń na światowych rynkach. Po raz pierwszy takie spotkanie odbyło się w Polsce, a Hochland był jednym z patronów wydarzenia. Czytaj więcej »

  • 22 września w Browarach Warszawskich odbędzie się finał 6. Międzynarodowego Konkursu Plakatu We Want Jazz: KOMEDA55. Po uroczystym nagrodzeniu laureatów rozpocznie się wernisaż, otwierający plenerową wystawę najlepszych prac oraz koncert grupy EABS, poświęcony Krzysztofowi Komedzie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny. Czytaj więcej »

  • Firma MAGO uruchomiła automatyczną witrynę samoobsługową MAGO NEXTO DISPLAY z ofertą GORĄCO POLECAM w samym sercu Warszawy, tuż obok Złotych Tarasów! To kolejny innowacyjny krok w rozwoju linii automatycznych sklepów MAGO NEXTO, który umożliwia szybki, wygodny i nowoczesny sposób zakupów. Czytaj więcej »

więcej artykułów